Příčný výfuk 130L/A

prohledat
47 příspěvků (zobrazeno 1 až 47) od 26.08.2002 do 09.09.2002, založil/a
řadit dle data
01:43:45
09.09.2002
Honza Kolín
2 Jirik:
Tak kdo ho vlastně vyrábí????
Koupil bych to raději u výrobce.
21:53:30
08.09.2002
Dan
Bohužel, dost natuněnejch aut je v tomhle stavu. Paxe divte těm cenám......
Tady u nás jezdil golfák jednička a ten měl taky hezkej lak, ale děravej byl jak řešeto, fakt hanba a motor hustá čadivka......
Hanba, nic jinýho.
15:54:34
06.09.2002
Jirik
Jezdím se tam jako většina lidí už jenom podívat protože ceny jsou mnohdy jinde lepší, chce se to hlavně podívat, internet. ceníkama samozřejmě počínaje. Nechá tě sice lecos vyzkoušet, ale když si to nekoupíš tak kouká jak zevl. To v JK Designu jsou podstatně ochotnější i když můj poslední kšeft s nima dopadl víceméně tragicky, ale vše se nakonec vyřešilo. Teď naposledy se snažili nalákat nějakýho chudáka na vystavenýho Kadetta na prodej. Lak měl vyfiknutej pěkně. Ale mladík viděl Kadetta a hurráá na něj aniž by ho nějak prohlíd. Mrknul zběžně na kola, jemně vytažený blatníky a interiér a to bylo vše.
Nepodíval se zespoda a podrobněji na některé části plechařiny, že je to rezavý jako prase a celej ten fešáckej lak je fouknutej na to jak to bylo. Na předním blatníku ten lak praskal a dělalo to bubliny jako kráva. To se auto celé překytuje a foukne třeba 5ti a více vrstvama vrchního laku a pak to dělá tohle. Jasně že je Káďa už prodanej. Nejsou to ale auta mít je 25 let jako škoduli. Můžeš to s tím laufem ještě zkusit, nepočítám však že budeš úspěšný.
15:45:55
06.09.2002
Jirik
Tam už ho asi nekoupíš, výrobce ho poslal do řiti protože neplatil. Vždycky si tam natahal zboží a vesele prodával a výrobci neplatil nic. A to byli kámoši. V tomhle případě skutečně BYLI. A měl to tam kurewsky natažený a to fest. Ve verzi bez přepážek pro felicii si nasadil 1500,- !!!!!!! A to má vstupní trubku normální pohliník ocel. Škodováckej má i svody nerez + pružná jednotka proti vyibracím. Pokud ho chceš prozatímně nebo jenom na chvíli a pak tam chceš příčnej i pro větší parádu tak se na to vyprdni.
08:10:27
06.09.2002
Honza Kolín
2 Libor:
Tak to je síla.Aby se nám nepoprali po netu.Tak teda nevim.Příčňák?Podélňák?Sé riovku?Ne tu sériovku rozhodně ne! Myslím si, že každý má tu svou pravdu, za kterou si stojí.Nikomu to neberu.Osobně jem nakloněnej podélnému vejfuku od Raceline Plzně.

K té výrobě:
Jesli se do toho pustím a povede se.(kvalitně) Tak bych ti taky nějakej ten vejfuk vyrobil.
Jenže jestli jsi četl i jiné témata, tak jsi asi zjistil, že stříkám škůdku a že ji mám uplně holou, a že ji chci co nejdříve dodělat.To zabere moc a moc času.Proto jsem se přikláněl ke koupení nerez vejfuku a ne k jeho výrobě. Ale znám taky kámoše, který by chtěl nerez vejfuk vyrobit, takže by toho bylo víc.
Kdyžtak dám vědět.Ale raději si koupím prozatím nerez v Plzni.(podélný).
Nepiš mi na mail, jakou bys měl přesně představu o vejfuku.
Mail by měl být drahotajan@seznam.cz
18:34:35
05.09.2002
To Honza Kolin: Budes delat ten nerez vyfuk LA ??

