skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
škoda 135 Gli
11:39:26
05.09.2006
05.09.2006

Rapid135
-> Gianluigi: jojo presne toho
10:54:27
05.09.2006
05.09.2006

Labros
-> Pavouk: no vida, takže 135GLi žádnej zázrak
21:28:46
04.09.2006
04.09.2006

Athlonek
Rapid 135Ric members.surfeu.fi/skoda13
5gli/135Ric.htm
Skoda 135 GLi 1989 ( Canada ) storm.tocmp.com/skoda1989 .htm
Skoda 135 GLi members.surfeu.fi/skoda13 5gli/kuvakert.htm
members.surfeu.fi/skoda13 5gli/kuvakert2.htm
members.surfeu.fi/skoda13 5gli/benrensij.htm
Skoda 135 GLi 1989 ( Canada ) storm.tocmp.com/skoda1989 .htm
Skoda 135 GLi members.surfeu.fi/skoda13 5gli/kuvakert.htm
members.surfeu.fi/skoda13 5gli/kuvakert2.htm
members.surfeu.fi/skoda13 5gli/benrensij.htm
21:12:03
04.09.2006
04.09.2006

Bobesh
-> Luukkyy 28.08.06 22:46:58: de.wikipedia.org/wiki/NSU
_Prinz
20:20:48
04.09.2006
04.09.2006

Gianluigi
-> Rapid135: myslíš Borise? už sem se taky dozvěděl.

20:03:27
04.09.2006
04.09.2006

Pavouk
-> Labros: 1988, celou historii najdes na www.zastava.cz/
16:11:10
04.09.2006
04.09.2006

Rapid135
-> Gianluigi: neboj ten se o nu postara
,za par dni co mu ju prodas tady bude inzerat kdo z ni co chce


11:35:24
04.09.2006
04.09.2006

Labros
Nevíte, od kterýho roku měly stříkačku Zástavy? Na Jadranu jsem jich pár viděl, docela pěkný a se štítkama 1.1i. Jsou to povedený autíčka, aspoň podle toho jak vypadaj a jak málo jim klepou motory oproti všem ostatním autům tam.
22:46:58
28.08.2006
28.08.2006

Luukkyy
-> Bobesh: Že by ani ten Zaporožec

21:18:52
28.08.2006
28.08.2006

Bobesh
-> Luukkyy 23.08.06 13:45:07: S tím Záporožcem si dovolím nesouhlasit,co takhle německé NSU 800 ?
15:29:38
26.08.2006
26.08.2006

Dušan
-> Gianluigi: koukam ze jsi z brna. a mas dokonce GLi. mohl bych nekdy mrknout.
00:41:20
26.08.2006
26.08.2006

Gianluigi
-> BoRiS!!!: No vypadá to s ní špatně. respektive nechci ji hodit do šrotu, vím co je to za kus ikdyž není kompletní. kdyžtak se ozvu. když slíbíš že se o ni postaráš.
00:33:32
26.08.2006
26.08.2006

BoRiS!!!
-> Gianluigi: Az nebudes vdet co s tou 135 GLi tak ja bych ji od trebe koupil.
00:30:15
26.08.2006
26.08.2006

Gianluigi
-> Ondra: Jo kdyby byly peníze. S tím autem jsem měl takové plány. Tatík bohatej a vypadá to, že mi to auto bude za chvíli stát před barákem a nevím co s ním dál. nechce mi poskytnout dílnu, o pomoci ani nemluvě.

13:45:07
23.08.2006
23.08.2006

Luukkyy
-> Gianluigi: České podniky zahraničního obchodu důsledně vyklízely trhy vývozcům ze SSSR, VŽDY KDYŽ JIM TEN ČESKÝ VÝROBEK KONKUROVAL. Místy došlo i na zastavení výroby ( Projekt vozů metra ČKD versus Miščinská vagonka ) Vstřikování ani Škoda 720 ani ÚVVM GT žádnému ruskému výrobku nekonkurovalo, patamušto ani eto v sajuze něznály sdělať. S tím Renaultem tomu nevěřím. Favorita karosoval Bertone, 613 taktéž a hlavně skoro všechna ruská auta tehdy byla nějaká licence ( Lada - Fiat atd. ) Jediné původní ruské auto je zmiňovaný Zaporožec. Ekonomická spolupráce EHS s RVHP byla poněkud intenzivnější, než by se podle tehdejších samoobsluh mohlo zdát. -> King: Svatá pravda. To co popisuji se vesměs odehrává v dobách, kdy se mnou otec močil na zeď velvyslanectví ČSSR v Bruselu, nebo jsem v nejlepším případě otloukal dva angličáky o sebe. Určité povědomí o té době ale mám - docela mě to zajímá

