Staré škodovky škodí zdraví

prohledat
177 příspěvků (zobrazeno 51 až 100) od 03.06.2006 do 10.06.2006, založil/a Bobesh
řadit dle data
09:45:03
07.06.2006
Johny Death
-> Esso: jj v každejch áčkách nejáká škodárna na pordej vždycky stojí.
08:31:11
07.06.2006
Esso
-> Gryzly: ale prodavaj kdyz sem tam byl pred mesicem a pul tak tam meli dost pohnilou skodu 105 za 7000,-
06:41:32
07.06.2006
Gryzly
-> Johny Death: myslím že takovýdle auta vubec neprodávaj. Ale podle mě to možná prodávaj do obyč bazarů, a nebo mají nějakej svuj bazar pod jiným jmenem kde to prodávaj.
22:38:59
06.06.2006
Johny Death
tak mě napadá AAA jsou charita??? co vlastně pak s tím vyoupeným žigulem udělají? seštrotují aby ochránili řidiče??? nebo nablejskajou jak psi kulky a prodaj o 50% dráž a když né tady tak šup na kamion a zase do jinýho kraje 1
21:02:21
06.06.2006
Gryzly
-> Luukkyy: -> Labros: A co napsat za dva dny šefredaktorovy? 5
20:45:12
06.06.2006
Syny
-> ondie: 52 jj, 48 neni skoro nic a na takovouhle deformaci si myslim ze to nastaci!!! Chtej to proste vykopat z ulic!!! 11
20:36:21
06.06.2006
Martin
Ono se žigulíku neříkalo nadarmo vydlabanej ingot 3
20:34:20
06.06.2006
ondie
Můj názor je,že podobně vymodelovaná propaganda o rakvích s motorem vzadu jako v níže uvedeném článku p.Rýdla se konala už tehdy ve Světě Motorů v tom crashtestu se škodou 105..podle mě aby jí zmasakrovali,tak jak jí zmasakrovali,tak jí museli rozjet na mnohem víc než uváděných 48km/h ... Je to hnus !!!
18:11:20
06.06.2006
lubosgls
nutno dodat ze dacka je dost vysoka takze temer celej naraz pohltil naraznik, kdyby byla o 20cm nizsi tak by sly sel do kelu celej predek chladic by to taky nevydzel, tak by me nezbyvalo nic jinyho nez zavolat odtah
18:06:33
06.06.2006
lubosgls
ja pridam svuj nazor taky, necetl jsem cele tema takze nevim o cem jste tu debatovali, ale ktematu, videl jsem srazku felicie rv. 2000 se 4pytli s tim zminovanym zigulikem a hadajte kdo dopadl huren na zigulu byl zmackanej pravej predni blatnik a predek byl posunutej asi o 10cm do motoroviho prostoru, felicie byla natom podstatne hure by zmacka jako harmonika( pohnuty byli i A sloupky zbytek si muzete domyslet), v clanku zminovana dacie ja jsem vlastnik tohoto vozu(musim dodat ze po tech letech je natom po technicke strance velice dobre) asi pred mesicem jsem zavinil v brne nehodu : v padesatce jsem prehlidl na krizovatce stojicí missan primera(mimochodem na oranzove osetlo) skody: ja promaclej naraznik do motorvyho prstoru, posunuta kapota a vyskocil chladic z drzaku( pul centimetrem a bylo by po nem.) ), skody na nissanu, kufr, kapota fufru , obe zadni svetla, pravej a levej zadni blatak skoda 78t, mimochodem ja jsem s mista nehody bez problemu odjel(jenom jsem bouchl jednou kladivem do predni masky abych mohl posunout chladic drel o vodni pumpu) nissan neodjel mel neco se zadni napravou, skoda na dacii 4t
15:51:34
06.06.2006
Luukkyy
-> Labros: To je dost možný. Jenže pokud se chce pan Rýdl i nadále živit novinařinou, tak to bude mít bez mailu dost špatné3
15:47:11
06.06.2006
Labros
-> Hurdis: no jo jenže model 96 asi nenabízej v AAA za 20 tisíc plus starýho žigulíka 4
15:46:16
06.06.2006
Labros
-> Luukkyy: Za chvilku ti dojde: poštovní schránka příjemce je přeplněna. Nebo: poštovní schránka příjemce neexistuje na tomto serveru. Uživatel pravděpodobně účet zrušil, protože se mohl posrat z toho, že mu napsalo za den asi 1000 škodovkářů 1
15:41:26
06.06.2006
Luukkyy
Přitvrzujeme: Vážený pane Rýdle,



