Rapid na predaj

prohledat
60 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 10.12.2003 do 04.01.2004, založil/a
řadit dle data
19:30:42
04.01.2004
martyCZ
no, ten motor uz je bohuzel po smrti takze to stejne musim rozebrat navic do toho budu skladat tu fabku a navic je na nem cislo ze 742.120 takze to je stejne vsecko uplne k hownu a asi se na to vykaslu
19:29:16
04.01.2004
Saky
a nebo se na to vykasli a nech to bejt-)
19:27:40
04.01.2004
martyCZ
no ja mam komplet 781.136 upraveny do 742 (potrubi, termostat, altik ...) takze ja cu jenom ciste blok :o)
17:09:40
04.01.2004
Saky
komplet motor s potrubim se prodava treba kolem 7mi a to uz je slusna cena samotnej blok s hlavou nic vic tak 3-4 minimalne ale je to docela problem sehnat... facko takovy koupis za 1500
a pro stourali kteri tady budou psat ze to koupili komplet nekde za 2,5 tak mozny je vsechno zalezi jakyho vola kdo najde.. a nez se rozbehne takovahle diskuze tak at spis nabizej nez popisujou..
16:57:18
04.01.2004
M-Viper
Jen tak pro zajímavost: na kolik takovej blok 732.136 vyjde peněz?
16:52:46
04.01.2004
Saky
no reseni bud sehnat blok 742.136 coz je docela problem a nebo se na vsechno vykaslat a dat si tam co chces.. protoze vsechno ostatni je nelegalni takze je jedno jestli facko feldu nebo fabii a vsechno vypada skoro stejne pak dalsi moznost dat tam treba motor z cehokoliv-) a je to nelegalni stejne-)
14:49:32
04.01.2004
U-Geen
protoze do by se asi nevesel.
14:14:55
04.01.2004
BlackSUN
Ne do ale do auta se ten blok dá...
14:03:47
04.01.2004
martyCZ
aha, no hezke, takze to mam jako jeste sehnat blok z rapida? do :o(
13:46:11
04.01.2004
U-Geen
Taky si myslim.. tj. souhlas se Sakym
13:40:42
04.01.2004
Saky
to nevim.. ale podle me je to asi takhle..
pokud si das do auta favo motor musis jit na DI a oznamit to jako pestavbu a oni ti za deset korun zmenili typ motoru to uz ted nejde..
takze kdo to tam mel predtim a tuhle proceduru udelal ma to legalne zapsane.
kdo to neudelal ma podle me nelegalni motor a je jedno ze uz s nim jezdi treba 2 roky.. takhle je to podle me. .
13:18:14
04.01.2004
martyCZ
no, asi jsem se mel vyjadrit presneji - jak je to se "zastavbou" 781 motoru kdyz uz v aute je? to ho jako muzu ted vyhodit? jak poznaji jestli jsem ho do auta dal jeste kdyz to bylo povolene?
13:14:31
04.01.2004
Saky
vsechno je otazka penez.. pokud nekdo chce invetsovat do vacky upravy hlavy vejfuku sani atd.. tak se dostane treba na 25000kc klidne i vic pokud zacne pomyslet o zvyseni obsahu..a v te castce je porizovaci cena motoru pakatel takze bych klidne stavajici motor prodal a koupil jinej kterej je na tom lip.. a uz ma treba vetsi obsah..
pro lidi co chteji do motoru dat par tisic korun pro ty je kazda rada draha.. podle me delat upravy jen tak napul a za par korun nema cenu a lepsi je poradna udrzba..
samozrejme kdyz uz nekdo ten motor ma a nechce do toho moc investovat, tak si ho radsi necha a upravi ten... ale v principu plati ze kazdymu je to malo a pak porad pridava a pridava a prida jednou prida podruhy.. a zjisti ze je na cene vyssi nez kdyz to udela najednou poradne.. ale jak jsem psal je to jen a jen otazka penez a tuning motoru v pravym slova smyslu stoj penez dost.. nemluvim o tuningu typu uriznutej filtr prevrtany trysky-) atd..
12:57:31
04.01.2004
martyCZ
co kdyz tam ten motor z fava uz mas?
