skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chlazené kotouče
prohledat
43 příspěvků (zobrazeno 1 až 43) od 23.09.2002 do 07.10.2002, založil/a
12:12:46
07.10.2002
07.10.2002
lukas
JEIT - tos tam mel nadrzku na jednookruhovy brzdy ne ???? :-))))))) Ale jo - je fakt ze ja jsem si driv taky zaprasil a ne malo to je vzdycky boj adrenalin - opatrnost - rozum - jde o to co zvitezi .... dneska uz bych 170 ze skodovky nemackal - uz jsem holt starej dedula no (23) :-))))))) kterej ma rad pohodovou jizdu a vychutnavani kras krajiny (tak nejak styl doktora z Vesnicky my strediskovy :-)))).
21:35:28
04.10.2002
04.10.2002

U-Geen
Mě to neblbne. Mě to neblbne. Mě to neblbne.
21:29:23
04.10.2002
04.10.2002
JEIT
kurňa to nějak zlobí:-((( Evžo dělej s tím něco:-)))))))
21:28:16
04.10.2002
04.10.2002
JEIT
kurňa to nějak zlobí:-((( Evžo dělej s tím něco:-)))))))
21:27:29
04.10.2002
04.10.2002
JEIT
kurňa to nějak zlobí:-((( Evžo dělej s tím něco:-)))))))
21:25:13
04.10.2002
04.10.2002
JEIT
to lukas.. no normálně by brzdil, kdyby nevytekla všecka kapalina.. ono to bylo nějaký podivný.. ale už je to OK:-)
25-30??? to jezdíš na jedničku? Se nesmíš bát:-) kdybych měl myslet na to co mi může upadnout, když na tom stojím na dálnici, tak bych ani nevyjel:-))
Musíš svému autu věřit a znát ho. Jezdím podle vyhlášky, abych stihnul zastavit na vzdálenost, kterou vidím:-)) Pokud Ti někdo nevlítne pod kola, ale tomu se neubráníš ani když pojedeš pomalu.
25-30??? to jezdíš na jedničku? Se nesmíš bát:-) kdybych měl myslet na to co mi může upadnout, když na tom stojím na dálnici, tak bych ani nevyjel:-))
Musíš svému autu věřit a znát ho. Jezdím podle vyhlášky, abych stihnul zastavit na vzdálenost, kterou vidím:-)) Pokud Ti někdo nevlítne pod kola, ale tomu se neubráníš ani když pojedeš pomalu.
21:25:09
04.10.2002
04.10.2002
JEIT
to lukas.. no normálně by brzdil, kdyby nevytekla všecka kapalina.. ono to bylo nějaký podivný.. ale už je to OK:-)
25-30??? to jezdíš na jedničku? Se nesmíš bát:-) kdybych měl myslet na to co mi může upadnout, když na tom stojím na dálnici, tak bych ani nevyjel:-))
Musíš svému autu věřit a znát ho. Jezdím podle vyhlášky, abych stihnul zastavit na vzdálenost, kterou vidím:-)) Pokud Ti někdo nevlítne pod kola, ale tomu se neubráníš ani když pojedeš pomalu.
25-30??? to jezdíš na jedničku? Se nesmíš bát:-) kdybych měl myslet na to co mi může upadnout, když na tom stojím na dálnici, tak bych ani nevyjel:-))
Musíš svému autu věřit a znát ho. Jezdím podle vyhlášky, abych stihnul zastavit na vzdálenost, kterou vidím:-)) Pokud Ti někdo nevlítne pod kola, ale tomu se neubráníš ani když pojedeš pomalu.
21:24:49
04.10.2002
04.10.2002
JEIT
to lukas.. no normálně by brzdil, kdyby nevytekla všecka kapalina.. ono to bylo nějaký podivný.. ale už je to OK:-)
25-30??? to jezdíš na jedničku? Se nesmíš bát:-) kdybych měl myslet na to co mi může upadnout, když na tom stojím na dálnici, tak bych ani nevyjel:-))
Musíš svému autu věřit a znát ho. Jezdím podle vyhlášky, abych stihnul zastavit na vzdálenost, kterou vidím:-)) Pokud Ti někdo nevlítne pod kola, ale tomu se neubráníš ani když pojedeš pomalu.
25-30??? to jezdíš na jedničku? Se nesmíš bát:-) kdybych měl myslet na to co mi může upadnout, když na tom stojím na dálnici, tak bych ani nevyjel:-))
Musíš svému autu věřit a znát ho. Jezdím podle vyhlášky, abych stihnul zastavit na vzdálenost, kterou vidím:-)) Pokud Ti někdo nevlítne pod kola, ale tomu se neubráníš ani když pojedeš pomalu.
08:54:07
03.10.2002
03.10.2002
lukas
JEIT - tak to zna asi kazdej - ja teda na rucku nejezdim vic nez 25-30 - max nekde na rovince tak 40 - ono to neni zadna prdel jenom kdyz si predstavite ze vam prdne lanko treba pri dojezdu ke krizovatce - pak nezbejva nez tam prdnout kvalt a vypnout motor ...
Ale kdyz ti tek zadni valecek tak ti to auto stejne brzdilo na nejakejch 70 % (predek)
Ale kdyz ti tek zadni valecek tak ti to auto stejne brzdilo na nejakejch 70 % (predek)
20:59:31
02.10.2002
02.10.2002

