svi*e ourednicky motor + Lpg rapid

prohledat
46 příspěvků (zobrazeno 1 až 46) od 07.06.2006 do 19.06.2006, založil/a Jarda - zrušená registrace
řadit dle data
22:24:44
19.06.2006
Gryzly
-> Pavel P.: tu seženeš stejně jako tu plnou moc. načmáráš něco na papír, dolů dáš svuj podpis a podpis tvého nej kamaráda a nikdo nekontroluje, jestli tvuj kamarad někdy ten motor vlastnil.
20:36:30
19.06.2006
Pavel P..
-> kliste: a kde ji mám sebrat když ten motor už v autě byl? asi zajdu ke kámošovi a napíše mi ji.. sice má krám s mobilama ale snad to nebude divný..5 4
17:36:24
19.06.2006
kliste
-> Pavel P.: chteji kupni smlouvu na motor
16:01:05
19.06.2006
Pavel P..
-> Gryzly: no podle mě by měli stačit dvě evidenčky, jedna kvůli zapsání motoru a druhá už se zapsanym motorem k převodu.
15:59:27
19.06.2006
Gryzly
-> Pavel P.: no na dost technických nepoznaj motor Š120 od Š130 (nebo je jim to fuk. A nebo to přepsat na puvodního majitele s tou plnou mocí. Tu si napišeš sám a puvodní majitel to ani nemusí vedět.

No zkus to protáhnou jednou dvěma evidenčkama a uvidíš třeba pohoda.
15:50:26
19.06.2006
Pavel P..
-> Gryzly: nj ale to bych byl pak v prdeli, musel bych přehodit motor a jet tam se 130kou a pak tam zase vrátit 136ku, jenže další háček je v tom že žádnou 130ku nemám
15:49:11
19.06.2006
Gryzly
-> Pavel P.: No záleží jaký ty ouředníci jsou svi*ě (viz titulek) někde totiž nepovolujou jakýkoliv změny v polopřevodu. A todle by mohl bejt ten háček. Zkus to a uvidíš.
15:41:32
19.06.2006
Pavel P..
-> Gryzly: původní majitel akorát vymazal číslo motoru, motor tam byl už při koupi, auto je na mě odhlášený, takže když na evidenčce napíšou jinej typ motoru, ale když je ten typ povolenej jako záměnej díl, tak by neměl být problem to nechat zapsat už při převodu, s tim že bude stačit jedna evidenčka, místo toho abych nechal nejdřív zapsat motor a potom to na sebe s další evidenčkou převest,, stejně mi budou měnit velkej TP protože je plnej...
15:34:57
19.06.2006
Gryzly
-> Pavel P.: podle mě to neprojde, protože na evidenčce se kontroluje číslo i typ motoru a typ motoru je jiný. bud to bude muset přepsat puvodní majitel (neby ty s fiktivní plnou mocí) a e nebo postup že se to přepíše při přihlášení, proptože je to povolenej motor.
15:02:44
19.06.2006
Pavel P..
-> Luděk: mám origo 742 motor
14:49:43
19.06.2006
Luděk
-> Pavel P.: typ motoru Ti bude souhlasit, protože jde o motor 742.13x pokud tam máš origo 742jkový motor, jenom jsem jim to musel před dvěma lety vysvětlovat na ME tak, že padnuly z mý strany sprostý slova a byl pokoj 4
14:06:31
19.06.2006
Pavel P..
-> Matsoft: děkuju pěkně..112
14:04:41
19.06.2006
Matsoft
-> Pavel P.: Jednoduche, na evidencce ti napisou ze nesouhlasi typ motoru, ale ze je schvaleneho typu... A pri prihlaseni si ten motor nechas zapsat.
20:18:19
18.06.2006
PeterP136
-> King: Oooo diky diky velky K I N G U. 1
20:05:50
18.06.2006
Pavel P..
