skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
120 GLS POMOC
prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 12.09.2002 do 19.09.2002, založil/a
13:44:16
19.09.2002
19.09.2002
Dark.lort
Moc díky za ty převody.Motor jsem tam nezkoušel dávat jíny.Memám žádnej.Nevím tenhle se mi nezdá špatnej.Nežere volej,ani moc benzínu.Ale prostě moc nejede.Ted to zčalo zase cukat,ale to si myslim že zasranej karbec.Myslím že by to chtělo celý přeštelovat.
07:55:06
19.09.2002
19.09.2002

wekky
4,44 - 1000MB,100,110
4,22 - 105,120
3,9 - 130,135
4,5 si nejsem jistý, myslím, že je měli některé favority
Každopádně tvoje převodovka je taková, jaká by tam měla být z výroby. Nazkoušels, jak to jede přehodíš-li motor celý jiný?
4,22 - 105,120
3,9 - 130,135
4,5 si nejsem jistý, myslím, že je měli některé favority
Každopádně tvoje převodovka je taková, jaká by tam měla být z výroby. Nazkoušels, jak to jede přehodíš-li motor celý jiný?
07:26:31
19.09.2002
19.09.2002
Dark.lort
Tak jsem se včera dočetl na techwebu že se dělaly převodovky sjiným poměrem 4,44 4,22 3,9 4,5.Potřebovel bych vědet,jestli je to fakt pravda,jestli 105 ma opravdu jinou než má 120.Předem moc diky.
07:16:10
18.09.2002
18.09.2002
Dark.lort
Loziskama to nebude,ty jsou v pohode.Dobre se točí.Ted už fakt nevim čím by to mohlo být.
14:06:36
17.09.2002
17.09.2002

Bob
Pak mě jen tak mymochodem napadlo když zvedneš auto na hever a zatočíš kolem točí se alespoň trošku nebo se hnedka zastaví? takový ložiska dělají divy například z Tátovim trabim sem musel jet i z kopce pod plynem aby se nezastavil
13:55:32
17.09.2002
17.09.2002
Jirik
Ty mají převodovky stejný - 4.22 obě i jednotlivé stupně jsou stejný u 105 i 120.
13:39:08
17.09.2002
17.09.2002
Dark.lort
Ted me taky napadlo.Nemohla by být ta maximálka ovlivněna tim že tam je 105tková převodovka?
07:13:39
17.09.2002
17.09.2002
Dark.lort
To je jasny,ze stim nepočítám.
22:03:26
16.09.2002
16.09.2002

Boss - zrušená registrace
Čéče ale ona ti škodovka s vyřachtaným motorem s glsa nepojede jako ten rapid s motorem williams..:o)S tím snad počítáš..:o))
07:27:34
16.09.2002
16.09.2002
Dark.lort
CHIP:Díky za radu,ale nemůžu se na tu stránku dostat.
07:26:08
16.09.2002
16.09.2002
Dark lort
Koupil jsem i nové kabely a svičky,karbec mám taky novej.A porřád nic.
07:25:48
16.09.2002
16.09.2002
Dark lort
Koupil jsem i nové kabely a svičky,karbec mám taky novej.A pirad nic.
00:31:56
14.09.2002
14.09.2002

U-Geen
2 Eva: Ja se ti uz nesmeju :-)) Chudak Michal... uz tam ma ty vlecky?
22:05:40
13.09.2002
13.09.2002
PJ
S vlivem zvednuteho cumaku na maximalni rychlost bych to neprehanel. Urcitou roli to jiste hrat bude, ale bude natolik marginalni, ze rozdil tezko budes poznavat. Take jsem nedavno snizil predek a aerodynamicke vlastnosti se nijak znatelne nezmenily. Osobne si myslim, ze vyrazneji zvednuty cumak by se mohl negativne projevovat az za hranici 200 km/h. Se seriovym podvozkem jsem s Rapidem jel i pres 180 km/h a auto bylo v pohode ovladatelne.
Ale k samotnemu tematu: Myslim, ze problem muze byt v motoru jako takovem, ono po 2. vybrusu od nej uz nelze cekat zazraky... Ale abych nemaloval certa na zed - rozhodne si od nekoho pujc zarucene dobre fungujici karbec, rozdelovac, pripadne se muzes zkusit podivat i na svicky a kabely. Pokud se nic nezmeni, tak je to motoru samotnem...
Jinak tu byla rec o nastavovani predstihu po sluchu - jde to v pohode, na volnobeh s rozdelovacem parkrat otocis a kolikrat tak zvolis prihodnejsi nastaveni, nez pokud proste podle rysky nastavis nejakych 6 nebo 7 stupnu, protoze presne citis, jak motor reaguje, jak ma pravidelny beh atp.
Ale k samotnemu tematu: Myslim, ze problem muze byt v motoru jako takovem, ono po 2. vybrusu od nej uz nelze cekat zazraky... Ale abych nemaloval certa na zed - rozhodne si od nekoho pujc zarucene dobre fungujici karbec, rozdelovac, pripadne se muzes zkusit podivat i na svicky a kabely. Pokud se nic nezmeni, tak je to motoru samotnem...
Jinak tu byla rec o nastavovani predstihu po sluchu - jde to v pohode, na volnobeh s rozdelovacem parkrat otocis a kolikrat tak zvolis prihodnejsi nastaveni, nez pokud proste podle rysky nastavis nejakych 6 nebo 7 stupnu, protoze presne citis, jak motor reaguje, jak ma pravidelny beh atp.
14:58:11
13.09.2002
13.09.2002

