skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Lepší kotouče pro 2-pístky
prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 06.10.2003 do 08.10.2003, založil/a
10:20:08
08.10.2003
08.10.2003

Max
-> Saky: myslim že u všeho se musí přemejšlet....ani já nejsem příznivcem stromečkářů. A základ je zdravá kára,to je jasný........ Prot nejsem proti nějakejm těm policejmín kontrolám,ale aby to bylo účinný a ne jako to bylo teď... cikána který jezděj bez papírů,nez technický bez všeho stejně nezastavěj.....eště by dostali na budku :o)
10:16:48
08.10.2003
08.10.2003

Saky
jasne ja to chapu a beru to tak ze skodovka je nejlevnejsi auto a proto jich je porad tolik a mladej kluk kdyz udela papiry tak pro nej neni nic jednodussiho nez si nekde za 5000 koupit nakou uzovku a jezdit, jen je docela nebezpecny takovy ty hratky kdyz z toho chtej lidi za malo penez hodne muziky napatlaj na to co se da a pritom dirama v podlaze roztlacej auto-) ono neni problem postavit motor kterej to rozjede a ani ten motor nemusi vyjit tak draho pokud nehledim na zivotnost ale co s tim autem potom? ono ani zadna felda facko peugeot ani zadnej jinej malej stroj s motorem vepredu ti nepomuze kdyz do tebe vlitne ozralej kreten v mercedesu ale to je jedno... tohle tema bylo puvodne uplne o necem jinym
10:11:04
08.10.2003
08.10.2003

Max
-> Saky: jo...já s tebou souhlasim že škodovka je papírová. Ale když nechci chodit pěšky,tak mi nic jinýho nezbejvá,než to risknout.... a je nás víc. Myslim že spousta lidí kdyby nemusela,tak by tim nejezdila....je to vo prachách,ajko skoro všechno dneska. Možná jendou dospěju do stádia kdy budu mít doma v garáži ještě jedno auto jen na hraní :o)))

10:09:22
08.10.2003
08.10.2003

Max
-> Jirik: jo psal jsem na jirsa@clnet.cz a poslal mi nějaký obrázky. Obrázky jsem teda něchtěl,ty mám doma (posílal jsem je Evžovi) chtěl sem jen info....
Ale na 2písty dělaj vrtaný
Ale na 2písty dělaj vrtaný
10:03:59
08.10.2003
08.10.2003

Saky
pak je taky dalsi vec ze treba ja nemam skodovku na denodeni jezdeni ale jen tak abych mel co stavet, ted budu stavet takovou silenost ze to neprojde technickou nikdy-) ale proste me je to jedno nemam to najezdeni ale jen tak se projet po soukromym letisti-)) na normalni jezdeni at si kazdej rika co chce skodovka neni nejde ani o to ze by nedrzela rychlostni limity atd ale proste v dnesnim provozu plnym hovad a kretenu nema dostatecnou pevnost a kdyz uz me nekdo sestreli tak to chci prezit... coz ve skodovce dost dobre nejde
10:00:40
08.10.2003
08.10.2003

Saky
ono neni 742 a 742 pokud vymenis motor brzdy a podvozek tak uz se s tim da jezdit i 170 silenost je to prave na seriovejch kolach tlumicich a brzdach
19:14:41
07.10.2003
07.10.2003

jb
hele ja sem sundal po roce jedinou vec ktera nebyla v technicaku prepsana. a to podlozky vzadu po zkusenosti s byrokracii pri prepisu motoru a policii a stk nechci ani domyslet co by kdyby..crash a zjsitili ze mam podlozky bez atestu. to radsi ozelim hnusny vzhled i vlastnosti kdyz jezdim kazdy den 70km v provozu. pardon v dzungli :)
18:24:41
07.10.2003
07.10.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
dobrej dialog, presto se do nej vecpu s tim, ze stojim za Vicim, proste jak je mrtvola, tak de dotuhyho, tak uz jsme parktar slysel, ze to de rovnou na exptertizu (slysel tzn vim z doslechu). A ten pocit nechci nikdy zazit, zvlast havarku nezapricinit
Presto je nezpochybnitelny, ze se chladit proste vyplati, jak rika Saky
Ale 170kmph v 742. nejezdej zdravi lidi.
Presto je nezpochybnitelny, ze se chladit proste vyplati, jak rika Saky
Ale 170kmph v 742. nejezdej zdravi lidi.
10:11:40
07.10.2003
07.10.2003