Potřeboval bych také jednu radu.: mám rapida kterej je 130ka, motor je v něm 742.136, teď je v polopřewodu (tudíž na mě odhlášenej), číslo motoru v TP je vymazané... a moje otázka zní: projde to evidenčkou když nesouhlasí typ motoru? a co bude třeba udělat abych to mohl na sebe přepsat? dík za rady.. chystám se na to v nejbilžší době , tak ať vim co mě čeká.
18:05:47
17.06.2006
King
-> PeterP136: No dobrá, speciálně kvůli Tobě připouštím existenci ještě třetí skupiny plynivkářů - ty co jim benal sice nefunguje, ale aspoň vědí proč :)
17:26:21
17.06.2006
PeterP136
-> King: Mne nefunguje. Asi to bude tym ze tam nie je ani kvapka benzinu a vzhladom na par 100km urazenych s deravym esickom tam bude teraz akurat tak bordel do ktoreho by som benzin liat nechcel. Ale asi budem musiet vzhladom na to ze stk je uz na jesen.No a pred stk zase emiska.
12:40:49
17.06.2006
King
-> Gryzly: Částečně to souvisí i s tím, co jsem psal před chvílí - lidi jsou prostě paka a můžeš jim miliónkrát vysvětlovat, že kromě fungujícího lpg režimu, by jim mělo na plynivce fungovat i beno (aspoň na 90pct :), ale je to marný, je to marný, je to marný :)
12:38:07
17.06.2006
King
-> COL: Dobře, když na to příjde i mě je revize na dvě věci, ale to lze říct třeba o nás dvou a dalších pár plynivkářích na virtu, ale pak je tady spousta dalších, co v životě nepochopí, jak to funguje a jak je o hubu ingnorovat (resp. ani nezjistit) drobný závady. Když se pak něco semele v souvislosti s lpg, asi je lepší mít revize v TP v pořádku - s jedním razítkem za 6let se to asi blbě ukecává :c)
00:09:27
16.06.2006
COL
-> King: ja uz to auto mam 6 let, tak jsem ta s nim byl uz 3x a za tu dobu jsem byl u plynaru na reviz jen 1x.... Jinak tam, co jsem byl na emisich,to chlapik ocuchaval stejne jako to ocuchavaji u plynaru - akorat nikam nic nepsal.
00:07:29
16.06.2006
COL
-> Jarda: jo, a taky se my chybely dva srouby na prirube kloubovyho hridele, pac, kdyz jsem to tyden pred tim montoval, tak jsem je ozvejkal a nechtel jsem je tam davat znovu.
21:24:09
15.06.2006
Gryzly
-> King: Mě akorát minule říkali na STK že si to mám před vjezdem dovnitř přepnout na benzín. a ono to cizí auto pak nechtělo asi minutu chytnout. Tak jsem to tam trápil a technik divne koukal. Ale prošlo to.
20:29:34
15.06.2006
King
-> COL: Nevím, situace na poli legislativy kolem aut je na můj vkus hodně turbulentní8 Čili, co platilo před 2ma lety, kdy jsem protahoval shade přes STK, už nemusí platit, ale řek bych, že pořád platí, že lpg revize by měla bejt jednou za 10tkm nebo jednou za rok - takže pro plynivkáře jednou za rok i když se najdou případi, co těch 10tkm za rok s plynem nenalítaj - třeba já teď:c) Každopádně osobně neznám nikoho, kdo by vyhazoval prachy za každoroční revizi, alébrž ji absolvují před kolečkem STK. Ač nesnáším zbytečnou buzeraci, příjde mi revize aspoň před STK jako poměrně užitečná věc, protože část plynivkářů (platí to obecně o každé skupině lidí) jsou prostě vypatlanci, kterým je šumák i když jim půlka z každý nádrže uteče do luftu. Kdysi jeden takovej křupan, majíce interiér shade provoněn směsí ProPánaBhútána, si ještě zapálil čvaňháka a pokus o kremaci vlastní rodiny byl částečně úspěšnej. Pak už stačí jenom reportáž Johnyho 1000kg v televizi Znova, že plynivce po nárazu do lampy "vybuchla nádrž plynu" (svatá prostato! :) a okolí na nás kouká půl roku jak na vrahy :) Podmínkou STK jsou čerstvý emise a revize (nebo aspoň do nedávna to tak bylo. Před vjezdem mi vždycky očuchávali únik na běžícím motoru, ale to je obvykle OK, pokud člověk není střevo. No a pak už jenom překousnout ty poznámky typu "Tak si aspoň na ten favomotor vyražte číslo z tý 105ky, co máte v TP, ať to nevypadá tak blbě..."

