2 King & 2 JUC

prohledat
16 příspěvků (zobrazeno 1 až 16) od 13.09.2003 do 24.09.2003, založil/a
řadit dle data
10:04:25
24.09.2003
King
2 Jaro: ETZ favo je bohuzel konstruovany tak, ze konstantni energii jiskry ma do cca 6500RPM a dal uz jiskra slabne, protoze civka se nestaci plnit. Dalsi neprijemnost favo zapalovani, je zmensovani predstihu nad 4000RPM. Tákze krivka predstihu stoupa do 4000RPM a pak paradoxne zase klesa a to vykonu rozhodne neprida. Co vim tak na upravene moturky se davaji radsi male mech. rozdelovace z MBecek, zvlaste kultovni jsou modely bez podtlakove regulace.
11:04:34
23.09.2003
BlackSUN
2 Jaro: Keby si bol prihlaseny, mohol by si povodny prispevok ctrl-c a pak ho smazat a do noveho by si to ctrl-v a opravil i/y a vlozil do fora.
10:47:19
23.09.2003
Jaro
Drobna oprava, mysliet sa samozrejme pise s "Y"
10:45:19
23.09.2003
Jaro
Presne ako pise Saky, nic lepsie ako zapalovanie z favorita tam nevymislite. Ale musi byt mechanicky OK. Obycajne po dlhej prevadzke sa vytlcu lozisla hriadela a potom ta hviezdica beha kade-tade, obcas si suchne o pevne polove nastavce a vyraba velmi jemne kovove piliny. No a tie robia paradne problemy, lebo sa usadia na hlave rozdelovaca z vnutra a ked ze su el. vodive, nerobi to dobrotu. Tak ze ak stary rozdelovac, rozhodne prepuzdrit. Ci stiha 8000 ot./min som neskusal, ale urcite zvladne viac ako klasicke ramienko na pruzine.
11:44:04
22.09.2003
Saky
presne jak pise king problemy sou jen a jen v tom ze si clovek koupi nekde na vrakaci saduETZ civku a rozdelovac kterej ma najeto nekde kolem 100000km a ten uz je dobrej tak akorad do srotu ale kazdej se ridi tim ze proc by si to nekoupil kdyz to stoji treba jen 1000 kdyz novej rozdelovac stoji 1600,- proste pokud chcete s necim experimentovat musite mit rozvody kominek rozdelovace a rozdelovac bez vuli, vymenenim techto dilu je u vetsiny skodovek prave tim nejvetsim tuningem na motoru-)
11:38:32
22.09.2003
King
2 Samantus: Elektronicky zapalovani z principu neovlivni cukani studeneho motoru. To je zpusobeny ochuzenim smesi kondenzaci na studenych stenach saciho potrubi. Normalni zapalovani (kdyz je OK) ma dostatek energie na zapaleni smesi i za podminek studeneho motoru. To, ze ti studenej motor s ETZ necukal, mohlo byt klidne zpusobeny nechtene nastavenym o malinko vetsim predstihem (horsi starty, ale zastudena OK). O tom, ze ETZ pomaha se muzes presvedcit jedine experimentem na bezvadne fungujicim rozdelovaci, civce, kabelech a svickach. Nejdriv bez ETZ a pak s nim. Ted jsem sehnal za hubicku komplet repaslej favo rozdelovac s ETZ a civkou a je to zatim to nejlepsi, co jsem z kategorie ignition na aute mel. Na LPG nevyznechava jedinej zazeh, zadne cukani pri pri jizde s chudou smesi a daleko mensi odber, nez z "Fojtikem". To, ze nekteri maji problemy s favo ETZ je dany tim, ze to proste spousta lidi provozuje. Bohuzel vetsinou s rozdelovacem, kterej pred tim nalital bambilion km a podle toho vypada. Neco jineho, pokud budu mit brutalne upravenej moturek, co krouti do 8000, kde favo ETZ samozrejme nestiha. To, ale neni muj ani tvuj pripad. O Cechovi necht si kdo chce mysli co chce, ale i ja jsem mu musel dat za pravdu a to jsem s nim po telefonu prodiskutoval fakt dost casu. BTW: Ja jsem ten posledni, kdo by mel na "Fojtika" plivat, jakozto autor clanku na TW, ale fakta jsou fakta :o).
