
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svět motorů z Pondělí 11.12.
15:12:20
15.12.2006
15.12.2006

Labros
-> janos: na tom něco je

14:56:19
15.12.2006
15.12.2006

janos
-> Labros: To je stejně marný... tyhle bludy odstraní až čas. Až se na tenhle článek někdo mrkne za deset - patnáct let, bude se náramně bavit

13:51:33
15.12.2006
15.12.2006

Labros
-> janos: moje řeč... Nechceš napsat Běhalovi? Mě už to nebaví

13:49:46
15.12.2006
15.12.2006

janos
Přečet´ jsem ten test a docela v pohodě... článek nebyl sám o sobě až tak zaujatej, ale horší byly ty doplňující textíky na okrajích stránek.
Pasáž o tom, že škodovka je na rozdíl od bytelných starých aut "youngtimer", kterému na obroušeném plechu do hodiny vyraší rez a které nemá cenu hýčkat v garáži, protože delší nepoužívání ji spolehlivě zničí (!!!) je teda mimořádně idiotská. A neuvěřitelně mě rozesmál jeden z redaktorů, kterej přiznal, že se škodovkou kdysi jezdil, ale teď už se s ní bál jet víc jak šedesát a po dálnici ani náhodou...
Pasáž o tom, že škodovka je na rozdíl od bytelných starých aut "youngtimer", kterému na obroušeném plechu do hodiny vyraší rez a které nemá cenu hýčkat v garáži, protože delší nepoužívání ji spolehlivě zničí (!!!) je teda mimořádně idiotská. A neuvěřitelně mě rozesmál jeden z redaktorů, kterej přiznal, že se škodovkou kdysi jezdil, ale teď už se s ní bál jet víc jak šedesát a po dálnici ani náhodou...



16:54:32
13.12.2006
13.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Já to říkal už tehdy, že to není 40% a navíc ten japonec je skoro na 50%, takže srovná o ničem a navíc je to autoz jiné třídy....
-> Jirik [toreádor]: To je asi tak jako srovnávat Golfa V s S klase od Mercedesu - řekl bych hodně velkej nesmysl. Musíte srovnávat objektivně a tyhle příspěvky, kdy to někdo srovná s autem o dvě až tři třídy výš mě fascinujou.
-> Jirik [toreádor]: To je asi tak jako srovnávat Golfa V s S klase od Mercedesu - řekl bych hodně velkej nesmysl. Musíte srovnávat objektivně a tyhle příspěvky, kdy to někdo srovná s autem o dvě až tři třídy výš mě fascinujou.
14:18:11
13.12.2006
13.12.2006

Tuxik
-> Labros: nj proste banda blbcu

14:17:22
13.12.2006
13.12.2006

Labros
a nejdřív psali jak je to jednoduché auto že si to každý spraví sám, a nakonec je fotka jak redaktor stojí bezradně u silnice a volá pomoc, že se mu přetrhla struna plynu

14:16:33
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> Labros: nicméně i o těchhle redaktorech a jejich schopnostech by se dalo polemizovat - ze zkušebního protokolu se například dozvěděli a do článku napsali, že jejich Š105 má špatnou zadní vidlici...
14:04:28
13.12.2006
13.12.2006

VeTeV
-> Labros: ok - ale kup si penal - nemusi se ti to vyplatit
14:03:38
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> VeTëV: vidíš a ty bys škodovky shazoval ze skály, radši je dávej mně a já s nima budu dělat alternativní crash testy
14:00:58
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> VeTëV:

13:57:33
13.12.2006
13.12.2006

VeTeV
-> Labros: tak nedebatuj nakopni smoulu a vyraz proti zdi

13:44:01
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> VeTëV: Proti tomu článku tady asi nikdo nic neměl, debatuje se jen o tom crash testu
13:42:05
13.12.2006
13.12.2006

VeTeV
-> Labros: proste peknej clanek
13:39:37
13.12.2006
13.12.2006

Labros
jj ten člověk mě potěšil - že jezdí i na delší cesty po republice se 130Gl a s plně obsazeným autem není problém jet celou cestu na limit - přesto ho některý auta bezdůvodně předjíždějí

