skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fabia Ii.
22:16:40
24.06.2009
24.06.2009

King
-> alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí): Njn, ten pocit vlastnit nový auto......mno...auto...ja
k se to vezme.... :)
08:42:09
24.06.2009
24.06.2009

alchstuip - (Až kým nás STK nerozdelí)
-> King: dobryyy koment.... nedokazem pochopit, preco niekto nieco take kupi.... auto bez nicoho, tam snad aj kolesa su ako priplatkova vybava

22:51:37
23.06.2009
23.06.2009

King
"....Mam Fabiu2 HTP 1.2 BEZ AKEJKOLVEK VYBAVY...."
To by se dalo popsat jako "masochistův coming-out" :) Že by další oběť šrotovnýho? :)
To by se dalo popsat jako "masochistův coming-out" :) Že by další oběť šrotovnýho? :)
13:57:32
18.06.2009
18.06.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2: Je jasný, že třeba u C5 nebo P407 to půjde ztuha, když je panel kombinovanej s ovládáním klimy a telefonu. Nicméně některá auta nižší a nižší střední toto nabízí. Třeba Pugét 307 apod.
13:52:50
18.06.2009
18.06.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> Tuner#2 18.06.09 13:47:27: Co to plácáš ? Dyk píšu jak kde a jak v čem.
13:47:27
18.06.2009
18.06.2009

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik grilovaný 18.06.09 13:31:09: Ty jsi asi dlouho neviděl nějaké nové auta co? Často je tam rádio součastí desky takovým způsobem, že výměna je nemožná a nebo musí laminovat svůj vlastní výtvor. I proto dělá Apina svůj procesor 650tku, kde se dá brát signál i z výkonového výstupu a umí to zázraky. Kamarád to měl v X3 a byl to nářez, na to že to bylo přes origo rádio.
13:42:40
18.06.2009
18.06.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
Vodevříno
13:42:11
18.06.2009
18.06.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
Zavříno
13:31:09
18.06.2009
18.06.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
-> U-Geen 17.06.09 23:14:53: Jak kdy a jak u čeho. Často se prodávají přímo výrobcem takové jakoby vložky místo originálního 2din rádia. Jednu takovou mám v autě. Už jsem to viděl i v novejch autech. Každop. tato hrůza je na pováženou. To je jak do Rollse dodělávat eletrický vokýnka. 

12:30:22
18.06.2009
18.06.2009

LiMaK - 742 forever
vsak ja rikam, v redukci propojit jen kostru, a prehodit napajeci kabliky - trvaly a spinany.
zhlyvy totiz nevim, ale jeden kablik na origo konektoru v palubce fabky je diagnostický, je to na digital do RJ. a prave ten dela bordel, bo se do diagnostickeho vedeni muze dostat +12V z neorigo radia....
tzn. tak jak to popsal -> samox86: je prave ta varianta nahovno, protoze je zapotrebí z origo konektoru odpojit vsechny jine kable, krome trvaleho+, spinaneho+ a -
tím zmenoznis aby se cokoli z radia dostalo zpatky do diagnostiky. tohleto je cela veda, udelat si redukci je zalezitost 20 minut a 150kč a je klid se vsim vsudy
zhlyvy totiz nevim, ale jeden kablik na origo konektoru v palubce fabky je diagnostický, je to na digital do RJ. a prave ten dela bordel, bo se do diagnostickeho vedeni muze dostat +12V z neorigo radia....
tzn. tak jak to popsal -> samox86: je prave ta varianta nahovno, protoze je zapotrebí z origo konektoru odpojit vsechny jine kable, krome trvaleho+, spinaneho+ a -
tím zmenoznis aby se cokoli z radia dostalo zpatky do diagnostiky. tohleto je cela veda, udelat si redukci je zalezitost 20 minut a 150kč a je klid se vsim vsudy
23:14:53
17.06.2009
17.06.2009

U-Geen
-> Jirik grilovaný: snad radsi auto bez origo radia, ktery je pak obtizny vymenit...
22:28:18
17.06.2009
17.06.2009

