vzducháč

prohledat
38 příspěvků (zobrazeno 1 až 38) od 20.09.2006 do 02.10.2006, založil/a syky.ja
řadit dle data
17:34:55
02.10.2006
Gryzly
-> Jirik: hele a když to hodíš do té servisní polohy a pak to podložíš za prahy a dáš to do té dejme tomu provozní odlepijou se kola od země nebo budou furt na zemi?
16:59:20
02.10.2006
doctor
-> Jirik: Přesně tak, jen se mi to nechtělo tak rozepisovat. Ale stejně je XM super lodička,neradi sme ji prodávali !!
16:46:18
02.10.2006
Esso
-> Jirik: podle toho co ty pises tak ma asi XM nebo xantie 4 polohy ale pokud si pamatuju dobre tak kdyz sem sedel v jednom Xm pred hodne lety tak mela ta paka tri polohy ale v te jedne prostredni to auto jezdilo porad nahoru a dolu u BX jsou 3 polohy ale ze by ta spodni byla zakazana pro jizdu to nevim je to poloha kdy je to jeste dostatecne vysoko na to aby to nicim o nic neskrtalo.Jediny co muzu rici ze BX je silena mrcha s tim ze jak se nezvedne neodjedes a hlavne kdyz se s tim neco stane tak ani nebrzdi a ten system je strasne slozity
10:40:49
02.10.2006
Jirik - zrušená registrace
Jinak úsměvná rada od kluka, který mi měnil hydr. kapalinu.

Se známým řešili, zda při stání např. 2 dny pouštět na zem nebo ne.

Tak ten známej mu řekl, že jo, páč taky nespíš ve stoje. 1

A po druhé, pořád se jedná o hydrauliku a stavbaři když mají padla a jdou domů, tak taky nenechávají u bagru lžíci zvednutou ve vzduchu. 1
10:34:47
02.10.2006
Jirik - zrušená registrace
-> Esso 22.09.06 19:28:55: Právě že není na dálnice. Na nejnižší polohu se nesmí jezdit. Co se týká sedání a lehání, tak BX a XM nemá "zámky", poslední hydra Xantie zámky měla, takže nesedala po chcípnutí vůbec a nebo minimálně o několik cm. Tento podvozek je už dost vzdálený XM a BX o Activě, která vyrovnává náklony v zatáčkách ani nemluvě. 4

Legrační je, jak to neustále hlídá a udržuje stejnou hladinu výšky dle vozovky 1 I když hodíte do kufru tři pytle cimentu, tak se to zdvihne a nedřepí to jak fena při čůrání. 1

Co se týká poloh, tak nevím jak XM a BX, ale bude to asi podobné :

Nejnižší - ta je víceméně k hovnu, slouží pro servisní účely a výměně hydr. LHM kapaliny, při max. snížení se zvýší hladina v nádržce a ta se pak lépe vyprazdňuje a proplachuje včetně sítek. Neškodí mechanismus čas od času procvičit nahoru a dolu. Jinak je dobré snížit na nejnižší polohu při delším stání, uvolní se tlak v pružicích jednotkách, koulích a rozvodu hydrauliky.

Provozní - není co dodat

Terénní - výška se skoro rovná nejvyšší servisní, pérování je hodně tvrdé, ale dobré pro zdolání vyšších nerovností.

Servisní nejvyšší - doporučená pro výměnu kola a práce pod autem, po zdechnutí motoru zůstane auto zvednuté.

***

Jinak rozsah není zas tak omezený, je sice scvrknutý víceméně jen na provozní polohu, ale rozsah výšky je impozantní 1.

