Zajíždění verzus Lpg....

prohledat
27 příspěvků (zobrazeno 1 až 27) od 16.07.2006 do 22.07.2006, založil/a Borin - Král tuzerů
řadit dle data
22:12:31
22.07.2006
PeterP136
-> King: Asi tak. Ale kedze to momentalne jazdi len par km a navyse nemam na auta uz takmer vobec cas tak to neriesim. Mozno raz. Na dochodku :/. Ak sa ho pri mojej praci dozijem.
13:59:36
22.07.2006
King
-> PeterP136: Uff, to jsou mi věci :c) Takže asi takhle - stejně jako ve tvým případě, se mi při čiště lpg provozu taky odporoučel SEDR. Pak jsem ho zrepásnul (octová polívka :) a začal jsem dodržovat aspoň to jedno procento na benal a poslední 2 roky je klid.

Já jsem asi ten poslední, co bude tvrdit, že je lpg reduktor složitej, ale když to začne z nějakýho důvodu stávkovat (stačí aby nedržel volnoběh), dávám přednost přepnutí na benal a problém řešit někde v klidu. Navíc ne každej hje na tom s povědomím o lpg HW tak dobře jako ty nebo já. Třeba taková frekventovantovaná výpadovka z Prahy není ideální místo pro troubleshooting reduktoru4 Stejně tak, když mi lpg dojde o pár km dřív, než to čekám, je troška benálu v nádrži k nezaplacení....
12:52:22
22.07.2006
PeterP136
-> King: Pretoze som to tak prvych 30tkm prevadzkoval az sa na benzin uz vobec nedalo ist. Teda som po kazdom tankovani (asi 250 az 300km) isiel tak 5km na benzin ci uz mesto alebo do kopecka ale kedze to islo cim dalej tym horsie (po pridani paradna diera ze sa stare turbo motory mozu ist dat so svojou dierou zahrabat) tak som si benzin nechal len ako nudzovku ak by dosiel plyn.

Co sa tyka poruchy vies sam aka je "zlozitost" splynovaca a celeho lpg "systemu" takze okrem vypluvnutia lpg elektroventilu alebo zblbnutia vypustaej poistky na multiventile nic nehrozi. Membrany sa pri prevadzke len tak nepretrhnu.



Ono keby sa to zname esicko nerozpadlo tak tam je aspon rezerva ale teraz je v nadrzi ktovieco a do toho bordelu sa mi velmi nehce liat benzin (navyse taky drahy). Takze ak nieco poriesim tak asi bandaskou do podbehu a hadickou z pumpy do nej. A nadrz tam necham bud na okrasu alebo o nu skodovku odlahcim.. Aj tak vzdy pri zadnom kolese ten benzin nejako smrdel takze je mozno derava.
12:37:50
22.07.2006
King
-> PeterP136: A jak si přišel na to, že 1pct na benal to nespasí? Každá minuta, kdy je v plovákovce benál se počítá4 Obvykle jsem přepínal někde do kopce dával tomu pořádnou čočku, takže i slušnej průplach.

Těmi tukany nemám na mysli konvertity, kteří přesedly ze shade do Korejce f prdech, ale aktivní shade plynivkáře, co se připravujou o možnost pokračovat v jízdě při poruše lpg 4
22:52:08
21.07.2006
PeterP136
Hlasim sa k tukanom ale kvoli pumpe a par tesneniam sa nebudem obtazovat naliat tam benzin, najma ked nou uz takmer nejazdim a otec s nou robi take kratke trasy ze nema sancu minut celu nadrz. No a jazdit na benzin kvoli karburatoru je onicom, lebo 1% km to nespasi a 10% je uz privela.
17:12:37
21.07.2006
juris
-> King: ...no samozřejmě,měl jsem na mysli že tam není benál vůbec4
16:48:35
21.07.2006
King
-> Zbyněk: -> juris: Souhlasím, že cistě lpg provoz karbu nesvědčí (oxidace, zanášení se, vymlácení plováku....), ale s tou AC pumpou si dovolím tvrdit, ža je to trošku mimo. Snad jenom tukan může jezdit s plynivkou s prázdnou benalovou nádrží. Čili AC pumpa Normálně běží naprázdno do zavřenýho ventilu a pokud ten benál není stoletej, bez problémů vydrží třeba 170 tkmna plynivce (moje AC pumpa). Jiná pohádka jsou el. čerpadla (třeba na feldě), kde díky shitoznímu benalu a neustálýmu zavření el. ventilu benalu se pumpa časem posere (měla by se přes relé vypínat při jízdě na benal). Ale, jak říkám, jiná pohádka4
09:48:24
21.07.2006
Zbyněk
-> Borin: juris má pravdu s tím karbecem a s tou Ac pumpou! pokud tam nebude benzín tak se Ti oddělají všechny těsnění a gufera (myslím v palivovém systému) ale co se týče zajíždění motoru na LPG tak stačí dodržovat pravidla jako u zajíždění na benál (tzn otáčky a olej) dokonce LPG ve finále je mastnější než rozptýlený benzín takže je šetrnější na vložky a kroužky!
07:21:37
21.07.2006
juris
-> PeterP136: ...no to ale taky není dobrý,nejezdit vůbec na benzín.