Nějak to tu přerostlo v "svatou válku" ;))
15:03:03
05.09.2002
PJ
Na svem aute ne, nikdy jsem na nem pricnak nemel, ale se 120kou jednoho kamarada ano. S burgessem byl motor od 4000 vys znatelne zivejsi nez s LS/A pricnakem a motor sel tocit o nejakych 100-200 otacek vys. Proto jsem ani nakonec nechtel ten tvuj pricnak, tahle zkusenost me odradila.

Ale nechci hanit zbozi, kdo chce vyfuk, ktery v podstate neni nijak extra slyset, dobre vypada a ma nejak pozitivni vliv na vykon, tak pro toho je ten tvuj pricnak jak stvoreny.
12:41:21
05.09.2002
Zazaa
2 PJ : dovolim si male rypnuti - ty si zkousel na svem aute L/A pricnak a burgess ? ze ses si tak jistej ze burgess ma pozitivnejsi vliv nez pricnak ?? :)
12:16:22
05.09.2002
Radek
Omlouvám se zapoměl jsem že jsou zde jen samí experti. Je to věc přístupu a věc toho čemu kdo říká úprava.
11:27:49
05.09.2002
PJ
2U-Geen: Samozrejme, ze to seriovemu motoru pomuze, porad je to lepsi nez seriovy vyfuk, ale nepomuze mu to tak, jako klasicky plnopruchozi absoprcni vyfuk, to je ma zkusenost. Pokud mam seradit, jak kladou ty vyfuky odpor, tak je to seriovy>LS/A>PA a mezi to si muzes dat x dalsich vyfuku.

2Zazza: Aby ty sis nehajil svoje zbozi :-) Ale mas pravdu, cim vice pruchozi vyfuk, tim vetsi randal, chce to najit vhodny kompromis. Ovsem bez diskuse je oba ty plnopruchozi vyfuky co jsem mel ja, mely na vykon pozitivnejsi vliv nez LS/A pricnak. Ze to jede lepe nekde v 2500 otackach je mozne, ale to me nezajima. Pokud jedes ostre, tak se motor toci jen v relativne uzkem spektru otacek, jen od te vyse, kdy uz nejde zaradit nizsi stupen az do maxima, coz muze byt nejakych 4-6000.
10:23:38
05.09.2002
Jirik
Pěkný čtení, práce je na tom při výrobě jak na kostele. Mám doma taky vytisknuté plány a nějaký další po disketách. Je to spíš ale takový luštění, protože jsou to skeny z plánů nevalné kvality papíru. Ale vypadají jako originál. Tuším že tam je i razítko AZNP.
09:26:19
05.09.2002
Zazaa
ja ty pricne vejfuky delam takze lehke upresneni

2 radek : podivej se na plan na vejfuk 130L/A a sundej plast ze serioveho vejfuku a pak povidej neco o pruchodnosti
pricnak ma pruchodnost dalkeo vetsi (1. komora - 21 der prumer 10mm jako prechod - 2. komora - 20 der prumer 10mm prechod do trubky a pak je jen absorbcni tlumic coz je derovana pruchozi trubka )
proti tomu je ten seriovej zatlumenej jaxvine :)

a co psal PJ ze nejlepsi je burgess taky neni tak uplne pravda
pac burgess je pouze absorbcni tlumic bez zadne komory to je dobre ve vysokejch otackach, ale ne v nizkejch proto se na okruhovky davaly pouze svody pac ty motory behaly v uzkem spektru velmi vusokejch otacek ale treba na souteze a rally se davaly pricnaky pac s nima motory behaly v sirsim rozsahu otacek
nehlede na to ze na delsi cestu dela ten burgess strasnej kraval :)

a namontovanim pricnaku na seriovej motor se zadne ventilove pera neznici to co je v tech planech na 130L/A je jen navrh uprav a je to vydane pro takove ty domaci kutily a amaterske zavodniky skodovka si stejne stavela jine vejfuky a ladila je na brzdach primo na motor takze ten vejfuk je navrzenej tak aby behal i s relativne lehce upravenym motorem
a jedna z veci ktere ten vejfuk dela je ze "tahne olej" takze se muze malicko zvysit spotreba oleje a to prave proto ze je otevrenejsi

