120 Ls

prohledat
45 příspěvků (zobrazeno 1 až 45) od 31.08.2006 do 11.09.2006, založil/a Max
řadit dle data
21:04:06
11.09.2006
Max
-> hymla: to by sice mohly...ale zpát na závoďáka zbytečný kila v podobě kitu neni to pravý,proto to chápu :-)
08:14:50
11.09.2006
hymla
-> Syny: mě se to taky líbí víc bez nich,

mohli by být ještě zahlazené ty prolisy po náraznících pak by to bylo žrádlo 58 59
21:28:04
10.09.2006
Max
-> Syny: tak mě se bez těch nárazníků líbí...
18:45:22
10.09.2006
Syny
-> hymla: Me se nelibi ty sundany narazniky... To je hnus... Jinak je pekna ale chce to naraznik!
11:54:21
09.09.2006
hymla
-> Max: jj na netu -> jak píše Nwkt 4
21:09:39
08.09.2006
Max
-> Nwkt: aha,nemám prostudováno všechno,dík
21:08:01
08.09.2006
Nwkt
-> Max: Na srazu v Maďarsku, kubina sem dával fotky
21:06:58
08.09.2006
Max
-> hymla: kdes jí fotil ? nebo jsi to našel na netu ?
21:06:40
08.09.2006
Max
-> hymla: tak ta je hodně dobrá.....

naopak,120LS neni žádnej převratnej zázrak...přesto mě zaujala 1
16:36:43
08.09.2006
hymla
-> Max: není to sice nic technicky zajímavého, ale mě se mooc líbí a tak se chci podělit4
zvětšit 120 Ls - obrázek od hymla vložen 08.09.2006 16:36:43
16:45:52
05.09.2006
Max
-> entin: existuje jich spousta 1
20:54:03
04.09.2006
Gryzly
-> entin: A jakého klubu?
20:49:22
04.09.2006
entin
chlapi čaute .vsechy vas zdravím a chtěl bych se zeptat, existuje nějaka klubova nalepka ? jestli o něčem víte byl bych rad .entin 235 199
19:37:20
03.09.2006
Max
-> jate-line: já vim že je to velkej rozdíl. Přizpůsobim se tomu,co se jezdí nejblíž. Plánuju to spíš pro radost,nebude na to ani velkej financ.... takže skončim taky u nějakej amaterů
16:58:45
03.09.2006
jate-line
-> Max: Vrchy a rally to je jak nebe a dudy, to se musíš pevně rozhodnout na co to auto bude stavěné 4

Já jezdím autoslalomy a občas nějakou srandu pro amatéry, teď ještě plánuju jet kopec.Buď Kw berg cup, nebo Šimasprint.
09:37:18
03.09.2006
Aladin
-> jate-line 01.09.06 09:49:50: pěkné L/A 18
09:19:44
03.09.2006
Max
-> jate-line: dík

no mě to přijde asi nejlevnější varianta se kterou by se dalo něco jet.Ještě nevím jestli vrchy nebo rallye. Ještě jsem pořádně nečetl co musí auto splňovat pro jednotlivé třídy,tak se uvidí. Ty něco jezdíš ?
14:17:41
02.09.2006
jate-line
-> ps: 3 3
14:16:32
02.09.2006
jate-line
-> Max: No origo z metalexu byly úpravy asi tyto: Vrtání 72, zdvih 72, bombírované písty(sice né téčka, ale uplně jiné než klasika Ls). Hlava zvětšené kanály, vačka 320/300, karbec Ls pouze větší trysky na druhém stupni, výfuk svod 2in1 s příčným tlumičem uloženy v zadním nárazíku.Výkon 62,5 kW. Fabrika měla kolem 100koní.
14:13:39
02.09.2006
petr s
-> jate-line: Co se nemusela měnit karoserie tak to jsou jenom škrábance
13:58:54
02.09.2006
jate-line
-> ps: Jj betonový sloup....ale havárií bylo víc 8
12:55:19
01.09.2006
Max
-> Gryzly: no jo,tan má 64kW
12:48:11
01.09.2006
Max
-> ps: jj
12:31:06
01.09.2006
petr s
-> Max: To sčím jezdil doležel bylo auto do mistrovství evropy ve třídě A2 proto motor 130RS
11:56:54
01.09.2006
Gryzly
11:55:17
01.09.2006
Max
-> jate-line: no mě zajímá jestli byla jen jedna varianta nebo několik stupňů uprav. Dočetl jsem se že to vycházelo z 120LS s jinou vačkou a dalšíma pár úpravama,což bylo asi 55kW. Jenže pak jsem taky našel 120LS se kterou jezdil Doležal. Motor tam vycházel ze 130RS.... výkon 140PS. Proto se ptám.