12:42:17
23.08.2006
23.08.2006

Ondra
Gianluigi strc tam strikacku nejaky kombo jako ma Saky, blok z Fabky a horejsek starsi, fizli budou valit oci na to icko v papirech :)
13:07:16
19.08.2006
19.08.2006

King
-> Gianluigi: Mluvíme vesměs o době o který všichni jak jsme tady víme takřka kulový, protože jsme byli buď pajonýři nebo s některými z nás taťka ještě ochcával ploty po diskotékách
Jestli tady padnul názor IMHO nejblíž realitěm je to v Lukkyyho příspěvku. O zákazu shade s Bendixem ze strany Rusů, bych si dovolil pochybovat asi 10x víc než např. o zákazu shade-předohrabu na začátku 70.let (i když i to je taková lidová báchorka a "pomsta" za 68ej). Předpokládám, že shade se vstřikováním se MB řešila v 2. pol 80. let, kdy v Moskvě byl režim už asi 20x liberálnější, než ta zdejší sbírka bolševickejch gerontů. Čili jestli to někdo zatrh, pak je potřeba koukat do vlastních řad
Jinak znám spoustu lidí, co třeba makaj v nižším managementu Telecomu, co vědí kulový o klíčovejch rozhodnutích firmy


Jinak znám spoustu lidí, co třeba makaj v nižším managementu Telecomu, co vědí kulový o klíčovejch rozhodnutích firmy

12:24:11
19.08.2006
19.08.2006

PeterP136
-> ps: Nie na 135 ale spociatku sa vozili sedla z japonska na vsetky hlinikove hlavy az ked tusim v jablonci zacali vyrabat licencne tak sa preslo na ne. Prdel je v tom ze 99% ludi veri ze tie japonske boli lepsie ale pritom tvrdi ze neskorsie fava (cize jablonecke) uz problem so zaklepavanim nemali :). Cerpam z "favo vyjizdi".
10:25:32
19.08.2006
19.08.2006

Dale_Estelle
-> Honza M: to možná mohli, ale udělali to takhle:-)
na důvod se musíš zeptat jinde:-)
na důvod se musíš zeptat jinde:-)
09:34:31
19.08.2006
19.08.2006

aDAm
tak sem prolez nemecke bazace na netu a zadne rapid se tam neprodava...jen stare kokty, 105 erka a stovky....a ceny 1000-5000 euro ;)
20:22:06
18.08.2006
18.08.2006

haso
-> Gianluigi: tak potom na tom bude asi cast pravdy...

18:04:06
18.08.2006
18.08.2006

Gianluigi
-> haso: Víš co je zajímavé? Můj otec dřív dělal ve škodovce a říkal něco podobného. já vím, že rusáci nezakázali zas všecko, ale prý jim vadilo, že došlo ke spolupráci s Renaultem. Kvůli té řídící jednotce. Prý to auto si prošlo spousta problémama a prý ho taky chtěli vyrábět dýl než jen v letech 1989-90. Ale pak tu byly Favority a padl režim a srali na to. škoda teda. kdyby se to vyrábělo delší dobu...
17:22:55
18.08.2006
18.08.2006

Honza M
-> Dale_Estelle: Tak mohli aspon na některé motory s osmičkou dát bendix/rendix a to by bylo aspon 50kw

15:50:02
18.08.2006
18.08.2006

Dale_Estelle
-> Honza M: přesně jak říká tuxik - 135tky jsou VŠECHNY upraveny na bezoolovnatý benzín, 136tky jen ty, které mají za číslem motoru hvězdičku a 8, proto tedy jen motory 135
14:12:09
18.08.2006
18.08.2006

Luukkyy
-> haso: V poho, já taky
Jinak už si dlouho chci udělat čas a napsat nějakej článek o tom, jaké byly, či spíše nebyly za komunardů politické tlaky na Škodovku. Ono totiž netřeba nadávat na "Rusi a komouše, ono se dá nadávat velice konkrétně na konkretní hovada
A už mizim, ať nezasírám téma.