Jsem poněkud překvapen, že jste mi neodpověděl na můj mail z 5.6.2005. Domníval jsem se totiž, že Vašemu článku předcházely běžné zdrojové rešerše.



Pokud jste je prováděl, měla by Vám odpověď zabrat cca 20 minut.



Pokud Vás zajímá důvod mých dotazů, rád Vám prozradím následující.

Ve Vašem článku „TÉMA: Máte v garáži pojízdnou rakev?“, publikujete fakta a informace, které se mi přes veškerou snahu nepodařilo z veřejných zdrojů dohledat. Informace, které jsem nalezl, dokonce ukazují na přesně opačné závěry, než činíte Vy.



Proto se Vás znovu ptám:





Kolika procenty se na smrtelných nehodách v ČR podílí Škodovky řady 100 až 136?

Která politická strana slibovala před letošními volbami dotaci na nákup nového automobilu?

Jaký je rozdíl mezi způsobem financování lékařského ošetření řidiče Škody 120 a řidiče Škody Fabie?

Kolik bylo v roce 2005 smrtelných nehod vozů Škoda 105, zapříčiněných sjetými pneumatikami?

Jaké jsou výsledky letošního nebo loňského crashtestu Fordu Escort r.v. 1985 a kde jsou publikovány?

A proč je v článku jmenovitě zmíněn autobazar AAA, přesto že to nemá žádný faktický význam?







Poslední dotaz kladu proto, že Váš text silně připomíná PR článek. Nevěřím tomu, že by seriozní novinář, za jakého Vás pokládám ,takovýto text publikoval, stejně jako nevěřím, že by publikoval informace z neověřených zdrojů.



Děkuji a s pozdravem,

15:30:33
06.06.2006
Hurdis
jo jen tak mimochodem, když už se tady probírali ty escorty, tak jsem měl možnost dnes sledovat crash test escortu (kulatý model asi 96?) v bezprostřední blízkosti

borec jel přede mnou za Litomyšlí po státovce, pak začal odbočovat na vedlejší cestu do vesnice, najel tam moc rychle dostal smyk a narval to levým předkem přímo do opěrné pískovcové zdi prvního stavení

rána jako prase a auto nevypadalo zrovna vesele, zato týpek jo, podle mě aspon 6 panáků před jízdou10
15:21:24
06.06.2006
Hurdis
-> Luukkyy: 3 157
15:20:39
06.06.2006
Luukkyy
-> Hurdis: No nic, času bylo dost, jdu ho prudit dál....
15:18:46
06.06.2006
Hurdis
jinak pan redaktor mi zatím taky neodepsal150
15:17:35
06.06.2006
Hurdis
-> Labros: 05.06.06 22:32:20