13:09:03
13.12.2006
13.12.2006

VeTeV
nahodou ten clanek j ecelkem povedenej - a mimo toho spornyho crash testu nemiri nijak proti autum rady 105-120...
nehlede k tomu ze dokonce tam jeden clovicek popisuje jak je se 130Gl spokojenej :-)))
a jeden z redaktoru dokonce oznacil skodku jako auto por nenarocneho uzivatele
porad nejaky obrany ochrany a pritom sici vime ze to je v podstate kus plechu na koleckach co chrasti, prska, prdi a je rad ze jede
nehlede k tomu ze dokonce tam jeden clovicek popisuje jak je se 130Gl spokojenej :-)))
a jeden z redaktoru dokonce oznacil skodku jako auto por nenarocneho uzivatele
porad nejaky obrany ochrany a pritom sici vime ze to je v podstate kus plechu na koleckach co chrasti, prska, prdi a je rad ze jede

12:43:07
13.12.2006
13.12.2006

tomapa
12:38:49
13.12.2006
13.12.2006

Jakub M.
Jo a pokud budete moci, posílejte mi na adresu muskub@seznam.cz fotografie z tehdejšího světa motorů - tedy z doby kdy byl typ 742 testován nárazovou zkouškou.... myslím, že by neškodilo poněkud upozornit vadavatelství axel-springer(svět motorů) co to píší za hovadiny
12:36:03
13.12.2006
13.12.2006

Jakub M.
Pánové, to co předvádí Svět Notorů má své kladné i záporné stránky, jednou z těch kladných je, že se začínají objevovat spousty náhradních dílů(kdo to kdy viděl aby se na vrakáči válela GLSa !!! celá i s nerez maskou!! i to se dá najít(samo, že jsem z toho vzal pouze tu masku, zbytek byl jaksi perníkový(víme o čem je řeč)). I tací se najdou - jsou schopni vyhodit vyvařenou kastli rapída! to je pro mě a věřím, že i pro vás velkým přínosem. Ovšem to, že je soustavně očerňováno jméno našich vozů, je nehoráznost.
10:38:00
13.12.2006
13.12.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Martin2705 13.12.06 08:20:11: Tak jo, třeba kreštest Šáde 120 a Forda Scorpio nebo Taunuse.
Ale do Šáde si sedáš ty. 


09:57:04
13.12.2006
13.12.2006

spartra
ha máme si taky koupit prej corsu, či fiestu z r.90 se , 3hvězdičkama
, že je bezpečnější


09:32:59
13.12.2006
13.12.2006

Labros
-> Tuner#2: Opravdu je tam vidět, že ta škodovka byla trefená na světlo, což určitě není 40%..
09:32:03
13.12.2006
13.12.2006

Labros
08:20:11
13.12.2006
13.12.2006

Martin2705
Nebo bysme mohli udělat vlastní crash test škodovky a třeba starýho forda, mazdy apod. co sou někde třeba za flašku a dokázat, že starý auto je bezpečnost na prd, ne jen škodovka
00:11:30
13.12.2006
13.12.2006

ondie
když si to zpětně čtu,tak ten můj příspěvek nemá moc hlavu ani patu a skáču z tématu do tématu,ale tyhle věci mě fakt točej !!!
00:09:25
13.12.2006
13.12.2006

ondie
..i když to není úplně k tématu ale mě ani tak nemrzí že shade mizej ze silnic (alespoň sou ty v našich rukách vzácnější) z rukou lidí který je berou jako dělníky..jako problém "ekologický likvidace" ..kdy nabušený chlápci vemou kladivo a očešou jim všechen plast a sklo třeba na netknutý GLSce,převodovku s motorem vytrhnou a hoděj na hromadu a zbytek na šrot..to nebude asi moc ekologický a kor když sou za to lidi ještě nucený platit,aby nemuseli dál platit pov.ručení (zrušení TP na základě dokladu o ek.likvidaci)..todle mě fakt točí!!!
..samozřejmě mě točej i tyhlety jejich lživý propagandy,aby se všichni lekly a koupili si jako poslušný ovečky nový Fabie,ale s tim už nejde moc dělat..čas a pokrok je neúprosnej..
Ale uvítal bych mnohem větší prostor ze strany státu lidem,pro které je koníček právě veteránismus a věcí s tim spojených..
..samozřejmě mě točej i tyhlety jejich lživý propagandy,aby se všichni lekly a koupili si jako poslušný ovečky nový Fabie,ale s tim už nejde moc dělat..čas a pokrok je neúprosnej..
Ale uvítal bych mnohem větší prostor ze strany státu lidem,pro které je koníček právě veteránismus a věcí s tim spojených..
23:24:47
12.12.2006
12.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Filip Krtička: Chápu - taky občas po sobě opravuju

23:21:20
12.12.2006
12.12.2006

Filip Krtička - zrušená registrace
-> Tuner#2:
jasnověděc ... ne jsem si to po sobě četl a občas mám přežblepty s pokročilou hodinou ...
jasnověděc ... ne jsem si to po sobě četl a občas mám přežblepty s pokročilou hodinou ...

