To je bezva.
Tak hleď vyzdravět!
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
105, 120 na 130
prohledat
35 příspěvků (zobrazeno 1 až 35) od 09.09.2002 do 24.09.2002, založil/a
06:22:05
24.09.2002
24.09.2002

wekky
19:57:01
23.09.2002
23.09.2002

Dan
Já sem teď stavu chorého, ale hned jak budu OK, zajdu za nim a optam se.
Pak ti sem napíšu a dyby to vyšlo, zabalil bych ti to do úhledného balíčku a tumáš !
Já sem totiž ze západních čech.
Pak ti sem napíšu a dyby to vyšlo, zabalil bych ti to do úhledného balíčku a tumáš !
Já sem totiž ze západních čech.
07:13:21
23.09.2002
23.09.2002

wekky
Celou nápravu bych asi nechtěl, nemám prostory na uskladnění.
Ten hřídel bych bral jistě (i kdyby prodal jen oba dohromady), jestli bude samostatně.
Moje stanoviště nalézá se v Přerově. Po moravě dojedu, jinak spoléhám na poštovní služby.
Ten hřídel bych bral jistě (i kdyby prodal jen oba dohromady), jestli bude samostatně.
Moje stanoviště nalézá se v Přerově. Po moravě dojedu, jinak spoléhám na poštovní služby.
16:15:59
21.09.2002
21.09.2002

Dan
Wekky, já se zkusim zeptat, dal-li by to.
Ale pochybuju, asi bude chtít jen celou nápravu. Odkud ráčíš být ?
Á propo, ty gumy s hranatejma bokama vyzerají velmi chutně !!!
Ale pochybuju, asi bude chtít jen celou nápravu. Odkud ráčíš být ?
Á propo, ty gumy s hranatejma bokama vyzerají velmi chutně !!!
19:39:21
20.09.2002
20.09.2002
Jirik
Díky. Na sedačky teď nemám peníze. Kola si zatím nechám pro sebe. Nevím ani jestli to stihnu do Klatov. Zatím to 2x růžově nevypadá. No ale uvidíme. Jo a mám gumy.
Koupil jsem je dneska, fakt jsou pěkný. PIRELLI P7000. Nějak jsem pneu zatím nesledoval, až v poslední době. A překvapilo mě že se dělají pneumatiky s kulatejma bokama (i široký 195). No a tyhle mají boky hranatý. K patici je takovej schod a mají takej ten rantl.
Jsem spokojený akorát to ještě obout.
Koupil jsem je dneska, fakt jsou pěkný. PIRELLI P7000. Nějak jsem pneu zatím nesledoval, až v poslední době. A překvapilo mě že se dělají pneumatiky s kulatejma bokama (i široký 195). No a tyhle mají boky hranatý. K patici je takovej schod a mají takej ten rantl.
Jsem spokojený akorát to ještě obout.
06:53:02
20.09.2002
20.09.2002

wekky
Dane, nemáš tam kloubový hřídel? Nebo jen tu kostku, co se strká do převodovky. viz. sekce koupím.
23:25:26
19.09.2002
19.09.2002

