Roomster: 1,2 tříválec:) Prvni Test!!!!

prohledat
51 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 30.05.2006 do 03.06.2006, založil/a mbcko
řadit dle data
21:56:01
03.06.2006
Max
no já předpisově nejezdim. bojim se 1.7. :-)
21:44:01
03.06.2006
kirri
-> Fantozzi: strýc to teď má v njů octavii a zatím žádný problém1 se ani nedivím:-)
21:36:48
03.06.2006
Fantozzi
-> kirri: přesně tak, co se týče spotřeby tahu a tak, je to super motor. I když v oktávce jsem s tim nejel, tak věřím že i tu to dokáže rozhýbat pěkně :-) Ono se s tím slušně jezdit dá, ale stejně, když šlápneš na plyn a ono si to tak spokojeně vrní, na tacho máš 180 a připadáč si jak ve 120 tak to k tomu vyloženě svádí. Proto jsem rád že mi felda ukazuje +/- o 20 víc, abych si mohl ve městě jezdit 70, mimo město do 120 a na dálnici kolem 150. Jsem spokojenej a přitom vím, že jedu předpisově :-)
21:11:43
03.06.2006
kirri
-> Nwkt: jo pokud to bereš tak, ale já to myslel jináč:-) jinak je to hodně úsporný kolem 5.8 jsem se vešel is mou prasojízdou po dálnici
21:10:00
03.06.2006
Nwkt
-> kirri: Ale pokud s tim budeš jezdit denně. Kamarádovo otec má novou oktávku 1.9TDi a jezdí s ní podle předpisů od začátku
21:07:22
03.06.2006
kirri
-> Nwkt: bereš to moc vážně, já sem s tím jezdil s otevřenou pusou a opájel se tím zátahem už od 1800otáček, sebeovládání šlo na pivo:-)
21:05:05
03.06.2006
Nwkt
-> kirri: Pokud máš dobrý sebeovládání tak proč by nešlo?
20:51:10
03.06.2006
kirri
-> Fantozzi: no stím autem se předpisově jezdit nedá:-) a to neříkám s nadsázkou.....
20:33:22
03.06.2006
Fantozzi
-> kirri: no, on má 86 rok, sice motor ve výborným stavu, ale tak tuhej plynovej pedál jsem nezažil, to auto je taky ve vyšších rychlostech docela nepřesný na řízení, ale je to limuzína a ne auto na honění se po daálnici, že :-) každopádně jsem pak měl problém se pak s feldou rozjet, páč jsem měl plyn na podlaze a spojku taky :-)



Jinak brácha má 1.9TDi a to je fakt kára. Jsem jednou jel do brna a jenom tak zlehka přimáčknu plyn a na tachu jsem měl 180, až jsem se leknul, taky bych to bral, ale jak se znám tak by mě to nutilo jezdit rychle, takže bych zase volil víc línou mrchu :-)
18:49:17
03.06.2006
kirri
-> Fantozzi: hehe (se musím smát) Jel sem ve Fabii 1.9TDi normál sešlápnutej plyn a na D2jce 170 a vůbec sem nevěděl, večer jsem jel do práce svým a myslel jsem si že mám zatáhlou ručku, zejména při rozjezdu, strašnýýýýýýýýýýýýý....
10:55:21
03.06.2006
Max
-> Fantozzi: tak jasně...každému vyhovuje nco jiného 4
00:36:12
03.06.2006
Fantozzi
-> Max: :-) ted jsem jezdil nejakou dobu v kamosovym bmw 525, má šestiválec 2,7 a teda jako je to kára, jedu si 150 a jenom lehtám pětku, to se mi líbí, ale pak jsem sedl do feldy a měl jsem z té jízdy větší radost, páč když jezdím tak jako normálně +/- podle předpisů tak ta felda není taková nudná, takže osobně jsem pro kompromis. Třeba naše fábka 1,4 16V 75kW je pro mě ideál.
21:05:26
31.05.2006
Max
-> Sušenka: já neřikám že se to vůbec neliší...

