co říká chladič na předpúisy ?

prohledat
33 příspěvků (zobrazeno 1 až 33) od 03.07.2006 do 13.07.2006, založil/a Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
řadit dle data
21:35:25
13.07.2006
Rabbit
King:

To se dalo čekat. Ale spíš sem si myslel, že malinko reješ. Každopádně vše OK.

(Jen tak mimo, dneska sem se nudil. Tak sem se šel trošku projet a trošku sem ujel 50 km 9 . A až sem se divil jak hezky jede když nikam nespěchám a prostě jí nechám dělat co umí.)
22:35:14
08.07.2006
King
-> Rabbit: Joke4 2
15:25:23
08.07.2006
Rabbit
King:

Ale no tak. 80 je málo. Jezdim 100 - 110 tachometrovejch, takže 90 - 100 reálnejch.
21:51:31
07.07.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
tak dneska bratislava a zpátky tj. 210 km selou cestu maximálně 100 většinou 90 (zavazadla na střeše) a teploměr ukazoval furt 80°C takže to byla předtím jenom nějaká anomálie 136
18:36:24
07.07.2006
King
-> Rabbit: Takže max. 80?3
15:15:53
06.07.2006
Rabbit
Teda nevim jak vy, ale já dělám PANA KLOBOUKA akorát přez vesnici (když nezapomenu). Jinak jí nechávám jet co to dá.
20:18:15
04.07.2006
King
-> Peťa Klíč: no jasně :))
09:34:59
04.07.2006
p.b.
-> King: 130 s kilem na 5q s měděným chladičem z eRka a mechanickou vrtulí, na chlazení jsem si opravdu nemohl stěžovat :)
06:42:00
04.07.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
130 s kilem? to je moje osvědčená ideální rychlost...
00:36:45
04.07.2006
King
-> p.b.: 130km/h s kilem?4 No dobrá, takyjsem to občas dráždil 130 tacho, ale..... :) Navíc jsem měl vzadu upgrade na elektrickej větrák, takže při takovýhle rallye jsem musel mít v létě topení na plný pecky a modlit se zůstání ručičky v zeleným poli :)
00:33:26
04.07.2006
PeterP136
-> King: Ked ja som hrozne lenivy, takze ked uz som mal rozobrate cele chladenia a kurenie (od pumpy az po chladic a poslednu skrutku kurenia) tak som tam nahodil aj nove cidlo a ked som potom rozmyslal co spravim so spomenutym podprogramom aj s prislusnou periferiou, uznal som ho za obsolete a odstavil ako softwarovo tak aj hardwarovo. Takze teraz mi origo palubovku hyzdi neorigo spinac s neorigo ledkou obe nezapojene :).
00:26:58
04.07.2006
p.b.
No já měl u kila opačnej problém ( s chladičem vzadu) když jsem mu daval palbu, třeba delší jízda rychlostí 120-130km/h se začalo přehřívat, vylezlo vždycky výš než jsem byl zvyklej ale nikdy se teda neuvařil to je fakt.. Ale že by se mi to při vyšších rychlostech chladilo líp jsem nepozoroval, spíš naopak.
00:00:22
04.07.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> King: pan serunato :) vodu to nevaří akorát je trochu teplejši... btw stejně mi to dlouho nevydrží dělat pana klobouka
23:58:36
03.07.2006
King
-> Peťa Klíč: Nebo pan Lopatky na pumpě a paní Velká 100vková řemenice? :)
23:46:53
03.07.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
dokavaď sem jezdil svým stylem "kolik povolí cesta tolik jedu" tak sem měl na teploměru 80 a ručička se ani nehnula vejš... tak nevim jestli PAN KLOBOUK nebo PAN POKUTA
23:38:14
03.07.2006
King
-> PeterP136: Jó čidlo na chladiči......mno, to jsem měl mrtvý už při koupi auta 6 let tomu nazad :) A je mrtvý do dneška :) Ke svýmu hlavnímu programu v kebuli ("Car driving") jsem ještě dopsal podprogram "temperature check&control", vybavil palubku brutálním páčkovým přepínačem z východoněmecké tlf. ústředny ATZ63 a posledních 6let beru odpovědnost za chlazení v kolonách na sebe :) PS: když jede manželka sama, hrozně trnu strachem :))