CHIP
Neco o domacim lesteni SACIHO potrubi naleznes zde : lide.vsp.cz/home/.../inde
x.miro.htm
14:25:05
13.09.2002
13.09.2002
Dark lort
Eva:taky bych se tak chtěl mít aby me to tak jezdilo.Me by stačilo těch 160km,furt lepsí než 110.No je jasný že bych taky chtěl aby to lítalo 200 a podobně.Jenže jaksi nejsou peníze,lešteny kanály,laďak...nebo jiny motor atd.
Plan.e si seženu ostrou vačku s Erka.Nemate nekdo skušenosti s leštenim svodů?Cheěl bych si to udělat sam.Popřipadě jakymi nastroji se to dělá
Plan.e si seženu ostrou vačku s Erka.Nemate nekdo skušenosti s leštenim svodů?Cheěl bych si to udělat sam.Popřipadě jakymi nastroji se to dělá
14:15:27
13.09.2002
13.09.2002
Dark lort
Bob:Škodu na stil motorový člun nemám.Předek mi sedi.Je fakt že mám v prdeli tlumiče a svisláky.Je to možnž že to má vliv na rychlost.
14:00:53
13.09.2002
13.09.2002
Dark lort
No když nastavím předsich na těch 5-8 tak to jede hůř,nez když to steluju podle sluchu.Pak ten předstich je tak neco o kolo 10.Nic proti,ale motor se dá seštelovat podle sluchu,znam pár borců co to fakt uměj,možná líp než na paltestu.Netvrdím že to umím podle sluchu,nemám žádnou prakci.Určite ten kdo to dělá 20 let tak to umí.Ale prostě se snažím.S tou hlavou se nebudu hádat nejsem si jistej,ale co sem dělal 120tky(i kamosovu) tak ty vahadla nemá chycený imbusama.Když jsem měril hlavu tak byla nišší než u 120ci.Svíčy tamám tak rok,mohl jsem najet tak 1000km.No já bych to typoval na ten rozdělovač.Protoze když nastavím základní predstich na těch 5 stupnů,a pak pri nastartovaném motoru,a zvíšených otáčkách jemě tukám na rodělovač,tak slisím kdy se motor dusí,nebo kulžě a kdy se zvyšují otáčky a jde pravidelně.Pak když to skusím kdý to háže jiskru tak je to na těch 10stup.Nevím třeba nefunguje odtředivá,nobo podtlaková rekulace na rozděl.Ale nevím jak to skusit,abych nemusen na nějaké měríci přístroje.
09:00:07
13.09.2002
13.09.2002

Eva
to Dark lort: s tim oplastovanim to neber tak vazne, mne se kamos taky smeje, ze vozim metrak plastu a nakonec to dopadlo tak, ze jeho super motor s weberama jsem se svym vicemene seriovym motorem ze 135-ky ve 130-ti predjela v mohelnickym kopci pri ceste z roznova :-))))
a to mne to bralo do toho kopce tak 15l/100 km, ale jemu 25, vis jak byl nasranej? :-))))))
a to mne to bralo do toho kopce tak 15l/100 km, ale jemu 25, vis jak byl nasranej? :-))))))
23:10:43
12.09.2002
12.09.2002