Jinak už si dlouho chci udělat čas a napsat nějakej článek o tom, jaké byly, či spíše nebyly za komunardů politické tlaky na Škodovku. Ono totiž netřeba nadávat na "Rusi a komouše, ono se dá nadávat velice konkrétně na konkretní hovada

14:06:55
18.08.2006
18.08.2006

janos
-> Luukkyy: Přesně, vždycky když v souvislosti s nějakým prototypem slyším "Rusáci to auto zakázali, protože by to byla konkurence pro žiguly", mám pocit, že vyletím z kůže. Ale jsem to různejm lidem vyvracel toliklrát, že už mě to ani nebaví...

13:08:37
18.08.2006
18.08.2006

haso
-> Luukkyy: ja som len napísal čo mi povedal otec...

11:36:42
18.08.2006
18.08.2006

petr s
-> Vojtik: kolem 12000 co jsem viděl inzeráty
11:34:59
18.08.2006
18.08.2006

Vojtik
-> ps: díky a nevíš, jak je to v Čechách?
10:41:07
18.08.2006
18.08.2006

petr s
-> Vojtik: poslední co jsem viděl v německu tak chtěli 200 eur
10:40:34
18.08.2006
18.08.2006

Aladin
-> haso: no oni toho zakazali mnohem viiic /// např. UVMV GT
10:35:42
18.08.2006
18.08.2006

Vojtik
třeba škodu 720...Nedostaneme se už přecejen k podstatě tohoto tématu " HODNOTA TOHOTO VOZU " ?? Prosím
10:32:21
18.08.2006
18.08.2006

Luukkyy
-> haso: Rusi nepřišli a nezakázali. To je jen jedna z oblíbených nových pověstí Českých. Vznikla tak, že vedoucí pracovníci AZNP a i ti, kteří jim viděli pod ruky, odpovídali na nasrané dotazy svých přátel a známých škodovkářů proč to či ono nejde jakýmsi mumláním o "politickém tlaku". To si lidi samozřejmě přeložili, jako že "Rusové nechtějí, aby Škodovka dělala šesnáctistovku, automat, klimatizaci, 130 RS v civilní verzy atd....."
Nyní fakta. Rusům bylo totálně u prdele, co Škodovka vyrábí nebo nevyrábí. Sami začali Žigulíka dělat až začátkem sedmdesátých let - do té doby neměli maloobjemové auto ( krom Zaporožce ) pro svůj vlastní trh. Žigula tedy začali sekat jak Baťa cvičky, a stejně byl ve Velké zemi nedostatkovým zbožím a byly na něj pořadníky - spousta lidí se na to vysrala a radši si robily auta doma. Veškerej export gigula kamkoliv byl jenom třešnička na dortu a sloužil spíš k vylepšování "imidž" automobilky VAZ. Export na západ pak byl už jenom totální nadstandart - kdyby měli Ivani jediný nebo jenom hlavní zdroj deviz v automobilovém průmyslu, zabalili by to daleko dřív, a ne až v 89
Jádro problému bylo u nás a jmenovalo se Ing. Zapadlo starší
Nyní fakta. Rusům bylo totálně u prdele, co Škodovka vyrábí nebo nevyrábí. Sami začali Žigulíka dělat až začátkem sedmdesátých let - do té doby neměli maloobjemové auto ( krom Zaporožce ) pro svůj vlastní trh. Žigula tedy začali sekat jak Baťa cvičky, a stejně byl ve Velké zemi nedostatkovým zbožím a byly na něj pořadníky - spousta lidí se na to vysrala a radši si robily auta doma. Veškerej export gigula kamkoliv byl jenom třešnička na dortu a sloužil spíš k vylepšování "imidž" automobilky VAZ. Export na západ pak byl už jenom totální nadstandart - kdyby měli Ivani jediný nebo jenom hlavní zdroj deviz v automobilovém průmyslu, zabalili by to daleko dřív, a ne až v 89