Dan
Jiží, vůbec´s mi neodpověděl na dotazy, proto je uvádím znovu, čili opakovaně :
Dopředu budeš podložkovat nebo převrtávat ála Luboš ? Vzadu taky podložky se změnou rozteče ?
Nebo jak to vlastně vůbec uděláš ?
Hele, nechceš zadní sedačky z Gardofky (filajový), myslim, že ses něgde šířil, že po nich skrytě toužíš, tak že sou k mání, stejně jako palubka (ta za 500,-)
Nebo prostě něco z Gardofky.
Dopředu budeš podložkovat nebo převrtávat ála Luboš ? Vzadu taky podložky se změnou rozteče ?
Nebo jak to vlastně vůbec uděláš ?
Hele, nechceš zadní sedačky z Gardofky (filajový), myslim, že ses něgde šířil, že po nich skrytě toužíš, tak že sou k mání, stejně jako palubka (ta za 500,-)
Nebo prostě něco z Gardofky.
13:18:01
19.09.2002
19.09.2002
Jirik
To bych chtěl taky - to boční. Opět, lze ho více utáhnout a míň pak pouští.
To vrchní je už odměřené sedí úplně přesně. Ale není z Favorita či Felicie ale z tátovo bývalé soutěžní 1000 MB. Favoriťácké by tam určitě nešlo, je nižší než škodovácké.
Akorát jsem koukal, koupil jsem si pod víko nový těsnění a je ňáký vyšší. Ale počítám že se trochu zmáčkne - i když je trochu tvrdší.
To vrchní je už odměřené sedí úplně přesně. Ale není z Favorita či Felicie ale z tátovo bývalé soutěžní 1000 MB. Favoriťácké by tam určitě nešlo, je nižší než škodovácké.
Akorát jsem koukal, koupil jsem si pod víko nový těsnění a je ňáký vyšší. Ale počítám že se trochu zmáčkne - i když je trochu tvrdší.
06:19:02
19.09.2002
19.09.2002
Petr
Dotaz na Jirika
V přispěvku ze dne 13.9.2002 této diskuse uvádiš,že po zimě uvažuješ po vysekání jednoho
žebra použít hliníkove víko ventilů.O jaké víko se jedná z Favorita?Jaké je třeba provést úp-
ravy pro použití na Škoda 130.Pokud je mi známo,tak se dá na Škoda 105-130 použít jen boční
hliníkove víko rovněž z Favorita.
V přispěvku ze dne 13.9.2002 této diskuse uvádiš,že po zimě uvažuješ po vysekání jednoho
žebra použít hliníkove víko ventilů.O jaké víko se jedná z Favorita?Jaké je třeba provést úp-
ravy pro použití na Škoda 130.Pokud je mi známo,tak se dá na Škoda 105-130 použít jen boční
hliníkove víko rovněž z Favorita.
22:33:52
18.09.2002
18.09.2002

Dan
Jo. A dopředu budeš podložkovat nebo převrtávat ála Luboš ?
Nebo jak to vlastně vůbec uděláš ?
Hele, nechceš zadní sedačky z Gardofky (filajový), myslim, že ses něgde šířil, že po nich skrytě toužíš, tak že sou k mání, stejně jako palubka (ta za 500,-)
Nebo jak to vlastně vůbec uděláš ?
Hele, nechceš zadní sedačky z Gardofky (filajový), myslim, že ses něgde šířil, že po nich skrytě toužíš, tak že sou k mání, stejně jako palubka (ta za 500,-)
12:00:52
18.09.2002
18.09.2002
Jiri
Zatím mám kulové odlitky. :o)
22:14:52
17.09.2002
17.09.2002

Dan
Musí bejt.
Už máš vhodné kulaté odlitky a fše, co je potřeba ?
Už máš vhodné kulaté odlitky a fše, co je potřeba ?
14:35:06
17.09.2002
17.09.2002
Jirik
Taky doufám že to uveze, ale jezdí na nich dost blidí i s obyč. rotorama.
Jestli mi to bude v kopci chcípat nebo dokonce couvat, tak vás všechny zardousím. Hehe.
Jó, jak jsem vytáh Wagen po měsíci a půl z garáže po všech pracech, tak jsem byl venku lítat. Nechal jsem ho Bobíka probrat a mě samotnýho překvapilo jak mi to pěkně sviští. Pěkně to kvičí i na asfaltusu, akorát mám strach namáhat poloosy a tak jenom tak občas. Mno, hehe. S 15" kama to asi skončí. Né asi ale určitě, tak max. na štěrku nebo mokru.
Do Klatov to snad bude namontěný.
Jestli mi to bude v kopci chcípat nebo dokonce couvat, tak vás všechny zardousím. Hehe.
Jó, jak jsem vytáh Wagen po měsíci a půl z garáže po všech pracech, tak jsem byl venku lítat. Nechal jsem ho Bobíka probrat a mě samotnýho překvapilo jak mi to pěkně sviští. Pěkně to kvičí i na asfaltusu, akorát mám strach namáhat poloosy a tak jenom tak občas. Mno, hehe. S 15" kama to asi skončí. Né asi ale určitě, tak max. na štěrku nebo mokru.
Do Klatov to snad bude namontěný.
21:49:06
16.09.2002
16.09.2002