Kaprof-Pisařík
-> Nwkt:



22:27:36
17.06.2009
17.06.2009

Nwkt
-> Jirik grilovaný: Kdo řiká, že fábie je auto?
22:26:18
17.06.2009
17.06.2009

Kaprof-Pisařík
-> Jirik grilovaný: a japonci prestanou dávat volanty



22:25:03
17.06.2009
17.06.2009

Jirik grilovaný - zrušená registrace
Dneska se prodávají eště auta bez origo rádia nebo přípravy plug and play ?
Bože.... Za chvíli bude za příplatek i přední okno a brzdový kotouče.
Než tenhle oholenec, tak raději tramvajenku.

Bože.... Za chvíli bude za příplatek i přední okno a brzdový kotouče.
Než tenhle oholenec, tak raději tramvajenku.
20:31:32
17.06.2009
17.06.2009

Max
no pár rádii jsem už zadělal a bohužel viděl i shořelý fábii I. taky už i dvojku.
Redukce neni problém,ale třeba u Fabky I. je potřeba vypíchnout "safe" který chvíli třeba nedělá nic, pak ti spálí pojistku a nefunguje centrál nebo chytne kabel. Neni s tim prdel.
Redukce neni problém,ale třeba u Fabky I. je potřeba vypíchnout "safe" který chvíli třeba nedělá nic, pak ti spálí pojistku a nefunguje centrál nebo chytne kabel. Neni s tim prdel.

17:46:57
17.06.2009
17.06.2009

LiMaK - 742 forever
-> samox86: Fabku II jsem taky zapojoval, a teda reknu ti, že napajeni autoradia mas strasne slozite a vpodstatě dost a zbytečně zasahujes do elektroinstalace.
Stačí koupit 2 protikusy napajecich iso konektoru a vyrobit z nich redukci.
original kabelaž zustane netknutá, a v tej redukci prepojis jen trvale a spinane plus. kostru spojis tak jak je a ostatni kable nezapojis.
Antena:
na stranu autoradia na modrej kabel zapojis napajeni autoanteny...to ale nejdriv musis koupit redukci....fabia ma antenu honěnou v jednom koaxu...koupis ale redukci, z jedné strany je konektor do auta, z druhé strany trčí klasicky antenní konektor a modrej kablik, ktery slouží pro spinané napajení zesilovače v anteně....ten zapojis do te redukce,na stranu autoradia....(pokud pak zapnes autoradio, objevi se v radiu na modrem kablu spinanej +, ktery ti jde pres antenni redukci spravne do zesilovace v antenně a antena ma pak kvalitnejsi signal...jako origo.
Do origo kabelaže tak vlastně absolutně nezasáhneš, redukce kdykoli odcvakneš a zapojis zase zpatky origo radio...popřipade te při zaruční opravě nebudou mrdat za to, že jsi tam někde z pojistkovky natahal vlastní drátky....což u nového auta se zarukou je pro me dost podstatný rozdíl....
Pomatuju, že tady u nas v praci vyhořel novej VW touareg, chyba byla jasne v origo kabeláži, ale automobilka odmítla uznat reklamaci kvuli neodborně a neautorizovaně zapojenému autoradiu....což je celkem radost pak zbatecne menit pulku introše z vlastní kapsy...ikdyž to byla jasne vina výroby...ale našli kable jinak než mají byt a vymalováno.
Stačí koupit 2 protikusy napajecich iso konektoru a vyrobit z nich redukci.
original kabelaž zustane netknutá, a v tej redukci prepojis jen trvale a spinane plus. kostru spojis tak jak je a ostatni kable nezapojis.
Antena:
na stranu autoradia na modrej kabel zapojis napajeni autoanteny...to ale nejdriv musis koupit redukci....fabia ma antenu honěnou v jednom koaxu...koupis ale redukci, z jedné strany je konektor do auta, z druhé strany trčí klasicky antenní konektor a modrej kablik, ktery slouží pro spinané napajení zesilovače v anteně....ten zapojis do te redukce,na stranu autoradia....(pokud pak zapnes autoradio, objevi se v radiu na modrem kablu spinanej +, ktery ti jde pres antenni redukci spravne do zesilovace v antenně a antena ma pak kvalitnejsi signal...jako origo.
Do origo kabelaže tak vlastně absolutně nezasáhneš, redukce kdykoli odcvakneš a zapojis zase zpatky origo radio...popřipade te při zaruční opravě nebudou mrdat za to, že jsi tam někde z pojistkovky natahal vlastní drátky....což u nového auta se zarukou je pro me dost podstatný rozdíl....
Pomatuju, že tady u nas v praci vyhořel novej VW touareg, chyba byla jasne v origo kabeláži, ale automobilka odmítla uznat reklamaci kvuli neodborně a neautorizovaně zapojenému autoradiu....což je celkem radost pak zbatecne menit pulku introše z vlastní kapsy...ikdyž to byla jasne vina výroby...ale našli kable jinak než mají byt a vymalováno.
10:49:04
16.06.2009
16.06.2009