a k tomu svareni
nerez se da varit obyc COckem (svary reznou a sou strasne nachylny na praskani)
nebo nerez dratem pod argonem - pokud vynecham ze drat je drahej jaxvine tak zkoncis na tom ze nesezenes argon pac se neplni do vlastnich nadob takze si musis pronajmout jejich lahev a platit najem :(
to vareni elektrodou neni nic moc (oper to praska) a nejde to klasickou elektrikou ale misis mit svareci invertor !!!
nejlepsi je svareni TIGem ale to zase stoji strasny prachy :(
23:06:11
04.09.2002
U-Geen
Ty ne, PJ a Radek... ale fakt sem se dobře pobavil :-))
23:03:33
04.09.2002
Jirik
Já ?
22:46:17
04.09.2002
U-Geen
2 PJ. Aha, takze muj seriovy 120kovy motor byl závodní, protože po aplikaci výfuku LS/A začal jet o hodně líp. Škoda že sem ho prodal, moh sem ho dát nějakýmu závodníkovi, eště by s nim udělal terno.
22:30:41
04.09.2002
U-Geen
Ehm, kdyby ste se podíváli na plánek výfuku L(S)/A, tak byste neplácali nesmysly.
22:16:28
04.09.2002
Radek
Já nesouhlasím příčný závodní výfuk L/SA pokud je opravdu udělaný podle schématu má na tuty větší odpor otcův kámoš má závodní škodu a výfuk má větší odpor. Jinak pokud by jste dali tento výfuk na neupravenej motor tak by se stalo to že by to nevydržely ventilové pružiny. Ono totiž to není tak lechký osadit si auto výfukem vše sovisý ze vším proto jsem si dal výfuk který má tlumič z golfu ono totiž zehnat výfuk z nerezu (kvalitního není taky tak lehký ona je nerez a nerez). Vyděl jsem mnoho výfuků ala L/SA a většina byla jen vzkuchaná trubka. Záleží na tom kdo na co má a jak si upravuje auto a na co to auto má jestli na ježdění nebo nato aby se na něj chodil dívat do garáže.
21:19:09
04.09.2002
Dan
To je základ......
Dyž motor vydejchne, musí se taky nadechnout.... A přes uříunutej tubus s papírákem se spíš udusí horkým vzduchem.....
Jasně, že příčňák pro 120 LS/A je navrženej pro závodní motor. Ale že má větší odpor ? Se mi nezdá.... Ten motor to ze sebe potřebuje vypláchnout a né to eště ňák zdržovat. Ty nejdrsnější okruhofky měly jen svody, rourka a čau !
Já ze svých zkušeností můžu říct, že po instalaci celýho "A" vejfucku umravněnýho na obyčejnej motor + KN filtr ve Favu se normální Fáčka nehrabou ani omylem. Kámošovi se slušnou 135 sem zmizel jak pára nad hrncem bez obtíží.
Co udělá Rapid s motorem Favo 136 + KN + příčňák 120 LS/A, částečně leštěnejma svodama a přetryskovaným karbíkem teprv čekáme, eště nejezdí. Paxe opět rád podělím o zkušenosti.
Vejfuckům ZDAR !!!
09:19:25
04.09.2002
Jirik
Jenomže co odvedeš to tam musíš taky nějakým způsobem nasát.
Klasický tubus s papírovým filtrem nenasaje potřebné množství vzduchu. A motor se pak dusí. To U-geen a Luboš vyřešili montáží air kitu. Ještě by to chtělo nějakým způsobem, nasávačem či hadicí přitáhnout studený vzduch přímo k filtru. Mluvil jsem o tom s několika lidmi kteří jezdili soutěže a nebo dělali mechaniky. Prostě, "soutěžní" výfuk s rychlým odvodem plynů a bez patřičného sání nepřidá ani hovno naopak zvedne spotřebu a pojede to když to dobře dopadne stejně. Efektní doplněk.
07:50:53
04.09.2002
Jirka K.
Mám dotázek,
proč by závodní speciál LS/A měl mít osazený výfuk s větším odporem? Myslel jsem si, že jde o to aby se z motoru odváděli spaliny co nejrychleji a nejefektivněji tzn. čím menší odpor tím lepší vyplachování aj. ?
00:08:31
04.09.2002
PJ
2U-Geen: Dovolil bych si lehce :-) nesouhlasit. Myslim si spis, podle toho, co jsem mohl zkusit, ze ten Ackovy pricnak neni pro seriovy motor nejvhodnejsi, klade moc velky odpor a ze srovnani s obycejnym burgessem vychazi hur. Alespon z aut, ve kterych jsem jel a mely ho, jsem z toho mel tento pocit.