Dan
No.
Utáhne ti to ty kola ?
Bys nemusel v kopcích vyskakovat a potlačovat...... :o)
Podle toho, co píšeš, by to moh utáhnout.
Jak široký ty gumáky chce vlastně chceš ?
Utáhne ti to ty kola ?
Bys nemusel v kopcích vyskakovat a potlačovat...... :o)
Podle toho, co píšeš, by to moh utáhnout.
Jak široký ty gumáky chce vlastně chceš ?
15:41:27
13.09.2002
13.09.2002
Jirik
Vzadu byly stabilizátory za příplatek. Tuším pouze 1.6 s 1.9D. Jízdní vlastnosti nejsou špatný, sedí to celkem dobře, ale člověka dost odradí a vyplaší od sportovní jízdy ty náklony v zatáčkách. Motor má jenom drobnosti, které dělá 99 % z vás. Hlava má zbroušenou dosecaí plochu + snížení, přeleštil jsem sací, zrepasovanej a vyčištěnej karbec - to udělá taky dost. Měl jsem teď sundanej tubus po roce a je krásně čisťounkej a zevnitř vyblejskanej. Po zimě dám KN nebo Green filtr a jezdím na N95. Až se mi povede nějak šikovně vysekat jedno žebro, tak bude i hliníkový víko ventilů - jde líp utáhnout a neprohýbá se. Je to ale pořád jenom 105ka. Vyměnili zme před rokem rozvody, ale nakonec chrastily jako kráva ložiska (2) ve vodní pumpě a my mysleli že to dělá ten rozvoďák. nedělal, Tuner 2 to slyšel ještě rachtací a bez vejfuka. Tan vejfuk k tomu taky docela sednul, pravděpodobně výjimka, nebo se nedopatření povedl udělat tak že trochu oživil 105ku. V práci mi říkali, že takhle tichý rozvody ještě u škodovky neslyšeli, to mě docela potěšilo. Tatík mi s ní hodně pomáhá. V servisu, kde mi dělali tu spojku říkali, že jede líp než některý stodvácy a mysleli si, že jede se 130kou. Chudinku mi jí potrápil, zkoušel spojku a chuděra kvičela. Je to sice pořád 105ka a s Favoriťáckym motorem se nedá srovnávat, ale protože je ten motor spolehlivej a hledím si ho aby dlouho vydržel, tak jsem s ním spokojenej a alespoň zatím bych určitě za jinej neměnil. Může se stát, že si koupí jiného motoru přivodím starosti a problémy které jsem dosud nemusel řešit.
Záleží i na tom jak se mototr povede či zajede.
No a ta spojka nějak odchází, je to divný asi dám příští rok tu 190ku.
Tak mě prosím nekamenujte za to že jsem spokojenej a hájím si litráka.
Zdar fšici :o))))
Záleží i na tom jak se mototr povede či zajede.
No a ta spojka nějak odchází, je to divný asi dám příští rok tu 190ku.
Tak mě prosím nekamenujte za to že jsem spokojenej a hájím si litráka.
Zdar fšici :o))))
22:08:20
12.09.2002
12.09.2002

Dan
Taxe mi zdá, že Jiží má poladěnej motor : cituji : "Ono to teď jede trochu jinak než to jezdívalo "
Taxes pěkně prokec...... Tatík přidával koníky, co ?!
Ty spekulace o parníkovitém podvozku Felicia/Favo můžu jen potvrdit. Extra eklhaft and total megashit.....
Aneb HP už sou na cestě !!!!
Ale ještě jedna věc : dyť Felda má vepředu stabilizátor (a snad i vzádu ??) a to Favo nemá !
Tak by se měla chovat líp, ne ?
Taxes pěkně prokec...... Tatík přidával koníky, co ?!
Ty spekulace o parníkovitém podvozku Felicia/Favo můžu jen potvrdit. Extra eklhaft and total megashit.....
Aneb HP už sou na cestě !!!!
Ale ještě jedna věc : dyť Felda má vepředu stabilizátor (a snad i vzádu ??) a to Favo nemá !
Tak by se měla chovat líp, ne ?
14:39:03
12.09.2002
12.09.2002
Jirik
Protože mám v prdeli spojku :o( Mám tam ještě 180ku s vinutejma a je to, nebo spíš začíná to bejt peklo. Ona dřív stíhala a stačila. Jenomže pak jsme nechali dát novou a ta odejde samozřejmě podstatně dřív. Je to zkušenost několika lidí s touto spojkou. 15 - 20 tis. km a je po ní. Ono to teď jede trochu jinak než to jezdívalo a ono to jaksi víc ubejvá.
13:24:50
12.09.2002
12.09.2002