měnil jsem jen zadní čelo a kapotu a přední masku se světlem a blinkrem, trošku se poklepal zadní blatník blatník jinak vše v pohodě, pojišťovna zaplatila a ještě zbylo na pivo, to byly časy1
12:08:24
06.06.2006
Luukkyy
-> Labros: Neboj, taky to přijde 3 A dobře mu z toho nebude, škrabákovi. Ta karta na benzín, nebo co za to dostal, ta mu pěkně zhořkne....
10:41:03
06.06.2006
Labros
-> Labros: Zjistil jsem, že nejlepší způsob, jak někoho přimět k odpovědi, je nařknout ho z něčeho, na čem mu záleží. Šéfredaktor SM mi odpověděl jen jednou, když jsem ho obvinil, že je nejspíš sám nebezpečný řidič 1
10:39:36
06.06.2006
Labros
-> Hurdis: to teda gratulace, tos měnil asi jen zadní čelo a možná příčku motoru? Nosníky vydržely?
10:38:44
06.06.2006
Labros
-> Luukkyy: Na mě se po dvou odpovědích už taky vys*al 4
09:00:40
06.06.2006
Luukkyy
Čekám na odpovědi..... Ale pan Ing. Rýdl zatím není tak pružný jako v případě Labrose nebo Johnyho Deatha......3 3 3
22:32:20
05.06.2006
Hurdis
2) rok 2001 náraz ze zadu, odbočoval jsem na vedlejší na křižovatce tvaru obrácené Y, zezadu mě bez brždění naprala ženská s Favoritem, (prý se ohlížela dozadu na děti) , i když jsem v tu chvíli stál na brzdě doplachtil jsem ještě předkem do Warťase, stojícího na druhé straně křižovatky, pár dní jsem nemohl otočit hlavou, dle policie rychlost favoritu v době nárazu asi 42 km/h, většinu zachytila koule, fáčko bylo na sra*ky a muselo se odtáhnout
zvětšit Staré škodovky škodí zdraví - obrázek od Hurdis vložen 05.06.2006 22:32:20
22:31:54
05.06.2006
Hurdis
Tak fotky už jdou, takže něco k nehodám těch našich rakví



pár nehod se škodovkou jsem si zažil a rozhodně ji nepovažuji za nebezpečné auto:



1) rok 1991 -nedání přednosti od řidiče nákladního vozidla – při nouzovém vyhýbacím manévru na náledí následoval jump přes zábradlí mostku (škoda že nemám foto ze předu - auto přepůlilo zělězobetonový sloupek - chladič zázrakem přežil), následovali asi 2 otočky přes budku ze stráně, v 0,5m závějích sněhu, auto skončilo na boku

já jsem vyplachtil zadním oknem, otec zůstal za volantem, oba jsme vyvázli jen s pár boulemi



auto po otočení na kola, vytažení traktorem zpět na silnici, výměně 2 proražených pneu, vypáčením zadního čela od motoru - ODJELO PO VLASTNÍ OSE!!



Cena nového vozidla v r. 87 – 53 000,-

Škoda určená pojištovnou v r. 1991 – 43 500,- :-)

zvětšit Staré škodovky škodí zdraví - obrázek od Hurdis vložen 05.06.2006 22:31:54
21:26:56
05.06.2006
COL
Lidi, ze se kvuli tomu rozcilujete.....
21:26:46
05.06.2006
minno
to je ale hňup10 takéto priblblé názory mi pripomínajú hitlerov názor na židov. Vyvraždiť, nech zostane len čistá rasa10 fakt super...
19:45:54
05.06.2006
malvas
tento pan co napsal ten clanek si opravdu nevidi do huby 133 jsem zvedav jestli se jeste dotycny pan ozve
19:17:03
05.06.2006
Pedros
-> Labros: To mě docela zajímá,jestli se ten xindl novinářskej podplacenej ozve.. Ví o tom hovno a bude někde mektat 8
18:11:48
05.06.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> Labros 05.06.06 17:51:38: starejch socialistickejch aut1