11:24:46
04.01.2004
Saky
no at si kazdej rika co chce podle me je motor po 150ti v prdeli-) samozrejme sou vyjimky atd.. ale tady byla debata ne o tom kolik ten motor vydrzi ale o tom kdyz sezenes motor jestli ma cenu ho dal upravovat.. a ja tvrdim ze kdyz koupis motor kterej ma najeto 150000 rozhodis ho upravis hlavu vacku atd.. ze je to cesta k smrti.. tim ze se jen rozlozi a zase slozi mu neco na zivotnosti taky uberes.. a ty upravy ho dorazej-) jen pisu svuj nazor a jen tvrdim ze dneska kupovat motor z facka kterej stejne uz legalne do skodovky nedas je koupit za podobnou cenu motor z fabky rozdil v cene motoru je treba 2-3000km pocet ujetejch km je treba 5tinovej kompletni cena za vsechno se zvedne u fabky o neco vic ale vykon je nekde jinde zivotnost taky atd..
10:23:09
04.01.2004
Koči
To Saky: Můj osobní automechanik by ti oponoval, favoritťácké motory prý vydrží strašně moc. Strejda má Favoritta r.v. 89 a najeto 240 000 km, aniž by tam dělal nějaké větší opravy. A pořád to v pohodě jezdí.
18:49:42
03.01.2004
Saky
no ta fabka je uz postavena.. jen si pro ni prijit-)
10:21:07
03.01.2004
WindMAN
-> Tomáš: neponáhľa to, najprv musí Saky nahodiť fabiu do bratovej rapidky a potom bude ten motor voľný 4 a súrne ho predavať nebudem a ak sa nepredá ani po čase, tak si ho nechám ako rezervu
12:09:22
30.12.2003
Saky
no ono dost zalezi na tom jakej se pouzival olej, ale rekni me lepsi radu jak poznat v jakym stavu je motor venku z auta?
mimochodem chtel bych videt motor kterej ma vic jak 100000km aby byl krasne cistouckej, o motorech o kterych mluvim ja na tech se da jeste poznat puvodni kovova barva na klice a barva hliniku jakmile uz ma najeto kolem 50000 uz ta barva je do hneda a ten odstin se jen stupnuje.. a kterejkoliv motor ze 136ky z facka kterej jsem ja rozebral byl cernej jak bota a temer nemozne to z toho sundat jinak nez mechanicky..
pokud ten tvuj motor byl 3roky starej a najeto 190000km tak je to malinko jinej pripad malokterej motor motor najede 63000 km rocne to se ten motor ani nezastavil... kdyz koupis motor od normalniho uzivatele tak to facko uz je v tolika km po smrti..
11:15:35
30.12.2003
Luděk
-> Saky: když jsem koupil Formana,tak měl najeto po necelých třech letech 189 000 Km,po sundání vent. víka byl motor krásně čisťoučkej, když jsem v cca 230 tisících měnil těsnění pod hlavou,tak bylo vidět honování ve válcích, motor nebral ani hlt oleje (prodával jsem ho,když měl cca 250 tis.),takže Tvoje rada,jak poznat,že má motor málo najeto,nebude asi nejlepší8
09:08:08
23.12.2003
Saky
no jeste toho tam moc neni, neco uz mam napsany dal a pribyde to nekdy po vanocich.. ale nestiham delat jenom to-)
00:35:14
23.12.2003
Tomáš SK
-> Saky: Keď príde čas, tak sa ti ozvem, diky. Teraz je to všetko len v rovine úvah, cez zimu dojazdím na tom, čo je a potom sa ukáže. Mimochodom, pozeral som si tvoj web a vyzerá velice fajn, veľa šťastia pri jeho spojazdňovaní...
00:25:49
23.12.2003
Tomáš SK
-> WindMAN: Hehe, EČ protekčné až tak nie je, Photoshop robí za pár sekúnd divy 2 Papiere na 130 takisto nemám, len nejaký koumák do veľkého TP prepísal jednotku na dvojku a chytráci policajti to odvtedy jeden za druhým kopírujú aj do malého TP 1 Keby bola 130-ca, tak má 1289cm3, ja mám tých podivných 1274cm3. Ale ako argument to policajtovi určite postačí...
Toho motora sa chceš zbaviť čo najskôr, že ? Lebo ja chystám zmeny až na jar...