Matthes, záškodník z TechWebu
Madar 

10:40:21
16.06.2009
16.06.2009

MATTESS
-> samox86: na tohle máme články

10:24:51
16.06.2009
16.06.2009

samox86
Ahoj. neviem kam to napisat tak skusim sem :)
Mam Fabiu2 HTP 1.2 BEZ AKEJKOLVEK VYBAVY. Nasledovny postu pomoze kazdemu kto chce namontovat audio:
Reproduktory som osadil do dveri aby nezavadzali a nebolo ich vidno. Vzdu 2x Hertz 165.1 (66 eur) a vpredu Magnat 120 (22eur). Rozmer uchytov je 165mm takze vpredu som musel vyrabat podlozky - reproduktory som chcel uchytit do dveri nie do vyplne takze som kupil tieto male aby nezavazdali oknu pri stahovani. Vzadu je priestoru dost.
Kable do vodicovych dveri dostaneme nasledovnym sposobom:
1. odsrobujeme 2 male torxy dole.
2. vytrhneme vrchnu cast madla dveri
3. odsrobujeme 2 velke torxy
4. uvolnime kruzok pod kluckou a vytiahneme ju
5. vytrhneme vypln, vysunieme dovrchu a odhackneme
6. zatiahneme klucku na otvaranie kapoty, srobovakom odzadu uvolnime maly kusok plastu a vytiahneme ju ako klucku na okna.
7. vysrobujeme maly torxs ktori sa objavil.
8. odpojime lanko na otvaranie dveri a knoflik na otvaranie kufru
9. vytrhneme plast nad prahom dveri - smerom dovrchu (na pravej strane je zahasprovany v mieste kde je torx u vodica)
10. zatlacime cudlik na prechodke dveri smerom hore !!! a uvolnime ju z karoserie (dole je zahacknuta)
11. oranzdovu packu v prechodke uvolnime a prechodku rozpojime
12. prevrtame v spodnej casti
13. protikus v karoserii prevrtame zvnutra auta tiez v spodnej casti - uvolnime system packy na kapotu (2 torxy) a odsunieme penovu vypln
14. vytlacime prechodku zvnutra z dveri a spravime do nej maly otvor a dame naspat
15. pretiahneme drot, na ktoreho koniec uchytime kabel
16. napajkujeme fastony, zapojime a uchytime reproduktor
17. zlozime opacnym postupom ;)
napajanie autoradia riesime zvacsenim volneho otvoru v poistkovej skrinke, ktory ma napajanie, na velkost fastonu. prevlecieme kabel, napajkujeme faston, nastrkneme poistku, zasunieme
zem ziskame uchytenim o vystuhu napravo od plynoveho pedalu (je tam take V do ktoreho sa da vlozit srob a kabel ukonceny s ockom)
rad opoviem na vase pripadne otazky: lnx@lnx.sk
samox86
Mam Fabiu2 HTP 1.2 BEZ AKEJKOLVEK VYBAVY. Nasledovny postu pomoze kazdemu kto chce namontovat audio:
Reproduktory som osadil do dveri aby nezavadzali a nebolo ich vidno. Vzdu 2x Hertz 165.1 (66 eur) a vpredu Magnat 120 (22eur). Rozmer uchytov je 165mm takze vpredu som musel vyrabat podlozky - reproduktory som chcel uchytit do dveri nie do vyplne takze som kupil tieto male aby nezavazdali oknu pri stahovani. Vzadu je priestoru dost.
Kable do vodicovych dveri dostaneme nasledovnym sposobom:
1. odsrobujeme 2 male torxy dole.
2. vytrhneme vrchnu cast madla dveri
3. odsrobujeme 2 velke torxy
4. uvolnime kruzok pod kluckou a vytiahneme ju
5. vytrhneme vypln, vysunieme dovrchu a odhackneme
6. zatiahneme klucku na otvaranie kapoty, srobovakom odzadu uvolnime maly kusok plastu a vytiahneme ju ako klucku na okna.
7. vysrobujeme maly torxs ktori sa objavil.
8. odpojime lanko na otvaranie dveri a knoflik na otvaranie kufru
9. vytrhneme plast nad prahom dveri - smerom dovrchu (na pravej strane je zahasprovany v mieste kde je torx u vodica)
10. zatlacime cudlik na prechodke dveri smerom hore !!! a uvolnime ju z karoserie (dole je zahacknuta)
11. oranzdovu packu v prechodke uvolnime a prechodku rozpojime
12. prevrtame v spodnej casti
13. protikus v karoserii prevrtame zvnutra auta tiez v spodnej casti - uvolnime system packy na kapotu (2 torxy) a odsunieme penovu vypln
14. vytlacime prechodku zvnutra z dveri a spravime do nej maly otvor a dame naspat
15. pretiahneme drot, na ktoreho koniec uchytime kabel
16. napajkujeme fastony, zapojime a uchytime reproduktor
17. zlozime opacnym postupom ;)
napajanie autoradia riesime zvacsenim volneho otvoru v poistkovej skrinke, ktory ma napajanie, na velkost fastonu. prevlecieme kabel, napajkujeme faston, nastrkneme poistku, zasunieme
zem ziskame uchytenim o vystuhu napravo od plynoveho pedalu (je tam take V do ktoreho sa da vlozit srob a kabel ukonceny s ockom)
rad opoviem na vase pripadne otazky: lnx@lnx.sk
samox86
15:57:24
15.12.2006
15.12.2006