Ten vyfuk totiz neni udelany pro seriovy motor, ale pro upraveny, ktery pokazde potrebuje vyfuk z jinym odporem a zrovna LS/A zrejme vyzadovala odpor vetsi, a tak pro ni byl tento vyfuk vysoce vhodny. Ale obycejna seriovka nebo vicemene seriovka potrebuje odpor co nejmensi, a proto se k ni lepe hodi normalni plnopruchozi absorpcni vyfuk s kratkym tlumicem.

Jinymi slovy, kazdemu motoru bude vyhovovat jiny vyfuk, ale na seriovku se jednoznacne nejvice hodi vyfuk s odporem co nejmensim, to same pokud ji jen mirne vylepsis. Takze bych nerikal, ze ten LS/A vyfuk byl navrzeny pro "tyto" motory, vlastnosti motoru, pro ktery byl navrzen, treba s tim tvym mnoho spolecneho asi nemely...
18:12:38
03.09.2002
Hmm, vím že nerez svařit jde (mám pocit že ta svářečka je na Argon) ja to myslel tak že né každy tuhle láhev má doma (nebo k ní má přístup). Nebo mi chcete říct že vaříte nerez CO ??
To Honza Kolín: když najedeš myší na jméno tak to kontakt hodí : barell@seznam.cz ..
Pokud opravdu budeš nerez příčák dělat přesně podle plánu .. tak si u tebe jeden (i dva) bloknu :)) .. kámošovi jsem nabídl "modré z nebe" ale cena prostě letěla příšerně nahoru ..

Olhedně nárazníku .. když to děláš podle plánů tak je to v "zadním čele" tak by to snad vadit nemuselo ..
13:04:12
03.09.2002
Eva
2 Libor: svarit to jde, ja mam taky navarovanou nerez koncovku (navic prodlouzenou 20 cm nerezovou trubkou) do koncovyho tlumice...a drzi to uz 2 roky :-)))
09:47:12
03.09.2002
Jirik
Milý dane, jenomže ten lauf není namontovanej jen tak. To zase nevíš co mluvíš.
Ten tlumič je rozebíranej a má předělávanej vnitřek a dodělávanou přepážku takového zvláštního tvaru. Pro Feldu je průchozí. Mě to s ním jede teda líp než předtím a jak říkám není to pouze vsugerovaný názor, ale i názory ostatních lidí co v tom jeli, nebo měli tu čest se s tím i svézt. jde jenom o svody, které jsou z nerezu a to co je použito z tlumiče na toho "dvoulitra" je vlastně jenom jeho plášť. Co to udělá s kterým motorem je už různé, když to jede dobře na 105, neznamená to že pojede stejně dobře na 130.
A když si někdo klohní ty vaše příčňáky doma v garáži jako že L/A, tak už vidím jak ty dírky, přepážky a další věci sedí na setiny milimetrů nebo alespoň na milimetry a že to všude 100percentně těsní. Neříkejte mi že bude jeden jako druhej. Když si koupíte nějakej Remus univerzál 50 - x KW tak to bude taky loterie, jakpak to asi pojede. Nakonec to jenom prdí a řve a jede to furt stejně (kámoš mi to potvrdí na Fiestě 1.4 z Escorta).
Takže jeden druhému nenapadejte to co si tam chce namontovat je to každého věc.
Taky jsem se rozhodoval pro příčnej a dokonce znám asi dva lidi který mají tenhle jmenovaný z nerezu uložený jako příčný, ale nelíbí se mi ten pod nárazníkem visící a čelo sekat nebudu. U koho se mi ten příčňák vyloženě líbil byl Luboš (čili Tuner 1). Nakonec jsem se stejně rozhodl pro podélnej a jsem s ním moc spokojenej í když nepopírám že příčnej s nerez krytem má své kouzlo.
23:24:08
02.09.2002
U-Geen
2 Honza: Mno o tech prachach - kdyz Jirik pise, ze se nekomu zhorsili jizdni vykony, tak to asi mluvi za vse ne? Pricnak se da sehnat za 2500 komplet se svodem a pruznou jednotkou, bez ní vyjde na 1800 a to si myslim ze neni az zas tak hrozna cena. Jinak mam dojem ze za raceline by se vesel, tam je tusim dost mista ne?
23:17:10
02.09.2002
Honza Kolín
To:U-Green
Myslím, že každej nemá možnost si nechat udělat příčný výfuk na míru!A určitě si tam spousta lidí nechce nechat ten strašnej sériovej vejfuk.Takže si myslím, že ten podélnej je dobrý přechodný řešení. Jo a chci se tě zeptat, zda si myslíš, že se ten vejfuk dá vecpat dozádu i když má člověk nárazník raceline od Ellri? Nevím, ptám se?
Honnza
23:11:24
02.09.2002
U-Geen
2 Dan: Mluvíš mi ze srdce. Na tom sme se shodli s kámošem, že jedinej vejfuk, kterej tomuhle motoru pomůže, je příčňák stavěnej podle specifikace. On to má vyzkoušeno s víc vejfukama, ja jenom přechod série - LS/A. Na 120ce to byl SAKRA rozdil.

