
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Po cem jit pri koupi favorita
09:11:37
13.11.2006
13.11.2006

Jirik - zrušená registrace
-> ps: nebo zaplácá v domácích podmínkách medvědím hovnem a eprozinem. 

08:14:51
13.11.2006
13.11.2006

petr s
-> minno: Kdyžjezdí do servisu tak se vše opraví
23:05:54
12.11.2006
12.11.2006

minno
-> Gryzly: nj vidis - 220 000, to este chapem, a vidis v akom je to stave, ale ako sa s takym istym autom da najazdit dalsich 400 alebo 600 tisic?



22:38:02
12.11.2006
12.11.2006

Athlonek
-> Jarda: A jak to tam prosim tě drželo?

22:14:41
12.11.2006
12.11.2006

Jarda - zrušená registrace
-> Athlonek: to jsem mel vyhnily celou konzoli tlumice dokola

22:12:34
12.11.2006
12.11.2006

Jarda - zrušená registrace
muj bilej favorit - v ID r.v.88 mel najeto celkem k hranici 600tis. km, to moje nynejsi auto na kazdodenni jezdeni - rapid prekrocil teprv hranici 200tis. km jestli se tomu da teda verit mozna ma o 100 nebo 200 tis. vic
pokud auto nema nekdo divnej, tak musi nalitat za rok min. 20tis. km
ja treba neco pres 30 tis.km/rok


22:10:53
12.11.2006
12.11.2006

Athlonek
To jsem čuměl když jsem se propíchnul do kufru.
Fáčko je z roku 92.

22:05:46
12.11.2006
12.11.2006

Athlonek
Po tomhle, prorezlo to za odvzdušňovcí hadicí nádrže.
20:59:01
12.11.2006
12.11.2006

favo110lrs
po vsem:)
20:54:26
12.11.2006
12.11.2006

Gryzly
-> Jirik: vyklepaný spoje na pojistkové desce, co?
Jinak brácha má Formana co jezdil ve stolárně a podle tachometru to má 220 000km a udržby asi taky nic moc, ložiska na kolech hučeli jak letadlo, pětka se musela řadit jen s meziplynem. řadící pákou sem kvedlal těsto. No hnus, ale jezdilo to.
Jinak brácha má Formana co jezdil ve stolárně a podle tachometru to má 220 000km a udržby asi taky nic moc, ložiska na kolech hučeli jak letadlo, pětka se musela řadit jen s meziplynem. řadící pákou sem kvedlal těsto. No hnus, ale jezdilo to.
20:42:36
12.11.2006
12.11.2006

Jirik - zrušená registrace
-> minno: Já taky ne, asi to chce pevný nervy. 

20:41:24
12.11.2006
12.11.2006

Jirik - zrušená registrace
Dnes mě zastavil u garage pán s Fávem, že mu nejdou potkávací světla.
Takže opět jedna ze závad, kterou jsem zde jmenoval. Jaká to náhoda.

18:10:59
12.11.2006
12.11.2006

minno
ako sa da na fackovych vozoch najazdit tolko kilometrov fakt nechapem...
16:47:03
12.11.2006
12.11.2006

Hurdis
-> Fire: jj slouží dlouho, dobře a určitě rád

16:35:24
12.11.2006
12.11.2006

Fire
-> Hurdis: ale slouzi ne ?
16:32:38
12.11.2006
12.11.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Hurdis:



15:47:47
12.11.2006
12.11.2006

Hurdis
domácí auto na práci r.91
najeto asi 340 tis. km, polovina s přívěsem, žádná údržba ani výměny čehokoliv dokud se něco nepo*ere (málokdy)
svítí, brzdí, startuje, řadí, žere normálně
-jen na jaře dostal nové lemy, prahy a podběhy protože jaksi nebyly a technikům na stk to vadilo- divný
- lak se nedělal- proč barvu to má pěknou
jinak je fajn zážitek se v tom projet, chce to čistou hlavu, aby člověk zjistil jestli je zařazená jednička nebo zpátečka, kde ta spojka vlastně zabírá a hlavně při akceleraci/deceleraci krásně nadskakuje přední kapota
najeto asi 340 tis. km, polovina s přívěsem, žádná údržba ani výměny čehokoliv dokud se něco nepo*ere (málokdy)
svítí, brzdí, startuje, řadí, žere normálně
-jen na jaře dostal nové lemy, prahy a podběhy protože jaksi nebyly a technikům na stk to vadilo- divný