Ve Škodovce by to bylo zajímavé, ale rasovina to tam našťouchat.
23:11:42
01.10.2006
PeterP136
-> doctor: Ziadny. Lebo ak citroen tak jedine s hydraulikou a kto ma cas sa vrtat este aj v nej :))).
15:47:06
29.09.2006
doctor
-> PeterP136: Kolik si měl citroenů ? 5
15:06:32
29.09.2006
Luukkyy
-> syky.ja: Avie má měchy ? A kde ?
23:44:35
24.09.2006
PeterP136
-> Stal: Tak jak pise Esso na stvrtu polohu som zabudol. Uz je to nejaka doba co som spekuloval nd bxkom takze mi to vyfucalo z hlavy. Inac suhlas s Essom. Take bx ale aj xm co by sa cez noc nelahlo spinkat uz takmer neeexistuje. Snad jedine v rukach niekoho z bx klubu.
13:00:50
23.09.2006
syky.ja
jj to musi bejt docela narez to udela z tech mechu z ty avie.mazec jak prase
23:51:03
22.09.2006
Stal
No je to mozne, me zas tolik nerika, ale muzu vyzpovidat kamarada co tu BX ma tak vam pak zdelim cerstve poznatky 5
19:28:55
22.09.2006
Esso
-> Stal: spodni poloha co je pri nastaveni tou packou tak to je treba na dalnici ta prostredni je na normal cesty a ta horni na nase cesty takze do lesa a tak :-)) teda kdyz se jedna o BX ktery ma 3 polohy pak ma ctvrtou na kterou to klesa po vypnuti ale pokud je to auto v poradku tak by to melo zustat nafoukane v nastavene poloze ale to uz snad takovy bx neni
23:19:08
21.09.2006
Kloggie
-> Stal: Ja jo, uz nekolikrat, krasne nahore az sem si rikal jestli se taky nedelali s nejakym jinym podvozkem.
23:12:33
21.09.2006
Stal
-> PeterP136: Ja myslim ze spodni poloha je parkovaci, stredni provozni a nejvyssi servisni, jeste sem nevidel zaparkovaneho citrena ktery by nelezel na brise.
19:52:14
21.09.2006
PeterP136
-> doctor: Jak zdviha. Ak ste to museli rano zdvihat zo zeme tak to az v takom dobrom stave nebolo. Take bxko by nemalo klesnut na zem ani za tyzden alebo mesiac. A ak ste to na zem "odparkovavali" tak to tie znebolo dobre, lebo spodna poloha bola servisna a nie parkovacia. Viac sa pri nej namahali diely naprav.
10:09:40
21.09.2006
Bobesh
-> Luukkyy: O tom žádná,taky by to přidalo trochu na váze,s malym měchem si můžeš pohazovat,s velkým už dost těžko,leda bys chtěl někoho zabít.
09:41:51
21.09.2006
Luukkyy
-> Bobesh: Hlavně by to bylo asi totéž jako nacpat slona do telefoní budky 3
09:25:52
21.09.2006
Bobesh
-> Luukkyy: Jé,já myslel,že se upsal,no z podvozkovejch měchů by z toho byl offroad a efekt měkkýho podvozku by jaksi vyšuměl,když ty měchy běžně nesou 10-15 tun váhy...
09:25:17
21.09.2006
Stal
No to je fakt, jezdite nekdo autobusy SOR? ja vzdycky sedavam vzadu, a jednou mel ridic na zastavce trochu vic casu tak si to dohustoval a zezadu bylo pekne videt jak se bus naklani ze strany na stranu. Takovy SOR lowrider by byl mazec 3
09:20:55
21.09.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
-> Luukkyy: Tak to pak jo no
09:15:47
21.09.2006
Luukkyy
-> Borin: Tvrdí, že si tu bombu nafouká u benzínky. Má tam tlakoměr původem z avie nebo liány. -> Kalibán123: Instalace měchu z odpružení podvozku z Karosy do Škodovky, to je dobrej džouk. Ty měchy, co sou v tom Erku sou z odpružení sedaček!
08:38:53
21.09.2006
Bobesh
-> Kalibán123: Kdo říkal,že nedá,jsou stejný.
08:32:32
21.09.2006
Kalibán123 - zrušená registrace
Hele mě tak napadlo když se to dá použít z liazky tak proč ne z trolejbusů, autobusů ty mají taky vzduchové pérování. Jinak byla by to hezká kravinka mít to v autě 3
01:11:11
21.09.2006
Stal
To je fakt, kamarad ma BX a jezdi to jak zehlicka, z nerovnosti na ceste sem citil jen jakoby "drcnuti" :) spis jej slysel nez citil, s timhle se maloktery auto muze srovnavat.