Bob
Jen tak bokem
Nemáš takhle škodovku vzhledu motorovýho člunu?
Mě taky nechtěla jet dokud jsem nedal nový pužiny a podložky pak se mě zdvíhla reálná max rychlost asi o 20 Km / h
Nemáš takhle škodovku vzhledu motorovýho člunu?
Mě taky nechtěla jet dokud jsem nedal nový pužiny a podložky pak se mě zdvíhla reálná max rychlost asi o 20 Km / h
14:26:32
12.09.2002
12.09.2002

wekky
1) Do LS i GLS sse dávaly motory stejný 120X.
2) Na speciál by to jezdit nemělo, má mízké okt. č.
3) Imbusy na konci kozlíku vahadel má každá 120, jen 105 je nemají. Myslel jsem, jestli na ventylu je pružina jedna nebo dvojice (LS jen jediná)
4) spotřeba 7 l je v limitu
5) jak staré svíčky jsou? Mě kolikrát totálně odešly po 3 000 km.
6) Ty seřizuješ předstih sluchem?!? To snad ne!!! Měl by být 5-8°před HÚ (raději 8)
Takže nejprve zkontroluj předstih (nejlépe stroboskopem) a když to nepomůže, tak si nech změřit charakteristiky regulací na rozdělovači (jestli to někde nedrhne a reguluje správně)
I když pokud jsi automechanik, tak bys to mohl vědět a najít sám.
No a pak uvidíš a usYšíš.
2) Na speciál by to jezdit nemělo, má mízké okt. č.
3) Imbusy na konci kozlíku vahadel má každá 120, jen 105 je nemají. Myslel jsem, jestli na ventylu je pružina jedna nebo dvojice (LS jen jediná)
4) spotřeba 7 l je v limitu
5) jak staré svíčky jsou? Mě kolikrát totálně odešly po 3 000 km.
6) Ty seřizuješ předstih sluchem?!? To snad ne!!! Měl by být 5-8°před HÚ (raději 8)
Takže nejprve zkontroluj předstih (nejlépe stroboskopem) a když to nepomůže, tak si nech změřit charakteristiky regulací na rozdělovači (jestli to někde nedrhne a reguluje správně)
I když pokud jsi automechanik, tak bys to mohl vědět a najít sám.
No a pak uvidíš a usYšíš.
14:05:32
12.09.2002
12.09.2002
Dark lort
Tlaky jsou dobry.Jsou zabrušované ventily.Svičky a vzduch.filtr jsou nové.Olej to nežere.Na tý 105 to žralo 80km tak decku oleje.Nejsem si jistý zda je to GLS nebo LS.Na hlavě jsou imbusama přišroubované do bloku vahadla ventilů.Má to druhy výbrus.No a ten motor tak pět let nejel.Pak se dal do mého auta.Od te doby co sem vyměnil rozvodák a karbec tak se to zlepsilo,jak spotrebou tak i vykonem.Driv jsem vyjíždel kopečky na dvojku,a ted tak za tři nebo za čtyři podle toho jak je prudký.Na speciál to uz vubec nejelo.Plastama to není,protože jsem si je tam dal až ted.Kamoš má oplastovanou škodu 120L a lita mu to taky 140km/h.Spotřeba je 7L na 100Km na delsi cestu.A 8-9L ve mestě.Svíčky a kladívka na rozdělovači maji svůj daný odtrh.Čim by to mohlo být bud rozdělovačem a nebo predstihem?!!!Jsem vyuč.automechanik,všechno si delám sám,je možny ze už vtom neslišim rozdíl,když si ho steluju,protože delam jenom svoje auto.Fakt nevím.
11:34:55
12.09.2002
12.09.2002

U-Geen
2 wekky :-)))))))))))))))))
10:05:44
12.09.2002
12.09.2002

wekky
No váha a případná nevhodná aerodynamika udělají hodně. Já jsem docela svého času koukal, jak jede obyčejná 105, když nemá okna a interiér apod.
Tohle ale spíš vypadá, žes koupil motor, který to má za sebou (jestli je to 120LS se dá jednoduše poznat podle čísla a vent.pružin). Pravděpodobně nemá kompresi (a jistě žere olej).
V první řadě bych však zkontroloval svíčky. Pokud totiž jede jen na 3 válce tak opravdu nejede (z vlastní zkušenosti právě se 120LS před smrtí) a spotřeba je větší. Ale to bys snad poznal podle zvuku.
Nejsnadnější a možná dokonce nejlevnější oprava (i když to zní drsně) bude koupit motor jiný.
2 K.P.: ne všechny LS měly chladič oleje.
Tohle ale spíš vypadá, žes koupil motor, který to má za sebou (jestli je to 120LS se dá jednoduše poznat podle čísla a vent.pružin). Pravděpodobně nemá kompresi (a jistě žere olej).
V první řadě bych však zkontroloval svíčky. Pokud totiž jede jen na 3 válce tak opravdu nejede (z vlastní zkušenosti právě se 120LS před smrtí) a spotřeba je větší. Ale to bys snad poznal podle zvuku.
Nejsnadnější a možná dokonce nejlevnější oprava (i když to zní drsně) bude koupit motor jiný.
2 K.P.: ne všechny LS měly chladič oleje.
09:33:20
12.09.2002
12.09.2002