jinak je fajn zážitek se v tom projet, chce to čistou hlavu, aby člověk zjistil jestli je zařazená jednička nebo zpátečka, kde ta spojka vlastně zabírá a hlavně při akceleraci/deceleraci krásně nadskakuje přední kapota

15:25:25
12.11.2006
12.11.2006

Fire
-> ps: kdesi jsem slysel o felde, ktera mela cca trictvte milionu ( taxi ), pak se menil motor

11:06:08
12.11.2006
12.11.2006

Sušenka
Bych sel po jinym autu
Ale jinak jezdi dobre, to nemuzu rict


10:23:12
12.11.2006
12.11.2006

petr s
-> Gryzly: Nejvíce co pamatuji ta k najel picup a to bylo 960 000 potom začala jít voda do oleje tak se vyměnil motor
10:15:50
12.11.2006
12.11.2006

Gryzly
-> Frenky: v roce 98 jsem byl v praze v Áčkách a byli tak dva pick upy kteří měli najeto přes 500 000 km ale to byli jestě ještě předtím než stočili tacho. stáli tak bokem.
23:35:12
11.11.2006
11.11.2006

Frenky
můj soused měl favorita 90 rok.. měl nalítáno přes 600 000 km!!!! originál motor... na plyn dvouletej provoz... po kastli tedy už nic moc ale ten motor byl zázrak...zbavil se ho za 30 000,-
09:29:11
10.11.2006
10.11.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Kalibán123: Tak trošku. Možná právě proto jsem se mu tehdá vyhnul.
09:21:25
10.11.2006
10.11.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
-> Jirik: Kuřna ty to nějak znáš