Tuner#2 - zrušená registrace
Tak proč jsi nepřijel na RZ, když tak zvládáš zatáčky??? :o)))))))) Né je to pravda co píšeš a táta má taky felinu a je to hrozný - navíc tudle když jsem v tom jel, tak jsem zapoměl že to nemá tak strmý řízení a v pravoúhlé zatáčce jsem byl málem v plotě a s rukama jak vánočka :o))
11:13:20
12.09.2002
12.09.2002
Jirik
A už se na to radši vyserem. Umíte si dělat jenom legrácky. Nemá to cenu. Pravděpodobně jste v životě v serpentýnkách s Feldou nesoutěžili. Tam když nechcete vystoupit oknem v zatáčce tak musíte holt zvolnit. Ale howadský škodověnky ty lítají zatáčka nezatáčka, teda jak která, pokud nemá vytahaný brka a 15 let starý tlumiče . Tak zdar. :o(
11:03:21
12.09.2002
12.09.2002
Jirik
50 KW (22 000 km), jde o podvozek a felda se naklání jako parník. Troubelíku :o))))))
Vlít jsem s tím jednou do zatáčky a myslel jsem že se převrtátím. Ty jsi taky měl podobnej parník než jsi se do toho podíval, nebo ne ? A se svým tam Jiží jezdí jako drak. Ještě že tatík bude měnit pružiny s tlumičema. Jinak tatík jezdí jako howád nikoliv jako prasátko. Bejvalej polismen (hehe)
Vlít jsem s tím jednou do zatáčky a myslel jsem že se převrtátím. Ty jsi taky měl podobnej parník než jsi se do toho podíval, nebo ne ? A se svým tam Jiží jezdí jako drak. Ještě že tatík bude měnit pružiny s tlumičema. Jinak tatík jezdí jako howád nikoliv jako prasátko. Bejvalej polismen (hehe)
16:14:39
11.09.2002
11.09.2002
vici
tak to ma tata bud 40kW a nebo nevim:o)))
11:39:38
11.09.2002
11.09.2002
Jirik
Zajímavý je, že ten jeho Fávo má z klidu odpich jako kráva, ale ve středních otáčkách to vůbec nejede. Fakt je to auto spíš na klidnější jízdu než na sportovní řádění. Já se taky dostanu na nějakou mez a pak už se tomu moc nechce. Ale v pružnosti jsem se svým motorem moc spokojenej (hehe když už jedu). Šlape jako hodinky a tak se mi nechce ho zatím dávat pryč. O nějaké výměně za třeba Favoriťáckej motor budu přemýšlet až bude tenhle odkecanej. Ale páč jezdím opatrně a nepřetáčím ho a ani jinak nekurvím (spíš se oň starám) tak to může bejt za ještě pěknou dobu. I když, podělat se může cokoliv i u nového auta. Problém je taky s přední nápravou, teď jsme na ní udělali GO a to abych pak vyhodil brzdiče, destičky, válec atp. Z toho taky nejsem 2x na větvi. Z právního hlediska stejně ten motor legálně do techničáku nezapíšu, takže to nebudu dál rozebírat. Tak mi prosím nehaňte, nebo nezošklivujte můj motůrek, se kterým jsem moc spokojenej a alespoň zatím bych ho nevyměnil. Když budu chtít trhat asfalt tak si koupím něco jiného. A když budu chtít asfalt šolíchat, tak se projedu s Felicií. A to myslím upřímně a tak ždáný ftípky neberu.
Aoy všici. :o))
Aoy všici. :o))
11:27:56
11.09.2002
11.09.2002
Jirik
Nebude, já s tim jel. Hehe. Je to bjes, líný jako veška. :o)) Asi to bude těma najetejma km, 140 000 už je dost. Na zatáčkovitej trati ujedu i tatíkovo Feldě. Na rovince by bylo mé snažení směšné, ale jak přijdou serpentýnky tak to je moje. :o)
