skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tmava Skla? Jak a Zakolik?
prohledat
14 příspěvků (zobrazeno 1 až 14) od 19.12.2003 do 10.01.2004, založil/a
22:07:56
10.01.2004
10.01.2004

Zero
A nakolik to vyjde?
14:57:39
30.12.2003
30.12.2003

Baghira
Jirik: ohhh...díky...Já jen že někde četl o nějakých změnách, který jsi udělal, ale hledal jsem auto marně. Nenech se nikým odradit, občas se stane každýmu, že mu někdo napíše něco nehezkýho na jeho auto, ale kvůli anonymům to přece neděláme... Navíc bys bez problémů byl určitě v popředí hodnocení.
14:55:58
30.12.2003
30.12.2003

cici - zrušená registrace
Taky jsem to říkal ... Ale ten příběh jsem si nevymyslel (já ne, nevím, co kamarád) :-)))
14:50:10
30.12.2003
30.12.2003

martyCZ
pokud jsou homologovane tak jsou homologovane, na STK si muze leda polibit :o)
14:47:06
30.12.2003
30.12.2003

cici - zrušená registrace
Největší problém je právě s STK. Kamarád měl na Rapidovi homologované černé fólie (samolepící), přijel na STK a tam ho s tím vyhodili (musel je před chlapem sundat, když to měl, tak to STK dostal). Přijel domů a nalepil je tam znova, měl je v garáži pro tento případ. na toto pozor, záleží, jaký maník tam bude, někomu se to líbí, někomu ne.
13:08:51
19.12.2003
19.12.2003
Jirik
Není. U pokovenejch folií je vidět ven úplně stejně.
Já to porovnával na demontovanejch sklech.
Dost jsem se o to zajímal a v jedné firmě jsem strávil sbíráním informací a okukováním vzorků 2 hodiny.
Mám o tom i nějaké matriály a tiskoviny.
Právě profesionální a kvalitní folie, odborně nalepený, nebudou bublinkatý a proužkatý. 4000,- by tě to nemělo nigde stát. Na tu šáde počítej těch 2200,- s papírem.
Ale plno výhod to pokovení samozřejmě má, furt je to jako součást skla.
Kvalitní folie s atestem u mě ale jako dodatečné zatmavení vedou, už kvůli tomu vysklívání a opětovnému zasklívání oken.
Auto jsem stáhnul na základě anonymního bombardování mejlama a prostě mě to i nějak pustilo, po stažení byl za chvíli pokoj.
Předělal jsem tam zase dost věcí a něco i kvůli lepšímu vzhledu demontnul a jsem i línej to znova fotit a uploadovat ty fota s náhledama. Stejně bych něco takovýho dělal až zjara. Páč jsem teď kár přezul na zimní špalky a pracuju na spodku. Už je pěkně polakovanej i s podběhama a vnitřní stranou blatníků (modro-zlatá). Dělám na tom furt. Taky muzigu, vymění se zadní bubny, pořád je co dělat.
Díky za zájem Baghírku, jsi jeden z těch kluků, kteří jsou tady už dýl a jsou fajn.

Já to porovnával na demontovanejch sklech.
Dost jsem se o to zajímal a v jedné firmě jsem strávil sbíráním informací a okukováním vzorků 2 hodiny.
Mám o tom i nějaké matriály a tiskoviny.
Právě profesionální a kvalitní folie, odborně nalepený, nebudou bublinkatý a proužkatý. 4000,- by tě to nemělo nigde stát. Na tu šáde počítej těch 2200,- s papírem.