14:57:41
09.11.2006
09.11.2006

Labros
-> VeTëV: zkušenost sama

14:54:08
09.11.2006
09.11.2006

VeTeV
-> Jirik: skusenost

14:51:44
09.11.2006
09.11.2006

Jirik - zrušená registrace
Podle mě je jednodušší vyjmenovat místa, která se prohlížet nemusí, seznam pak bude mnohem kratší.
Reznou i žlábky jak jsou panty kapoty.
Celý ty držáky jak jsou přišroubený přední blatníky. Dveře, rohy, prostředek, pod lištama pokud jsou. Zadní vrata kolem těsnící gumy. Kámošovi v zimě při tom jak se zkřížily prasklo zadní okno. Dalo se nový, ale už nebylo do čeho dát, takže new 5. dveře.
Domky tlumičů / pružin.
Misky pružin mají blbě udělanej odtok, drží se v nich bordel a reznou na prach.
Odchází silentbloky / uchycení motoru a při rozjezdu mlátí motor (už tu bylo). Klepou klouby. Praskají manžety. Utrhává se ručka z podlahy. Loupou se plasty / nožky od zrcátek. Koroduje přední kapota v lemu. Tečou vyrovnávací nádržky od chlad. kapaliny. Zlobí elektrika, bývá někdy nutností tišťák proletovat mikropájkou, páč sem tam přestane něco svítit. Serou se spínače zpětky v převod. Takže při průjezdu zatáček problikávají couvačky. Každou chvíli něco nejde, kvůli blbému ukostření. Tvrdnou kabely od rozvody elektriky. Prošoupávají se a zkratují. Když to má najeto, žere to olej, smrdí a kouří. Zasekává se autom. sytič a pak to žere jako tank.
Prostě je to hrb...
(vyjmenoval jsem ty nejběžnější závady, popř. zkušenosti známých a kamaráda od školky). Teď se ho bude zbavovat a je už v docela nic moc stavu. Koupil ho tehdá za 74 000,- a teď bych za něj nedal ani 15 000,-.
Pozn.: některý motory nalítají i 250 - 500 000 km !!!
Reznou i žlábky jak jsou panty kapoty.
Celý ty držáky jak jsou přišroubený přední blatníky. Dveře, rohy, prostředek, pod lištama pokud jsou. Zadní vrata kolem těsnící gumy. Kámošovi v zimě při tom jak se zkřížily prasklo zadní okno. Dalo se nový, ale už nebylo do čeho dát, takže new 5. dveře.
Domky tlumičů / pružin.
Misky pružin mají blbě udělanej odtok, drží se v nich bordel a reznou na prach.
Odchází silentbloky / uchycení motoru a při rozjezdu mlátí motor (už tu bylo). Klepou klouby. Praskají manžety. Utrhává se ručka z podlahy. Loupou se plasty / nožky od zrcátek. Koroduje přední kapota v lemu. Tečou vyrovnávací nádržky od chlad. kapaliny. Zlobí elektrika, bývá někdy nutností tišťák proletovat mikropájkou, páč sem tam přestane něco svítit. Serou se spínače zpětky v převod. Takže při průjezdu zatáček problikávají couvačky. Každou chvíli něco nejde, kvůli blbému ukostření. Tvrdnou kabely od rozvody elektriky. Prošoupávají se a zkratují. Když to má najeto, žere to olej, smrdí a kouří. Zasekává se autom. sytič a pak to žere jako tank.
Prostě je to hrb...
(vyjmenoval jsem ty nejběžnější závady, popř. zkušenosti známých a kamaráda od školky). Teď se ho bude zbavovat a je už v docela nic moc stavu. Koupil ho tehdá za 74 000,- a teď bych za něj nedal ani 15 000,-.
Pozn.: některý motory nalítají i 250 - 500 000 km !!!
14:37:41
09.11.2006
09.11.2006

Karas
ne ne,je hezky uložený v garáži. Dva roky proto že nebyly prachy a teď když jsou tak na to neni čas. Určiťe to každej znáte, až na vyjímky.

23:02:55
07.11.2006
07.11.2006

Gryzly
-> Karas: Dva roky? tak to jsi na přední straně začal a ted když se dostáváš dozadu tak předek už zas kvete, ne?
-> vhml: Tak jak dopadla obhlídka?
-> vhml: Tak jak dopadla obhlídka?
22:45:24
07.11.2006
07.11.2006

Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> vhml: fáčko fuj fuj fuj
škoda 742 forever

škoda 742 forever


22:00:08
07.11.2006
07.11.2006

Karas
Fáčko je potvora to hnije skoro všude,zvláště 89,spoje mezi jednotlivejma částma karoserie jsou utěsněny nějakou bílou sra.. tam se dostane voda a je to v pr.. Mluvím z vlastní zkušenosti podívejte se do id, už to dávám do kupy 2 roky a před dvema měsícema mi alespoň v tom zavrněl motor,SKvĚLEJ Pocit

17:53:02
03.11.2006
03.11.2006

Fire
Lem byl lehce chycenej a pod nim prekvapeni

17:52:21
03.11.2006
03.11.2006

Fire
Bacha na toto
, zacatek poznas zevnitr pod tapecem !

16:50:35
03.11.2006
03.11.2006

Labros
-> vhml: daj se vyměnit, ale blbě, viz debaty na virtu, a je to pro začátečníka..
16:36:53
03.11.2006
03.11.2006

vhml
silentblok a tak, to sou polozky za par stovek, ktery se daj vymenit, slo mi hlavne o pasti na skeletu
11:08:12
03.11.2006
03.11.2006

Fire
to se sand ani neda vyplast kde vsude to hnije !! ale kluci to tak priblizne napisali kde asi + na kazdym favu kvete neco navic, treba me strecha u stresniho okna !! §no des !!!


