Přestavba Š105 - Š136

prohledat
12 příspěvků (zobrazeno 1 až 12) od 13.10.2003 do 29.10.2003, založil/a
řadit dle data
20:42:10
29.10.2003
D.J.Vlasta
Pro Martina:Nevim jak to tedy opravdu je s tim povolenim,ale driv platilo pokud si to prestavoval ze musis mit predni brzdy ctyrpistkove jinak to neuznali.Beru jako samozrejmost ze si tam das petikvaltovou almaru.Bud na kyvadlovou napravu ta ma trvaly prevod myslim 4,22 a nemusis prestavovat u 105 zadek,nebo s prevodem 3,90(je vic do rychla) a montovala se ke 130,136,ale ta je uhlova a musis prestavet celou zadni napravu vcetne pricky pod prevodovkou.Pozor!!!Ty prvni uhlovky tusim r.v.86-88 byly slaby a kroutily se.Od 88 uz pak byly zesileny a byly dobry.Jinak pozor co budes kupovat za prevodovku dobre ji prohlidni a stejne je dobry ji doma rozhodit a zkontrolovat nez to tam das.Ja jsem pred půl rokem prestavoval svoji 120 na petikvalt a koupil jsem prevodovku a byla v prdeli.Tak jsem ji rozhodil a musel jsem menit synchrony vsechny loziska a celej diferak i s loziskama.Na kompletaci jsou specialni meridla vule v loziskach a soukoli.Ja jsem to udelal vod voka,docela jsem si s tim vyhral,ale povedlo se.Byl jsem s ni v Chorvatsku a slapala jak hodinky.Kdybys potreboval poradit obrat se na mne.Cena petikvaltu je tak 2500-3000Kc(starsich samozrejme),nova okolo 25000.Hodne zdaru s prestavbou.
16:54:32
26.10.2003
DEvi
Cawte chcem sa spitat ci na skodovku typu A by pasovala cela predna maska zo skody typu B ...je tam cca 20 cm rozdiel v sirke...
14:19:33
21.10.2003
CoolBlood
-> trailer: Díky za radu, jak to tam budu pastit tak se určitě ozvu pokud bych si s něčím nevěděl rady.

-> Martin120: Dnes (21.10.03) jsem byl s tou svojí "kráskou" na přepise a ptal jsem se tam techniků na to jestli je to zakázaný od toho prosince zamontovat motor z Fa do Š130-Š136. A řekli mi že o tom nikdy neslyšeli a tudíž nic neví. Koukali na mě jak na blba a ještě dodali při mém odchodu že neví proč by to mělo být zakázané když je povolené už nějakých 15 let. Tak nevím?!?!? Pokud o tom někdo víte něco víc tak budu vděčný za radu.
15:48:57
16.10.2003
Tailer
Cus tak nejednodusi je skocit na urad a nechat si vymazat z technicaku cislo motoru stoji to 10kc. pak ti policajti nereknou ani hovno me to kontrolovali uz 5x jen se zeptali co to je za motor ja rekl ze delam do vcel ze tomu nerozumim a dali mi 1000kc pokuty za folie ze nejsou homologovany kor kdyz si tam das saci z rapida a filtr klasickej tak je to v pohode. co se tyka te vymeny na zacatek by to chtelo motor z facka, termostat ze skody, pumpu ze skody vyfukovy z rapida pokud nechces mit prevarovany svody. Nejdriv sundas setrvak na facku v klikovce pod setrvakem je ocelovej krouzek ten musis dostat ven nejlepe od vrtat nebo se prodavaj takovy brusny srace na vratacku taky gut az ho dostanes ven tak tam vrazis klasicky lozisko ze 120 pak setrvak nechas fackovej ale spojkovou lamelu das ze 130 a pritlacak fackovej jeste nez nasadis pritlacak tak musis sundat venec na setrvaku to je to ozubeni treba sekacek a kladivem de to v pohode. pak mas dve moznosti but autogen nebo el plotynky -sporak. koupis venec na 130setrvak 180kc loupnes ho na plotynky das je na max pockas 20 minut tak aby kdyz na nej das sirku tak se musi zapalit nemusi byt do cervena kdyz se sirka zapali tak ho capnes do klesti a nasadis ho na setrvak lehce ho tam neklepnes a pocakas vodou aby se zatahl. pak je problem u stevtu na pumpu tan nej tlustejsi musis vytocit a obrousit ho na tloustku zavitu pak tam jde loupnes tam pumpu termostat a jeto jeste privodni hadici na pumpu tu nejtlusci vstupni tak 15 cisel a das tam roz dvojku na hodice o prumeru 2 cm asi jedna vede na karbec a druha na sani. plinovy lanko musi byt delsi asi o 40 cm nez klasicky na fackovej karbec ho das tak ze koupis 2cm podlozku v prumeru ale musi miti 2mm dirku uprostred loupnes do na puvodni drzak lanka kde byla driv guma gde to bylo a nakonec das vnitrek z elektricky cokolady to je asi vse dase to vse stihnout za 5 hodin. prvni facko mi tam daval kamos takze jsem vse okoukal jenze motor byl zadrenej a druhej motor jsem si hned dalsi den delal sam ale mel utopeny vlozky valcu nastesti uz je v pohode kdy by jsi potreboval neco bliz nebo necemu nerozumel tak mi napis nebo zavolej 721518914-Dieman,zavinac, post.cz
09:26:17
16.10.2003
SOMALECEK (martin120)
motor z favorita do Š120 od letošního června oficiálně nejde, můžeš tam dát je 742.136 a nebo 130ku. Jediná cesta je ale ta bude jen do konce listopadu postavit to na papíry ze 130ky
07:53:06
16.10.2003
U-Geen
Myslim že kolem 2ky :-)
19:51:27
15.10.2003
Petr/Škoda 130
-> u-geen: a za kolik se daj sehnat informativně
10:13:05
15.10.2003
Max
ale když máš LPG...tak to musíš přestavět i papírově :o/
07:35:20
14.10.2003
MATTESS
-> u-geen: Presne tak
18:22:01
13.10.2003
U-Geen
já taky :-) pokud nemáš LPG tak je nejjednodusšší si sehnat papíry na 130ku. O jedněch bych snad i věděl.
12:36:14
13.10.2003
MATTESS
Koukni se k Tunemanovi, ten tu prestavbu delal.
tuneman.hyperlink.cz/
11:18:33
13.10.2003
Martin
Mám 105L r.v.84 - motor 120, chtěl bych ji předělat na Š136 a dát do ní motor z Fáčka. Co k tomu potřebuju za doklady nebo jaké úřady musím oběhat a co po mě zhruba budou chtít, aby to bylo legální a já s ní mohl na cestu bez obavy z kontroly policajty?
Extreme Tyres