13:57:09
22.12.2003
Saky
ted mluvis o motoru z fabie nebo o jakym? stav motoru poznas staci sundat vicko na olej a podle barvy vnitrku pokud ma najeto do 20000 je ten motor uplne cistej kdyz ma vic uz je hnedsi a hnedsi az po takovou cernou sracku jakou muzes videt u vetsiny 120tek favoritu atd..
jinak jestli shanis nakej takovej motor tak se ozvi na mejl..
09:57:29
22.12.2003
WindMAN
-> Tomáš: to narážaš na mňa? Čeče a nemáš ty originál papiere na Rapid 130ku? Inak ten motor sa dá odskúšať, ale bude ho treba nahodiť, za to nič nedáš, akurát čo sa to nahodí do auta. Ak by sa nepáčilo, tak sa nič nedeje. Navyše máš protekčné EČ, takže ťa ani flojdi nezastavujú, že ano.. 1
01:13:07
22.12.2003
Tomáš SK
-> Saky: Len mi nájdi človeka, ktorý by mi tam ten motor pomohol nahodiť. To chce aj nejakého odborníka, ja som dával dole motor len dvakrát a to bol vždy originál.
A čoho by som sa bál ešte viac, je samotná kúpa motora. Neviem si presdtaviť, ako spoznať, v akom stave ten motor je, koľko má asi najazdené atď. Keď človek nie je veci znalý, oserú ho všade...
01:07:45
22.12.2003
Tomáš SK
-> Max: Neviem o tom, že by vôbec niekedy na Slovensku bola zástavba Favo motora legálna, takže o to mi veľmi nejde. Navyše v TP mám namiesto 1174cm3 napísané 1274cm3, tak by som sa bál len STK, policajtov nie.
19:26:35
21.12.2003
Saky
ja sem psal ze delat generalku 120ky nema smysl, nechas prebrousit kliku koupit pisty vlozky krouzky saly atd zuhlovat ojnice a ses s praci tak na 12ti to jsem popisoval ze je nesmysl.. ze je jednodusi koupit fabku ktera ma kdyz hodne tak najeto 40000 jen to prehodis a ses na stejnejch penezich cca a vykonem o polovicku vys, a zivotnost stejnou ne-li vysssi... kupovat dneska favo je taky podle me nestastna volba uz nesezenete takovy aby melo najeto par tisic km, kdyz uz tak feldu, neleglani je to oboje, cena je stejna a prace je stim skoro stejne.. a stejne nejlip fabku-)
23:37:55
20.12.2003
Max
-> Tomáš: je dost rozdíl jestli je to 742.136 nebo fávo..... 742.136 ti tak povolej dát vždycky bez problémů (když splníš co musíš....) fávo snad taky...ale určitě víš sám,že se tu psalo že zástabě fáva odzvonilo a tak....sám sem to teď moc nehledal,tak nevim. Ale spousta fávo motorů má převařovaný sání a favo výfuk. potrubí....
Přece jen origo 742 je lepší :o) proto je 136ka cenější
00:14:55
20.12.2003
Tomáš SK
-> u-geen: To si robíš srandu s tým motorom, nie ???? Tak to aby som prehodnotil svoje plány! Škoda len, že z Čiech by som ho asi nedoviezol...
00:05:04
20.12.2003
U-Geen
5q cca 2500-3000, motor 3 litry.
23:58:52
19.12.2003
Tomáš SK
Len tak orientačne - koľko by som dal asi za 5q + Favo (alebo 742-136) v dobrom stave ? Ceny určite poznáte, tak sem s nimi ! 4
23:58:41
19.12.2003
Tomáš SK
-> u-geen: Tak mi poraď, ako to finančne utiahnuť. Som už rozhodnutý na vyváranie a výmenu plechariny, bude kvôli tomu musieť byť nový lak a keď pripočítam povinné zimné pneumatiky (platí u nás na budúci rok), tak už aj toto je na mňa príliš veľa. PS : študujem, nepracujem (zatiaľ).
A ja ten motor nechcem "tunit", len ho dať do pojazdného stavu. Žiť tak v Čechách, tak nad tým motorom ani nerozmýšľam, ale tu vládnu trocha iné pomery hlavne čo sa týka cien autodielov a o vrakáčoch nehovorím...