Kvalitní folie s atestem u mě ale jako dodatečné zatmavení vedou, už kvůli tomu vysklívání a opětovnému zasklívání oken.
Auto jsem stáhnul na základě anonymního bombardování mejlama a prostě mě to i nějak pustilo, po stažení byl za chvíli pokoj.
Předělal jsem tam zase dost věcí a něco i kvůli lepšímu vzhledu demontnul a jsem i línej to znova fotit a uploadovat ty fota s náhledama. Stejně bych něco takovýho dělal až zjara. Páč jsem teď kár přezul na zimní špalky a pracuju na spodku. Už je pěkně polakovanej i s podběhama a vnitřní stranou blatníků (modro-zlatá). Dělám na tom furt. Taky muzigu, vymění se zadní bubny, pořád je co dělat.
Díky za zájem Baghírku, jsi jeden z těch kluků, kteří jsou tady už dýl a jsou fajn.



12:37:19
19.12.2003
19.12.2003

Baghira
A vubec Jiří, proč jsi stáhl svoje auto z galerie? Chtěl jsem si ho prohlédnout a nemůžu ho najít?
12:34:36
19.12.2003
19.12.2003

Baghira
Já ale nemluvil o tom, že by to pokovení bylo nějak lepší, jen jsem řekl, jak je to na Libereckých STK-áčkách. Spíš šlo o to, že jsem ještě neviděl profi udělaný folie. Každej to má bublinkovatý a proužkatý, pokud to teda nemá za ty 4000,-... snad. Mě to pokovení vyšlo na 600,- na všechny boční skla...i se sklama!!! Ale jednu výhodu to pokovení oproti foliím snad má. Je z interiéru podstatně líp vidět.
12:06:53
19.12.2003
19.12.2003

Milošek
no ja jel na technickou s foliema netusim kolik procent ale 30 to rozhodne nemelo....
mam zrcadlovky a na stk to byl nejmensi problem bylo to v A-kategorii=lehke zavady a stema projdes vzdycky a o homolagaci ani neslysely ty folie a to na ty stk jsou dost ostry na vsechny starsi auta....jo a ty folie jsemsi lepil sam a hodne lidi rika ze to vypada dooost dobre nato ze sem folie lepil poprvy!!!a naklady?-asi 210kc!!!asi proto ze jsem celou roli dostal od kamose:)))
PS:folie mam i na prednich bocnich oknech...
mam zrcadlovky a na stk to byl nejmensi problem bylo to v A-kategorii=lehke zavady a stema projdes vzdycky a o homolagaci ani neslysely ty folie a to na ty stk jsou dost ostry na vsechny starsi auta....jo a ty folie jsemsi lepil sam a hodne lidi rika ze to vypada dooost dobre nato ze sem folie lepil poprvy!!!a naklady?-asi 210kc!!!asi proto ze jsem celou roli dostal od kamose:)))
PS:folie mam i na prednich bocnich oknech...
09:39:48
19.12.2003
19.12.2003
Jirik
Tak si to eště jednou pořádně přečti a pak nebudeš psát, že s pokovenejma projdeš dycky a s foliema je problém. Když budeš mít homologovaný, tak ne, od toho tu homologaci mají.
A ty s tou ochrannou vrstvou na tom budou co se oděru týče zhruba stejně jako to pokovení. To prej se dá vodřít taky. Já vim, je to moc dlouhý a člověk na konci zapomene co bylo na začátku.
Jinak mě se okno nikde nešoupe, kromě sametek by nemělo ani gde.
A ty s tou ochrannou vrstvou na tom budou co se oděru týče zhruba stejně jako to pokovení. To prej se dá vodřít taky. Já vim, je to moc dlouhý a člověk na konci zapomene co bylo na začátku.

Jinak mě se okno nikde nešoupe, kromě sametek by nemělo ani gde.