Jo a jednou mu praskla hadicka, tak ten kousek po meste do servisu musel jet na dorazech, jelo to jak zebrinak 3
23:01:44
20.09.2006
doctor
-> Esso: Náhodou sme BX měli a fungoval bravurně pak XM a to bylo ještě lepší, hlavně jak každej čuměl jak se to zvedá 3 Pohodlnější auto neseženeš !
20:20:08
20.09.2006
Esso
na podvozek z bx opravdu zapomen to uz ted vetsinou nefunguje ani v tom Citronu.a z ty liazky nevim no ale v liazce to funguje 3
17:46:04
20.09.2006
Borin - Král tuzerů
-> Luukkyy: Jo a jak řeší když mu dojde vzduch bez kompresoru ??? Nafukuje pumpou ??? 3 3 3
15:47:35
20.09.2006
Luukkyy
-> syky.ja: To Erko sem sem nedával proto, že je nádherný, ale proto, že se ten vzducháč co má do deseti litrů pohodlně vejde. Ty měchy jsou z liazáckých sedaček, vzadu to má nejspíš klasický vzduchojem a ovládaný je to elektrickými ventily ze sklápěčky nebo kterej čert. To sou věci, který můžeš sehnad i v JZD za odvoz 3 Akorát co s tim potom......
14:24:16
20.09.2006
syky.ja
jj chlapy to Erko je nadhera.....fakt luxus
13:06:22
20.09.2006
Rabbit
To modrý eRko sem viděl v Mimoni. Pěkně mu to jezdilo nahoru a dolu.
12:48:55
20.09.2006
Borin - Král tuzerů
-> Syny: Spousta lidí to chce tak jak to bylo vyrobený...teda až na ten vzducháč 3 3 3
12:47:14
20.09.2006
Syny
-> Luukkyy: to eRo je ale pekny... Ale kdyz uz bych se s tim sral tak tam dam hreben a vlecku a ne sneka a kejvacku...
12:36:06
20.09.2006
Borin - Král tuzerů
Takže u citroena to není na dusík ale na hydraulickej olej a na zástavbu můžete rovnou zapomenout pár lidí se to snažilo namontovat do jinejch aut ale vykašlaly se na to protože to je hodně složitý...Jinak zvedání a snižování tam je ale v mezích a 3 polohách...do škodovky kravina...stačí si jen vzpomenout jak by škodovka přes řemen ještě tahala hydrauliský čerpadlo...



-> syky.ja: Jinak do 10000Kč koupíš kulový to ti dá akorát na kompresor...
12:34:02
20.09.2006
Luukkyy
-> Labros: Blbě mi to myslí, špatně se vyjadřuju. Chtěl jsem jenom napsat, si myslim, že podvozek z Citróna do šáde asi nenabastlí.
12:21:58
20.09.2006
Labros
a je to až tak mega rozdíl, jestli je tam vzduch nebo dusík? Sykymu jde o princip. To je skoro jak kdyby někdo dofukoval pneu dusíkem a ty se ho zeptal na vzduch a on začal řvát smíchy.
12:19:53
20.09.2006
Luukkyy
-> syky.ja: Jinak na vzducháč s Fantomase zapomeň. Tam především nic takového není, tam je nějaké hydropneumatické odpružení fungující ( tuším, znalci nekamenovat ) na dusík. Známej opravuje auta a speciálně u nějaké závady podvozku na BX řval jako kráva. Když sem měl vzkvétající, leč opožděnou pubertu, zeptal sem se ho na to samé. Smíchy se svalil pod ponk 3 3 3 3
12:13:45
20.09.2006
Luukkyy
-> syky.ja: Ale jo..... www.skoda110r.cz/article. php?id=316



12:00:38
20.09.2006
syky.ja
zdarek chlapy chtel sem se zeptat jestli nekdo uz ste nepremejslel o vzduchovym podvozku ze staryho citroena do skodovky.Ptal sem se na vzduchas a mohl sem ho mit z ameriky za 120 000.to je mrte palka.NEvite o nejakym levnejsim reseni.Treba do 10 000 :O).Diky za odpovedi Syky
Extreme Tyres