Prostě nejlepší je vejfuk kterej bys tím kterým motorem, nebo aspoň blízkým, odbržděnej. Proto si myslim že různý uiniverzály dělený jako napríklad u Layitingu na 1400 sou uplne naprd...
22:46:48
02.09.2002
Honza Kolín
To Libor:
K tomu sváření:) Moc se v tom nevyznám, ale existují nerez elektrody, které šlapají na normální svářečce.Není to levná záležitost. Jinak o sváření se moc nestarám, protože můj taťka má státní svářecí zkoušky a tak se to nějak zvládne. Ale teď se spíše přikloňuji k řešení koupit ten podélný nerez vejfuk.Tlačí mě čas a tak bych si s nim nemohl vyhrát.:) Snad bude dobrej.Kdyžtak si pak udělám svůj. Jinak budu rád, když mi pošleš na můj mail nějaký kontak na tebe, protože až budu potřebovat nerez, tak bych tě rád požádál o jeho sehnání.Doufám, že nejseš z druhé strany republiky.Dík Honza email adresa:drahotajan@seznam. cz
22:31:53
02.09.2002
Dan
Yo.
Kámoš teď něgdy bude vařit normální trubku k nerezu, taxem zvědavej...
Mlel něco o ňáký atmosféře, argon, nebo tak něco.... a samozřejmě ty elektrody.

A taky bych si rejpnul do toho konstatování "je to z ňákýho Golfa".
To snad nemůže bejt nigdy ono, dyž je to na jiný auto... A zvlášť na jinej objem. Dyť Škodovky sou 1200 nebo 1300 a dáte tam tlumič "z ňákýho Golfa", ten je dimenzovanej úplně jinak, ty plyny se tam musí plašit jak dyž do nich střelí ! Ten vejfuk např. pro "A" skupinu, příčňák, co měly závoďáky - je přesně spočítanej a na ten motor odladěnej. Pak to může ject líp. Ale nabastlenej vejfuck zbůhvíčeho ? Kámoš má na 105 taky ňákej něco snad z Kadeta a jediný, co sem poznal je, že to víc prdí a neni to tak přidušený. Rozhodně to líp nejede.......
Dyť každej motor má jinou rychlost vyplachování, já čuměl jak pako, dyž mi před dlaní otůrovali motor v "A" Fabii, málem mi to prostřelilo ruku...A byla to 1400 a mělo to ubohejch přes sto koní. A co tepvr "CUPová" Octavie. Tam dybyste dali špunt a prošlápli plyn, tak to buď prostřelí zeď a nebo někoho zabije.
A něgdo řekne "Já tam mam tlumič z dvoulitra"..... To je jako dyby tam nebyl. Nacpěte plechovku železným šrotem a kovovejma třískama a máte ten samej SHIT efekt.
20:38:40
02.09.2002
Jirik
Elektrodami especialle, že ?
17:12:34
02.09.2002
To Honza Kolin:

Hmm a cim to chces svarovat ?? Jinak jestli shanis nerez plechy tak dej vedet kolik a jakeho muzu sehnat pres kamose ve vyrobne.