To ti odejde AC pumpa a karbec s toho taky nebude nadšený.

Já jsem koupi fáčko po chlapíkovy co taky nejezdil na benál a ten karbec jsem musel totálně zrepasovat.

jednou za čas než auto zdechnu tak to na benál přepíánám a u šádovky,protože s ní jezdím jen občas,to přepínám na benál pokaždé když ho parkuju do garáže.
23:26:55
18.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> Matsoft: Díky...tak to zkusím...4 1
22:59:19
18.07.2006
Matsoft
POdelim se o zkusenost. Ted jsem dal to cabria 781.135 v roce 2001 po komplet GO a v aute byl od roku 2000 namontovanej plyn. vypada to ze majitel jezdil jen na LPG a motor jede jak pila, sice do 3000 otacek je to strasny, ale pak je to bomba, takze LPG zrejme neskodi.
13:45:26
17.07.2006
Borin - Král tuzerů
Takže myslíte že se mu nic nemůže stát ???
22:58:03
16.07.2006
PeterP136
-> Borin: To uz vlasten neviem ani ja sam :))). Ale ludia so skodovkami s karburatorom sa obvykle stazuju ze to za stunde skacka a nejde tak ako ked sa zahreje. No a na lpg to ide furt rovnako :). Ale ci si s tym benzinom nevymyslaju neviem potvrdit. Benzin do skodovky netankujem uz asi dva roky :) a asi pol roka tam naisto ani ziaden nemam :))).
22:38:00
16.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> PeterP136: V pohodě...4 Jen sem nepochopil jak myslíš že s plynem nepoznám jestli je studenej nebo ne...motor zajíždím inteligentně...víc jak 3000-3500otáček nejde a taky pár set km nepude...otázka je že když to jede hrozně na bezín (jak to je všechno nový a jde to "natvrdo") jak to pojede na LPG...holt to musím vyzkoušet...
22:29:55
16.07.2006
PeterP136
-> Borin: Pardooon sypem si hlavu na popol, neviem kde som videl tych kkm ked tam je len km. Lpg by teoreticky mohlo zabehu skodit v tom, ze na studeny motor nespoznas ze je studeny, ale ved to poznas. Takze aj budes na lpg jazdit tak ako na benzin tak je to fuk a benzin mozes predat susedovi.



Inac s tymi hlavami to je fakt evrgriin jak svina. Prdel je v tom, ze nik zodpovedny neuviedol preco by mali mat hlavy 742.136 mat problem bez olova. Najlepsia fama je v tom, ze vraj prve hlavy mali ceske sedla a na dalsie uz isli japonske, skutocnost je podla knizky favo vyjizdi presne naopak, prve mali japonske, potom po osvojeni vyroby (licencia) uz boli ceske.

Dalsia IMHO fama je v tom ze to spasia sedla. Z tej istej knizky som sa docital ze sa favo ventily netocia a podla knizky o udrzbe sa nezabrusuju takze to tvrdenie o neotacajucich sa ventiloch potvrdzuje. A niekde na nete kde rozoberali oktanove problemy bolo uvedene ze netociace sa ventily konecne reisili zabrusovanie ventilov do sediel pocas prevadzky. No a napokon tvrdenie niekoho na techwebe ze videl uz par fav so zaklepanymi ventilmi a pritom by fava s bezolovom problem mat nemali. Aj ked tato informaci je typu JPP pretoze mozno pod zaklepanymi ventilmi mal na mysli podpalene (a to je trosku ina kategoria na to trpia aj dnesne renaulty na lpg).