U-Geen
jé to znám :) jednou sem takle jel z HK k nám, teda nic moc :-)
20:44:38
02.10.2002
02.10.2002
JEIT
No řeknu vám, já teď jezdil dva dny jen na ručku, páč mi tek zadní váleček a musím jezdit do práce a nic moc... to člověk nemůže moc šlapat na plyn, ona ta ručka v 80ti nějak moc nebrzdí:-)
19:48:41
02.10.2002
02.10.2002

U-Geen
2 vici: Souhlas. Navic kdo moc nebrzdi, tak pak newi kdy ma na tu brzdu slapnout a kolik...
08:08:15
02.10.2002
02.10.2002
vici
ja se snazim brzdit mirne, jenze to jde jen pokud clovek mirne jezdi. umeni moc nebrzdit smrdi bud vrakacem nebo spitalem...
19:53:14
01.10.2002
01.10.2002
JEIT
Zvlnit korouč není problém...
Tunere on se nezkroutí když brzdíš, ale když přestaneš a on začne chladnout.. je to tak jak psal vici, stačí kaluž a je to.. a někdy tu vodu ani nepotřebuje, stačí když bude drobná vada materiálu a část vychladne rychleji. Což není v dnešní době žádná vyjímka... známý kupoval nové na Octavku po 5tis. km.. a radši už ne originál. A to není žádný závodník.
Tunere on se nezkroutí když brzdíš, ale když přestaneš a on začne chladnout.. je to tak jak psal vici, stačí kaluž a je to.. a někdy tu vodu ani nepotřebuje, stačí když bude drobná vada materiálu a část vychladne rychleji. Což není v dnešní době žádná vyjímka... známý kupoval nové na Octavku po 5tis. km.. a radši už ne originál. A to není žádný závodník.
19:26:09
01.10.2002
01.10.2002

Dan
Tak strašný to zas neni, né ?
Já teda víc šlapu na plyn, než na brzdu :o)
Vono né každej umí zbytečně nebrzdit.
Já to umim :o)
Umíte to taky ? Jo, a bacha, samochvála smrdí !
Já teda víc šlapu na plyn, než na brzdu :o)
Vono né každej umí zbytečně nebrzdit.
Já to umim :o)
Umíte to taky ? Jo, a bacha, samochvála smrdí !
18:15:04
01.10.2002
01.10.2002