Jádro problému bylo u nás a jmenovalo se Ing. Zapadlo starší

09:53:28
18.08.2006
18.08.2006

aDAm
-> haso: no oni toho zakazali mnohem viiic
08:22:11
18.08.2006
18.08.2006

David.
některý 136tky mají taky úpravu na bez olovo,a pozná se to podle rozlišení barvy znaku na hlavě,ale nebylo to sériově jako u 135tek.
01:04:25
18.08.2006
18.08.2006

haso
-> Syny: no tak náhodou o skode bendix viem toho troska viac preco sa to nedostalo ku nam na trh...otcov stryko pracoval ako nejaky pracovnik v skodovke (vyssie postaveny)...no a mali tam pod plachtou tuto skodu bendix a došli Rusi im to schvalit a zakazali to exportovat do ceskoslovenska...podla strykovych slov to bolo vynikajuce auto, na tu dobu proste pecka, ale ty Rusi to zakazali...toto vsetko viem len od otca ktory ked bol mladsi tak mu to rozpraval (stryko) ked bol ho kuknut v MB...holt škoda že sa to nepodarilo...(a este stryko to vtedy mal zakazane hovorit ze vyrabaju skodu bendix)...
00:09:03
18.08.2006
18.08.2006

Gryzly
A proc se dělali favority ecotronic taky jen 135? myslím tim motory 781.135E v roce 92 snad uz pouzivali ceska sedla, ne?
22:37:45
17.08.2006
17.08.2006

petr s
-> Honza M: Na 135 se vozily sedla z japonska
22:35:08
17.08.2006
17.08.2006

Tuxik
-> Honza M: jsou zalisovany v hlave... leda dat celou hlavu ze 135ky ale nevim nevim
22:33:27
17.08.2006
17.08.2006

Honza M
-> Tuxik: a to byl takovej problém dát ty sedla na motor 136?
22:30:28
17.08.2006
17.08.2006

Nwkt
-> Tuxik: Je to tak
22:29:50
17.08.2006
17.08.2006

Tuxik
-> Honza M: tusim ze 135ky mohly jezdit na bezolovo (tvrzena sedla), zatimco 136ky ne... ale nejsem si jistej tak mne nekamenujte kdybych nemel pravdu :-)
22:27:57
17.08.2006
17.08.2006

Vojtik
a nedostaneme se přecijen k nějaké té ceně?
22:25:43
17.08.2006
17.08.2006

Honza M
-> Dale_Estelle: nevíš proč se to dělalo jen na motory 135 a na motory 136 ne?
21:56:03
17.08.2006
17.08.2006

Dale_Estelle
135GLi a 135 RIC je úplně totéž, naprosto stejné. oboje je jednobodové vstřikování, s řídící jednotkou Bendix/Renix, tzn že Renault.............
19:12:00
17.08.2006
17.08.2006

Honza M
-> Syny: cena
18:31:55
17.08.2006
17.08.2006

Syny
Heh, asi zase polozim blbej dotaz... Proc to nedelali i u nas? Mui to mit lepci spotrebu a vubec, vubec sem nevedel ze to existuje...

18:15:20
17.08.2006
17.08.2006

Petr Abrahámek
Mno ja taky tedka videl u nas v Prostejove, ma takovej uplne jinej zvuk nez klasicka skodovka..vic jako facko. jel s tim takovej starej pan :)
10:10:48
17.08.2006
17.08.2006

Gianluigi
Ta moje byla dovezena z Rakouska. Předchozí majitel ji s tama dovezl před šesti lety. Možná někdo kdo bydlí u hranic by mohl dát inzerát do rakouské inzerce na potávku.
09:49:21
17.08.2006
17.08.2006

janos
-> Gryzly:
Já myslím, že v cizině už jich do dneška asi moc nepřežilo... pokud vůbec nějaký. Na Západě to bylo levný spotřební auto, který po pár letech dosloužilo (zpravidla dřív, než ostatní západní značky) a prostě se šouplo na vrakoviště.
Já myslím, že v cizině už jich do dneška asi moc nepřežilo... pokud vůbec nějaký. Na Západě to bylo levný spotřební auto, který po pár letech dosloužilo (zpravidla dřív, než ostatní západní značky) a prostě se šouplo na vrakoviště.