Mno pan novinář/redatratktor kdyby byl drobátko víc chytřejší tak by ho napadla výmluva nějak takto: "Řidiči starých "nebezpečných" aut jezdí pomaleji a respektují zákon jen z ze strachu o své zdraví..."5
18:06:49
05.06.2006
Labros
-> exBagrr: To asi ne, jak by asi mohlo, když tak v 19ti dostal od tatínka nějakou fóbii aby nemusel jako socky spolužáci sockou do školy novinařiny 4
18:01:10
05.06.2006
Bagrr- máma mele Emu
-> Labros 05.06.06 17:49:26: Asi mu nedošlo, že většina škodofkářů je vlastně automekánik samouk1
17:51:38
05.06.2006
Labros
Nakonec stejně někam napíše, že napsal článek o nebezpečnosti starejch aut a že hóódně potrefenejch hus zakejhalo... 4
17:49:26
05.06.2006
Labros
-> Johny Death: Mě naprosto dostaly 2 věty, co ti napsal "Při koupi ojetého vozu, nemáte-li na nový, postupujte ovšem velmi opatrně. Doporučuji si vzít s sebou do bazaru automechanika."

3 3 3
17:43:13
05.06.2006
Johny Death
Zapomněl jsemmu tam dopsat že teda AAAčka s nim pěkně vydrbali a at si to nenechá íbit ze honorář si zaslouží v plné výši :)
17:41:58
05.06.2006
Johny Death
a odpověd ale to se vám číst nebude chtít :)))





Dobrý den pane Inženýre. Ani po přečteníá vašeho mailu mi nepřišel váš článek relevantní a stále mi přijde jako zcela neseriózní. Mohl bych mít na vás jeden dotaz? Můžete mi říct kde je hranice bezpečnosti jakého auta??? Jmenoval jste škodovky olcity ba dokonce jestli si dobře vzpomínám žigiliky což jsou auta podotýkám vyráběná z milimetrového plechu a zničit takovýto vůz chce spíše pád z lomu než běžnou dopravní nehodu. Zkuste se zamyslet nad tím do jaké míry naše jednání na silnicích ovlivňují vozy a jakou měrou se na dopravních nehodách podílíme my samotní jako lidé. Není to spíše o zodpovědnosti nás a ne toho v čem jezdíme? Já osobně mám škodovky dvě jednu 120 model A rok 79 kterou chystám na zapsání na veterána, druhou škodovku mám upravenou e věřte že co po technické stránce leckdy předčí tzv bezpečné vozy, které nejsou škodovky ale které už také ledasco pamatují a má škodovka je určitě v lepším technickém stavu než ledajaké jiná vozidla která dnes můžete potkat s tím rozdílem že ja v autě nemám airbag. No ruku na srdce ani již asi podle vás zcela bezpečný vuz fábie junior jej nemá. Dokonce nemá mnoho dalších věcí a věřte že bezpečněji se budu cítit v té škodovce. Jinak po uklidnění vašich obav o mou bezpečnost mám i Felícií kterou mám pro běžné ježdění protože je na LPG čili z finančních důvodů. Dále jsem se pozastavoval nad zmíněním firmy AAA, kdy jsem nepochopil jak v pode vás seriózním článku můžete vůbec jmenovat jakoukoli firmu notabene takovou, která se vám za auto zaručí pouze do vyjetí z jejich brány a dál už je to na vás. Ještě i mnou ironizovanému panu doktorovi. Nepochybuji o jeho kvalitách protože tyto lidi velice obdivuji i má přítelkyně je medička a mám k těmto lidem úctu. To co mí přišlo velice nevhodné bylo opět zmínění pouze škodovek. Proč tam pan doktor například nezmínil vozy Škoda superb ze kterých se v poslední době sypou jen mrtvoly. Možná také proto se tento vuz stel tak neoblíbeným a když by jste si prohlédl statistiky prodejnosti těchto vozu tak zjistíte že jsou spíše úsměvné než plnící marketingový plán. Důvod? Jejich nebezpečnost. Proč mimochodem pan doktor nezmínil zachraňování motorkářů. Přijdou vám tito lidé ve větším bezpečí at jejich chováním nebo i prostředky na kterých se přepravuji??? Ne. Vše se motá pouze okolo Škodovek protože někdo prostě potřebuje prodávat nové vozy a lidé po přečtení nabudou dojmu že škodovka = smrt a tak rychle upalují do nejbližších AAA a koupí si nějakou jinou vraždu. A snad již poslední věc. Ty důvěryhodné zdroje máte na mysli časopis svět motoru??? To co jsem v článku označil před tím za lež bylo například konkrétně vámi zmiňovány test nárazu na pevnou překážku. Psal jste že byla podrobena klasickým testům. Kde jste vzal informaci že klasický test deformačních zón vozu se provádí nárazem na 30% překrytí přední části vozidla? Viděl jste video z toho testu? Pokud ne tak se podívejte na www.johny.faann.net/Crash %20test%20Skoda%20120 zhodnoťte,jestli to byl opravdu plný náraz celou přední částí a tím klasický test deformačních zón a uznejte jestli se mílím v označením údaje v článku za neoběktivní informaci nebo mými slovy dokonce lživý.