U-Geen
2 vici: tj, ale zas kupovat nove kazdeho pul roku? :-)
13:25:00
01.10.2002
01.10.2002
vici
ugeen:tak nejak, ale ja bych asi zrivenym a stacenym kotoucum neveril, ony se asi celkem nadrou, zastavit favo rozjete treba na 130, se sirokamy gumama, ubrzdit na par metrech:o)))
13:09:03
01.10.2002
01.10.2002
lukas
a kolik se tak pocita za to stoceni bubnu (za jeden) ??? novy by me staly cca 500 za jeden tak bych za to nechtel davat vic jak tak 70-100 korun za jeden
13:04:59
01.10.2002
01.10.2002

U-Geen
2 vici: souhlas. Kotouce se proste zkrivi, a mam to treba ja, je to pomerne neprijemny pri brzdeni z vyssich ryclhosti. Teoreticky by ted melo nachvilku stacit je nechat stočit... vyzkoušíme uvidíme.
12:59:43
01.10.2002
01.10.2002
Jirik
V každym servisu. Jenom je protáhnou a srovnají. Vzhledem k tomu že buben stojí 860,- tak je to běžná vjets.
11:56:09
01.10.2002
01.10.2002
lukas
kdyz jsme u toho neznate nekoho kdo by mi osoustruzil bubny ??? v praze
11:44:19
01.10.2002
01.10.2002
Bery
Taky šrouby občas pracujou-teda ty,co s nima stahujete brzdiče.Když se dají chlazený kotouče,tak to chce co nej imbusy.
07:49:10
01.10.2002
01.10.2002
sep
Jenom taková připomínka k těm kotoučům.Není to nic zvláštního,když se kotouče zvlní i při perfektně fungujících pístkách,já měl nový Lucasy(kotouče)a za 3(slovy TŘI !)měsíce provozu se zvlnily na 0,25 a 0,60!(tolerance je 0,15).Což při oboustraným soustružení znamená ,že nych je moh vyhodit tak jako tak.Nebyly prohřátý,to by byly probarvený.Ale problém je v technologii výroby.Kotouč když se odleje tak se nechává tak 3 měsíce vyzrát,potom se teprve soustruží.To kvůli "pracování materiálu".Pokud se ten kotouč soustruží brzo,tak se potom dokroutí už hotovej a dopadne to jako u mně.Ale vzali to jako reklamaci a bez štěkání mám nový.....
22:24:59
26.09.2002
26.09.2002

Dan
Taky si musim přisadit. :o)
Já mam auto po dědovi a ten moc kudlu teda nejezdil a když sem to auto přebíral (minulej rok), tak už ty kotouče načnutý byly. Teď hází tak, že se mi rozklepe zpětný zrcátko (tak ze 100km/h). Přes zimou dou smykem. Ale já zrovna na krev taky nebrzdim a fakt sou křivý. Prostě se to stane časem. A nejen korejský auta, ale Fábie z prvních sérií, těm se taky křivily.
Jinak u nás je stáčení kotoučů normální a běžnou praxí. Každej kotouč má totiž svou povolenou minimální tloušťku. A dokud se na ní nedostneš, můžeš stáčet do alelůjá.
Já mam auto po dědovi a ten moc kudlu teda nejezdil a když sem to auto přebíral (minulej rok), tak už ty kotouče načnutý byly. Teď hází tak, že se mi rozklepe zpětný zrcátko (tak ze 100km/h). Přes zimou dou smykem. Ale já zrovna na krev taky nebrzdim a fakt sou křivý. Prostě se to stane časem. A nejen korejský auta, ale Fábie z prvních sérií, těm se taky křivily.
Jinak u nás je stáčení kotoučů normální a běžnou praxí. Každej kotouč má totiž svou povolenou minimální tloušťku. A dokud se na ní nedostneš, můžeš stáčet do alelůjá.
17:12:24
26.09.2002
26.09.2002