23:15:45
12.12.2006
12.12.2006

Filip Krtička - zrušená registrace
-> Tuner#2:
Přesně tak raději 120 než havarovat v Olcitu, který nemá bezpečnostní sloupek řizení a při náruzu tě navštíví
viz Svět Motoru ...
Pánové si taky raději vybrali 120 když vybírali auto do 5tis ... a jak psali 120 může být moc dobrá, ale jen do té doby, než ji dostane nějakej Lojza co s ní bude jezdit na stavbu ...
Přesně tak raději 120 než havarovat v Olcitu, který nemá bezpečnostní sloupek řizení a při náruzu tě navštíví

Pánové si taky raději vybrali 120 když vybírali auto do 5tis ... a jak psali 120 může být moc dobrá, ale jen do té doby, než ji dostane nějakej Lojza co s ní bude jezdit na stavbu ...
23:14:24
12.12.2006
12.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Filip Krtička: V pohodě, ale takhle to vypadá, že Ti čtu myšlenky a odpovídám na příspěvek, který tu ještě nebyl :o))
23:13:18
12.12.2006
12.12.2006

Filip Krtička - zrušená registrace
-> Tuner#2: a zase jsem mazal později

23:11:42
12.12.2006
12.12.2006

Filip Krtička - zrušená registrace
Znám jednoho člověka, co měl se zmíněným crashtestem co do činění ... Zkouška nebyla tak drastická, ale článek byl záměrně napsán tak, aby tyto auta zmizely ze silnic... To je celý nic víc, nic míň. Každý z nás ví, že toto auto není ukázka bezpečnosti.
Zkouška nebyla provedena přesně podle testu EuroNcap ...
jde o to přesazení, rychlost a taky o to, že ta překážka vážila o něco víc než by měla a byla nedeformovatelná .....
Zkouška nebyla provedena přesně podle testu EuroNcap ...
jde o to přesazení, rychlost a taky o to, že ta překážka vážila o něco víc než by měla a byla nedeformovatelná .....
23:10:52
12.12.2006
12.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Filip Krtička: To mě bylo jasný hned jak sem kouknul na ty první fotky, že s NCAPem se to nedá srovnávat, ale bohužel lidi co tomu moc nehoví to udělají, protože jsou do toho navedeni
Taky nemám zrovna růžovou představu o bezpečnosti Škodovky, ale zas na druhou stranu, takový starý Escort, Golf, Tipo a podobné vozy stejné třídy na tom nejsou o moc lépe... je jasný, že dnes je to o něčem jinám, ale taky je to o tom, že záleží na okolnostech a zabít se můžeš i v A8 a nebo přežít v Trabantu, protože z něj vylítněš předním oknem. Ale z takovéhlo článku je mě vždy zle.

22:59:37
12.12.2006
12.12.2006

Peklo-Evo-Luboš
-> Labros: Jdu do toho s tebou.
22:50:26
12.12.2006
12.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Tady je to jasně vidět: skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=2&i...
Psal jsem to už tehdy v té diskuzi, ale tehdy se toho nikdo nechytnul.
Psal jsem to už tehdy v té diskuzi, ale tehdy se toho nikdo nechytnul.
22:49:29
12.12.2006
12.12.2006

Labros
-> Tuxik: zkusili bysme kontaktovat lidi z dopravky, kteří se na tom testu podíleli, a zjistili od nich přesný údaje o tom, jak byl ten náraz vedenej. dál bysme zkusili shromáždit třeba od hasičů fotky bouranejch škodovek spolu s údaji o havárii (mám známou u hasičů, která má k těm všem fotkám přístup.) Dál bysme vysvětlili lidem, jakej vliv na výsledek crash testu má přesazení nárazu a jak by se výsledek lišil. atd. atd., nápady bych ještě měl.
22:46:46
12.12.2006
12.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> U-Geen: Hlele na Svět notorů mě nešahej, protože ho mám na půde mraky a měli jsme asi do roku 91 předplatné :o)) ale tehdy byl ještě MOTOR a Automobil a tím to skončilo, dnes už je tenhle plátek pro mě zcela bezcenný a to číslo s crash testem jsem si koupil jen náhodou. Ty fotky sem někdo dával a je to na nich vidět.
22:07:19
12.12.2006
12.12.2006