08:06:06
19.12.2003
19.12.2003

Baghira
Akorát, že na technický s pokovenýma sklama projdeš skoro vždy a s foliema už je problém. Už jsem viděl pár "techniků" se spadlou bradou, že to co mám nejsou folie. A vzhledem k tomu, jak se ve dveřích skla stále různě o cokoli oškrábávají, doporučuju pokovení, protože ne každá folie to vydrží...
07:22:07
19.12.2003
19.12.2003
Jirik
Částečně neprafda: 
Na škodovku může stát pokovení kolem 4000,- podle typu auta. Při vlastní dopravě už demontovaných skel se jde dostat na pěknou cenu, ale stejně musíš připočítat ještě nové těsnící gumy a pokud bude pod gumou nedejbože vyhnífka tak i tmel.
Když ti tam pak pochčije je to tvůj problém, kdežto u firmy to můžeš třeba 3x reklamovat. A to že tam pak teče se stává dost často i u o hodně novějších aut než je škodovka.
Znám také pár lidí, kterým při "odborné" manipulaci a montáži, nebo dementáži sklo prasklo. A to u už pokoveného jaxi zamrzí. Když praskne při manipulaci firmě, je to jejich problém a v ceně která je předběžně stanovená se to nemůže nijak odrazit.
-
A teď ty folie. Neatestované se dají sehnat za pár šlupek, to je jediný plus, ale spíš mají hodně protiplusů.
Nemají homologaci, v noci je přes ně blbje vidět, když potkáte policajta tak je možná budete muset sundat, neprojdete s nima na STK, musíte si je nalepit sami - firmy (Autoskla) je odmítají lepit, hlavně kvůli tomu že nejsou koupený u nich (nejčastější hláška : "nechte si je nalepit tam, kde jste je koupil").
Homologované folie:
vyrábí např. "3M" , firma "Bruxafoll" a ještě se jich několik najde. Na jaře půjdu pravděpodobně do toho Bruxafollu (folie americké výroby).
Každá firma s autosklama která chce třeba zrovna ty Bruxafolly lepit posílá na vlastní náklady svoje zaměstnance na špecielní školení. V ČR jsou tuším pouze dvě školící střediska.
Lepí se bez demontáže skel a i zadní dosti vypouklé se lepí z jednoho kusu.
Levné folie jsou zabarveny buď příměsí v lepidle, nebo přímo barvou nanesenou na folii - právě proto je s nima tak špatně vidět ve tmě.
Bruxíky jsou zabarveny pokovením a mají i ochrannou vrstvu proti poškrábání. Dávají na ně i dost velkou záruku, ale boužel si nevzpomínáju kolik.
Na předních bočních oknech jsou povolené folie se zabarvením max. do 30% . Musí mít 70% propustosti světla. Samozřejmě dostanete na homologované folie certifikát a nebo jiné lejstro které byste si sebou měli brát na STK. A nebo si můžete nechat, na základě tohohle pergamenu, napsat folie do techničáku. Na škodovku jak jsem se informoval, by vyšly tyto folie na cca 2000,- až 2500,-. Firmy to počítají podle spotřebovaného množství.
Když se ti rozbije okno, tak víš kolik procent máš zabarvení a u prodejce máš záruku, že budou mít všechny okna zase stejnou barvu. U toho tónování (kovení) by to nemuselo vyjít úplně stejně.
A u folií, když ti někdo rozbije okno, tak vypadne celý a nemusíš pak zbírat po celym autě rozprsknuté kostičky bočního káleného skla.
Tak, to je zhruba asi tak všechno, no.
Slyšel jsem něco taky o technice "vypalování skel", ten dotyčnej měl skla černý jak uhel, ale viděl jsem to pouze zvenku a nebudí to ve mě moc důvěru.
Teď je jenom a jenom na tobě, jak se rozhodneš.
Zatim čus.

