skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Viděl jsem stabilizátor na zadní nápravě
prohledat
15 příspěvků (zobrazeno 1 až 15) od 31.12.2003 do 03.01.2004, založil/a
17:51:04
03.01.2004
03.01.2004

Tom
Tady jsem našel jednu fotku, ale je nic moc.
13:15:18
03.01.2004
03.01.2004

Mysirda - zrušená registrace
tak jsem nekdo hodne nejakou fotku toho stabecu v zadu. 

13:04:04
03.01.2004
03.01.2004

Tom
Vzadu má stabilizátor 1.9 Felda, a musim říct že ve spojení s HPčkama sedí jak přibitá.

12:58:57
03.01.2004
03.01.2004

Tom
Vzadu má stabilizátor 1.9 Felda, a musim říct že ve spojení s HPčkama sedí jak přibitá.

12:46:04
03.01.2004
03.01.2004

Tom
Vzadu má stabilizátor 1.9 Felda, a musim říct že ve spojení s HPčkama sedí jak přibitá.

12:34:37
03.01.2004
03.01.2004

Max
-> Baghira: já jsem se blbě vyjádřil. Já myslel to,jak psal Jirik že feldy maj stabik vzádu. Jo kroutí se to jak mrcha se stabíkem vepředu,ale nevim o tom,že by byl vzadu. Včera sem na tom tatovi něco dělal,tak jsem tam jen tak mrknul a žádnej stabilizátor jsem neviděl :o)
22:02:37
02.01.2004
02.01.2004
Jirik
Asi by to aspoň ten maličkej sneslo
. Ten 105-130 blok bude těžší než 135/6 o litinové a ocelové části namísto hliníkových.
Jinak eště k tomu stabíku - byla by to asi laborace s tloušťkou toho stabilizátoru.

Jinak eště k tomu stabíku - byla by to asi laborace s tloušťkou toho stabilizátoru.
11:05:46
02.01.2004
02.01.2004

Luděk
-> Jirik: u Felin se tam ty stabilizátory dávaly proto,protože koncernový motory jsou těžký jaxviňa a auto s nima mělo nevypočitatelný kjízdní vlatnosti,ten stabilizátor vlastně přitrdil nastavení podvozku s tím,že neubral na komfortu
jinak by mě zajímalo,jestli je třeba 135,6 skovej motor těžší,než 130tkový a o kolik,protože ve spojení s LPG je pak ten zadek jednoznačně víc zatížený a to už by si stabilizátor (alespoň takový maličký) zasloužilo
jinak by mě zajímalo,jestli je třeba 135,6 skovej motor těžší,než 130tkový a o kolik,protože ve spojení s LPG je pak ten zadek jednoznačně víc zatížený a to už by si stabilizátor (alespoň takový maličký) zasloužilo
17:03:19
01.01.2004
01.01.2004

Baghira
-> Max: To asi jo, protože do 1,6tek se snad dávali sériově...teda jsem ještě neviděl 1,6tku bez stabiku vepředu.
14:32:26
01.01.2004
01.01.2004

Max
No podle mě to k něčemu bude. Si idmontuj stabík ze předu a uvidíš :o) Kdyby to bylo dopře spočítaný a opdladěný tak by to podlě mě mohla bejt dobrá formulka :o)
MImo jiný....filcku 1,6 máme doma a vždycky čekám (když jedu sám) kdy se to převrátí,tak mám pocit, že v mladý boleslavi nám tam ten stabík zapomněli dát :o)
MImo jiný....filcku 1,6 máme doma a vždycky čekám (když jedu sám) kdy se to převrátí,tak mám pocit, že v mladý boleslavi nám tam ten stabík zapomněli dát :o)
20:26:06
31.12.2003
31.12.2003

aDAm
po tuning srazu v brně jsem tu hazel fotky toho stabiku na zadek....
11:41:44
31.12.2003
31.12.2003

Jirik - zrušená registrace
Jééééjej, 4 měsíce zpátky ? Tolik ? Na to seru, jsem línej rolovat a prohlížet to zpátky. blééé



11:38:47
31.12.2003
31.12.2003

Baghira
Koukni se kus zpátky na témata, už se to tu dost probíralo...tak 4 měsíce nazpět.
11:37:21
31.12.2003
31.12.2003

Jirik - zrušená registrace
Kua drát, napište něco 

08:29:01
31.12.2003
31.12.2003
Jirik
Viděl jsem na jednom obrázku škodovku - 120ku. A ta měla na zadní nápravě stabilizátor, myslíte že to může mít nějakej smysl, může to zlepšit jízdní vlastnosti a nebo naopak zhoršit. Co vy na to ?
Vypadal jako uzpůsobenej z přední nápravy, ale jiného průměru. Třeba Felicie 1.6 a 1.9D měly taky vzadu stabilizátor. Ale nemám zkušenost s jízdou a porovnáním jízdních vlastností u feldy s ním a bez stabilizátoru.
Dražší auta mají taky stabilizátory na obou nápravách. Máte někdo zkušenosti se stejným typem auta, ale jednou se stab. a jednou bez ?
U škodovky by to podle mě asi nemělo smysl, nebo jo ? Max. asi pro dobrej pocit že tam něco je ?
Vypadal jako uzpůsobenej z přední nápravy, ale jiného průměru. Třeba Felicie 1.6 a 1.9D měly taky vzadu stabilizátor. Ale nemám zkušenost s jízdou a porovnáním jízdních vlastností u feldy s ním a bez stabilizátoru.
Dražší auta mají taky stabilizátory na obou nápravách. Máte někdo zkušenosti se stejným typem auta, ale jednou se stab. a jednou bez ?
U škodovky by to podle mě asi nemělo smysl, nebo jo ? Max. asi pro dobrej pocit že tam něco je ?