Tuner#2 - zrušená registrace
Já si stále myslím že se zvlnit nemůže, když si vemu jak rychle se točí přes třmeny - myslím si že je to otázka nerovnoměrného opotřebení - ale pokud jste to někdy viděly tak se nebudu hádat, asi máte pravdu.
15:59:59
26.09.2002
26.09.2002
vici
no to mas tak, kdyz rychle jezdis, musis brzdit, a pokud nemas za a/ chlazene koutouce a za b/ jeste k tomu kvalitni, tak se stane ze je prehrejes, a ony se "zkrivi", jistota je kdyz treba s hodne zahratyma koutoucema projedes kaluzi a cakne na ne voda...
me vydrzely kotouce max. rok.... LUCAS....
Lockheedy zatim drzi, sak aby ne, 1100/ks:o(
me vydrzely kotouce max. rok.... LUCAS....
Lockheedy zatim drzi, sak aby ne, 1100/ks:o(
15:31:36
26.09.2002
26.09.2002
Jirik
Proč pro sebevraha ? Teď už to teda v servisech nedělají - stáčí pouze bubny - to je větší položka. Ale kámošovi ještě před půl rokem stáčeli kotouče na Fávu.
Když je kotouč starší a slabší tloušťky tak se vlivem zahřívání při brždění - nejčastěji z vyšších rychlostí zvlní. Důvodů pro to může bejt víc. Bordel u destiček atd.
Dočteš se to v každym testu nejčastějš korejskejch aut a fiatů.
Já osobně bych to taky nedělal - to stáčení, protože kotouč stojí 290,- kč.
Když je kotouč starší a slabší tloušťky tak se vlivem zahřívání při brždění - nejčastěji z vyšších rychlostí zvlní. Důvodů pro to může bejt víc. Bordel u destiček atd.
Dočteš se to v každym testu nejčastějš korejskejch aut a fiatů.
Já osobně bych to taky nedělal - to stáčení, protože kotouč stojí 290,- kč.
15:04:09
26.09.2002
26.09.2002

Tuner#2 - zrušená registrace
vici: tak mě teda řekni jak se může kotouč zkřivit?? Může se maximálně opotřebit nerovnoměrně a pak je to na pedálu cítit, ale při sebemenším takovémto problému jdou kotouče do starého železa - na brzdách se nevyplatí šetřit a stáčet kotouče - to je jen pro sebevraha.
11:13:46
26.09.2002
26.09.2002
vici
teda samo tuner 2
11:13:30
26.09.2002
26.09.2002
vici
tuner - co se tyce kotoucu tak ma pravdu ten kdo tvrdi ze jsi toho jeste asi moc nevidel:o) nic ve zlem samo:o)
10:23:54
26.09.2002
26.09.2002

Tuner#2 - zrušená registrace
Budh@: možná toho nemám moc za sebou, ale pokud máš v naprostém pořádku pístky a destičky a nesjíždíš je na doraz, tak se Ti kotouč skřívat nemůže - vždyť třmeny tlačí na kotouč z obou dvou stran stejně, ale problém většinou je u opotřebovaných kotoučů, který je vydřený a hrbolatý - tak to opravdu je cítit do pedálu a jeden kámoš když brzdil, tak to vydávalo zvuky jak motorová brzdy u autobusu :o)), ale vzhledem k tomu že na brzdách já ani nikdo z mého okolí nešetří, tak jsem to opravdu ještě nezažil - a že dostávají "sodu" o tom by mohli vyprávět (brzdy) :o)))
10:15:23
26.09.2002
26.09.2002
Jirik
Neříkám zkřivit, to je píčovina. Ale zvlněnej může bejt pěkně. To pak poznáš i na volantu až budeš brzdit z větší rychlosti. Hodně tím trpí o nový auta - korejci. A tátovi se zvlnily kotouče na Feldě a bude muset dát nový.
09:25:38
26.09.2002
26.09.2002

Budh@
Já si myslim že zkřivit kotouč není až zas takou problém. Dělal jsem známému brzdy na Renaultu 21 a taky na 19, vždy chlazené, a dost házely, cejtíš to na pedálu, stačilo vyměnit kotouče a bylo vše OK. Takže zkřivit koutouč, i chlazený není třeba u velkého auta žádný problém, idkyž je pravda, že už nebyl moc novej, špíš na hraně. Takže když jsi nezažil zkřivenej kotouč, tak toho ještě nemáš moc za sebou.
16:42:35
25.09.2002
25.09.2002

