
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pracovní teplota Rapid 136
18:33:38
21.01.2007
21.01.2007

Syny
-> Šimon: ma vic kontrolek ktery sou nahovno podsvetleny - nic vic

18:31:34
21.01.2007
21.01.2007

Šimon
Čidlo mě taky napadlo. Jinak někdo mi právě tvrdil, že sdružená přístrovovka z Rapida 130 je v něčem jiná než z Rapida 135/136. Sice se mi to nezdá, no ale raději se zeptám

18:28:28
21.01.2007
21.01.2007

Syny
cidlo a nbo to opravdu nedosahne teploty kterou to ma mit, v pristrojovce problem nehledej, ty budike sou vsechny naprosto zamenny.
18:24:50
21.01.2007
21.01.2007

havlik
vadný čidlo
18:24:04
21.01.2007
21.01.2007

Šimon
Nedávno jsem si pořídil Rapida 136 - bohužel ji měl přede mnou mladý "tuner" - mimo jiné vykuchal sdruženou přístrojovku a dal tam kulaté budíky. Na teploměru byla ručička i po zahřátí pod "pracovním" polem. I po výměně za sdruženou přístrojovku se to chová stejně, takže dotazy:
1) je nějaký rozdíl mezi přístrojovkami (kalibrací teploměru) pro vozy 105 - 130 a 135/136?
2) čím jiným by mohla být způsobena "nízká" teplota na ukazateli?
1) je nějaký rozdíl mezi přístrojovkami (kalibrací teploměru) pro vozy 105 - 130 a 135/136?
2) čím jiným by mohla být způsobena "nízká" teplota na ukazateli?