Inac ja sam mam skodivku s 742.136motorom r.v. 87 a 60tkm cisto na lpg sa ventily nehli (aj ked poslednych 10tkm som ich uz nesledoval, pod to spada aj bezproblemova tuha podtatranska zima). Okrem toho po kupe mi ju nastavoval byvaly majitel rapida 136 (vtedy uz s nim jazdil jeho syn alebo zat) ktory roky rokuce jazdil na n95 a bez problemov.
21:37:09
16.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> juris: Jasně mrkvo ale přece jen mám strach když sem do toho motoru vrazil docela dost peněz...
20:37:22
16.07.2006
juris
kuwa jak říkám,normálně na plyn,tě svezu v šáde jak jede když jsem kroužky zajížděl na plyn...stejně najedeš nula nula prd za celej rok,tak se pořád neboj ty ženo3
19:24:40
16.07.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
-> Borin: hlava z feldy to jisti ...4
18:55:49
16.07.2006
King
-> kliste: No, opatrně s těma závěrama4 742.135 můžou jezdit na bezolovo všechny, mezi 742.136 je část produkce, která má s bezolovem problémy.....
18:16:25
16.07.2006
Borin - Král tuzerů
S touhle hlavou sem jezdil 2 roky na LPG a jen občas na benzín...tak hlava se stáhla kvůly tomu že byla vypálená...jinak byla O.K ale GO se udělala...
18:02:52
16.07.2006
kliste
-> Borin: king ma pravdu, jedi 742.135-6 nemela sedla, vsechna fava a fely a faby uz maely4
17:18:49
16.07.2006
King
-> Borin: Nejmíň tomu uškodíš, když s tím budeš jezdit piánko na lpg a občas za jízdy na prohřátým motoru přepneš na benal. Startovat a jezdit s tím krátký vzdálenosti na benal je vcelku kokotina, protože si budeš zbytečně benalem smejvat olejovej film na stěnách válců. Otázkou je jakou to má makovici po stránce tvrdosti sedel, ale na to příjdeš po pár stech km na plyn podle (ne)zaklepávání ventilů....
14:22:02
16.07.2006
Matsoft
-> Borin: No.. ja si myslim, ze tomu ublizit nemuzes. LPG aspon nekarbonuje. ale asi to bude linejsi nez kdybys to zajizdel na nejaky kvalitni benzin. BTW kamos mel takhle podobne upravenej motor a musel jezdit na 100oktanovej benal, protoze mu jinak zvonily ventily a nejelo to.

14:18:59
16.07.2006
Borin - Král tuzerů
-> PeterP136: Je to 742.136 s přebroušenou klikou, vyúhlovanejma ojnicema, novejma vložkama, pístama, čepama a kroužkama...hlava je po GO taky a je lízlá o 0,8mm...od týhle GO mám najeto 150KM!!! Jde mi o to abych mu nějak neublížil když bych delší trasy jezdil na LPG a kratší na benzín abych mu to vykompenzoval...teď mám jet cca 350Km a to se mi nechce jet na béňo...
14:16:51
16.07.2006
Matsoft
-> PeterP136: Na to se ale Borin nepta. Ma asi motor po komplet GO a ma v aute plyn a na benzin ho uz asi nebavi jezdit, protoze je ´drahej. tim se asi chtel zeptat jestli je mozny novej motor zajizdet na plyn.
13:47:23
16.07.2006
PeterP136
-> Borin: Tipujem podla konfery ze je rec o skodovackom motore ale aj tak je to trosku siroky pojem. Ide o favo? Ak ten motor nezere olej a ma nejaky ten tah a neklepe a ide o 136 alebo sa da zrovnat a znizit hlava na zdvihnutie kompresie tak preco nie? Ak ide o liatinovu hlavu tak tam by som taky optimisticky nebol. Ak na tom majitel planuje najazdit aspon 40tkm tak to vyznam zacina mat. Proste aby sa to oplatilo treba na tom najazdit aspon dvakrat tolko km nez bude stat prestavba. Takze ak si zohnal komplet sadu nacierno za tisicku tak to tam vraz aj keby si s tym isiel len raz tyzdenne do obchodaku na nakup :).
13:06:18
16.07.2006
Borin - Král tuzerů
Co si myslíte o plynu a motoru co má najeto 150Km od komplet GO ???
Extreme Tyres