Škoda a.s a vojenská technika...

prohledat
60 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 18.08.2006 do 21.08.2006, založil/a haso
řadit dle data
22:26:39
21.08.2006
Baghira
-> nismouš kosák 77 atd.: Jojo Maus, sice těch prototipů bylo víc, ale Maus byl největší vyrobenej.
21:33:42
21.08.2006
michal.kos
-> Baghira: maus?

20:36:19
21.08.2006
Baghira
-> haso: To si jenom myslíš, ono by tě to rychle přešlo, kdyby jsme tam ráno přišli a odcházeli v noci :-).
20:30:06
21.08.2006
haso
-> Baghira: s tebou by som rád isiel do vojenského muzea6
20:14:30
21.08.2006
Baghira
-> Kurvapes: Hehe, díky, no ne všechno mám v hlavě, některý z těch technickejch dat jsem si musel taky najít v literatuře, protože ne všechno se dá nabiflovat, zvlášť když na to čtení nemám poslední roky moc času. Ale je fakt, že jsem už ve fázi, když čtu knihu, nebo sleduju dokument a dokážu určit, kde jsou nesprávný informace, nebo obrázky k danému období.
00:21:36
21.08.2006
Kurvapes
-> Baghira: Jenom čumim asi by sis měl co říci s jednním z mých zaměstnanců dlouho jsem si myslel,že chce jenom bejt zajímavej,ale pak začal mluvit a já mám pocit,že ty knihy které neustále čte vlastně píše sám a v práci když ostatní pijou kafe tak si jenom kontroluje překlepy.Já to beru tak,že jste velmi zvláštní živočišnej druh znamenající kolektivní pamět našeho živočišného druhu.A ač naprosto bezvýhradní bezvěrec děkuju Pánubohu za to,že jste
23:03:19
20.08.2006
Baghira
-> Gryzly: Motor měl být letecký dvanáctiválec Daimler-Benz o výkonu 1200 koní, max rychlost 20 km/h na silnici 12 km/h v terénu.

-> Rapid135: zajímají mě i jiný války :-).
16:04:55
20.08.2006
Gryzly
-> Baghira: co tam bylo za motor? obsah, výkon počet válců. a tak?
14:40:31
20.08.2006
Rapid135
-> Baghira: chlape koukam celkem te asi zajima 2 svetova valka
09:04:36
20.08.2006
Martin2705
Jak by se asi tvářili na cenu u benzínek v roce 20063
22:48:40
19.08.2006
haso
-> Baghira: 9 9 9 ta spotreba a váha...9
22:18:47
19.08.2006
red.bill
19.08.06 21:47:29 a někdo řeší že se se spotřebou nevejde do 10l/100km3
21:47:29
19.08.2006
Baghira
-> haso: Některý měli nějaký ventilátory, ale spíš kvůli odvodu motorových spalin, který se dostávali do prostoru pro posádku. Takže spíš otevřít všechny poklopy. Jo jinak přikládám foto největšího vyrobenýho tanku 2.sv. Podvozek byl vyroben ve škodovce v Plzni a celková hmotnost byla 189 tun!!! Spotřeba v terénu byla 3800 litrů na 100 km.
zvětšit Škoda a.s a vojenská technika... - obrázek od Baghira vložen 19.08.2006 21:47:29
21:40:21
19.08.2006
haso
-> Baghira: 9uf...tak to je sila potom...

inak, ma tank nejake vetranie?
20:53:57
19.08.2006
Baghira
-> Max: Jak říkám koníček :-).

-> haso: To si piš, že tam bylo teplo, zvlašť u tanků, který měli slabou přepážku, mezi motorem a prostorem pro posádku. Navíc třeba vojáci Afrikakorpsu v africké poušti si na sluncem rozpíleném pancíři tanků běžně smažili vejce :-).
20:09:19
19.08.2006
haso
-> Max: niesi sám
20:03:07
19.08.2006
Max
-> Baghira: ty jo..čumim jak se vyznáš :-)
14:40:21
19.08.2006
haso
-> Baghira: vo vnutry v takej "plechovici" muselo byt hrooozne teplo
10:02:40
19.08.2006
Baghira
-> Rapid135: Tady ho máš, Jagdpanther...podle mě nejhezčí bojový vozidlo 2.sv.
zvětšit Škoda a.s a vojenská technika... - obrázek od Baghira vložen 19.08.2006 10:02:40
00:30:05
19.08.2006
Rapid135
to posledni vypada jako Jagdtiger,nekde pohledam foto Jagdpanthera taky to byl celkem slusnej drobecek
23:56:07
18.08.2006
haso
-> Baghira: zaujimava foto...kua ale to bolo velke9
zvětšit Škoda a.s a vojenská technika... - obrázek od haso vložen 18.08.2006 23:56:07
23:49:18
18.08.2006
haso
-> Baghira: 9 9 9 1000litrov na 100km9 9

bože...to bolo drahé cestovanie1 ...

