skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rapid L ???
prohledat
31 příspěvků (zobrazeno 1 až 31) od 02.02.2007 do 04.02.2007, založil/a Shade Nouf
12:39:46
04.02.2007
04.02.2007

Gryzly
-> Vojtik: a ta přední maska byla dvoudílná? mohla to bejt nějaká první ověřovací serie. Já měl zase doma auto a je tu umě v profilu pod jmenem Hnědka. a to byla Š120LS z roku 84 kupovaná do fabriky jako služební. V září 89 ( když to mělo najeto asi 200 000km) se tam dělala vyměna karoserie přímo v Mladé Boleslavy a proběhlo to podle všeho tak že se puvodní motor vložil do novéhoauta bez motoru, protože to najednou mělo GL palubovku, Ipury, tažný na nárazníku, 5q 4,22, barva jako měl Majkl, prostě nový auto. a v roce 1992 se udělala G.O. motoru a to tak že tam mrskli novej motor bez čísla. a narazilo se na něj číslo náhradní technologií. Když jsem to pak přetěsnoval zjistil jsem že to je 742.13. Ale papírově to bylo 120LS. V majetku firmy to bylo do konce roku 2003 a do roku 1994 si hlidali kolik to najezdilo a poslední zaznam byl přes 360 000km. celkově.
08:40:31
04.02.2007
04.02.2007

Rapid135
ja teda taky videl 130L s vybavou mlada boleslav(tudis jako 120LS) mela stitky vepredu,vzadu ale mela kyvku.nechapal sem

18:09:54
03.02.2007
03.02.2007

UltraFan.
-> tomapa: jee sorry...rekl sem prvni...a rok sem si spletl


18:07:41
03.02.2007
03.02.2007

tomapa
18:05:07
03.02.2007
03.02.2007

UltraFan.
-> tomapa: jj to bych rekl ja
18:03:06
03.02.2007
03.02.2007

tomapa
-> UltraFan.: první z 86týho? jako první 130cítky?
-> Vojtik: no já mám zase karbec edsr na 130cítce ale je jako sedr
-> Vojtik: no já mám zase karbec edsr na 130cítce ale je jako sedr

17:49:10
03.02.2007
03.02.2007

UltraFan.
-> Vojtik: ty prvni snad z 86tyho jo...ale to je muj nazor
17:42:14
03.02.2007
03.02.2007

Vojtik
tak jsem dnes byl v Chlumci nad Cidlinou a nestíhal jsem čumět, škoda, že jsem neměl foťák zrovna 3 zvláštní škodovky. Nejdřív jsem objevil škodu 120 GLS se stejně přelepeným původním štítkem a na něm ten hliníkový belgický škoda 120 GLS, po chvilce jsem uviděl škodu 130, kompletně oštítkovaná jako 130, 4písty, motor 130 a vzadu kyvka
vše vypadalo origo, škoda, že jsem se nedostal do kufru na štítek
a pak ještě jednu tu samou, ale v jiný barvě. Je možný, že by se dělaly i bez vlečky?Byly to oba ty první typy, který měli zadní štítek plexi ( pěkně zažloutlej a zarezlý šroubky a pak i štítek na přední masce, palubka jako 105/120, otáčkoměr PAL a 4písty měli v blatníku držák trubiček přichycený jako z fabriky a žádný náznak po držáku hadice na dvoupísty tam nebyl, tak jsem z toho volaký zmëtěný


12:01:55
03.02.2007
03.02.2007

Leos_Mays_Hayes
-> Apple: Ono to bylo v oploceným areálu vrakoviště , který bylo zavřený. Až tam příště pojedem, tak tam ten štítek nezůstane.