11:01:24
11.09.2002
11.09.2002
vici
jiriku s tim silver linem to asi nebude problem motoru, ale bude nekde mezi sedackou a volantem v aute tveho kamarada:o))))))
10:03:40
11.09.2002
11.09.2002
jirik
Sakra, mám teď obavy abych se ještě rozjel. Potlumexoval jsem teďko celej spodek. A společně s Body od klempíků to určitě bude vážit alespoň o 150 kg víc. Mám strach že to neuvezu. Kluci, pomozte mi, co když to nepojede a budu muset všechen ten tlumex oškrábat dlátem ? Všem kdo mi pomůže škrábat dám 5ti korunu. :o)))
A ty, zlý a zákeřný Dane : NEPOROVNÁVEJ MÚJ SUPER ENGINE S KÁMOŠOVO ŠLUPÍKEM, nebo s ostatními povozy !!!!!!!!!!!!!!!! Jsem z toho úplně nepříčetnej, běhám po kanceláři vzteky bez sebe i po stropě, plivu kolem sebe pěnu a strhávám ze zdi omítku. Už jsem zaškrtil kolegyni, která jen tak nečině přihlížela. :o)))))))))
A ty, zlý a zákeřný Dane : NEPOROVNÁVEJ MÚJ SUPER ENGINE S KÁMOŠOVO ŠLUPÍKEM, nebo s ostatními povozy !!!!!!!!!!!!!!!! Jsem z toho úplně nepříčetnej, běhám po kanceláři vzteky bez sebe i po stropě, plivu kolem sebe pěnu a strhávám ze zdi omítku. Už jsem zaškrtil kolegyni, která jen tak nečině přihlížela. :o)))))))))
09:32:56
11.09.2002
11.09.2002
Jirik
No má tam motor už trochu odlítanej, jede pořád slušně, ale furt je to fávo motor. Dokonce tam má nějakou pochybnou výkonostní řadu dle techničáku (43 Kw v roce 93 ?). A není 105 jako 105. To je nejlepší házet všechny motory do jednoho pytle. Tohle je 105 táleto 120 to pojede na píču. Táta měl 1000 Mb. Motor původních 998 ccm, ale 80 koní. Ale prostě jak zaslechnete litr, tak je to sráč a nepojede to. Přitom více jak polovinu z vás by zesměšnil už jenom vzhledem k převodu a hmotnosti MB. Tak se mějte a dál si házejte do pytlů nižší kubatůry. A laďte si vaše vysoce výkoné motory. Já super výkony nevyžaduju, mám to jenom na ježdění, i když nepopírám, že by se mi silnější motor nelíbil. "pytlování" s ostatními "sériovkami" se mě ale dotýká. :o/
08:31:20
11.09.2002
11.09.2002
PJ
Kazdy tu do 130tky sije, ale pokud je jen motor slusny, tak vykonove ho od 135/6 absolutne nepoznate. Technicky ma oproti Favu par slabsich mist, ale zachovala 130 jede perfektne a kdybych mel 105/120 a chtel zvysit vykon, tak bych se se zastavbou Fava v zadnem pripade nedelal, 130tka je tam hned a jede to stejne. Samozrejme Favo ma vetsi moznosti uprav, ale kdyz chcete jen seriovku, tak je podle me Favo zbytecnost. Oproti 105/120 je to dost velky rozdil, ne jak tu nekdo psal, ze to nepoznate...
Sam mam 135, aby nekdo nerekl, ze se tu jen biju za svuj vrak :-) Jel jsem se dvema 130kami (60 a 40 tis. km) a obe byly velmi dobre...
Sam mam 135, aby nekdo nerekl, ze se tu jen biju za svuj vrak :-) Jel jsem se dvema 130kami (60 a 40 tis. km) a obe byly velmi dobre...
21:40:55
10.09.2002
10.09.2002