3 "Ano, provedu!" :c)
18:16:49
15.06.2006
Jarda - zrušená registrace
-> COL: kvuli listam9
11:36:34
15.06.2006
Luděk
-> COL: u nás chtějí revizi na LPG před každou STK 7
11:25:29
15.06.2006
COL
-> King: Revize u plynaru pred STK? Sice by se mela delat kazdy rok, ale nikdo ji nikdy nechtel, tak jsem tam byl jen jednou.... Na emisich to ale vzdy oblezl s detektorem, ovsem nic nezapsal. Jednou to navic oblejzali s deetktoremi na STK, kam jsem prijel na plyn a nezdalo se jim, ze po zastaveni mtoru ho v motorovym prostoru nadetekovali 81 , pak me ale vysoupli kvuli stresnim listam a priste uz ro nedelali... STK Chodovec
22:46:48
14.06.2006
Jarda - zrušená registrace
tak mi to zapsal, ale jen do velkyho, v malym nechal rapid 1309 a udelal vymaz, ve velkym nechal puvodni vykon, spotrebu atd. hlavne ze mel kecy kvuli LPG8 proste se jim jen nechce nic delat, tak vyhazuji lidi z ouradu10 121
13:53:08
11.06.2006
King
-> p.b.: Záleží na firmě - někdo ti dá štempl za 100 někdo za 300Kč. Za pětiminutovej úkon vč. razíka do TP je slušná hodinová sazba :c)
13:43:56
11.06.2006
p.b.
Není to sice k tématu, ale mohl bych se zeptat kolik vlastně ta revize stojí? Dík
13:39:13
11.06.2006
King
-> kliste: Ráčej prominout, ale výměna kastle je poměrně dost brutální zásah do lpg zařízení (většinu spojů je potřeba rozebrat a všechno přestěhovat do nový kastle). Proto mi příjde revize jako docela adekvátní krok. Ostatně kolečko revize-emise-stk je normální v případě pravidelný STK i v případě přestaveb.

Jardovi by moh dát odpověď někdo na lpg konfeře na Pandoře, protože to vypadá, že úředník chce něco, co není třeba (revize by měla stačit) - každopádně to chce si získat maximum informací a blba utlouct :) Když jsem měnil na plynivce kastli, taky mi nějakej trotl z dopr. inspektorátu hrozil, že musím mít potvrzení o odb. montáži lpg a já si rozjednal, že mi v dílně za mírnej poplatek napíšou takovej nějakej canc. Naštěstí ovšem na našm inspektorátu bylo úředníků jak blech, takže tam panovala místy názorová pluralita a já měl štěstí, že jsem narazil na liberálnější soudružku úřednici, kterou dokázala uspokojit jenom revize :c)
09:30:12
08.06.2006
kliste
Ja bych to strilel, po me chteli jen revizi a to jsem menil kastli.
00:08:50
08.06.2006
Johny Death
-> Jarda: no ja vycházim z toho kdž jsem si byl nechat montovat lpg do filcky tak mi řekli že i kdybych si přivezl jinej brc tak že mi to nemužou udělat že mají koncesi jen na lovtech
21:07:34
07.06.2006
Jarda - zrušená registrace
-> Johny Death: ja fakt nevim, ale klidne ti do lovato systemu namontuji brc bombu a zapisi do prilohy..... to jsem videl...
