
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
trupmetky na weberech?
22:25:06
03.01.2007
03.01.2007

Luky
Myslim že takhle mě to stačí, díky. On nějaký odborník by na mě určitě začal chrlit nějaký fyzikální rovnice, a na to já nejsem zvědavej

21:41:15
03.01.2007
03.01.2007

vhml
a diky delce trupetky se v ni vzduch uklidni a neviri tolik, lae hlavni prinos dlouheho sani by musel objasnit nejaky motorar, ja vim akorta ze to pomaha na kroutak ale proc to nevim
21:01:36
03.01.2007
03.01.2007

Fén
-> Luky.: Účelem těch trumpetek je to, aby se do karburátoru dostalo co největší množství vzduchu. Celé to spočívá ve tvaru hrdla a převážně na rádiusu zaoblení. To zaoblení hrany zabraňuje vznikání nevhodných turbulencí a díky tomu se do karburátoru dostane více vzduchu.
20:50:32
03.01.2007
03.01.2007

Gryzly
-> Luky.: ber to tak že u těla karburátoru v trumpetce má tev vzduch už jen jeden směr a zužením tam vzniká možná i tlak. bez trumpetky by ten vzduch před tělem karburátoru vířil.
20:38:34
03.01.2007
03.01.2007

eRkař
-> Luky.: pri delsim sacim potruubi i u trumpetek ziska nasavany vzduch vetsi rychlost protoze se trumpetky zuzujou.... To si myslim ja
20:21:24
03.01.2007
03.01.2007

Luky
-> vhml: Fakt jo? A jak na to ty trumpetky působí? Něco jako že ten nasávaný vzduch klade větší odpor? (nějak si nedokážu představit jaký je rozdíl mezi vzduchem saným u těla karburátoru a vzduchem ze vzdálenosti několika cm, tak mě prosím postrčte. Děkuji
)

19:12:45
03.01.2007
03.01.2007

vhml
-> Luky.: ma to vliv, ale jak rika zazaa, mas sani pred klapkou a za klapkou. Kdyz se nad tim zamyslis tak trumpetka vliv mit musi uz kvuli tomu ze to saje vzduch z vetsi dalky
13:34:41
03.01.2007
03.01.2007

Zazaa
-> Luky.: ono je sani pred klapkou a za klapkou .....
jinak ty trumpetky maji vetsi vliv nez prodlouzeni sani mezi klapkou a motorem
jinak ty trumpetky maji vetsi vliv nez prodlouzeni sani mezi klapkou a motorem
13:11:30
03.01.2007
03.01.2007

Luky
-> vhml: Počkej, ale prodloužený sání se přece aplikuje MEZI karburátorem a motorem , nikoliv PŘED karburátorem, ne?
Vždyť tam to přece nemá vliv?!

11:57:32
03.01.2007
03.01.2007

petřík
aha aha chápu dík
08:51:33
03.01.2007
03.01.2007

Štěpán
-> vhml: Tak jak rikas:-)-> petřík: neznamena to ze kdyz na weberech vidis filtr tak ze nemaji trumpety. :-)
22:59:29
02.01.2007
02.01.2007

vhml
-> petřík: trumpetky jsou kvuli prodlouzeni delky sani, tj. posunuti krouticiho momentu motoru do trochu jinejch otacek. Flitr s tim nema naprosto nic spolecnyho, vsechny webry s filtrem maj trumpetky ve vnitr v nem(pokud je teda pouzitej ovalnej filtr a ne celomolitanovej)
20:53:01
02.01.2007
02.01.2007

Gemini
-> petřík: dlzka trumpetiek sa dava podla pouzitia motora a spektra otacok, v akom sa pohybuje.......
filtre na webre sa pouzivali na rally autach
-> favo110lrs: netrep , ze minuty :)))
ja som za dva roky nemal na motore filter
filtre na webre sa pouzivali na rally autach
-> favo110lrs: netrep , ze minuty :)))
ja som za dva roky nemal na motore filter
20:44:51
02.01.2007
02.01.2007

Pavel P@nkáč
-> Misumi: dej si auto sem!
20:12:46
02.01.2007
02.01.2007

Misumi
Když to nasaje vrabce,tak vylítne z výfuku oškubanej a upečenej

18:59:38
02.01.2007
02.01.2007

gim
-> Misumi: akorat ze tvoje 1,8 zvladne cokoliv :-) jestli myslis tvoje cerveny ero
18:43:05
02.01.2007
02.01.2007

Misumi
Já to mám na erku už 5 let najeto asi 5000km
18:41:39
02.01.2007
02.01.2007

favo110lrs
-> petřík:

18:33:21
02.01.2007
02.01.2007

petřík
-> favo110lrs: aha no zase jsem oněco chytřejší dík
18:13:09
02.01.2007
02.01.2007

favo110lrs
to je pouze určený na vrchy okruhy ne na zádný normální jezdění ... zivotnost takovýho motoru je počitána na minuty...
17:52:52
02.01.2007
02.01.2007

petřík
už na několika závodních škodovkách jsem viděl že na webwrech maj místo filtrů jako takový trubky asi 10cm dlouhý . to tam nemaj filtr? jak to maji teda ošetřený aby to nenasálo nějakej bordel? dík za vysvětlení