Dan
Teď bude prča..... :o)
105 NIGDY Silver Line neujede !!!
:o)
Dyť to má ňákej 32kW nebo kolik ? A silvouš má převodofku 4,16.......
A jesli mu fakt ujedeš, má motor prdeli a možná má taky ještě v prdeli motor. A ten jeho motor asi bude možná v prdeli, dyž mu ujedeš.
:o)
105 NIGDY Silver Line neujede !!!
:o)
Dyť to má ňákej 32kW nebo kolik ? A silvouš má převodofku 4,16.......
A jesli mu fakt ujedeš, má motor prdeli a možná má taky ještě v prdeli motor. A ten jeho motor asi bude možná v prdeli, dyž mu ujedeš.
:o)
19:40:25
10.09.2002
10.09.2002
jb
cus tak ja mam pry 105 s vlozkama 120 nebo 130:) ani nevim bo to tam dal prvni majitel a dal za to 7 tisic a este to zralo olej a musely se nekolikrat menit pistni kruhy..jinak nevim co tam mam bo ten servisak co to opravoval tak rikal za to je 130 ale majitel 120 ? inak to mam najeto 92000 na ty vlozky a zatim v klidu jo ale leju tam polosyntetiku. zaver zni ja bych sel radsi do celeho motoru nez jenom vlozky za 7 tisic
13:27:27
10.09.2002
10.09.2002
Jirik
A jede to líp než kamošův Silver Line (ujedu mu jako prt) tak jakýpak skoky. Na rotor mi Daníku nesahej, sic odepnu pásek. :o)))))))
13:18:53
10.09.2002
10.09.2002
Jirik
Neřekl bych že by byl až tak znatelnej. Servismen říkal něco úplně jiného když s tím jel a to byla v prdeli spojka. Jenom mě to tak napadlo, teda ta výměna. Bylo to myšleno tak, že necháš původní motor - vzhledově i číselně, ale vnitřnosti budou jiný. Motor ani zdaleka před smrtí není, hodně ho šetřím. Jina bych do toho určitě nešel, ptal jsem se ze zájmu. Co mi vadí na 130 nejvíc, jsou už vzhledem k bloku který je stejný jako u 105/120 tenkostěnný vložky. A kdo řekne že motor před smrtí tak mu přejedu klepeta...
Vůbec nechápu v tej změti názorů a "rad" jak je to legálně s tou zástavbou fava.
A jen tak na okraj, o něčem takovém budu uvažovat až bude tenhle motor v dezolátním stavu. To může trvat docela dlouho, po tom co zme se v něm s tatíkem pohrabali, přetěsnili, přerozvodovali atp. Možná že se pak rozhodnu i pro jiný vozidlo.
Vůbec nechápu v tej změti názorů a "rad" jak je to legálně s tou zástavbou fava.
A jen tak na okraj, o něčem takovém budu uvažovat až bude tenhle motor v dezolátním stavu. To může trvat docela dlouho, po tom co zme se v něm s tatíkem pohrabali, přetěsnili, přerozvodovali atp. Možná že se pak rozhodnu i pro jiný vozidlo.
21:18:39
09.09.2002
09.09.2002

