Kupíčka

prohledat
53 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 12.12.2003 do 06.01.2004, založil/a
řadit dle data
23:38:20
06.01.2004
Tomáš SK
-> Komár 1981: To je pravda, v späťáku vždy bezpečne poznám kupátka od sedana, vyzerajú hneď na prvý pohľad širšie.
16:24:00
06.01.2004
Komár 1981
-> Samantus: No uplne to samy to nejni! Kupicka jsou dost priprcnuty a pusobej daleko sirsim dojmem........
16:15:14
06.01.2004
Luděk
-> Samantus: prostě se jenom potvrzuje přísloví,že někdy méně znamená více4
01:27:45
03.01.2004
Samantus
-> Luděk: a pritom je to uplne to samy, akorat to ma o dvoje vrata navic, no
20:27:21
02.01.2004
Kurvapes
-> Luděk:Ale prd nejlepší je uzený.
11:15:11
02.01.2004
M a r c e l
B-)))
11:11:51
02.01.2004
Luděk
-> fšichni: prostě 2D kupé od Škodovky jsou nejlepší úplně všechny a neměly chybu,jsou dobrá investice a jejich hodnota se bude zvyšovat,což se bohužel o 4D sedanech v různých barvách (traktorová modř,kanárková žluť pro operaci pouštní bouře II.) říci nedá,ať je polepíš,kolikati reklamama chceš1
11:51:13
31.12.2003
Jirik - zrušená registrace
Pěkně popsanou historii má nebo měl na webu Kani, koukněte tady do odkazů.
11:48:07
31.12.2003
M a r c e l
-> Jirik: ale je to husta masina, precti si ten clanek B-))) me se libi vic nez Salamandra, ta uz je moc predelana ...
11:44:10
31.12.2003
Jirik - zrušená registrace
Tož to není moc hezké. 10
10:30:57
31.12.2003
M a r c e l
jinak na GARDEwebu je o te 160 RS clanecek B-)))

garde.plivnik.cz/
10:30:18
31.12.2003
M a r c e l
NEJLEPSI JE SAMOZREJME GARDE B-))) pak Rapid a eRko nakonec (sportovni prototipy nema cenu hodnotit, to ani nejde B-)))