Max
-> Labros: myslim že dneska težko říct...já si myslim že ne.
Ale jelikož analýza konkurenčních vozů funguje v každý automobilce,tak ve finále težko říct,kdo od koho co okopíroval
Ale jelikož analýza konkurenčních vozů funguje v každý automobilce,tak ve finále težko říct,kdo od koho co okopíroval

10:16:24
15.12.2006
15.12.2006

Labros
Ta příď nebo minimálně ty světla jsou podle mě částečně okopírovaný z Kia Rio.
10:00:54
15.12.2006
15.12.2006

Luukkyy
Další z nových vozů, co mě dizajnově neoslovil

09:19:08
15.12.2006
15.12.2006

Hurdis
-> Crack: cs.wikipedia.org/wiki/Iro
nie
00:44:06
15.12.2006
15.12.2006

Crack
-> Hurdis: Proč by je měli rušit??
22:50:45
14.12.2006
14.12.2006

Jakub M.
Nojo Hovno To Pojede....
21:01:57
14.12.2006
14.12.2006

Hurdis
-> Labros: na design se stejně češi vykašlou, hlavně že nezrušili HáTéPé

20:19:02
14.12.2006
14.12.2006

Max
-> Bedřich: je to o penezích...nic jiného v tom neni

15:08:24
14.12.2006
14.12.2006

Labros
Podle mě ta příď zakulacená skoro do půloblouku je strašná. Světla jsou obrovský jak z náklaďáku.
Už pochopili, že jsou hrany zase v módě, ale podle mě se je jim tam nepodařilo napasovat.
No ale proti gustu..
Už pochopili, že jsou hrany zase v módě, ale podle mě se je jim tam nepodařilo napasovat.
No ale proti gustu..
14:37:31
14.12.2006
14.12.2006