13:06:40
18.12.2003
PPP
-> Tomáš: Ak mas chladic s umelohmotnymi bokmi, tak je to OK. V mudrych knizkach je napisane od ktoreho roku sa zacali montovat.
08:33:04
18.12.2003
Komár 1981
-> Martin: No jen, aby sis nerozbyl cumec!!!1 Ja ted taky jezdil asi 14 dni s babinou 105 na LPG a pak jsem chtel preparkovat to svoje a malem to nedopadlo dobre, jak to bylo svizny v rozjezdu....
22:10:47
17.12.2003
Martin
Je to fakt rozdíl. Svoje auto mám momentálně rozebraný, tak jsem nucenej teďka chvíli jezdit se 105tkou. Už jsem úplně zapomněl jak škodovka jede. Jak ta 105ka zrychluje na dvojku, tak moje zrychluje na čtyřku 3. Je to hroznej nezvyk. Skoro se s tím bojím předjíždět. Ale nechá se na to zvyknout, alespoň se po přesednutí zpět do mého miláčka budu cítit jak v závoďáku 1 .
20:56:50
17.12.2003
U-Geen
Ale Saky ma pravdu. Ja sem taky zacal tunit 120kovej motor. Nema to cenu. Pak sem chtel 5q a když už tak 3.9 a když už tak s vlečkou a když už tak silnější motor, a je to nebe a dudy.
20:32:24
17.12.2003
Tomáš SK
-> Saky: Ja ti tvoj názor neberiem 4 Ak ma (nepriamo) pokladáš za magora, kľudne, neskočím kvúli tomu z mosta a ani ti nepoškriabem lak na aute. Len nevieš, aký význam má pre mňa to auto. Napíšem to v pár bodoch :
1) nepotrebujem rýchle auto, takže stará Škoda mi vyhovuje
2) toto ta určite presvedčí, že som magor - mne sa ten Rapid vážne páči viac než BMW alebo čokoľvek iné,ani neviem prečo. A toto nemám odvtedy,čo som ho kúpil,je to dávno dozadu
3) je to moje prvé auto a prvá vec (okrem PC), ktorú mám vlastnú a za svoje, takže ten vzťah je úplne iný ako pri akomkoľvek ďalšom aute
4) z toho vyplýva, že napriek tomu, že som čo do zručnosti ňouma, tak sa v tom rád rýpem (a rád sa rýpem aj v kamošovej škodovke, aj pri -10°C) - LEBO MA TO BAVÍ, ostatne ako väčšinu fandov tu.
5) financie sú sviňa a keď napr. kúpim ten 136-motor, tak potom aj 5q, chladič, ktorý si myslím, že vymeniť treba, potom podplácať na STK, a pritom ten motor môže byť v "dobrom" stave, ale môj po GO bude v super stave (o to sa mechanik postará).
6) rozdiel medzi 120LS a 136 je 5.5kW a ten prvý mi výkonovo zatiaľ stačí.