23:22:57
02.02.2007
02.02.2007

Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Shade Nouf: tak ten štítek příšte rovnou vem a ne jen vyfot
20:43:02
02.02.2007
02.02.2007

Shade Nouf
-> Pavel P.: vidiš to :) diky. zas jsem o něco chytřejší :)
20:32:41
02.02.2007
02.02.2007

sep
-> Pavel P.: :což znamená jen tolik že soudruzi prostě přeplácli obyč štítky a rázem byl exportní kus.
20:31:56
02.02.2007
02.02.2007

Pavel P..
-> sep: já u toho štítku LSX taky stál a očumoval ho a je to celý z černýho plastu a ten nápis byl nalakovaný štříbrnou barvou
20:29:39
02.02.2007
02.02.2007

Pavel P..
tak aby bylo jasno .... tyhle modely opravdu existovali
20:26:54
02.02.2007
02.02.2007

sep
-> Pavel P.: :u té červené užovky jsem stál,obličej asi dvacet čísel od zadního čela,je to hliníkový štítek pod kterým je klasika,což bylo vidět díky tomu že rožek toho hliníku odstával a dalo se přečíst "105 L".
20:23:59
02.02.2007
02.02.2007

Rapid135
-> Pavel P.: copyrajt je pro me tabu




20:23:38
02.02.2007
02.02.2007

Pavel P..
-> sep: původní štítek je průhlednej plast, tohle je z černýho plastu.
20:21:35
02.02.2007
02.02.2007

Leos_Mays_Hayes
Přátelé, já tam byl. Jedl, pil, hodoval.
Aby to tady Nouf nemystifikoval - štítek byl černobílý a to červené pozadí byla užovka. Přikládám "fotku" z mého mobilu. Bohužel je to zoomované, takže rozlišení se blíží nule.
Aby to tady Nouf nemystifikoval - štítek byl černobílý a to červené pozadí byla užovka. Přikládám "fotku" z mého mobilu. Bohužel je to zoomované, takže rozlišení se blíží nule.

20:21:27
02.02.2007
02.02.2007

sep
-> Rapid135: :stejně je dělaný i ten rapid "L",jak je vidět i tady je přelepený původní klasický štítek.
20:15:49
02.02.2007
02.02.2007

Pavel P..
-> Rapid135: helééé moje foto..
ano to je ono..

ano to je ono..
20:14:45
02.02.2007
02.02.2007

Rapid135
ze by toto?
19:45:55
02.02.2007
02.02.2007

Shade Nouf
-> Hurdis: tak to netuším ten jsem ještě neviděl
19:45:12
02.02.2007
02.02.2007

Hurdis
-> Shade Nouf: jestli to třeba nebyl štítek z renaultu rapid
19:44:34
02.02.2007
02.02.2007

sep
-> Shade Nouf: :červená užovka,jak říkám,je to přelepené 105L
19:44:29
02.02.2007
02.02.2007

Shade Nouf
a dole nebyly díry po štítku a to auto nemělo dělanej lak, byla to původní, taková ta okrová
19:43:41
02.02.2007
02.02.2007

Shade Nouf
právě ze ne, rapid byl napsanej tuším bíle na černým pozadí a L bylo černě na červeným pozadí a byl to kovovej plíšek. A nebyl klasicky dole v pravo, ale nahore
19:42:55
02.02.2007
02.02.2007

Pavel P..
já viděl štítek Rapid LSX.. na sedanu a byl to klasika štítek jako 120L jen ne hladký ale jako relief
19:41:54
02.02.2007
02.02.2007

sep
-> Shade Nouf: :kdyby ses podíval pořádně viděl bys že je to přelepený štítek 105 L:-)
19:41:34
02.02.2007
02.02.2007

Gabriel
-> Honza M:

19:39:51
02.02.2007
02.02.2007

Honza M
to bude nějakej bastl
19:39:01
02.02.2007
02.02.2007

Shade Nouf
Dneska na vrakáči jsem viděl škodovku a vzadu místo štítku 120L nebo jím podobným byl štítek RAPID L . Bylo nezvykle barevně vyvedený. Jestli tam bude i příšte tak to vyfotím. Nevíte co to bylo zač? Respektive kdy se tohle označení používalo?