Tuxik
-> Labros: to neni vubec spatnej napad
21:59:10
12.12.2006
12.12.2006

Labros
-> Tuner#2: Jestli je to tak, tak fakt uvažuju o tom rozjet nějakou kampaň. Byl bych ochotnej do toho i něco investovat, kdyby se někdo přidal. Pokud opravdu pravidelně zveřejňujou poplašný zprávy, přičemž lžou nejmíň ve dvou bodech (tuhost překážky a míra přesazení), pak bych byl pro to, aby se lidi co jezdí ve starejch škodovkách dozvěděli pravdu, a nebyli pořád strašený lidma ze Světa Notorů. Mezi lidma se to dost ujalo, mě tím třeba strašil můj lakýrník.
21:56:04
12.12.2006
12.12.2006

Labros
-> U-Geen:

19:04:39
12.12.2006
12.12.2006

Jakub M.
--> U-Green
heh Svět Notorů... to je dobrý...
heh Svět Notorů... to je dobrý...
19:03:02
12.12.2006
12.12.2006

U-Geen
-> Tuner#2: a co bys od sveta notoru cekal? :-)
18:53:34
12.12.2006
12.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Labros: Jenže to předsazení je u toho crash testu asi tak 20 - 30%, protože to vzalo světlo a úplně to minulo v podstatě podběh blatníku a zmuchlal se jen samotný blatník, který samo sebou nic neudrží. pokud by to bylo 40%, tak to muselo trefit ten nosník v kterým je nárazník a bylo by to podstatně lepší. Ta maxima nebo co to bylo bourala prozměnu skoro 50% auta. podívej se na fotky. Já je mám doma a je to tam krásně vidět, jak každé to auto má jinak % nabouraný předek. Ten test není objektivní, kdyby tam dali starýho Escorta, tak by dopadl stejně, ale o to jim nešlo

18:15:49
12.12.2006
12.12.2006

Pater
-> Jakub Musil: jj přesně tak...
17:35:46
12.12.2006
12.12.2006

Jakub M.
ano, o nic víc... nechci srovnávat 742 s dnešními auty... každé auto odpovídá své době
17:32:34
12.12.2006
12.12.2006

Labros
-> Jakub Musil: Takže jde ti o to, že dřív se bouralo do pevný překážky celou plochou. Dneska se bourá do poddajný překážky přesazeně. A oni bourali do pevný překážky přesazeně. Je to tak? Pak je to fakt na to, udělat nějakou akci v tisku, zaplatit si stránku nějaký reklamní plochy, udělat webovou stránku. Prostě dát lidem na vědomí, že se tady vyskytujou dezinformace a opakovaná dezinformace se stává pravdou.
17:29:21
12.12.2006
12.12.2006

Jakub M.
Jo o to přesně jde... já jsem vylezl ze 742 po nárazu v 50km/h na pravou stranu pravými předními dveřmi a až na odřené koleno mi nebylo nic (sem se odřel o kličku okna)
17:23:26
12.12.2006
12.12.2006

UltraFan.
Dneska sem to cetl...zas ten crash test me dokazal nasrat...
17:10:20
12.12.2006
12.12.2006

Jakub M.
-->Labros
teď jde o ten crash test...
teď jde o ten crash test...
17:09:02
12.12.2006
12.12.2006

Jakub M.
-->Labros
Alespoň, že to napsali, ale že jde o kombinaci dnešního(kdy auto naráží do měkké překážky simulující hybnost reálné překážky) a tehdejšího systému testování bezpečnosti už jim nějak ušlo. Jde o to, že dřívější test evropské homologace (myslím, že E8) byl založen na principu čelního nárazu (celou plochou předku) do překážky pevné při stejné rychlosti jako se používá při euro NCAP a to splnilo i Garde!!
Alespoň, že to napsali, ale že jde o kombinaci dnešního(kdy auto naráží do měkké překážky simulující hybnost reálné překážky) a tehdejšího systému testování bezpečnosti už jim nějak ušlo. Jde o to, že dřívější test evropské homologace (myslím, že E8) byl založen na principu čelního nárazu (celou plochou předku) do překážky pevné při stejné rychlosti jako se používá při euro NCAP a to splnilo i Garde!!