a co rikate na tohle ? GARDE160RS MTX

garde.plivnik.cz/prototyp s/.../160rs01.jpg
07:36:14
22.12.2003
wekky
A to jsem ještě zapomněl na Garde Salamander...
zvětšit Kupíčka - obrázek od wekky vložen 22.12.2003 07:36:14
07:18:56
22.12.2003
wekky
A kdo by si ty plasty koupil? Z těhle sníků je to hezké, ale zezadu ne (přece jen světle z úži jsou takhle příliš daleko od sebe)
Jinak téměř všechny kupé jsou krásné, až na to z favorita. Z původních tří je to jednoznačně Garde (i když neraději se širokými nápravami, ale i s úzkými to má něco do sebe), pak R a nakonec Rapid.
Jinak jednoznačně nejkrásnější kupé škoda je 1100 OHC z 50-tých let těsně následováno Felicií (starou bez křidélek) a Populárem Monte Carlo. A za nimi 1100 UVMV a z poslední doby Tudor. Bohužel mnoho z toho jsou jen studie nebo prototipy, které se běžně nevyráběli...
22:42:20
21.12.2003
Milošek
-> panmistr: tak to jo,jinak je ale fakt super!!!
21:28:17
21.12.2003
panmistr
739 se vyvíjela v aerodynamickém tunelu s požadavkem na aerodynamiku. Byla nástupcem 130RS. Na motoru pracovali ing. z ČVUT a ÚMVM. Byl použit tehdy nejmodernější počítač. Motor měl nové sání, výfuk a uložení kliky. 739ka má chlazené kotouče a jezdí mnohem rychleji než 130RS. Bohužel kvůli novým pravidlům FIA nakonec nesměla startovat. Nebylo by na škodu kdyby se nějaký člověk ujal výroby laminátových dílů, které by připomínaly tuto nádhernou schade.
13:03:05
21.12.2003
Milošek
=>panmistr:no original-cim to ze mi to pride jak napodobenina porsche???????????4
23:45:56
20.12.2003
Max
-> panmistr: přiznávám,že tohle vidím pporpvé....a doatalo se to u mě na první místo :o))))
No a dál...ale se mi víc líbí garde,ale na širokejch nápravách. Nelíbí sem i vzadu ty zalezlý kola. Erko je moc krásný,ale aby se mi líbilo,musí být upravené,originály jsou dobrý,ale už u mě moc nebodojou. A rapid....je taky pěknej :o)
A jen jedna poznámka..... když tu u každýho vede garde,že jich tak málo jezdí...to je samej rapid :o)
21:34:51
20.12.2003
U-Geen
-> panmistr: jj tohle znam, moc pekny
20:26:55
20.12.2003
panmistr
20:25:48
20.12.2003
panmistr
Podle mě patří mezi nejhezčí modely Škoda 739.
Je to originál Škoda a ne nějaký hybrid postavený doma v dílně. Základ tvoří 110R s upraveným předkem a zadkem.
zvětšit Kupíčka - obrázek od panmistr vložen 20.12.2003 20:25:48
19:26:40
18.12.2003
rastos
tak to je silne kafe.....Ozaj podarene.Skoda ze komunisti nepodporovali taketo super projekty. K tej ankete- erko, garde, rapid. Aj ked erko je technicky zastaralejsie da sa vylepsit ale karoseria je tiptop.CUS
15:07:15
18.12.2003
CHIP
No panove ... tahle postavit repliku 1100GT ... to by bylo .... Je to opravdu pekne designersky udelany ....
14:35:04
18.12.2003
Jirik
Mám o něm článek ve Světě Motorů. Černobílé vydání z roku 1972. Superoidní. Hlavně ten výkon, co vydolovali z motoru 110. Podvozek to mělo upravený ze škody 100. Kola a převážná část ze Spideru (ale nevzpomínám si z hlavy od jaké automobilky). I přístroje byly ze Spidera. Sedadla a čalounění dělali v Karose. Světla se vyklápěla rozsvícením světel nebo na popud světelné houkatschky a zaklápěla nožním spínačem. Atd... Moc dobře provedeno.
14:01:50
18.12.2003
Komár 1981
-> Miloš Vyskočil: To je super!!!
13:57:05
18.12.2003
Miloš Vyskočil
Málem bych zapomněl, nejhezčí kupé od škodovky bylo určitě ÚVMV 1100 GT - to bych viděl dokonce hezčí než eRko.
zvětšit Kupíčka - obrázek od Miloš Vyskočil vložen 18.12.2003 13:57:05
20:35:52
17.12.2003
Tomáš SK
-> Komár 1981: Podľa toho, čo som po článkoch ponachádzal, tak asi všetky R120 sa robili v BAZe... a tiež tam máš v kufri tak "krásne" vyrazený VIN kód ? A ja aj predchádzajúci majiteľ mal problémy pri prepise, somári to nejako brúsili či čo... Či Rapid alebo Garde, z profilu je to takisto krásne 4
16:41:18
17.12.2003
VeTeV
erko a 120GLS ctyroko
13:24:09
17.12.2003
Honza
Nej je asi rapid, pak erko, a garde se mě moc nelíbi - možná rozšířený
12:56:05
17.12.2003
Miloš Vyskočil
O tom nemůže být sporu. Jednoznačně 110R (130RS), pak Garde a nakonec Rapid
09:36:09
17.12.2003
Komár 1981
-> Tomáš: Ja ho prave mam, ale bylo pro me prekvapko, ze se takovy tip vyrabel. Dokonce ho mam od vas ze Slovenska z BAZu! Ale vzhledem k me uchylite ke Gardesum bohuzel jeden kus nejspis zanikne! Sorry!1
23:34:07
16.12.2003
Tomáš SK
Ja to skôr beriem podľa kusu, nie podľa typu. Ale aby som bol verný, tak je najkrajší Rapid 120, lebo mnohí ani nevedia, že sa takýto kríženec vôbec robil 2
12:38:23
16.12.2003
Zazaa
-> Komár 1981: Neeee nejsem jeho bracha, nebo aspon o tom nevim :)