Závěrem bych rád napsal že lítost nad vámi mi nebylo z obav o vaší bezpečností protože i za volantem vašeho vysocebezpečného vozu můžete dopadnout tak jako mnozí jiní ve škodovkách protože výkony těchto vozu k tomu svádí, ale přesto doufám že patříte jako já ke zodpovědným řidičům a uvědomujete si co dokáže 1-2 tunové vozidlo při nárazu způsobit. Za sebe mohu říct že mám respekt ke každému řidiči účastnící se dopravního provozu a nezáleží či jede ve škodovce nebo v mercedesu. Bohužel zkušenost mi ukázala že respektující a ohleduplní k ostatním jsou spíše ti v těch škodovkách než ti v těch mercedesech. Reakci nechávám na vás jestli vám přijde mé rozhořčení neoběktivní a neopodstatněné tak ani nemusíte odepisovat i to je názor.



S pozdravem Bc. Martin Slaný



PS: vaše doporučení urychleně vyměnit mé vozy škoda 120-136 za "lepší" to jste možná měl doporučit automobilce škoda která tyto vozy vyráběla ještě dřív něž s nimi začala.A ač možná s vašim údivem těch smrtelných úrazů ve škodovkách není zase tolik jako v těch bezpečných vozech. Možná pro jejich nižší provozní rychlosti a řidiče kteří s těmito vozy jezdí považte i 20Let a ty auta pořád jezdí bez problémů. Myslíte že dnes má jakékoli "bezpečné auto" takovouto životnost? Ani ne že by shnilo ale tím že většinou než uteče doba co tady jezdí škodovky tak většina skončí ve šrotu po havárii. Proč myslíte že těch škodovek je tu tolik? Protože pořád bourají? Možná by nebylo úplně nejlepší zbavovat se škodovek ale dát jednu každému absolventovi autoškoly aby se naučil jezdit a ne mu dát drahý bezpečný vůz převyšující jeho schopnosti a frajerství. Nemyslíte? Věřte že já jako bývalí pravidelný řidič škodovky mám k ostatním na silnici větší úctu než ten kdo se svým prvním silným vozem si bude dokazovat že na to předjetí má a že do te křižovatky to ještě stihne.... Jak jsem psal napíšu znovu ... není to o měkkých autech ale o lidech a jejich rozumu a zodpovědnosti. (a také o stavu vozovek).



17:40:16
05.06.2006
Johny Death
taky si s panem rýem už píší...





Dobrý den,



vycházel jsem ze seriozních zdrojů. Při psaní textu jsem byl zcela střízlivý a od společnosti AAA Auto Praha jsem neobdržel nic.



Citovaní lidé jsou skutečnými odborníky ve svých oborech. Vámi ironizovaný MUDr. Sedlák je vynikající lékař a úžasně obětavý záchranář.



