skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
jak na propadlé lpg
20:31:01
22.06.2006
22.06.2006

Pavel P@nkáč
-> pajavlk: nebude to vadit...jinak ten z dvema dirami je snad o kousek lepsi ale zabirá víc místa
19:44:39
22.06.2006
22.06.2006

pajavlk
já mám taky polskou nádrž
heleďte mám karburátor na kterým je zezhora přišroubovanej ten směšovač od lpg je v něm jedna oválná díra pro obě komory ale ten karbec je v prdeli všechno je zkroucený někdo to dorval na krev a teď to všude přisává
pak mám stejnej karbec z jinýho auta ale ten nemá na tom směšovači jednu oválnou díru ale dvě malý každej pro jednu komoru bude vadit když ty karbce i s tím systémem na nich zaměním ? 



19:19:47
22.06.2006
22.06.2006

PeterP136
-> Luděk: Iny kraj iny mrav ;)
18:18:41
22.06.2006
22.06.2006

Gryzly
-> Luděk: mám dvě lovata a tam je stako a jedno BRC a tam nevím co je. ale kouknu.
08:28:18
22.06.2006
22.06.2006

Luděk
-> PeterP136: nn., u nás jsou hlavně nádrže Loding Italy

18:21:00
20.06.2006
20.06.2006

PeterP136
-> pajavlk: Brc alebo lovat to je fuk aj tak je 99% nadrzi polske STAKO :).
23:36:34
19.06.2006
19.06.2006

pajavlk
-> Rabbit: ani když ho pořádne vytočíš ? pokud ta baterka není vysloveně na šrot tak musí nabudit aspoň altík a ten by to měl potom rožnout ne ?
23:32:34
19.06.2006
19.06.2006

Rabbit
pajavlk:
Jo, tak to nevim jakej je rozdíl mezi LOVATO a BRC bombou. Ale jediná cesta je fakt asi výměna. Nová bomba stojí mám dojem 5000 i s multiventilem s elektronickym zavíránim. (Mimochodem, to elektronický zavírání je bezva věc. Když mám vybitou baterku, tak už je mi prd platný, že bydlim na kopci. Motor totiž při puštění auta z kopce stejně nechytne páč je zavřenej plyn
. Ale to sem někde uplně jinde.)
Jo, tak to nevim jakej je rozdíl mezi LOVATO a BRC bombou. Ale jediná cesta je fakt asi výměna. Nová bomba stojí mám dojem 5000 i s multiventilem s elektronickym zavíránim. (Mimochodem, to elektronický zavírání je bezva věc. Když mám vybitou baterku, tak už je mi prd platný, že bydlim na kopci. Motor totiž při puštění auta z kopce stejně nechytne páč je zavřenej plyn

15:14:15
19.06.2006
19.06.2006

Gryzly
-> pajavlk: Jenže v těch papírech je napsaný i číslo nádrže, takže přehodit těžko, leda zkusit si nechat zapsat jednu nádrž do dvou aut. Jinak za sedačky koukaj právě na to číslo nádrže.
07:57:24
19.06.2006
19.06.2006

pajavlk
-> Borin: kámoš to má ve velkým techničáku i v malým a normálně prošel ale je to už dýl ..
07:56:45
19.06.2006
19.06.2006

pajavlk
-> Rabbit: mám ještě jednu lahev v druhý šhade ta je ještě na rok ale je to BRC a já mám LOVATO sou tam úplně jiný multiventily to asi zaměnit jentak nemůžu ne ?
00:32:20
19.06.2006
19.06.2006

Borin - Král tuzerů
-> pajavlk: V papírech nejsou jen ty papíry ale i zápis o tom plynu...Z technický tě podle mě vyrazej za to že v techničáku ten plyn máš a v autě ne za to že sis to nenechal přepsat že to je zrušený...
00:26:44
19.06.2006
19.06.2006

Rabbit
Tak kup novou flašku. Nebo nějakou, která vydrží ještě tak 3 roky, aby si to měl ještě na další technickou a pakzas něco seženeš.
Měl sem stejnej problém a nakonec se koupila nová. A je zas 10 let pokoj. Když sem scháněl starou bombu, tak nikdo neměl. Jen co to bylo hotový se jich tu objevili mraky. (Jako vždy. :-( )
Měl sem stejnej problém a nakonec se koupila nová. A je zas 10 let pokoj. Když sem scháněl starou bombu, tak nikdo neměl. Jen co to bylo hotový se jich tu objevili mraky. (Jako vždy. :-( )
23:15:25
18.06.2006
18.06.2006

pajavlk
zdarec heleďte mám propadlou flašku i revize než shánět po okolí stk kde na to kašlou to rači z auta vymontuju a potom to tam zase dám .. a teď co všechno bych měl vymontovat aby tam ten plyn jakoby nebyl ? zplyňovač a hadice to je jasný ale za sedačky snad nekoukaj ne ? a s papírama jak stačí když z techničáku vytrhnu ty papíry od plynu ? 