Stejne me zajima cim to budes varit ..
12:47:15
02.09.2002
Jirik
V tej firmě už ho ztuha koupíš. Milej pan majitel neplatil výrobci za dodané zboží. Nasadil si ceny jako kráva (a to tvrdě) a tak mu ho přestal dodávat.
Tlumič je prej skutečně z nějakýho dvoulitra VW. Jsem s ním spokojenej, snad vydrží dlouho. Ale jet s ním na dovolenou třeba 1000 km bych nechtěl. Je to spíš na machrování (pěkně prdí) a na cukačky. Na dálky je to dost naprt a to ti řekne plno lidí co ho má.
Tatík ho má na Feldě a je to tak akorát. Na škodě to má ostřejší zvuk a při padání to poprdlává a chraplavě ustřeluje. A jinak co lauf to originál. Na každym autě to mělo jinej zvuk, jednomu to s tim jelo líp, druhýmu hůř. Já jsem naštěstí ta první možnost - odzkoušeno na každodením úseku do práce = vyšší rychlost v daném úseku a možnost dát dříve vyšší kvalt.
20:45:47
01.09.2002
Honza Kolín
to PJ:
to PJ:
Nazdárek,
docela by mě dost zajímalo, kdy jsi ten vejfuk kupoval.Myslíš, že ho ještě v té Plzni budou mít?Zrovna takovej scháním v okolí Kolína, ale nic podobného tu nikde není.Dokonce jsem se snažil sehnat nerez plech(že bych si ho sám vyrobil), ale ten sehnat taky nemůžu.Docela bych se do Plzně vydal, ale nerad bych tam jel nadarmo.Nevíš, jak se přesně ta firma jmenuje?Nebo ještě lepší,nemáš ne ně tel.?Dík
19:10:56
28.08.2002
Radek
Dnes má příčnej výfuk skoro každej já jsem ho měl taky do doby kdy jsem si zehnal přes inzerát podélnej komplet v nerezu. Podle mne má lepší zvuk oproti příčnýmu a policajti tak nebuzerujou. Tlumič je z nějákýho golfa.
10:32:25
28.08.2002
Jirka K.
O velkou hlučnost mi ani tak nejde. Jde spíš o to aby nedělal kravál, ale aby se zlepšila pružnost motoru aj.. Pokud by byl schovaný v motorovém prostoru tím líp. Nerez koncovku mám z původního výfuku (upravenej obyč.).
14:31:56
27.08.2002
rider.v
Já jsem jednu dobu vyráběl příčné výfuky(prodával jsem je za 1200,-Kč. Byly z 1,5mm plechu přesně podle plánů na 120LS.Jeden mám na autě už 2,5 roku,jen koncovku jsem si udělal z nerezu a prakticky to nerezne(umístění v motorovém prostoru).Pokud stojíš o hlučnost,tak by se ti asi nelíbil,protože hlučnější je v režimu otáček 3500 a víc.A to nejlepší nakonec.Prošel jsem s ním i na technické.Auto mám nafoceno,ale není ještě ve stavu,kdy bych ho mohl vystavit na webu a asi ani nikdy nebude(přítelkyně tomuto koníčku není nakloněna).
09:20:33
27.08.2002
Hafan
2Pj:no cekal jsem kdy se tady objevis a pochlubis se :))) Ale ja mam taky diplom HEC :)))
08:09:08
27.08.2002
wekky
pořídil jsem absorpční do standardního umístění od ZAPA sport za 3,4kKč.
1. zatím se vždy jen ohlédly. Byl jsem s tím i na STK (protože se mi nechtělo se s ním sundávat) a v pohodě prošlo.
2. po namontování na 120LS byl pružnější, po změně na favo je to ještě trošku lepší. Rozhodně jsem čekal spíše jen změnu zvukovou. Překvapil.
3. jestli je to opravdu nerez a i se svody, tak ta cena se dá. Jde o to, co stavíš. Ovšem já bych to nedal.
06:47:06
27.08.2002
Jirka K.