Jezdíte-li skutečně zmiňovanými vozy, doporučuji je Vám je urychleně vyměnit za bezpečnější. Při koupi ojetého vozu, nemáte-li na nový, postupujte ovšem velmi opatrně. Doporučuji si vzít s sebou do bazaru automechanika.



Jedinou nadsázkou bylo sledování reálnosti idei dotovat ze státních zdrojů současným majitelům aut s nižší pasivní bezpečností nákup bezpečnějšího modelu.



Líto Vám být mé osoby určitě nemusí, jezdím kvalitními vozy.



přeji krásné léto



ing. Jan Rýdl



_________________________ __________________________ ___________

> Od: volny_007@volny.cz

> Komu:

> CC:

> Datum: 03.06.2006 14:28

> Předmět:

>

> Dobrý den, měl bych na vás malý dotaz. Zajímalo by mě ohledně vašeho

> článku "Máte v garáži pojízdnou rakev" kolik jste mel promile v krvi

> při jeho smolení případně jaký byl honorář od AAA a jiných sponzorů...

> nebojte nikomu to neřeknu ;-). Ty bludy, které tam píšete vám musely

> zabrat alespoň minutu přemýšlení jestli vůbec že? Nejde mi stále do

> hlavy jak někdo může napsat takový blábol hraničící se šířením

> poplašné zprávy. Alespoň na mě to tak působí a mít nižší inteligenci a

> věřit takovým zdrojům jako je tento tak asi splním očekávání. Hodím

> svoje 3 škodovky z lomu a utíkám do AAAček pro nějaký jiný vrak, za

> kterým mi budou všichni prodejci aaa mávat a modlit se aby mi to kolo

> upadlo až za hranicí jejich pozemku aby už to nebyla jejich starost.

> Chtěl jsem vám ještě pogratulovat k vaší bujné fantazii a krásnému

> sarkastickému humoru asidoktora Sedláka. Leckteří spisovatelé by vám

> mohli závidět vaši fantazii a schopnost psát manipulační články, které

> se dokonce nezakládají ani na pravdivých informacích nýbrž na

> účelových lžích. Možná jste tam nakonec zapomněl jen dopsat "a

> zazvonil zvonec a pohádky je konec"

> pokud ne a tomu co jste napsal opravdu věříte tak mi je vás upřímně líto.

>

> S pozdravem Bc. Martin Slaný

>

>



17:24:07
05.06.2006
Labros
-> Luukkyy: Podobnej dotaz jsem mu položil i já, jestli ví kolik procent těžkých nehod způsobila stará a kolik nová auta. Na to totiž existuje oficiální statistika, měl jsem link ale bohužel ho nemůžu najít.
17:05:55
05.06.2006
Luukkyy
Také jsem moooccc zvědaví na odpovědi: Vážený pane Rýdle.



Děkuji Vám za článek „Máte v garáži pojízdnou rakev?“ na serveru automix.cz. K Vašemu článku bych měl následující doplňující dotazy:



Kolika procenty se na smrtelných nehodách v ČR podílí Škodovky řady 100 až 136.

Která politická strana slibovala před letošními volbami dotaci na nákup nového automobilu? Proč je v článku jmenovitě zmíněn autobazar AAA, přesto že to nemá žádný faktický význam?

Jaký je rozdíl mezi způsobem financování lékařského ošetření řidiče Škody 120 a řidiče Škody Fabie?

Kolik bylo v roce 2005 smrtelných nehod vozů Škoda 105, zapříčiněných sjetými pneumatikami?

Jaké jsou výsledky letošního nebo loňského crashtestu Fordu Escort r.v. 1985 a kde jsou publikovány?





