Jediný plus vidím v tom, že dyž poloosa prdne, tak ti u úhlovky neupadne kolo (upadnout nemusí vždycky ani u kyvadla - záleží na tom, kde to prdne ). Ale slyšel jsem o tom, že i u úhlovky někomu upadlo. A pak je taky schopna přenášet větší výkony, než klasické kejvadlo. Je snadná dodatečná montáž kotoučů. Ale když si přečteš příspěvky na většině stránek a hlavně tady, tak všichni řeší akorát problémy kolem úhlovky, o kyvce skoro ani zmínka. V jednom kuse slyším jak mají problémy s ohýbáním ramen, něco v tom cvaká když za to párkrát vemeš, omletý drážkování, klouby v prdeli, ložiska...atd.
Problém je v tom, že se na to blbě shání náhradní díly, když něco seženeš nového, tak jsi king, ale většinou jde o repase.
...a mít auto třeba 3 měsíce na špalkách jenom kvůli tomu, že nemůžu něco sehnat...

S kejvadelm jdeš do krámu a koupíš všechno nový. Jak říkal Luděk, předzásobit se do budoucna dostatkem vleček.

Jinak je vlečka fajn, ale přikláním se taky spíš ke kejvadlu a souhlasím proto D. J. Vlastíkem.

Mám slabší motor a tak vlečku kvůli výkonu nevyužiji. S ohledem na jízdní vlastnosti by se dalo polemizovat. Když si s kejvadlem a podvozkem jako celkem pohraješ, tak vyklepneš kdejakou vlečku.