Poraďte kde by se a za kolik dal případně sehnat příčňák i se svodama za rozumnější cenu.
22:26:54
26.08.2002
Jirik
Ten už má halda lidí co znám, včetně mě. Už to přestává bejt taková rarita co to bejvala.
A tatík ho má na Feldě včetně svodů, ale bez přepážky. Za chvíli budeš větší frajer právě s tím příčňákem. :o)
22:15:45
26.08.2002
PJ
Ja mam ted nerezeovy plnopruchozi vyfuk z Raceline v Plzni za cca 1800 Kc, jen je podelny. Ale ja moc pricnaky nemusim, takze mi vyhovuje. Cena je vice nez prizniva, zvuk se mi hodne libi a na pohled je taky pekny. Vyhral jsem s nim dokonce anketu o nejlepsi vyfuk na takovym kamaradskym srazu :-) Vid, U-Geene? Aha, tys tam vlastne nebyl...
21:35:17
26.08.2002
Dan
Cha cha, tak to mam strach, že ten "sériově vypadající" laděný bude za ty prachy stát. Příčňák za 2000,- to vyřeší mnohem líp !!!
Já už ten černej s chromáckou koncovkou, co o něm mluvíš viděl, dokonce i za 1000,- Kámoč to dal na 105 a ani hovno sme nepoznali. Možná to víc chrčelo, ale NEPOZNATELNĚ.....
Ruce pryč vod něj ! Za 5000,- :o)
20:09:03
26.08.2002
Jirka K.
Ten chlapík co mi to nabízel má možnost si to všechno nechat vyřezat laserem. A nabízel mi to komplet i se svodama. Jsou nutné velké zásahy do karoserie? V Jeremenkovi ulici v Praze 4 prodávají údajně sportovně laděný výfuk za 5.500,- tvarově skoro jako sériový, leč rozměrově je to pějknej komín a že prej je vevnitř ještě nějak upravený tak nevím. Jinak mám Rapida 136 tak by mně zajímalo co by to s ním udělalo.
18:07:00
26.08.2002
U-Geen
1. zatim bez problemu, tukam na dřevo
2. mno 120ka mi začala lítat velice solidně
3. asi ne, koupil bych normalnka to co mam ja, tj. z 1,5mm plechu
17:29:26
26.08.2002
1. Cajti - ruznorode, spis pokecaj .. ale muzes chytit kretena a jses v pr.... . Ja sem to tam mel asi pul roku a zadny problem.. Mam za to ze ti v soucasne dobe nemuze policajt zabavit OTP takze maji SMULU .. STK je opet o necem jinem ..
2. Podle me ani ne vykon . subjektivne to leti lip do otacek, ale to muze byt taky tim ze si po vymene standardu za pricak musis prestelovat zapalovani ..
3. Tezko soudit - cena je fakt vysoka - kdysi mi to kamos, co dela v nerez-vyrobne zkousel nacenit HRUUZA lezlo to jeste vic - dalsi otazka je jak kvalitne ti to udelaji (predpokladam ze to vyrabi BEZ svodu) kdysi davno to nabizeli za cca 2500 a svody bys nechal udelat obycejne .. za 6000 bych do toho nesel.
14:07:33
26.08.2002
lukas
za ty prachy bych se na nejakej debilni vejfuk vysral a nacpal to do motoru, brzd, kastle ... za ty prachy zvetsis vykon vic a efektivnej nez vejfuckem.
13:56:14
26.08.2002
Jirka K.
Zdravím všechny, chtěl bych se dotázat jaké máte praktické zkušenosti s tímto výfukem (případně jiným sportovně upraveným výfukem).
1. Jak se tváří policajti na hlučnost?
2. Jak moc se zvedne výkon oproti sériovému výfuku?
3. Zda se vyplatí nechat si ho vyrobit na zakázku z nerezu (cena cca 6.000,- :-((( dostal
jsem prachy z pojistky :o))) ?
Dík za každou radu (dobrou) :o)
Extreme Tyres