Petkar
No nebudeme si snad dělat vtipy z kamaráda, který má problém...
Ten motor je kupovaný (nebo stavěný) jako 120 LSko (GLSko)? LSka se od Lka nelyšily pouze výbavou, ale i motorem. Rozdíly:
- větší kompresní poměr: 9,5 (LS) proti 8,5 (L)
- vyšší výkon: 40,5 kW při 5200 rpm (LS) proti 36,7 kW při 5000 rpm (L)
- točivý moment: 85,5 Nm při 3250 rpm (LS) proti 82 Nm při 3000 rpm (L)
- dále LS mělo navíc chladič oleje
takže je otázkou co to je vůbec za motor.
Jinak je to divný, protože s obyč 120 (škoda 125L) jsem v pohodě jel po rovině 120-130 km/h a teď s erkovým motorem to jede i rychleji.
Jak jseš na tom se spotřebou oleje a vody? Je možné, žře ten motor je opravdu už za svým horizontem a můžeš ho opravovat jak chceš, prostě to víc nepojede, protože auto nemá výkon. Taky může být, že auto je na ten motor těžké. Docela by jsi se divil, co udělá takových 30-40 kg váhy navíc u auta jako je škodovka. Pokud to jde, zkusil bych sundat plasty a projetopt bez toho a uvidíš.
Ten motor je kupovaný (nebo stavěný) jako 120 LSko (GLSko)? LSka se od Lka nelyšily pouze výbavou, ale i motorem. Rozdíly:
- větší kompresní poměr: 9,5 (LS) proti 8,5 (L)
- vyšší výkon: 40,5 kW při 5200 rpm (LS) proti 36,7 kW při 5000 rpm (L)
- točivý moment: 85,5 Nm při 3250 rpm (LS) proti 82 Nm při 3000 rpm (L)
- dále LS mělo navíc chladič oleje
takže je otázkou co to je vůbec za motor.
Jinak je to divný, protože s obyč 120 (škoda 125L) jsem v pohodě jel po rovině 120-130 km/h a teď s erkovým motorem to jede i rychleji.
Jak jseš na tom se spotřebou oleje a vody? Je možné, žře ten motor je opravdu už za svým horizontem a můžeš ho opravovat jak chceš, prostě to víc nepojede, protože auto nemá výkon. Taky může být, že auto je na ten motor těžké. Docela by jsi se divil, co udělá takových 30-40 kg váhy navíc u auta jako je škodovka. Pokud to jde, zkusil bych sundat plasty a projetopt bez toho a uvidíš.
09:16:22
12.09.2002
12.09.2002

CHIP
Tak takhle jsem se uz dlouho nezasmal :-)))))))))))))))))0
09:01:48
12.09.2002
12.09.2002
lukas
:-))))))))))))))))))))))
08:53:28
12.09.2002
12.09.2002

wekky
Možná to bude tím, že s dodanýma plastama je to moc těžký a šachovnice to sama neutáhne :-)
07:44:03
12.09.2002
12.09.2002
Dark lort
Už je to rok co mám v autě 120GLS.No předtím to byla 105L.Už od začátku ten motor moc nejel,a silene žral.Tak sem koupil novej karbec.Pak se to zlepšilo,myslím spotřeba(rychlost furt nic)Vyměnil jsem taky rozvodak,protože byl špatne nastavenej.Poskládal jsem tam rozdelovač,abyneměl takovy vule.Zlepsilo se to,začal jsem jezdit na natural.Problem je vtom ze vic jak 110km/h po rovine stoho nevimačknu.At to steluju tak to porad nepomaha.Udal jsem dokonce naporovy sani.Prosim poradte.Predem moc diky.Vzhledove skoda vypoda docela dobre.Je oplastovana plasty s felcky,cerna,cerveny doplnky,sachovnice a tak dale dytto znate ne.Jeste moc diky za radu.Ja uz si nevim rady.