Na škodovku může stát pokovení kolem 4000,- podle typu auta. Při vlastní dopravě už demontovaných skel se jde dostat na pěknou cenu, ale stejně musíš připočítat ještě nové těsnící gumy a pokud bude pod gumou nedejbože vyhnífka tak i tmel.
Když ti tam pak pochčije je to tvůj problém, kdežto u firmy to můžeš třeba 3x reklamovat. A to že tam pak teče se stává dost často i u o hodně novějších aut než je škodovka.
Znám také pár lidí, kterým při "odborné" manipulaci a montáži, nebo dementáži sklo prasklo. A to u už pokoveného jaxi zamrzí. Když praskne při manipulaci firmě, je to jejich problém a v ceně která je předběžně stanovená se to nemůže nijak odrazit.
-
A teď ty folie. Neatestované se dají sehnat za pár šlupek, to je jediný plus, ale spíš mají hodně protiplusů.

Nemají homologaci, v noci je přes ně blbje vidět, když potkáte policajta tak je možná budete muset sundat, neprojdete s nima na STK, musíte si je nalepit sami - firmy (Autoskla) je odmítají lepit, hlavně kvůli tomu že nejsou koupený u nich (nejčastější hláška : "nechte si je nalepit tam, kde jste je koupil").
Homologované folie:
vyrábí např. "3M" , firma "Bruxafoll" a ještě se jich několik najde. Na jaře půjdu pravděpodobně do toho Bruxafollu (folie americké výroby).
Každá firma s autosklama která chce třeba zrovna ty Bruxafolly lepit posílá na vlastní náklady svoje zaměstnance na špecielní školení. V ČR jsou tuším pouze dvě školící střediska.
Lepí se bez demontáže skel a i zadní dosti vypouklé se lepí z jednoho kusu.
Levné folie jsou zabarveny buď příměsí v lepidle, nebo přímo barvou nanesenou na folii - právě proto je s nima tak špatně vidět ve tmě.
Bruxíky jsou zabarveny pokovením a mají i ochrannou vrstvu proti poškrábání. Dávají na ně i dost velkou záruku, ale boužel si nevzpomínáju kolik.
Na předních bočních oknech jsou povolené folie se zabarvením max. do 30% . Musí mít 70% propustosti světla. Samozřejmě dostanete na homologované folie certifikát a nebo jiné lejstro které byste si sebou měli brát na STK. A nebo si můžete nechat, na základě tohohle pergamenu, napsat folie do techničáku. Na škodovku jak jsem se informoval, by vyšly tyto folie na cca 2000,- až 2500,-. Firmy to počítají podle spotřebovaného množství.
Když se ti rozbije okno, tak víš kolik procent máš zabarvení a u prodejce máš záruku, že budou mít všechny okna zase stejnou barvu. U toho tónování (kovení) by to nemuselo vyjít úplně stejně.
A u folií, když ti někdo rozbije okno, tak vypadne celý a nemusíš pak zbírat po celym autě rozprsknuté kostičky bočního káleného skla.
Tak, to je zhruba asi tak všechno, no.

Slyšel jsem něco taky o technice "vypalování skel", ten dotyčnej měl skla černý jak uhel, ale viděl jsem to pouze zvenku a nebudí to ve mě moc důvěru.
Teď je jenom a jenom na tobě, jak se rozhodneš.
Zatim čus.

01:21:54
19.12.2003
19.12.2003

Lukáš
2 možnosti:
a) folie
b) pokovení
při origo montáži se ceny mezi pokovením a folii téměř neliší, můžeš výrazně ušetřit koupením levnější folie a vlastní montáži, ale ty většinou nemají atest ...
jinak platí, že pokovení/foliování je s výjmutím skel tak kolem 4 litrů (jak kde), při dodání samotných skel je cena kolem 2500,-
a) folie
b) pokovení
při origo montáži se ceny mezi pokovením a folii téměř neliší, můžeš výrazně ušetřit koupením levnější folie a vlastní montáži, ale ty většinou nemají atest ...
jinak platí, že pokovení/foliování je s výjmutím skel tak kolem 4 litrů (jak kde), při dodání samotných skel je cena kolem 2500,-
00:28:48
19.12.2003
19.12.2003

Zero
Tmava Skla? Jak a Zakolik?