Děkuji a s pozdravem,







Lukáš Janata, DiS





-> Pavel P.: Má nás nechat na pokoji. Já se do něj taky neseru3 3
16:42:08
05.06.2006
Pavel P..
-> Hurdis: téééda vy mu dáváte chudákovi...3 3
16:40:05
05.06.2006
Hurdis
Jsem zvědav na reakci



1 1



Vážený pane redaktore,

děkuji za zveřejnění Vašeho článku na serveru Automix.cz. Už dlouho jsem se tak dobře nepobavil. Je vidět, že toto dílko Vám dalo evidentně mnoho práce a že jste využil znalostí mnoha fundovaných odborníků. Osobně bych na Vašem místě přemýšlel o změně zaměstnání, snaha resp. pokus o novinářskou činnost Vám nesvědčí. Mohu Vám nabídnout místo dělníka, nebudete muset zbytečně používat hlavu. Nebo si raději příště ověřte fakta, než se zesměšníte.



BTW: nejde mi o obhajobu starých aut zn. Škoda 105/136 i když sám jednu vlastním, převážně ze sentimentu a pro zábavu (nikoliv jako jediný dopravní prostředek) , ale pouze reaguji na Vaši, zřejmě dobře zaplacenou, snůšku nesmyslů a překroucených polopravd.



Předem děkuji za odpověď, doufám, že bude obsahovat alespoň souvislé souvětí. Ne jako v případě odpovědi na e-mail, který Vám odeslal jeden můj "kolega". Dokážete to? Věřím že s vypětím všech sil ano.



S pozdravem Jan Hurdálek
16:32:35
05.06.2006
Luukkyy
-> Hurdis: "pan Rýdl je typickým příkladem člověka, konajícího práci, ke kterou nemá ani nejmenší předpoklady", máš na mysli motoristickou novinařinu, nebo novinařinu jako takovou ? On totiž nerozumí ani autům, ani novinařině....
16:20:48
05.06.2006
Hurdis
Zdá se, že pan Rýdl je typickým příkladem člověka, konajícího práci, ke kterou nemá ani nejmenší předpoklady. A odpověď na Labrosův e-mail 3 -prostoduchost sama o sobě.
16:09:03
05.06.2006
Luukkyy
-> Labros: Pan redaktor Rýdl tě má za blbce! Z hlediska novinářské etiky je v takovémto případě přímo nepřípustné uvádět konkretní firmu. Kdyby napsal "podle manažera výkupu autobazaru s největšími počty vykoupených i prodaných aut nebo tak něco tak by ten článek ztratil výpovědní hodnotu, že....
16:02:57
05.06.2006
kirri
-> Labros: někdy se mu podepiš jako Lájosz Bacz a spadne mu sáňka3 nebo jak se to česky řekne
16:02:06
05.06.2006
kirri
-> Labros: tohle je na facku:-)
15:47:30
05.06.2006
Labros
Tak jsem se mýlil 12

Dobré odpoledne,



lituji, ale mýlíte se. Text není reklamou zadanou společností AAA Auto. Jde o běžně používané novinářské "zdrojování". AAA je největší autobazar s největšími počty vykoupených i prodaných aut. Kdo lépe by na otázku možnosti výměny "ojeté za ojeté" mohl kvalifikovaněji odpovědět?





Přeji pěkný den





Jan Rýdl

15:39:25
05.06.2006
kirri
-> Labros: až udá další zdroje, tohle je odpověď na ho.uby, tohle splává každej pane Labrosi3
15:33:10
05.06.2006
Labros
Dobrý den,



znám Vámi zmiňovaný test docela dobře. Mám k dispozici nicméně i jiné zdroje konstatující mizernou bezpečnost těchto aut.



Děkuji za ohlas



Vykejme si, prosím





přeji pěkný den





jan rydl



_________________________ __________________________ ___________

> Datum: 05.06.2006 11:38

> Předmět: Chyba!

>

> Ten článek jsi viděl z rychlíku? Naopak, test Š105 ve Světě Motorů byl

> přesazený náraz, nechápu, jak ses v tom mohl splést... :-O

>

Extreme Tyres