skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Topení - táhlovody
17:38:47
02.07.2006
02.07.2006

rolls
-> Gryzly: aby tade neutekala kvapalina pri pripadnej netesnosti, mozno mensi objem chladiacej kvapaliny, nic prevratne
20:50:31
26.06.2006
26.06.2006

Gryzly
-> rolls: A čeho tím chceš docílit? chladit to bde stejně, a těch pár metrů hadice nic neváži.
19:06:51
26.06.2006
26.06.2006

rolls
nigdo nist?
20:53:29
24.06.2006
24.06.2006

rolls
len tak mimo diskusie. je tu niekto kto jazdi zo shade len v lete, v zime snou nepohne a ma odmontovane tie hadice na privod vody do kurenia? rozmyslam ze ich odpojim kedze sa snou nechystam vzime jazdit a popripade mozno vyhodim aj vsetky tie tiahla akurat nastavim to rucne tak aby vzduch isiel len dore a hotovo. ma to tak niekto riesene alebo budem jediny blbec? komplet sa mi to nece odmontovat lebo ten ventilator je celkom good vlete

20:21:33
24.06.2006
24.06.2006

Bobesh
A navíc se začly montovat místo plechových hliníkové radiátory pro lepší účinnost a rychlejší ohřev vzduchu,ale to až později,myslím tak od GARDE výš.
20:19:03
24.06.2006
24.06.2006

Bobesh
Myslím,že změna byla od modelu ''80,tj 1979,přibyla klapka uzavírání vzduchu do radiátoru a tím pádem i ovládání.
07:38:50
23.06.2006
23.06.2006

VeTeV
jj topeny je jiny a to dost :-))
20:36:00
22.06.2006
22.06.2006

Gryzly
-> PeterP136: Jé ja vubec nevedel že to tu je dvakrát. Asi chyba v metrixu.
-> pajavlk: A kterej rok? at si udelame trochu jasno?
-> pajavlk: A kterej rok? at si udelame trochu jasno?
20:13:09
22.06.2006
22.06.2006

pajavlk
dneska sem koukal v moji ouže na topení a mám to samé co gryzly .. tušim že jeden bowden vede doleva a zbytek doprava ke kohoutu takže rozdíl tam asi bude 

19:18:07
22.06.2006
22.06.2006

PeterP136
17:58:51
22.06.2006
22.06.2006

Gryzly
-> Syny: Ano ono je celé to topení záměnné, ale máím doma dvě topení z užovky rok 78 a 79 a obě jsou trochu jiné ale jako celek kompatibilní s eMkovým topením.
Ale hlavně by mě zajímalo kam se poděl ten popis od PeterP136, sem si to nepoznačil a vono je to pryč.
Ale hlavně by mě zajímalo kam se poděl ten popis od PeterP136, sem si to nepoznačil a vono je to pryč.
17:55:12
22.06.2006
22.06.2006

Syny
-> Luděk: Mozna mohl byt rozdil f uzofkach hned prvnich... Ale ja mam z 82 a je to identicky s eMkem... Fakt!
17:51:28
22.06.2006
22.06.2006

Syny
No chlapci, nevim co tu resite ja mam uzovku 82 a eMko 86 a topeni je naprosto stejny i stejne vedeny... A kamos ma 130 a ma to taky naprosto stejne takze nevim co vam tak kdo jinak zaved... A i f Skoda kramku rikali ze je to naprosto identicke pro 105-136

17:48:22
22.06.2006
22.06.2006

Gryzly
-> Veron: emko má ty bovdeny vsechny napravo a užovka má jeden na levo taky má jen čtyři. a jsou tak jako dost lomený. navrchu je číslo začíná tuším 443 a užovka končí 001 a emko 002. radiátor má jinak vývody na hadice, taže radiátor z užovky nedáš do topení z emka.
10:18:02
22.06.2006
22.06.2006

Luděk
-> Veron: užovky měly jiný princip, než eMka
10:11:31
22.06.2006
22.06.2006

Veron
-> Gryzly: v katalogo jsem na jiný typ topení nenarazil...
10:11:00
22.06.2006
22.06.2006

Veron
-> Gryzly: nechci se hádat, ale nejsou všechna topení stejný?
18:16:02
21.06.2006
21.06.2006

Gryzly
Tož sem vyndál z mojí hnědule topení abych ho jako vyčistil, když mám ten motor venku a zjistil jsem že jsou na něm urvaný dva bovdeny od toho ovládání.. tak jsem zajel do šopy kde jám další topení a zjistil jsem že je jiné, má jen čtyri bovdeny a uplně jinak, vedené. Je to topení z užovky. Zatrímco moje Hnědule je Š130 z roku 1986. to topení v ní má jinde udělaný ovládání klapek a má pět sovy pět bovdenů. a zrovna oba urvaný jsou od jedné klapky. obtoku radiátoru. nemáte někdo fotku nebo popis jak a kam vedou ty táhla?