10:58:36
03.11.2006
03.11.2006

havlik
-> Labros: jj s tim silentblokem jest tak a jak se tam motor mlátí tak se bortí karoserie do sebe
10:56:57
03.11.2006
03.11.2006

Labros
Jo vzpomněl jsem si na jednu věc, kterou prej fáčka trpí -
silentblok na vodní pumpě, prej se často uvnitř úplně vymlátí či vyhnije, že motor pak lítá sem a tam a mlátí jak kráva.
silentblok na vodní pumpě, prej se často uvnitř úplně vymlátí či vyhnije, že motor pak lítá sem a tam a mlátí jak kráva.
10:55:32
03.11.2006
03.11.2006

Labros
-> VeTëV: ale tak trochu víc to chrastilo ale zase se s tim dalo jet 140 po dálnici bez nějakýho řevu
10:54:27
03.11.2006
03.11.2006

VeTeV
-> Labros: a kyz si to nasratoval musel si vyfasovat jako spolujezdec traktoristicky sluchatka

10:52:37
03.11.2006
03.11.2006

Labros
jinak Gryzly a tomapa už všechno napsali.
Měl jsem favo, který mělo: shnilý přední blatník (to nejde přehlídnout ani ve tmě), rohy dveří, trochu se ztrácela voda a nevěděl jsem kde, chrastil řetěz, dírka v prahu kupodivu SHORA (pod zadníma dveřma, kde je svár prahu a zadního blatníku - hnijou tam i feldy), měl prasklou jednu manžetu poloosy (tu na kterou není vidět z motorovýho prostoru), shnilý brzdový trubičky (to má myslim většina favoritů.)
Měl jsem favo, který mělo: shnilý přední blatník (to nejde přehlídnout ani ve tmě), rohy dveří, trochu se ztrácela voda a nevěděl jsem kde, chrastil řetěz, dírka v prahu kupodivu SHORA (pod zadníma dveřma, kde je svár prahu a zadního blatníku - hnijou tam i feldy), měl prasklou jednu manžetu poloosy (tu na kterou není vidět z motorovýho prostoru), shnilý brzdový trubičky (to má myslim většina favoritů.)
10:47:42
03.11.2006
03.11.2006

Labros
doporučuju přesvědčit se, jestli na internetu nekolují fotky totálně zbořeného favorita se stejnou SPZ - viz článek www.dfens-cz.com/view.php
?cisloclank... - berte to tady jako srandu, ale ta příhoda je dost hustá!
10:45:55
03.11.2006
03.11.2006

VeTeV
-> vhml: hele a hlavne bach ana jedno - kdyby to auto byl nahodou favorti dej radsi ruce pryc - nikdy nevis co kde kdy upadne
21:17:43
02.11.2006
02.11.2006

vhml
piste piste piste vsechny vase poznatky a znalosti, at muze mit VIRT dalsiho clena
20:40:45
02.11.2006
02.11.2006

Gryzly
-> vhml: v předku na té výztuze co je na té červeno šedé fotce, jak jsou v ní ty dvě černé díry,
20:34:57
02.11.2006
02.11.2006

vhml
jo, sem se ete chtel zeptat, kde se projevi ze to bylo bouchli?? vetsinou nekde zbydou vlnky po nedokonalym vytazeni, ale kde na favu???
20:30:44
02.11.2006
02.11.2006

tomapa
-> vhml: taky to pořádně prohlídni ať to není buchlý, hlavně ten tlumič a ta podlaha
20:26:53
02.11.2006
02.11.2006

vhml
A jsou naky skryty mista, ktery na prvni pohled nejsou videt??? jako u 120 uchyceni podelnejch ramen?? de mi hlavne o skelet, blatniky se vymeni snadno, ale aby je bylo na co pridelat

20:23:36
02.11.2006
02.11.2006

tomapa
-> Gryzly: to poslední už jsem psal
20:21:12
02.11.2006
02.11.2006

Gryzly
Taky podlaha zevnitř v místě kde dole je výztuha pro přední rameno.
A taky tady jak je to červený.
A taky tady jak je to červený.