Jinak moje zkušenost se stovicí mi říká, že při koncepci chladič vzadu není žádnej důvod pro vylejzání teploty při klobouk stajlu....i když teď mě napadá, že v době kdy byla stovice novinkou i v době, kdy jsem s ní brázdil silnice Kocourkova, byla limitní rychlostí v obci 60ka a k bontonu patřilo jet aspoň o 10 víc, takže těžko soudit, jak se vyrovná se zák. 411 :)) Možná by jí neuškodil upgrade vodní pumpy na typ z Mka....
23:22:18
03.07.2006
Syny
no me to spina tak nak po 90ti °C tak nak v tech 92 nebo 95°. Mam tam jeste ten origo od vyroby4
23:17:45
03.07.2006
Gryzly
-> rolls: kup v drogerii kyselinu fosforečnou tuším. nebo se zeptej a oni ti poradí v drogerii nebo mototechně. naleješ to do chladicího okruh ua zahřeješ a pak to musíš vypláchnout. prej stačí i odrezovač na té bázi.
21:35:11
03.07.2006
PeterP136
Ja som zohnal len cidlo na 92 stupnov, bohuzial na 95 ako som mal povodne je dneska utopia zohnat. Takto sa mi vetrak pusta aj ked rucicka stoji ako pribita v polovike bieleho pasma. Inac odvtedy ako som dal nove cidlo (termospinac) miesto toho zakamenovaneho stareho tak uz rucicka do cerveneho nesla.
20:30:50
03.07.2006
Luděk
no já mám nový čidlo na spínání ventilátoru a to spíná těsně nad 85 stupňů,takže mi to chladí dobře4
20:28:15
03.07.2006
Syny
-> Petr Abrahámek: Pokud zacne funet vetron tak by to mela bejt pohoda ne?
20:27:27
03.07.2006
Syny
-> Peťa Klíč: Pokud tam v lete nebudes mit vubec (nebo jen minimalne fridex), tak budes mit rucicku okolo 70-80°C. Ja to tak aspon mam... Nejezdim teda ve meste 50 ale mim tu 90tku drzim... Kazdopadne s fridexem to teplotu drzi vejs...
19:16:08
03.07.2006
Petr Abrahámek
Ja kdyzjedu po dalnici tak pohoda...jedu za autem pohoda...stojim v kolone na dalnici..pohoda konci a rucicka leze k 95°C. Ale pres 100 neleze. Je tam novej chladic 3 roky a nova napln. Myslim ze pokud neopousti zeleny psektrum tak pohoda
18:49:44
03.07.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> David.: chladič chladí dobře (komplet trubky nový, chladič novej)... ale je to 100fka s chladičem vzadu větraná vrtulí hnanou od řemenice takže tady to mít vliv bude
18:30:40
03.07.2006
David.
to je divný,nemělo by to mít na to vliv.sice při vyšší rychlosti máš vyšší točky ale zase čím vyšší otáčky tak tím tamvzniká víc tepla takže by to nemělo mít na to vlil.co jsme mívali 120tku tak tam lezla maximálně teplota v létě do kopců tak na 85st. a mě se nehne ani do těch kopců.jak tu radí ostatní prohlídnul bych a pročistil chladič+hadice
11:37:22
03.07.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
říkám že to uchladí v pohodě jenom že když jedu jak su zvyklej tak ten motor má svejch 80 celou cestu a nepřešvihne to
11:34:58
03.07.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
-> Gryzly: neboj to mám všecko sem to měnil 136
11:29:22
03.07.2006
rolls
-> Gryzly: ako na vycistenie xladica? popripade odstranenie vodneho kamena z motoru?
11:27:20
03.07.2006
Gryzly
-> Peťa Klíč: Ono třeba když je chlazení na pokraji kolapsu, tak to samozřejmě s větším větrem víc chladí, ale třeba kdybys vyčistil, chladič, topení, odstranil vodní kámen z motoru. tak by to chladilo normálně i za předepsaných rychlostech.
10:48:53
03.07.2006
Rabbit
Peťa Klíč:

Tak to je jasný ne? Když jedeš na 4ku 110km/h, tak má motor věčí otáčky než při 90km/h (muj případ, nevim co máš za převodovku) a líp se chladí páš tam rychlejc cyrkuluje "voda". Ale dokuď tam nemáš 110°C při kerejch se to vaří, tak je to OK. Já měl obě cesty (do Hradce a zpátky) teplotu mezi 80° - 90°C.
10:35:48
03.07.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
ne přes zelený nešla byla furt v normě ale faktem zůstávápřece jen když sem jel "posvym" tak byla teplota nižší
10:12:04
03.07.2006
petr s
-> Peťa Klíč: Šla ti teplota více jak 100 ? je to normální
09:48:25
03.07.2006
Strašlivý Píďa (aka PeťaKlíč)
já teda nevim ale mám pocit že škodovky malinko nejsou dělaný na nový předpisy... cestou TAM sem dělal PANA KLOBOUKA kterej jel meziměsto 90 město 50 a na ceduli ( 40 ) skutečně 40 (ale funěl mi náklaďák na záda) a co nevidim... ručička teploměru se držela ve druhé polovině zeleného spektra...



jel jsem zpět, svám obligátním způsobem "kolik pustí okreska a tlumiče", (teda ve městě sem jel pomalejc abych stihl zpomalit kdybych zmerčil radar) a teploměr ? ten ukazoval celou cestu spokojeně 80°C...



děje se to jenom mě ??
Extreme Tyres