skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Brzdiče Felicia na 120
prohledat
13 příspěvků (zobrazeno 1 až 13) od 03.12.2003 do 08.12.2003, založil/a
08:12:51
08.12.2003
08.12.2003

Palic - zrušená registrace
no fcera jsem videl v poradu autosalon jak pezotaci udelali auticko do pouste, melo to dva dizlovy motory a mohl jsi si nastartovak kazdej zvlast, skoseli tam jezdit s jednim a pak s objema, no nahul.... a oba dohromady meli neco kolem 360 koni...... ale vyrabjet se to prej nebude... :(((
15:17:55
05.12.2003
05.12.2003

Komár 1981
-> Jirik: No jasne vpredu na predni nahon a vzadu pro zadni napravu. Ale takhle to mela snad nejaka kachna 4x4 dakar - jen nechapu jak ty dva motory sladili dohromady...
14:41:16
05.12.2003
05.12.2003
Jirik
2 Saky + Kamilx: Nebo měli motory 2, jeden vzadu a rezervní fpředu.
hehe

11:00:15
05.12.2003
05.12.2003
Jirik
To jo.
Na vystupování předním oknem. 


09:45:22
05.12.2003
05.12.2003

daggereall - zrušená registrace
-> Saky: ok,sem se sekl,neumim cist,uznavam
ale takovy 8 pistky z t613-5 by nebyly spatny na shades


09:13:53
05.12.2003
05.12.2003

Saky
daggereall > no vzdyt ja jsem psal ze 4pisty sou lepsi.. tak nechapu ten tvuj komentar ze se me to snazis vysvetlit, ja mu jen chtel vysvetlit ze to pujde ale celkove to vyjde draz a brzdit to tolik nebude.. mimochodem naky 6pistky treba z porshe -) sou na Skodovku uplne zbytecny leda ze byste dali motor dopredu-)
13:27:39
04.12.2003
04.12.2003

daggereall - zrušená registrace
na BMW se davaj plovouci trmeny ve vyrobe,ale pokud nekdo delat tuning auta tak tam dava x pisty.
12:51:07
04.12.2003
04.12.2003
Jirik
No ono hlavně vysoce výkonné brzdiče se dělají čtyř- až šestipístové. O plovoucích sportovních jsem žádnej článek eště nečet, ni jsem je neviděl.
12:06:48
04.12.2003
04.12.2003

daggereall - zrušená registrace
-> Saky: ma,mame formana a ten ma plovouci trmeny,a rapidka brzdi lip aj pri studenejch kotoucich.neni to muj vymysl,je to praxe.krome toho 4pisty maj vetsi ucinnost jak plovouci trmen s 54mm pistkem,kdyz rozlozis tlak na vetsi plochu tak neni tak velkej,a ten jeden pistek ti musi pritlacit oblozeni na obou stranach kotouce a je na to jen jeden,u s130 mas na tu stejnou praci 4pistky.proto se u plovoucich trmenu stava ze oblozeni na strane pistku je vic opotrebovany jak na druhe strane,to plati i pro kotouc.vyroba plovouciho trmenu je levnejsi jak 4pistu a le lehci,proto se delaj.
17:14:02
03.12.2003
03.12.2003

Saky
co se tyka teplejch nebo studenejch kotoucu je to uplne jedno na to nema brzdic zadnej vliv jakej by asi mel mit? vsechno je to jen o destickach feldovej kotouc je o 2mm sirsi takze se tak rychle neprohreje jako skodovackej ale jestli mas problemy s teplejma kotoucema porid si chlazeny
17:11:43
03.12.2003
03.12.2003

Saky
pokud ti jde o brzdnej ucinek tak neverim tomu ze budou lepsi, 4 pistky 34mm vetsi ucinost nez jeden plovouci trmen s pistkem 54 co se tyka uchyceni originalni drzak tam das tezko, original feldovej kotouc ma prumer 236 oproti 247nebo 252 takze bys to tam tak jak je stejne nedal a to uz nemluvim ani o vysce kotouce atd samozrejme ze by to slo ale ne tak snadno jak si predstavujes a celkova cena i kdybys mel brzdice zadarmo by vysla draz nez koupe a repase 4pistu a brzdit budou taky lip...
13:26:51
03.12.2003
03.12.2003

daggereall - zrušená registrace
vykonejsi?to nevim,4pisty sou dobry na studeny a zahraty brzdy,brzdi bezvadne,plovouci trmeny /favo,felda/ sou dobry az na zahraty kotouce,jinak nic moc brzdnej ucinek.raci bych sel do 4pistu.namontovat by to snad nak slo,vzal bych raci aj ty drzaky trmenua pak to zkusil napasovat na s120
13:16:31
03.12.2003
03.12.2003
Pikulis
zdravím všechny. sháním různě po internetu nějaké informace o podobné úpravě, ale nikde jsem na nic nenarazil a tady vypadá diskuse nejlíp tak nadhazuji téma. šly by nějak namontovat brzdiče z felicie na škodu 120 ? možná budou ještě výkonější než rapidovské čtyřpísty ale hlavně je teď můžu mít skoro za děkuju z totálky na bok. díky