Nwkt
Docela to ujde, lepší jak předchůdce
14:35:49
14.12.2006
14.12.2006

Bedřich - zrušená registrace
Fuj a to z toho ještě bude S2000....ti němci se ale předvádějí...zachvilku to bude jak u Seatu jedno auto kratké a druhý model bude úplně stejný jenom s batohem...politiku WV opravdu nechápu.
23:07:21
13.12.2006
13.12.2006

minno
tiež sa mi to celkom páči, určite viac ako Fabia I. v hatchback verzii
ináč tá dvojka vyzerá rovnako ako nový swift www.suzuki.sk/?sekcia=aut ...
ináč tá dvojka vyzerá rovnako ako nový swift www.suzuki.sk/?sekcia=aut ...
22:21:09
13.12.2006
13.12.2006

Honza M
-> Tuner#2: mě taky. Rozhodně o dost lepší než první verze


22:18:19
13.12.2006
13.12.2006

Tuner#2 - zrušená registrace
-> minno: Mě se líbí

21:07:12
13.12.2006
13.12.2006

haso
-> minno:

20:55:00
13.12.2006
13.12.2006

minno
oficiálne foto fabie II auto.sme.sk/c/.../Nova-Sk
oda-Fabia-II-oficialne-fot
o.html
20:47:43
18.10.2006
18.10.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Max: Já to viděl na netu.

19:59:34
18.10.2006
18.10.2006

Max
-> Jirik: to bylo ve světě motorů ten kombík. ten seděl
11:11:14
18.10.2006
18.10.2006

Jirik - zrušená registrace
Někde jsem viděl Německý fotky kombíku a bylo to pěkný. Nemáte někdo něco ?
Hlavně každej rok byly ty fotky jiný. Na co je spoleh ví jen bůh
Hlavně každej rok byly ty fotky jiný. Na co je spoleh ví jen bůh
22:01:23
17.10.2006
17.10.2006

minno
-> Labros: toto je ale clanok z roku 2005 a ten obrazok je trochu iny ako ta aktualna fotka fabie co je v odkaze v prvom prispevku.
13:09:13
17.10.2006
17.10.2006

Staf1221
-> Labros: neurazaj polo :D
11:07:16
17.10.2006
17.10.2006

Labros
Prostě je zase o kousek podobnější Polu.
10:53:04
17.10.2006
17.10.2006

Staf1221
23:08:48
16.10.2006
16.10.2006

Kloggie
Me se to nelibi. Z venku to ma moc vysoky dvere.
21:48:58
16.10.2006
16.10.2006

disco_punk
swift s inym predkom
..alemne sa to lubi docela


11:35:27
16.10.2006
16.10.2006

Luky
-> PeterP136: Neřekl bych že to budemít při případném ťukanci vliv na životnost kapoty protože ta současná maska je plastová a chycená ke kapotě pár šroubkama, takže se ohne

18:14:42
15.10.2006
15.10.2006

VeTeV
-> haso: fuj to sem se lek - to me nedelej todle

20:12:39
14.10.2006
14.10.2006

PeterP136
-> Max: Ved ja netvrdim ze to spravili kvoli tomu ale ze vdaka tomu bude menej menenych a vyrovnavanych kapot ;). Ked mi pobozkal predok espera diviak tak ostala kapota nedotknuta. Espero ma tiez masku pevne s kasnou a kapota je tym padom v pripade stredneho tukanca chranena.
19:54:01
14.10.2006
14.10.2006

Max
-> PeterP136: no to bych netvrdil.... protože je to pořád na stejnym místě. Důveod je spíš to,že to nebylo moc praktický. z kapoty čumel takovej kus dolů...
Někomu se líbí někomu ne....
Dneska je naprosto běžný,že na jedný platformě se dělá víc aut. Je to o penezích....
Někomu se líbí někomu ne....
Dneska je naprosto běžný,že na jedný platformě se dělá víc aut. Je to o penezích....
19:46:45
14.10.2006
14.10.2006

JayZee
Najkrajsie su nase Shade