Tuner#2 - zrušená registrace
Jo jo záleží i na tvaru a rozteči děr toho kotouče - jinak já jsem nezažil zkřívání kotouče a to když si jdeme zajezdit, tak se taky po projížďce serpentin u nás u řeky kouří 10 min. od brzd a už jsem jednou zažil rozpadlý destičky, ale kotouč jsem ještě nikdy a ani nikdo z mých známých, neměl zkřívaný - ono já v podstatě ani nechápu jak je to možný pokud máš v pořádku třmeny a nemáš přidřený nějaký pístek aby ten kotouč to táhlo ke straně.
16:15:26
25.09.2002
25.09.2002
Jirik
Ono záleží taky hodně na tvaru toho středu. Průměr může bejt stejnej u hromady aut.
13:06:26
25.09.2002
25.09.2002

Budh@
Já jsem koukal na různé kotouče a třeba Peueot 205 GTi má stejnej průměr, tak si myslím, že by to až tak neměl bejt problém je tam nějako přidělat. Rozšíření třmenů je podle mě ta lehčí věc když jsou ty mezikusy.
12:00:15
25.09.2002
25.09.2002
Jirik
Silnější. Hmm, ale zkroutí se i ty silnější. Sousedovi na 130 jo. Ten si je nechával stáčet. Teď už se nedělá ani to. Kotouč není ani taková položka aby se to vyplatilo nechávat přebrušovat.
10:09:47
25.09.2002
25.09.2002

Tuner#2 - zrušená registrace
Jižíku, takových otázek - kroucení si myslím u 130 kotočů nehrozí, protože jsou silnější než na 120, brzdí to lépe, destičky asi budou více ubývat i když díry jsou zkosené, ale to ukáže čas a vzhledem k tomu že Tuner mění podle jeho slov destičky dvakrát za rok a kotouče u něj vydrží sezónu, tak se to dozvíme brzo :o))
15:54:53
24.09.2002
24.09.2002
Jirik
Já je viděl. A nebude pak ten navrtanej kotouč víc náchylnej ke kroucení při přehřátí než nevrtanej ? U toho chlazeného (náporem) ne, tam se uchladí, ale tu ? Nebudou taky dřív odcházet destičky a nebude víc bordelu (černidla) z nich ?
12:23:57
24.09.2002
24.09.2002

Tuner#2 - zrušená registrace
Tuner teď udělal vrtaný kotouče z normálních a pochvaluje si to. Je to udělaný podle kotoučů ze závodní feliny co má vzadu a brzdí to lépe. Samozřejmě vnitřně chlazené je jiné kafe, ale je problém většinou se 130 roztečí a musíš dát mezikus mezi třmeny - jinak se zkus zeptat rebelů - ty je tam mají: www.rebelove.webzdarma.cz
19:36:39
23.09.2002
23.09.2002

Dan
Za oba ?
Pak to ale chce ty rozšiřovací mezikusy do třmenů, né ?
Pak to ale chce ty rozšiřovací mezikusy do třmenů, né ?
18:52:25
23.09.2002
23.09.2002

U-Geen
Fero¨do Sporting je dela. Cena 4.600.
17:42:03
23.09.2002
23.09.2002

Budh@
Ahojky lidičky.
Chtěl bych poradit. Budu asi muset dělat Go brzd. Už mi docela hazej kotouče. A při té příležitosti bych tam chtěl dát chlaďáky. Ale nevím jaké popř. kde je sehnat.
Díkes za rady.
Chtěl bych poradit. Budu asi muset dělat Go brzd. Už mi docela hazej kotouče. A při té příležitosti bych tam chtěl dát chlaďáky. Ale nevím jaké popř. kde je sehnat.
Díkes za rady.