Dan
120 má silnější kliku než 105. To jen tak na okraj....
A já bych se taky na litinovej pětikanál vypšouk a fouknal tam fakera.....
Je to něčem jiným.
Myslim, že bys řešil celkem dost problémů, dyž bys cpal do 105 bloku tu 130.
Ovšem skok 105-130 by pro tebe byl dost znatelnej.
A já bych se taky na litinovej pětikanál vypšouk a fouknal tam fakera.....
Je to něčem jiným.
Myslim, že bys řešil celkem dost problémů, dyž bys cpal do 105 bloku tu 130.
Ovšem skok 105-130 by pro tebe byl dost znatelnej.
14:33:16
09.09.2002
09.09.2002

wekky
Převložkovat samozřejmě lze a kliku nechat původní. Vlastně se změní jen vrtání. ovšem musí se i přizpůsobut blok (frézovat). Změna objemu o jedno deci (dva panáky) za tu námahu však nestojí (pořád má jen 5 kanálů v litině).
Jestli máš už motor na pokraji smrti, je lepší uvažovat o změně na 136 (sám jsem to podstoupil) a souvisejících dílů.
Pokud je toto najednou moc, asi nejschůdnější je nechat si vymazat číslo motoru a sehnad slušný LS.
Jestli máš už motor na pokraji smrti, je lepší uvažovat o změně na 136 (sám jsem to podstoupil) a souvisejících dílů.
Pokud je toto najednou moc, asi nejschůdnější je nechat si vymazat číslo motoru a sehnad slušný LS.
14:17:24
09.09.2002
09.09.2002
lukas
legálně zastavěn podle čísla ??? - tomu celkem nerozumim, protože čísla motorů se lišila a podle čísla jde poznat co to je zač. jestli myslíš nacpat do bloku 105 stotřicítku tak to je jiná :-))). Převložkovat by to asi jít mělo ale kliku nevim - jestli tam nejsou např větší ložiska, víc uložení atp. - hlava je stejně uložená - a ani nevim jestli by se musela upravovat (jestli má širší kanály resp. ventily). každopádně problém bude spíš jak tam slícovat vložky s těsněním a s hlavou.
Sání a vejfuk je taky jiný ale podle mě by se normální mělo dát použít taky.
Mno hodně zdaru ale lepší bude když si vemeš nějakou odbornou literaturu než tady poslouchat podobný kecy, pak to bude chtít přetryskovat karbec, dát asi tvrdší silentbloky a podobný věci - no a vyvrbí se určitě spousta jinejch problémů, každopádně za ty prachy bych šel spíš do favorita - z vlastní zkušenosti musim říct že 130 je celkem humus a výkonově se od 120 (dobře udržovaný a seřízený) zas tak moc neliší
Sání a vejfuk je taky jiný ale podle mě by se normální mělo dát použít taky.
Mno hodně zdaru ale lepší bude když si vemeš nějakou odbornou literaturu než tady poslouchat podobný kecy, pak to bude chtít přetryskovat karbec, dát asi tvrdší silentbloky a podobný věci - no a vyvrbí se určitě spousta jinejch problémů, každopádně za ty prachy bych šel spíš do favorita - z vlastní zkušenosti musim říct že 130 je celkem humus a výkonově se od 120 (dobře udržovaný a seřízený) zas tak moc neliší
13:00:51
09.09.2002
09.09.2002
Jirik
Ahoj kucí, slyšel jsem už od několika lidí že lze převložkovat a přepístovat 105, 120 na 130ku. Je nutné měnit i hlavu a nebo se pouze upraví ?
Myslím že by to šlo, páč kámoš má 120 a dal tam hlávku 110 LS. Prej to začalo hned o něco líp jet. Že by větší komprese ? Takže to je : písty, vložky, klika a co dál ?
Jde mi o to, že je to přeci jen 1,3 a ve vzhledově původním motoru.
Co ale životnost ? Známej má 130 a dost se o ní stará, přesto je to takovej hulín (i když ono těch 160 000 km, mno, se není čemu divit). Chci mít motor podle čísla legálně zastavěn a tak mě napadla oproti Fávo-motoru tato alternativa. Ciao
Myslím že by to šlo, páč kámoš má 120 a dal tam hlávku 110 LS. Prej to začalo hned o něco líp jet. Že by větší komprese ? Takže to je : písty, vložky, klika a co dál ?
Jde mi o to, že je to přeci jen 1,3 a ve vzhledově původním motoru.
Co ale životnost ? Známej má 130 a dost se o ní stará, přesto je to takovej hulín (i když ono těch 160 000 km, mno, se není čemu divit). Chci mít motor podle čísla legálně zastavěn a tak mě napadla oproti Fávo-motoru tato alternativa. Ciao