z kadial mali tolko nafty?9
23:30:54
18.08.2006
Baghira
-> haso: Někde jsem měl fotku jak za tankem jede polopásové vozidlo plné kanystrů, ale nemůžu to najít. A přesně tak nějak to bylo, prostě cisterna, kanystry, nebo barely s benzínem. Třeba Jagdtiger měl spotřebu v terénu 1000 litrů na 100 km a nádrže měl na 860 litrů...takže dojezd stěží 90 km.
23:26:34
18.08.2006
haso
-> Baghira: a este otázočka čo ma vždy zaujimala...tanky su zname svojou ooobrovskou spotrebou...kde preboha brali tolko nafty (benzinu?) na zasobovanie...a este z kadial mali na bojisku tieto "tekutiny"...?
23:20:53
18.08.2006
Baghira
-> ps: Ja ja :-).
zvětšit Škoda a.s a vojenská technika... - obrázek od Baghira vložen 18.08.2006 23:20:53
23:17:29
18.08.2006
petr s
-> haso: Nebo je za války dělal
23:16:33
18.08.2006
Baghira
-> haso: No řekněme koníček :-)...a nejen historický zbraně.
23:15:48
18.08.2006
Baghira
-> haso: No nebyl to jen kanón, stíhače tanků neměli otočnou věž, takže byli mnohem jednodušší na výrobu.
23:15:27
18.08.2006
haso
-> Baghira: si nejaky vojnovy historik? (neviem napisat to co myslim...proste ze ci sa o vojnu zaujimas)
23:10:57
18.08.2006
Baghira
-> haso: Jak říkám, nižší profil a hlavně pro němce na konci války velice důležitá věc a to daleko větší jednoduchost pro výrobu. I když teda u toho Jagdtigera to byla spíš úlitba pro Hitlera, kterej si liboval v impozantních výtvorech. Pravdou však zůstává, že Jagdtiger byl pro většinu spojeneckejch tanků nezničitelnej a se svým 128mm kanonem nepřekonatelnej.
23:06:06
18.08.2006
haso
-> Baghira: keby hentake hovado na mna vyletelo tak sa asi poserem od strachu ty kokso9
23:05:08
18.08.2006
haso
-> Baghira: 9 9 9 a včom sa to odlišovalo od tanku, ved to vyzera skoro rovnako9 (okrem toho vykyvu kanonu)
23:04:05
18.08.2006
haso
-> Baghira: sa nejako vyznaš105
23:03:53
18.08.2006
Baghira
Toto je největší stíhač tanků za 2.sv. Jagdtiger, vážil 75 tun.
zvětšit Škoda a.s a vojenská technika... - obrázek od Baghira vložen 18.08.2006 23:03:53
23:01:25
18.08.2006
Baghira
-> haso: Říkalo se tomu stíhače tanků a dělao se jich spousta druhů i mnohem větších. Používali se především v obraně, jelikož byli nižší než klasickej tank, tak se dali lehce zakopat a při protiůtoku měli malej čelní profil pro protivníkovi děla. Jediná nevýhoda byl málo vychýlitelnej kanón obvykle v rozmezí 10° na obě strany což znemožňovalo přesnou střelbu za jízdy.
22:59:00
18.08.2006
haso
-> ps: no obcas mi to ide3
22:57:37
18.08.2006
petr s
-> haso: Ale pochopil dobře
22:56:16
18.08.2006
haso
-> Baghira: a ten obrázok čo si sem dal...tak to slúžilo na niečo ako naháňanie tankov?9

(ja o tom moc neviem, preto sa pytam, mozno ako blbec42 )
22:55:10
18.08.2006
Kaňa
tatra 805, hmmm, nadhera
22:52:36
18.08.2006
petr s
-> Baghira: Tak nějak
22:51:01
18.08.2006
Baghira
-> ps: Tak to říkám správně, ale nevim kdy z toho udělali škodovku, žekl bych že někdy po znárodnění.
22:49:48
18.08.2006
Baghira
22:47:36
18.08.2006
petr s
-> Baghira: V MB byl LaK
22:45:43
18.08.2006
Baghira
-> haso: No pokud vim tak v Boleslavi se nedělali škodovky ale L&K, ale nechci kecat. Tanky a veškerá zbrojní technika Škoda se dělala v plzni, za války padli pod vliv Kruppových závodů a dělali se tam zbraně pro wehrmacht. Tanky vz.35 a vz.38 se dělali pro Československou armádu, ale po obsazení československa v roce 1939 padli jako válečná kořist němcům do rukou. Tak je chvilku vyráběla bez ůprav, později však byla jejich konstrukce pro tanky nedostatečná a zůstali z nich jen podvozky pro samohybná děla a stíhače tanků, třeba velice úspěšnej německej Hetzer.
22:34:31
18.08.2006
petr s
-> haso: správně
22:31:01
18.08.2006
haso
-> ps: takže potom šli škodovky z MB a z Plzna tanky...tak to mám chápat;)
22:22:32
18.08.2006
petr s
-> haso: Už jsem psal že tanky dělala Plzen
22:21:11
18.08.2006
haso
-> ps: ahá...a ked vyrabali tanky subezne stym vyrabali aj skodovky? alebo len tanky?6
22:13:28
18.08.2006
petr s
-> haso: Za války čechy zabrali tak si to vyráběli pro sebe
22:09:56
18.08.2006
haso
-> ps: len mi príde divné že škodovka vyrábala tanky pre nemcov...(sudim dla tych hakovych krizov)
Extreme Tyres