Iniciativa - Nebezpečnost škodovek

prohledat
275 příspěvků (zobrazeno 101 až 150) od 13.12.2006 do 19.03.2007, založil/a Labros
řadit dle data
20:58:06
11.02.2007
Jarda - zrušená registrace
-> minno: no ja jen rikam, ze pokud ty tve stranky nefunguji, tak tezko posoudit v ci prospech jsou4 jinak design mas profesionalni....., co mele syny nechapu....2
19:47:04
11.02.2007
King
-> Pedros: Každá bitva s lidskou blbostí a zmrdismem má smysl4
19:24:19
11.02.2007
Pedros
-> minno: dobré,jen si říkám jestli to není zbytečná snaha :(
17:44:37
11.02.2007
rolls
-> minno: pekne chlape4
17:33:43
11.02.2007
haso
-> minno: pekne to je minno4
12:56:45
11.02.2007
minno
-> Syny, Jarda: co to meliete...navrh designu pre tu "Labrosovu" paginu, ktora je zatial tu nebezpecna.skoda120.cz/
12:31:44
11.02.2007
Jarda - zrušená registrace
-> Syny: pokud to nefunguje, tak to tak vypada.....9
12:28:08
11.02.2007
Syny
-> minno: co to ma bejt? Dalsi kritika shade?
00:15:14
11.02.2007
minno
-> Labros: zatial prve co som zbuchal...Posudte a kritizujte www.dipsoft.sk/ftp_dat/.. ./index.htm
10:18:49
24.12.2006
Labros
-> Tomáš SK: 3
01:19:56
24.12.2006
Tomáš SK
-> Labros: Uz sa z toho nevykrutis!! 3 3
18:10:19
23.12.2006
Labros
-> chooki: Musím tě zklamat, já žádný crash test nesliboval, můj nápad to nebyl, naopak jsem od začátku tvrdil, že udělat ho tak aby byl hodnověrný by bylo skoro nemožné.
17:52:25
23.12.2006
King
-> chooki: Lepší si aspoň na téma pokecat ve fóru, než psát poznámky vo hovně2
11:09:00
23.12.2006
Assassin
-> King: jj You are absolutely right. To je isté. A dosť smutné vzhľadom na to že 90% áut má viac ako shade. :(
09:38:55
23.12.2006
chooki
->Hele Labrosi: kedy bude stranka a crash test ?3

sorry, musel som si podpichnut, nieco urobit a dat do toho par tisic je ine ako kecat na fore, co ?2
02:12:27
23.12.2006
King
-> Assassin: No asi tak nějak. Jenom si dovolím poznamenat, že když proti sobě pojede 2t hovado s 8válcovým beranidlem ve předu a 800kg shade 90tkou a sčuchnou se, tak přece jenom to smrtící "zrychlení" při nárazu v 2t hovadu bude podstatně nižší, než v shade, která se scvrkne na třetinovou dýlku a místo zastavení ve zlomku vteřiny se navíc rozjede opačným směrem, než původně....
01:55:19
23.12.2006
Assassin
-> King: A to sa dá očakávať v každom aute, či to bude fassat alebo merzedez. Pri rýchlostiach okolo 100 km/h sa ti proste potrhaju vnutornosti či ťa chránia airbagy alebo ine sračky. A o čelnom náraze ani nehovoriac 90 + 90 = 180 = istá smrť pokial pri tebe nestoja všetci svätý aj zo svojím šéfom.

Ale všetkými desiatimi som za takú stránku aj keby to možno neoslovilo vela ludí. Ale neznášam také oblbovanie ludí ako bolo v tom SM.

Navyše moja Škodofka už zažila nejednu búračku, okrem jednej to boli iba ťukance, a nikdy sa nikomu nič nestalo. Foter na nej spravil zopár kotrmelcov, tak sa držal volantu že ho ohol, ale v pohode vystúpil mal tuším nejakú modrinu ale toť vše.

Keď sa viezol so šéfom v Seate Ibiza a nabúrali zo zadu do traktora tak sa mu roztrhol pás a zlomil si o palubovku palec.

Tolko o porovnávaní bezpečnosti áut.
22:52:23
22.12.2006
King
-> RadstaR: Asi se dá očekávat, že by sice osádka šla do penálu v celku, ale že by si orgány v jejich tělech dost radikálně přehodily místa.