7) TUNING je široký pojem, niekto si pod tým predstaví plasty, iný Felda motor, ďalší 130L/R... ja chcem vyvarený, utesnený, brzdiaci a jazdiaci stroj. Na čo mi bude vyšší výkon 136-ky, keď bude mať za studena chod ako ruský Sergej ? Jednoducho aj ten silnejší motor chce investície a takto ušetrím za jeho cenu (+ spomenuté diely na výmenu)

A teraz si to skús celé prečítať (to ma ešte všetko nenapadlo, čo som chcel napísať 1)

Maj sa fajn. Tomáš
10:05:41
17.12.2003
Saky
to tvoje X se da vyjadrit docela presne-) pro nasi republiku je to cca 10mil - Y -Z (Y jsou lidi tady na webu a Z podobny nadsenci ) ale neprekrucujte porad co jsem napsal, ja to rekl jinak, co se tyka tuneni skodovek je to jedna vec tuneni motoru druha vec, ja zastavam ze mit tunenou skodovku na seriovy jezdeni je nesmysl, a zeptej se lidi co zde maji nejlepsi auta jestli s tim jezdi bezne doma na nakup? -) kdyz ma nekdo doma naky auto jako spotrebak a stara se o skodovku proc ne, ale ale vetsina lidi zde jsou mladi kluci co maji skodovku jako prvni auto a chtej z nej udelat formuli, a neni to o lasce k autu ale o tom ze stoji nejmin, proto tady ty bezne diskuze co z anjelevnejc atd, nerikam ze je to spatne taky sem byl treba takovy ale casem clovek vyroste.. mozna pisu to co lidi jako vy nechteji slyset ale ja to tak proste vidim a myslim si ze to tak vidi i vetsina lidi co uz je s tim tuningem trochu dal, a co se tyka motoru to uz sem zde nekde napsal a napsal sem toho dost.. a k tomu uz se vyjadrovat nebudu porad dokola abych nebyl nudny, jinak co se tyka tuningu stoji to dost penez a vcelku to vyjde podstatne draz nez nejake novejsi auto.. libi se me odhodlani lidi co to delaji od zacatku jako prestavbu, proti tem nelze nic rict stoji je to spoustu casu a penez, ale lidi kterych je taky dost co si koupi za pet tisic skodovku a zacnou s tim ze namontujou neony a podobny veci podle me nejsou tuneri a spis skodi.. nemyslim to na nikoho osobne abych zase za chvili necetl ze sem nevychovany hovado ktery umi jen pomlouvat a sam nic nedokazal, i kdyz nejakej anonym me nemuze rozhazet a lidi na ktery to nepatri uz davno prestali cist a pro ty co to docetli az sem, je to jen muj nazor kterej nikomu nenutim
23:28:48
16.12.2003
Tomáš SK
-> Saky: Nájdem ti "X" ľudí, ktorí ti povedia "keď investuje do škodovky, tak je magor, nech na nej robí čo chce", napr. moja mama 2
Sme teda všetci magori ?!?
Je to 120LS, 48000km a síce som písal o GO, ale to je len najhoršie možné riešenie, pretože ešte nevieme, čo je vnútri dobré a čo nie a prečo to jazdí tak ako jazdí... A výhodu by som mal tú, že by som za prácu platil dosť nízku cenu (relatívne). O 12tis. a ešte k tomu Kč nemožno hovoriť...

Ak by som bral 136ku, tak na 4q 4.22 je to skôr horský prevod a ja bývam na rovine... ale budúcnosť ukáže, mám ešte pár mesiacov.
15:48:51
16.12.2003
Saky
no jestli da dneska nekdo 12000 za generalku 120ci tak je podle me magor... tak asi tak.. ale kdyz to chce proc ne..
00:14:32
16.12.2003
Tomáš SK
-> WindMAN: Napíš maila 4
00:12:26
16.12.2003
Tomáš SK
-> Saky: Ako pre koho !
09:46:51
15.12.2003
Saky
delat dneska GO 120ky je nesmysl..
09:06:51
15.12.2003
WindMAN
-> Tomáš: žiadna GO, pekne kúpiš odo mňa 136kový motor, je vo very gut kondicii 4
19:53:12
12.12.2003
Tomáš SK
-> Komár 1981: Ja stále uvažujem len nad 120-kou motorom, na jar bude GO... Zatial sa len mrvím v sedačke, keď ma na križovatke obieha žigulík a hučím do svojej káry GO-GO-GO !!! A on nič, spokojne a s kľudom Škode vlastným sa pomaličky rozbieha 3
19:49:02
12.12.2003
Tomáš SK
-> WindMAN: No vidíš, ale jazdiť som ti ju nevidel 4
15:40:54
11.12.2003
Komár 1981
-> Tomáš: Ja ho mam a jezdim - jen tam uz mam favorita... :-/ puvodni 120 odesla a on byl proste na rade...
13:31:43
11.12.2003
WindMAN
-> PPP: to si uhádol, miesta nikto nemá, aj ten môj druhý vrak je tam len na dobré slovo. ťahať na lane sa bez poistky nesmie.
-> Tomáš: samý šum, po prestavbe bolo Garde a Rapid 120ku som mal, to bola ta červená z ktorej máš hlavu a karbec 4
12:56:39
11.12.2003
CHIP
-> Tomáš: AAA tak to ano doslo k informacnimu sumu ... 1
Extreme Tyres