16:39:59
18.09.2003
Samantus
-> King: To je sice hezky, ale ja nechci favo ETZ, protoze tu furt ctu jak to nekomu nefunguje, jinak S p. Cechem, ten jeho clanek sem trochu cet, ale moje zkusenost je jina, proste to s tim vo dost lip jede, v zime kdyz je to studeny takto proste necuka a necuka, at si pan Cech pise co chce (timto nehanim jeho velice kvalitni clanky) ale zkusenost z me strany je jina, sam nevim co to je, jestli je to "Fojtik" nebo cokoliv jinyho, ale kdyz uz se to nastartovalo, tak to byl parada....... Diky za pochopeni a jeste jednou se omlouvam p. Cechovi
15:41:40
18.09.2003
King
2 Samantus: Na tzv. elektronicky zapalovani bych se vybod. Po dlouhych debatach s J. Cechem jsem nakonec usoudil, ze ma asi pravdu. Prakticky vsechny schemata, co u nas vysly na stavbu ETZ meli nejakou chybu a v lepsim pripade jiskru alespon nezhorsi(snad s vyjimkou tyristorovych zapojeni) . Kdyz srovnam cenu komplet zapalovani z fava s naklady na ETZ, je amaterska stavba mrhanim penez i casu. Navic se muzu vpodstate vybodnout na udrzbu rozdelovace. Je otazka jestli se ti pridira starter nebo mas zaser v kabelazi, spatna kostra atd. Kazdopadne bych tam tu podezrelou vec uz zpatky nedaval :o)
12:44:47
14.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
tak to si ted trosku nerozumime, nevadi. hlavne ze sme se domluvili na tom, ze je v prirucnim zavazadelniku a ne v motorovym prostoru 2
09:40:17
14.09.2003
Martin
-> Tomas Cerny: Tak tak. Je zvětšenej kaslík, takže baterka je na původním místě.
00:25:59
14.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
myslim ze u motoru, ale ted nevim, jeslti si dobre vzpominam.
00:18:12
14.09.2003
BlackSUN
2 Martin: jaxi tam nacpal tu baterku? Zvětšoval si kastlík, máš ji v kufru nebo u motoru?
00:06:29
14.09.2003
Martin
-> Samantus: Minulou zimu sem měl stejnej problém. Nikdy jsem nevěděl, jestli odjedu nebo ne. A to jsem měl i startér s reduktorem. Tak jsem to pro letošek podpoříl fávovým zapálkem a novou 56Ah baterkou. Tak doufám, že to pomůže.
23:43:53
13.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
... a nebo taky ne
23:43:31
13.09.2003
Tomáš Černý - zrušená registrace
elzap prestane fungovat kvuli moc velkymo poklesu napeti? Tak ho dotuj necim lepcim, nebo spis pres filtr. Az to namontíš a bude to zlobit, tak tam dej kondenzátor velkej jak krabice od bot, uvidis, hned s nim bude lepčí řeč.
15:58:11
13.09.2003
Samantus
2 JUC: pruziny uz sem si vyzved diky

2 King: Pamatujes na sraz ve Skalici, jaxte mi tam s Bobem pomahali vyresit muj problem se startovanim? Ja se chystam tam namontit na zimu el. zapalovani znovu, ale bojim se toho problemu. Znamy mi rika ze to dela starter, nekde se pridira a pri startovani moc klesa palubni napeti a elzap nefunguje, mam uz za sebou vymenu futyrek a vyskrabani komutatoru, ale stejne se bojim, vim urcite ze by to vyresil starter s reduktorem, ale neni vata..... je nejakej jiej zpusob? nebo mas za sebou montaze takovychto amarodomoroboelzap :-)))) a jejich nasledny bezproblemovy provoz... Diky za vsechny rady.... MUZETE ODPOVIDAT I OSTATNI POKUD NECO VITE1
Extreme Tyres