12:53:07
20.12.2006
RadstaR
-> charon 19.12.06 22:49:41: Taky sem videl crashtest Smartu. Ve 120ti primo celne do zdi. Prostor pro lidi byl uplne netknutej, predni cast vozu uplne na pardt, ale nevim, nevim co by na to rekli lidske organy, sice bylo cloveka nic nepropichlo, ale jinak by asi moc neprezil :)
12:12:52
20.12.2006
Labros
-> King: to je náhodou good point, hlavně co se týče motorek
12:12:02
20.12.2006
Labros
-> charon: -> minno: jenže při tom zrychlení by podle mě stejně v tom autě nikdo nepřežil, nemá to žádný deformační zóny
22:57:01
19.12.2006
minno
aj totok je gut článok o šáde www.dfens-cz.com/view.php ?cisloclank...
22:55:46
19.12.2006
minno
-> charon: jj presne, dopadlo to dobre myslím pre to, že to "auto" je ľahké ako pierko a teda nemalo takú zotrvačnnú silu a od tej steny sa odrazilo ako gumená lopta :-)
22:49:41
19.12.2006
charon
-> Rapid135: Nahodou crash test Smartu sem nekde videl, a dopadlo to kupodivu dobre. Najeli s tim do betonovy prekazky jakoby rohem od spolujezdce, dvere sly otevrit, prostor pro nohy taky nevypadal hrozne. Akorat rychlost uz si nepamatuju.
17:48:41
19.12.2006
King
On není pěknej ani crash test motorky, jízdního kola, motorovejch čtyřkolek apod. a stejně si je budou kupovat a jezdit na tom i lidi, co si přes tejden vozej pihel v nejnovějším Folfu
17:05:03
19.12.2006
Tomáš SK
-> Rapid135: Na webe som kedysi davno videl foto crash testu Daewoo Tico... tiez neprijemny pohlad..
16:05:05
19.12.2006
Rapid135
ted me napada,jak moc bezpecny je moderni auto SMART city coupe? to musi byt bezpecny jak mercedes,jawu schic nebo jak se to pise rovnez povazuju za moderni bezpecny auto,daewo mates je taky urcite bezpecny,proc nedelaji crash testy taky s tim?
00:37:33
19.12.2006
King
-> Labros: Já to nezakřikávám ani nepřivolávám, bo nesu pověrčivé, prostě je to fakt....
00:35:15
19.12.2006
King
-> Tomáš SK: Jj, ten pamatuju - ty alternativní recenze aut stojej za to :)
11:47:46
18.12.2006
Labros
16.12.06 18:12:16-> King: nezakřikni to 10
01:17:31
18.12.2006
Tomáš SK
-> King: Vdaka tebe som sa dostal k uzasnemu clanku, pardon za OT:



www.dfens-cz.com/view.php ?cisloclank...
00:42:22
18.12.2006
King
-> COL: Tady v Polabí teprve čekáme na ty kratochvíle typu: "Všude to strašně klouzalo a bylo to vyloženě vo hubu a tak jsem jel do práce radši autem" :)
00:33:21
18.12.2006
COL
-> King: No zima,... zrovna dnes to pekne na Cesky Sibiri namrzalo u pumpy u Rzavy, kde jsem zastavil, abych to testnul, byl peknej ledik....
00:22:11
18.12.2006
King
-> COL: To bych nerad...zima pořád před náma, ale je to prostě naštěstí fakt....
00:16:30
18.12.2006
COL
-> King: Kingu, jen to neprivolavej....10
00:08:49
18.12.2006
King
20:19:06
17.12.2006
Jarda - zrušená registrace
-> King: Jarda Storek ve S1008 a neridil, myslim, ze ma asi jeste auto v uzovkach.....
18:12:16
16.12.2006
King
Ještě mě napadá, že skutečně meznám z škodivkářského e-prostoru moc lidí, co by našli "stylovou" smrt v troskách shade. Vzpomínám si akorát na chudáka Kaipana. Ostatní, co zařvali (nebo skoro zařvali) za volantem obvykle řídili něco jinýho...Sice se z toho nedaj vyvozovat závěry ohledně bezpečnosti shade, ale majitelé "pojízných rakví" nachází podezřele smrt mimo svoje vozidlo4
13:41:45
16.12.2006
Sušenka
-> PeterP136: Nee, tam by se to nejlip delalo, jak rikal boricco, ale tazne auto by muselo cca 15-20 m pred narazem zacit brzdit, aby se zastavilo driv, nez to tazene narazi do prekazky - pak tam ale jde o to, ze rychlost narazu se bude tezko bez dalsich pristroju odhadovat.

