skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Ele. zapalování
11:08:28
29.06.2006
29.06.2006

Samantus
To ze Ludek vola na tisic let stary telefonni cislo me vubec neprekvapuje, kdyz resi rok starou kirriho zrusenou registraci nebo jirikovy mangelsy:-) holt tu dlouho nebyl a ani nevi ze Saky zbankrotoval a obesil se
12:33:40
28.06.2006
28.06.2006

Gryzly
-> sep: ?
12:33:28
28.06.2006
28.06.2006

Gryzly
-> sep: o jedné která možná nefunguje bych vedel, dáš 4000,-
07:20:47
28.06.2006
28.06.2006

sep
-> King: : touha odlišit se byla stejná jako dnes,ale možnosti nesrovnatelně menší(stříkané tenisáky na kouli tažného,odznáčky v palubce atd atd.-),a jestli vyhodit dnes 5000 za laminoděs nebo tehdy ekvivalent za ETZ,jsem pro to druhé.-)
00:25:10
28.06.2006
28.06.2006

King
-> Luděk: Zapomněls, že Telecom nedávno přečíslovával, das ist klar
-> Pavel P.: Ta cena je docela hustá - 650Kčs, řekněme na dnešní ceny tak 5000Kč - to bylo skutečně jenom pro fajšmekry :) Za jak dlouho se to mohlo "zaplatit" při úspoře řekněme 5pct spotřeby a ceně benálu 2Kč? .)


-> Pavel P.: Ta cena je docela hustá - 650Kčs, řekněme na dnešní ceny tak 5000Kč - to bylo skutečně jenom pro fajšmekry :) Za jak dlouho se to mohlo "zaplatit" při úspoře řekněme 5pct spotřeby a ceně benálu 2Kč? .)
14:42:18
27.06.2006
27.06.2006

Petr Abrahámek
-> Luděk: Soude podle toho ze je tam jeste Kcs tak to bude velice strej inzerat takze nevim ejstli existuje vubec to tel cislo


14:17:35
27.06.2006
27.06.2006

Pavel P..
-> Luděk: zkus poslat poštovního holuba..


14:13:50
27.06.2006
27.06.2006

Luděk
-> Pavel P.: jsem tam telefonoval,ale nikdo to tam nebere

13:50:11
27.06.2006
27.06.2006

Pavel P..
kua já přidám obrázek a ono se to ani neposune nahoru...

13:49:10
27.06.2006
27.06.2006

Pavel P..
detail textu
13:48:50
27.06.2006
27.06.2006

Pavel P..
eště jeden obrázek
13:26:33
27.06.2006
27.06.2006

Pavel P..
tohle jsem našel ve Světě motorů..
22:23:09
21.06.2006
21.06.2006

King
-> BUTCH: Nemáš čirou náhodou zapojenej kablík od startéru k zapalovací cívce (neboli přemostění předřadnýho odporu cívky během startu).Pokud ano a chová se to takhle, pak je jedno z možných vysvětlení i to, že je částečně prošvihlej koncovej tranzistor zapalování a nebo si zapomněl připojit 15tku na předřadnej odpor cívky....
19:19:08
19.06.2006
19.06.2006

BUTCH
Tak sem dneska do auta dal ten můj ETZ a po nadlábnutí se zvýší otáčky asi na 1 sekundu tak na 1500otc a pak to jakoby zadušeně chcipne a tak porad dokola.... Po zpětnem zabudování klasickeho zapalovani to de normálně, tak asi bude chyba někde v tom ETZ...

17:31:47
18.06.2006
18.06.2006

sep
-> King: :obracet se na redakci SM,rok 77,já jsem jen tlumočil,ty výsledky byly jak říkám na válcích a přesné hodnoty už nevím,jestli se donutím tak to pohledám....
11:41:55
18.06.2006
18.06.2006

King
-> sep: Já se taky těším na případný výsledky testu, ale ohledně úspor paliva s el. zapalováním jsem tak trošku skeptik. Nějak se mi nechce věřit, že s bezvadně fungujícím a správně nastaveným zapalování žigula by na témže autě po aplikaci EZ znamenalo pokles spotřeby o litr.
22:23:21
17.06.2006
17.06.2006

PeterP136
A co tak otvorit to a nakreslit schemu? ;)
22:12:56
17.06.2006
17.06.2006

Gryzly
Tak já to nakonec ani nikdy netestoval, ani nevim kam to ten kolega strčil, takže nemohu posloužit se zkušenostma
16:06:57
17.06.2006
17.06.2006

sep
-> BUTCH: :jj,dej pak vědět
16:06:25
17.06.2006
17.06.2006

BUTCH
->sep: Takze, + plus, - minus, K kladivko, O otackomer....
Hmmmmm dobra, az dam motor do auta (asi v pondeli) tak to tam zkusim zapojit
Hmmmmm dobra, az dam motor do auta (asi v pondeli) tak to tam zkusim zapojit

16:00:48
17.06.2006
17.06.2006

sep
-> BUTCH: :zapojení máš v tom minulém tématu,žádná věda to není.......bylo to měřeno na dynamometru a ta spotřeba šla v určitých režimech dolů o překvapivě dost,mám dojem že u žigula až o litr,musel bych to hledat.
15:51:05
17.06.2006
17.06.2006

BUTCH
->sep: hmmm a mas k tomu nejakej podrobnejsi popis (treba dobovej) jak to zapijit a jak je to s tim meritelnym prinosem ke snizeni spotrebe a zvyseni vykonu???

15:47:42
17.06.2006
17.06.2006

Pavel P..
tenhle stroj jsem viděl v Břežanech na vrakáči v jednom vraku...
15:45:40
17.06.2006
17.06.2006

sep
-> BUTCH: :od doby toho tématu co dával odkaz Pilot jsem trochu zjišťoval dál,tohle není to Kavozácké,ale ETZ z Komunálních služeb Horní Počernice,velmi slušný výrobek na svou dobu(taky stál přes 600Kčs a to už byly peníze),je to někdy z druhé poloviny 70 let,má to měřitelný přínos ve snížení spotřeby a zvýšení výkonu,dobové reference to mělo vynikající,otázka v jakém fyzickém stavu je to dnes....
15:23:44
17.06.2006
17.06.2006

Pilot 105
15:21:09
17.06.2006
17.06.2006

BUTCH
3)
15:20:14
17.06.2006
17.06.2006

BUTCH
2)
15:19:17
17.06.2006
17.06.2006

BUTCH
1)
15:18:42
17.06.2006
17.06.2006

BUTCH
Tak sem u nas na vrakaci nasel v jedne stovce toto zapalovani, bylo pridelane vedle indukcni civky, ale nebylo zapojene. Tak by mne zajimalo co to je zac a jestli to ma cenu vubec zprovoznovat anebo to je šit? Diky