No a hlavně, kdo to dneska má co s tim jezdí. dík
10:06:28
01.09.2006
petr s
-> jate-line 01.09.06 09:35:53: Vidím že se to obešlo jenom s jednou boudou
09:59:29
01.09.2006
jate-line
Jen tak pro info tohle auto stálo něco kolem 90 000Kčs, samozřejmě tohle byla cena velkoobchodní, tzn. pro organizace jako byl Svazarm, Jzd atd., pro soukromníka ta cena byla někde jinde, myslim okolo 135 000Kčs, jen, tak pro srovnání tehdejší Lada VFTS ze slušovic stála 190 000Kčs. 4
09:51:50
01.09.2006
jate-line
09:49:50
01.09.2006
jate-line
09:46:33
01.09.2006
jate-line
-> ps: Jasně!!...tehda jedničky byly ještě o závodech a né o penězích.....8
09:45:26
01.09.2006
jate-line
-> Max: S tou stavbou vozu je to jak říká PS, bud si ji jezdec postavil sám, to je ten bílý uzoun a nebo si ji mohl zakoupit, dělal ji tehdy Metalex Praha pro začinajíci jezdce.
09:44:37
01.09.2006
petr s
-> jate-line: To máš pravdu ale jenom proto aby získali licenci 1
09:42:01
01.09.2006
jate-line
-> ps: Jaktože se továrna třídy 120Ls nezůčastnila? Co třeba Pavel Sibera? Nebo Jindra Štolfa?, s čím začinali? Jezdili sice ve 2kách ale s tovární podporou...
09:35:53
01.09.2006
jate-line
-> Max: Tady důkaz....
zvětšit 120 Ls - obrázek od jate-line vložen 01.09.2006 09:35:53
22:43:36
31.08.2006
Don Carlos
Fotky poskytl Jate-line.
zvětšit 120 Ls - obrázek od Don Carlos vložen 31.08.2006 22:43:36
22:41:47
31.08.2006
Don Carlos
Jate-line vám o tom může hodně říct. Jenže je offline.
zvětšit 120 Ls - obrázek od Don Carlos vložen 31.08.2006 22:41:47
22:05:47
31.08.2006
petr s
-> Max: Na 100 procent protože to byla třída pro začínající jezdce bud jsi auto poskládal sám nebo koupil MTX cena byla u typu M kolem 90 000 bez daně továrna se této třídy nezůčastnila jezdila jenom ze 120LS okruhy v poháru míru a přátelství
21:59:46
31.08.2006
Max
-> ps: myslíš upravu pro tuhle třídu že dělal jen metalex ?
21:57:14
31.08.2006
petr s
-> Max: Byla vypsána třída 120LS ale dělal to MTX
21:46:24
31.08.2006
Max
díky, na tu od PM autosportu jsem koukal.

tady je taky dobrej článek

www.foltyn.cz/car/skoda12 0LS.htm



našel jsem i obrázky emka. Vim že v tý době jezdily spíš 130LR. Ale v emku 120LS taky jezdilo,ne ?
19:04:57
31.08.2006
Skoda RBK - zrušená registrace
19:01:49
31.08.2006
Skoda RBK - zrušená registrace
Max: myslel si takéto niečo?
zvětšit 120 Ls - obrázek od Skoda RBK - zrušená registrace vložen 31.08.2006 19:01:49
10:06:37
31.08.2006
Max
Chtěl bych se zeptat,jestli někdo nejezdí nebo neznáte někoho kdo jezdí vrchy nebo rallye (volný pohár) s tímhle autičkem.

Jde mi o technický specifikace. Myslím hlavně ty,které musí v danné třídě splňovat nebo prvky které naopak nejsou povoleny.

Případně nějaké info o továrních 120LS 4

Něco o nich vím,ale modifikací bylo spoustu.

Díky moc
Extreme Tyres