Vici
no ta calibra samozrejme jela na odtahovce.... ale celkem pevne auto ani hasicske hydr. nuzky nedokazaly odstrihnout sloupky a strechu
10:07:39
07.10.2003
07.10.2003

Vici
pokud jsou mrtvi tak jo! nejaci manici tady sebrali majiteli calibru, ve 170ti dali sloup, dva na miste mrtvi a auto jelo rovnou z mista nehody na expertizu... takze asi tak. nemluve o tom kdyz neci pravnik se v tom zacne specialne vrtat. a bude hur.... myslim ze vsechny s upravenyma autama jest eceka policejni a urednicky teror. kvuli EU a taky bordelu na cestach kde si kazdy jezdi s cim chce (nejen upravene auta ale i vraky, ruzne domorobo prestavby atd). jo ja nerikam ze plovouci trmen je zazrak, ale proste jen fakt ze ubrzdi i moje facko bez problemu a s rezervou.....
09:57:03
07.10.2003
07.10.2003

Saky
stema policajtama je to co jsi napsal extrem.. ani na mraky rozsekany auta nikdo nezkouma
09:55:31
07.10.2003
07.10.2003

Saky
k trmenum rozsirenej 4pistkovej trmen ti nemuze vubec nic udelat drzi to na stejnym sroubu jako original akorad o centak delsim
takze pokud se nerozpadne normalni 4pist tak se nemuze rozpadnout ani rozsirenej 4pist plovouci trmeny nijak upravit nejdou ty se musej menit a co se tyka brzd tak vzdycky sou lepsi nekolikapistkovy brzdy treba 6ti nez plovouci trmen
takze pokud se nerozpadne normalni 4pist tak se nemuze rozpadnout ani rozsirenej 4pist plovouci trmeny nijak upravit nejdou ty se musej menit a co se tyka brzd tak vzdycky sou lepsi nekolikapistkovy brzdy treba 6ti nez plovouci trmen
09:50:18
07.10.2003
07.10.2003

Vici
no co se tyce brzd tak me homologace celkem zajima. v pripade nejake vetsi rany se muze stat ze auto jde na prezkoumani expertama od fizlu nebo soud. znalcema a asi by nebylo ok mit nejeka domo-robo brzdy. dokonce i kola+gumy mam schvalene :o) po dalnici nejezdim, ale po okreskach a kopcich tady celkem ostre a s brzdama problem nemam.... jo trmeny bych musel dat jine, k vetranym kotoucum, al everil byhc sim vic, nez nejakym rozsirovanym...
09:43:20
07.10.2003
07.10.2003

Saky
no on to problem je, musis vymenit i trmeny narozdil od 4pistu ktery jdou rozsirit nerikej ze by te neco jako homologace zajimalo? nevim jak u fava ale u skodovky prehrejes brzdy jak nic staci kdyz jedes po dalnici kolem 170-180ti a trikrat po sobe ti tam nekdo vjede po ctvrty uz ti rikam ze tech 170 nepojedes-) resp nedobrzdis a muzes si tam dat kotouce a desticky jaky chces i kdyz uznavam ze neni moc skodovek ktery tech 170 muzou trvale jet nemyslim tim tachometrove-)
09:35:51
07.10.2003
07.10.2003

Vici
no jinej chlazenej, sice neni problem udelat brzdy s kotoucem s vnitrnim chlazenim. ale za a/ to neni homologovane a za b/ favo je lehke auto a pokud clovek nema porad nohu na brzde tak seriove brzdy to v pohode ubrzdi....
09:33:55
07.10.2003
07.10.2003

Saky
ja taky rikal na normalni auto-) a kdyz uz nejakej takovejhle kotouc tak bych radsi koupil jakejkoliv jinej chlazenej
09:28:01
07.10.2003
07.10.2003