navic jak pise Evza moje Gardeso ma napravy original uzke
BTW> sem ke Gardesu nahral par fotek z priprav motoru takze kdo chce muze mrknout :)
11:45:14
16.12.2003
Komár 1981
-> u-geen: No jo, no! Detailisto!! Ale kola ma takovy, ze mu lezou skoro kilometr z podbehu! A to se mi libi!!!!1
11:40:31
16.12.2003
Labros
Erko je paráda, ale jen když ma vepředu spojler a jen dvě oči. Jinak se mi nelíbí.
Pak Garde styl ala Zazaa - jsem další kdo pochlebuje :)
Čtyřoko a prepreg nárazníky jsou supr!
No a Rapid sorry, ale ty obdélníkový světla se podle mě ke sportovnímu stylu vůbec nehodí, stejně jako blinkry. To je prostě emko násilně naroubovaný na Garde.
11:38:25
16.12.2003
U-Geen
Zazaa nemá široký nápravy
11:09:45
16.12.2003
Komár 1981
-> Gryzly: Tvuj bracha je Zazaa, ne??1 Zazovo Gardesko se mi moooooooooooooooooooooooo oooooooooooc libi!!!!15 (nicmene, muj mutantek nejspis nebude na takove technologicke vysi!)
11:09:39
16.12.2003
Pohan
Něco Ti tam chybí... Já bych řekl: MBX s velkým náskokem, pak Rapid a 110R tak stejně a v těsném závěsu Garde.
11:06:32
16.12.2003
Petkar
No, jednoho mutanta stavím3 Bude to erko s podvozkem z rapida1 a motorem z feldy....
A co se týče srovnání kupíček - erko, garde, rapid...
11:00:17
16.12.2003
Vojta - zrušená registrace
No Rapid se mi libi nejvic, nevim proc ale libi.
10:44:55
16.12.2003
Gryzly
Nejl9p asi podle mě vypadá Gardovka vepředu se čtyřma očima, obě široký nápravy (přední leze z blatníků i bez podložek) Přesně takhle to má můj brácha.
10:06:52
16.12.2003
CHIP
Asi jsem divnej, ale Erko se mi libi pouze pri pohledu z venku ... vevnitr je to pro me strasne odpudivy ...
Jinak me se nejvic libi Rapid, pak Garde a nakonec Rko.

Ikdyz kdyby byl mutantek Gardecka a Rapida ... tak to by bylo libovy ... 1
09:19:55
16.12.2003
Krupa
Tak to já jsem zastancem Erka, mě se fakt líbí asi nejvíc, ale musím řícz, že jsem u nás viděl pěkný Gardeso a nemohl jsem se od něj odtrhnout, ve výborném stavu.Rapid taky není špatnej, ale ho nějak nemusím.
07:25:15
16.12.2003
Jirik
Garde je fuj. hlavně ta zadní náprava vzhledem k blatníkům už z výroby.
Nejhezčí bylo z kupátek eRko, to ať už bylo v jakémkoliv stavu (originál nebo pěkná úprava), tak vždycky vypadalo krásně, to se o garde, rapidu, ale i emkovému sedanu říct nedá, na tom se musí udělat hromada věcí aby to nějak vypadalo. Ale ani Garde ani Rapid nedožene slávu veleslavné 110R.
Od škodovky byly nejhezčí, když to vezmu popořadě, staré Felicie a Octavie (+Spartaky), pak hlavně 1000 MB (+1100 MBX), 110R, hundrt byl trochu úlet, a pak klidně užofkový 120 GLS.
Nejvíc u mě vedou 1000 MB, pak červený 120 GLS (užovky) a samozřejmě old Octavie a Felicie a 110R.
17:20:35
15.12.2003
P.J. Tunat
to Komár 1981: Máš recht...Garde je supééééř:-)
14:28:43
15.12.2003
Komár 1981
Panove, nejhezci je Garde! Pak bych souhlasim s nazorem U-Geena, ze pak 110R a nakonec Rapid. Proto ta moje transformace myho Rapida na siroky pseudoGarde, kterou jsem tu kdysi uz jednou avizoval!!!1 1 1 1 1 1
12:51:43
13.12.2003
P.J. Tunat
Ja sem z toho dost zblblej, pac sem videl normalni uzofku za 15 k a Garde v udajne dobrym stavu za 9k...
11:15:28
13.12.2003
U-Geen
p.j. JJ, gardovky si myslim ze budou levny protoze bejvasj vetsinou dost dodelany, erka bejvaj udrzrovany... ale to je tezky zalezi na stavu. Kdyz bude vsechno vymóděný tak bude třeba nejdražší erko...
10:08:11
13.12.2003
Milošek
kdyz uz kupicko tak bych si poridil erko!a rapida nebo garde?asi toho rapida...
09:38:39
13.12.2003
P.J. Tunat
to u-geen: Cenove myslis Rapid-Erko-Garde (od nejdrazsiho)?...Btw. Garde mi taky prijde nejhezci.
Extreme Tyres