svíčky

prohledat
10 příspěvků (zobrazeno 1 až 10) od 12.06.2002 do 21.06.2002, založil/a
řadit dle data
22:27:04
21.06.2002
Fén
Ke svíčkám LGS musí být i nový palec do rozdělovače s lepšími izolačními vlastnostmi.
20:12:14
21.06.2002
zaky
No,ve vyssi ot.lip tahne,ale musi se vhodne natryskovat a upravit par drobnosti,ale fakt kdyz je tam tak 4000 a otevres obe komory naplno,solidne to zabere,jsou tam holt vetsi difuzory.Narozdil od webera se s tim da normalni cestovni jizdou jet pouze s nepatrne vetsi spotrebou.
21:48:48
13.06.2002
PJ
Kdyz uz jsi se o tom zminil - co s motorem udela karbec ze 613ky?
20:48:54
13.06.2002
zaky
Momentalne jezdim 4 elektr.svicky BERU,predtim 3 el.BRISK,a jeste predtim 4 el BOSCH,to vse na motoru 136, s KN, karb. T613,250 vackou,kompr.11,5:1;atd.. .,rozdil mezi temi vsemi a "obyc" jsem poznal jen pri teplych startech a pri delsi jizde je cisci vyfuk,ale dabelsky narust vykonu? P R Dlajs,jak pise kolegine Eva,jde o to ze jsem dal motoru to nejlepsi co mu smakuje,cau.
00:25:25
13.06.2002
PJ
LGS je dle vyjadreni Brisku pro skodovky 742 a odvozene typy nevhodna jak diky prilis vysunutemu izolatoru, tak pry hlavne kvuli elektricce, soustava ze skodovky to pry v urcitych momentech neutahne a co jsem slysel od nekterych stastnych majitelu, tak to tak pry je, auto v nekterych otackach skube a smes se vubec nezapali...

Ja mam v Rapidu 135 od Brisku DR15TC (tri elektrody, o chlup studenejsi) a myslim, ze investice do cehokoli jineho je zbytecna, tady moc koni nenahonis, alespon urcite ne tolik, kolik by sis sliboval od investovanych prostredku. Se spotrebou to bude totez, to s tim primo souvisi...
14:10:27
12.06.2002
Eva
2 weky: spotrebu nemuzu posoudit, protoze moje skudka mi pri "normalni" jizde po meste bere az neuveritelnych 6,5 l na 100 km/h a to od ty doby, co jsem ji koupila :-)))
svicky nesvicky, K&N filtr nebo puvodni obyc. vlozka :-)
auto je zivejsi, to pozoruju, spotrebu uz tolik ne :-))
13:57:21
12.06.2002
wekky
Jo Iridium Power nevypadá zle, ale ta cena...
Na LGS je zajímavý princip plovoucí jiskry.
Mně nejde ani tak o vysoký výkon, jako spíš o nízkou spotřebu v rámci možností. Tohle by snad mohlo být řešení. Zajímají mne zkušenosti s nimi (jestli je vůbec někdo jezdí), Zvlášť taky výdrž, protože běžné Brisky vydržely asi 3 000 a Boschky 5 000. A to je dost málo.

Jinak dík za názory.
13:32:00
12.06.2002
vici
LGS je shit. Zkus Denso Iridium Power a nebo aspon trielektrodove Denso, pak snad jeste NGK a Champion...........
10:52:27
12.06.2002
Eva
to wekky: my koupili svicky champion, cena je cca 500 Kc za 4ks, je to nejaka novinka, bohuzel si nepamatuju presny oznaceni (material by mel byt shodny s materialy pouzivany v F1 - alespon to vyrobce tvrdi :-))))))
priznam se, ze i predtim jsem pouzivala "lepsi" championy, necekej zadnej zazrak, auticko je zivejsi, to ano, ale rozhodne necekej nejaky super zlepseni...
mam ve svy skudce 135-ku motor a spis jde o to, ze ma clovek pocit, ze dal svymu auticku to nejlepsi :-))) - zrovna tak do motoru lejeme jen mobil 1, ale jak rikam, spis je to citova zalezitost :-))))))
06:46:06
12.06.2002
wekky
Nemáte někdo zkušenosti se svícema Brisk Premium LGS ve 136 nebo favu? Určitě by to mělo být zlepšení, otázkou je jestli změna spotřeby a výkonu je adekvátní vynaloženým prostředkům, čili zda se to při jízdě vůbec pozná.
Extreme Tyres