Ja bych se na to vysral 1
09:10:22
16.12.2006
PeterP136
-> Sušenka: S tou kladkou by som si hlavu nelamal. Ak to nebudu tahat retazou tak sa lano po prejdeni skodovky okolo kladky normalne roztrhne ako to obcas vidime na cestach ked tahany a/alebo tahajuci je klasicky 90% vodic. Akurat v pripade ze zozenu skutocne exemplarny kus skodovky mohlo by sa stat ze sa neroztrhne lano :))).
22:05:56
15.12.2006
borrico
-> Tuxik: Podle mě by úplně stačilo, když by to tažné vozidlo včas zastavilo. Lano by se povolilo, ale stodváca už by měla potřebnou rychlost.
12:34:34
15.12.2006
Labros
-> Sušenka: Pak ted ten crash test 105ky byl takhle vedenej schválně a dezinformace byla záměrná...
12:32:15
15.12.2006
Sušenka
Dopravka ma laboratore dopravni techniky v Repich, na rozjezd se pouzivaji - jak rika Labros - takovy vodici kolejnicky.



k616.fd.cvut.cz/download. html
10:54:31
15.12.2006
Luukkyy
-> Sušenka: Technicky by rozpojení lana před překážkou podle mě proveditelné bylo, ale drbu se na hlavě.

8
10:14:09
15.12.2006
Labros
Ale podle mě na tý dopravce v tom crash testu neměli v úmyslu trefit to auto na světlo, ale prostě se jim to nepovedlo. A stejně nebo hůř by dopadl kdokoliv kdo by se bez profesionální zkušebny pokoušel provést crash test. Podle mě při skutečným crash testu auto jede v nějakých vodicích drážkách nebo tak...
10:11:17
15.12.2006
Labros
-> Sušenka: samozřemě test, kdy by auto bylo v okamžiku nárazu ještě tažený, by určitě nebyl objektivní
09:15:56
15.12.2006
chooki
-> Tuxik 14.12.06 16:46:26: 3 3 3 3 3

tenhle obrazok mi dokonale zlepsil naladu...uz davno som sa tak nezasmial1
23:26:30
14.12.2006
Tuxik
-> Sušenka: samozrejme by se to uchyceni muselo udelat tak, aby pri minuti kladky to lano povolilo - treba nejakej hak nebo tak... ale bohuzel nevim jak to zrealizovat... je to pouze ve stadiu myslenky
23:23:38
14.12.2006
Sušenka
-> Luukkyy: Tvuj nacrtek je pekny, ale co to udela s tim tahnoucim autem, az ta skodofka narazi do prekazky? Neutrhne se mu prdel? 4

-> Tuxik: V okamziku, kdy ta skodofka mine kladku, tak ji to lano zabrzdi, pokud das kladku az za zed, plati to, co jsem psal Lukymu.



Crash-test v amaterskych podminkach je blbost.



Jinak ja teda na FD ČVUT chodim, ale pro vase potreby vam asi nepomuzu, bo katedra dopravni techniky, ktera tyhle veci dela je ponekud stranou a nemam s ni moc spolecneho. Co jsem se ptal spoluzaku, kteri tam studuji, tak o tom testu nic nevedeli. Ale pac si tam budu muset jit nechat neco uredne zapsat, tak se zkusim aspon zeptat, kdo to delal (kdyz na to nezapomenu).



Napad na stranky ocenuju, lec lidska blbost je vecna a lidi, kteri se nejspis nechaji strhnout takovouhle reklamou v tisku - nejcasteji duchodci - internetu neholduji. Tudle sem zrovna v salonu skodovky videl starsi manzelsky par a u nich prodejce, ktery jim hustil do hlavy, ze uplne vsechno, u ceho je ten cerny puntik to auto ma, podivejte, kolik toho je - a vybavil jsem si, co vsechno Skoda VW pocita do vybavy - sterace, vesacek na kabaty... a chtelo se mi blejt...
Extreme Tyres