20:59:54
07.06.2006
Johny Death
-> Jarda: no to možná můžou ale přepsat udaje okolo montáže to nemužou. jsou vždycky školeni na nejaou značku a i když je to to stejný tak by to brckaři udělat nemohli. ale tu kontrolu asi jo. skus se zajet na to zeptat na nejakou lpg stanici kde to montujou jestli by ten paspír nemohli změnit.
20:43:41
07.06.2006
Jarda - zrušená registrace
-> Johny Death: kontrolu- revizi mi delaji normalne, ti, co delaji to BRC
20:36:09
07.06.2006
Johny Death
-> Jarda: Tak to budeš muset najít firmu která dělá lovato protože ti s licencí na brc ti to neudělají a když jo tak to nebude platit :) ale ještě jedna věc co když by sis zašel do nějaké firmy co delá to lovato na kontrolu stavu LPG a já myslím že by ti to současně mohli přepsat a stalo by to nějakých 200,- ne?
20:29:54
07.06.2006
Jarda - zrušená registrace
-> Johny Death: jj, zkusim pohledat, je to tusim nejaky hl propan nebo tak nejak, je to lovato nebo zajdu za lidma, kteri tu delaji brc, ale to by stalo asi dost a jeste nevim, jestli by me s tim nevyrazil....
20:16:24
07.06.2006
Johny Death
-> Jarda: tak tam zavolej pošli mail napiš dopis pošli holuba cokoli třeba by to pochopili a pošlou ti to i poštou.
20:12:33
07.06.2006
Jarda - zrušená registrace
-> Johny Death: ja uz rapida s lpg koupil a je to montovano v ostrave, tzn. pres 300km 8
20:10:31
07.06.2006
Jarda - zrušená registrace
-> PeterP136: ja to vim, jen tady jsou taci debilove, kdyz tu byli dva, tak u neho nikdo nebyl, ale ted tam sedi sam a neni mozno nic vyridit....8
20:09:45
07.06.2006
Johny Death
-> Jarda: mimochodem kdo ti tam to lpg dával? nejaká firma? jestli jo tak za nima zajdi a já si myslím že tam se nebude takovej problém domluvit aby ti tu přílohu změnily. nemysliš?
20:07:57
07.06.2006
Johny Death
-> Jarda: a jo to mě nedošlo že to maš do nejakýho terminu... tak to fakt nakonec zase skončí tam kde vždycky.. na uplatcích ...7
20:06:40
07.06.2006
Jarda - zrušená registrace
se mi ztratil prispevek9

-> Johny Death: 2jenomze ja to potrebuji stihnout do STK, jak mi propadne, tak uz se tu s nikym nebavej a rovnou vyhazujou, pokud neni platna STK, tak v papirech zadnou zmenu nikomu neudelaj
20:04:19
07.06.2006
Jarda - zrušená registrace
-> Johny Death:
20:00:07
07.06.2006
Johny Death
tak k té nule připiš čárku a bude to 136 :)
19:21:52
07.06.2006
Jarda - zrušená registrace
tak si jdu zapsat motor 742.136 do rapida mam s sebou doklad o nabyti motoru, TP, OTP, evidencku, kde je napsano vozidlo vyhovuje pouzit zamenny dil, mesic starou LPG kontrolu a vyhodil me za to, ze nemam doklad od LPG servisu o montazi LPG do noveho motoru9 rikam, ze jsem na nove saci dal cely karb i s plynem, ze jsem do LPG systemu nezasahoval a on, ze v priloze LPG je psan motor 130 jakto? tak jsem zvedav, kdo mi zmeni motor v priloze na 136 a kdo mi da doklad, ze mi montoval plyn a pokud, tak kolik me to bude stat, protoze vime jak to je, kdyz nekdo neco nutne potrebuje, vsechny je121 121 121 121 121 121 121 121 121 *121* *121* *121* ouredniky debilni*8* jo a jeste, ze chce novou kontrolu lpg na novym motoru

to to mam na dopravku 30km a vyhodil me jiz po druhy, nenapadlo by meto
Extreme Tyres