Vici
saky - no nevim, ja jsem kupoval Lockheedy za 2100/2ks (made in england),a minuly mesic Cimrmany za 950/ks - derovane. je pravda ze mam asi trochu lepsi ceny ale jen o cca 20%... oboje byly na favo 4/94-felda
09:20:28
07.10.2003
07.10.2003

Saky
no tak teda asi ziju ve spatnym svete nebot sem jeste kotouce za 900-1000 nevidel ziju v domeni ze lepsi sada zacina nekde na 6000ti aspon u normalnich aut kde za ty 2000 nekoupis ani nejlevnejsi co se tyka skodovek tak kdyz das chladaky tak nejlevnejsi taky pod 2500 nesezenes a pak se jeste musej vetsinou upravit dodelat potrebny kraviny a ses min na 3000 a pokud bys chtel naky cimrmany-) tak jeste tak jednou tolik
08:31:34
07.10.2003
07.10.2003

Vici
kotouce+desly lucas mi n afavu nikdy nebrzdily a hlavne sly velice brzy srat - stacilo parkrat prehrat a konec. Na brachovo Favo sem dal kombinaci desky+koutouce Ferodo a v pohode. Na svoje koutouce Lockheed + desky Fri.Tech a super, nekrouti se, je problem je zahrat (ale zase studene hur brzdi). a na treti Favo jsem dal derovane Zimmermanny+desky Fri.Tech a taky to neni spatna kombinace, akorat ty derovane korouce vydavaji pri brzdeni zvuk jako cirkularka:o) uvidime jak to bude fungovat casem. Sice se nejedna o kotouce na skodovku s dvoupistkama, ale aspon si udelas obrazek o znackach. Lepsi kotouce stoji kolem 900-1000/ks samozrejme :o((
08:05:10
07.10.2003
07.10.2003

Bery
Já bych se pokroku nebránil,Jiříku.Protože potom co neubrzdíš,neukecáš a s těmi díly na 4pístky to zas tak horký není...
07:52:56
07.10.2003
07.10.2003

MATTESS
-> Milda: No Ferodo se mi teda moc neosvedcili. Vydrzeli mi rok a hrozne se drolily. Upne se mi oddelil treci material od zakladniho plechu. Na 105 davam Lucase. Navic mi v jednom shopu rekli, ze jsou dost tvrdy a vydiraji kotouce.
06:57:26
07.10.2003
07.10.2003
Jirik
Já si rači necham dvoupístky, těch je všade mraky i novejch dílů v mototechnách. Nechci stejně jako vy úhlovkáři / 4-pístkáři chodit se síťkou na motejly vždycky na lov nějakejch součástek. :o)
2 Milda: Tak já zkusim to Ferodo... Díky.
2 Milda: Tak já zkusim to Ferodo... Díky.
21:34:10
06.10.2003
06.10.2003

U-Geen
Tak nejak. Dvoupistky jsou takovy... no proste 4 pistky jima nenahradis.
21:05:42
06.10.2003
06.10.2003

Boris S
Hoď tam Brembo kotuče+platničky Textar
19:42:45
06.10.2003
06.10.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
taky bychzacal tim,ze dam 4pisty
18:53:17
06.10.2003
06.10.2003

Saky
osobne bych zvolil lepsi typ brzd at uz 4pisty nebo neco uplne jinyho
18:10:33
06.10.2003
06.10.2003

Milda
-> Jirik: Ferodo, zeptej se Eidyho, ten je ma
15:56:43
06.10.2003
06.10.2003

Rapid
co dodat... dej 4pistky
14:23:54
06.10.2003
06.10.2003
Jirik
Aoy, můžete mi doporučit nějaké lepší brzdové kotouče pro dvoupístkové brzdy ? Vrtané, drážkované nebo kombinace.
A k tomu odpovídající destičky ? Prolezl jsem pár firem na netu, ale žádný obrázek, maximálně zmínka jako že něco takového je k dostání, ale nic určitého. Předem děkuji za případné info.
A k tomu odpovídající destičky ? Prolezl jsem pár firem na netu, ale žádný obrázek, maximálně zmínka jako že něco takového je k dostání, ale nic určitého. Předem děkuji za případné info.