zpočátku mě to taky moc nebralo. ale teď se mi to auto líbí. Neřekl bych že je nemastný neslaný....je to něco uplně jinýho. Prostě není to klasický auto konzervativního stylu.
21:04:42
31.05.2006
Gryzly
Já ho ve čtvrtek poprvé vyděl na vlastní oči, skládali ho z kamionu před naším auto salonem, všim jsem si ho na posldní chvílu, a pak dva dny stál za plotem mezi novejma autama, ted je asi v showroomu
20:58:33
31.05.2006
Sušenka
-> Max: No nevim, ale me prijde, ze se lisi pomerne dost a to prave v detailech, ktere z te studie delaly tak pekne auto - celni okno, velke zadni okno, jina zadni svetla...ja chapu, ze vetsina z toho by tak zvedla cenu auta, ze by to nikdo nekoupil, ale slo to urcite udelat i lip...ted je to takovy nemastny neslany - nepotesi, neurazi...
10:59:07
31.05.2006
Max
-> Fantozzi: já jsem nikdy neřekl co bych nesnel. Jen když máš možnost se svét spouty aut,máš možnost srovnávat 4 A názor že se mi zdá určitý motor na určitý vůz málo jen jen moje konstatování a nikomu to nevnucuju. Nic to nemění na tom čim jezdim. 1 Když se vozíš silnějšíma autama,rychle přivykneš na větší výkon. Dolů se leze vždycky hůř
10:56:32
31.05.2006
Max
-> Kapřík: no já nevim jak jsi přišel na to,že za to může VW....původní studie se od roomstera moc neliší
10:55:17
31.05.2006
Max
-> TOMAS: nemá to dvě turba,ale tubo a kompresor. ten motor je prozatim na testování a byl oszen jen do pola.

-> Luděk: octávku jsem samozřejmě myslel 74kW/75kw. Souhlasim s Vicim že je to na to auto málo. když jsem chtěl jet svižně,jel jsem za 13litrů. Nemyslim tim jako prase,jenom svižně. O 55kW motoru ani nemluvim...to snad ani nemá cenu. To je jako 1,4mpi v octavii II :-/
10:48:11
31.05.2006
Vici
kazdy si koupi co chce,co se mu libi a na co ma 4
09:40:41
31.05.2006
Kapřík - zrušená registrace
jojo prese to auto se nepovedlo za to muze VW 10 puvodni projekt byl mnohem hezci , sou to kurvy no
09:29:47
31.05.2006
Syny
Jezis me se nelibi ty zadni svetla! Vzdyt ty blinkry tam ani nejsou videt a brzofka je pres pul auta! Fuj!
07:36:12
31.05.2006
CHIP
No kazdopadne mam jistotu v jednom, at je roomster jakej je, ojetej ho zatim nedostanu a ja bych si novy auto nikdy nekoupil (leda v pripade ze bych prachy prehazoval vidlema). Je to prosté, auto uz v okamziku vyvezeni ven z autosalonu rapidne strati cenu ... takovouhle vec opravdu nepotrebuju. Jak psal Ludek ... radsi si koupim Octavku I s 1,6 at uz 55 - 74 kw, kde se cena pohybuje uz od 120000.
00:14:56
31.05.2006
Fantozzi
jj, taky se mi poslední dobou zdá, že dost lidí tady háže, co by snesli a co by nesnesli, pod kolik koní, kW, případně ccm by nešli... Já osobně bych teda radši nový auto, třeba oktávku v 1,6, než jakkoli nachipovanou feldu, případně favorita, nebo škodovku
21:04:44
30.05.2006
sep
Samej rakeťák to tady je,když dřív letěli dederoni v trabantech za kterýma byl karavan,a jeli až do jugoslávie taky dojeli,dnes je každýmu 90 koní málo....uřehtanou 105ku na plyn na vás,a vrátit se zpátky až s fotkama nočního Vladivostoku,by vás přešly rejpy1
20:53:21
30.05.2006
Esso
-> Vici: nevim kde by si s tou oktavou 1,6 75kw zdrzoval provoz 1130 to jede po dalnici v pohode a jede to i v kopcich jasne nema to takovy odpich jako 1,8 v turbu ale jede to
20:33:50
30.05.2006
TOMAS
doufam ze se dockame motoru 1.4TSI s vykonem 110kw a dvema turby to bude asi bomba
19:38:03
30.05.2006
Vici
kdyz zni 1,6 55Kw na volnobeh jako diesel tak jsou dve moznosti - bud je po smrti a nebo ma nevhodny olej. tento motor na volnobeh skoro neni slyset.

1,6 74/75kW neni taky zadny zazrak, na octavii je slaby :o(

kdyz clovek chce aby nebrzdil provoz tak spise tdi nebo 2,0 benzin nebo 1,8T. ale i s 1,6 se samozrejme da jet.

onehda sem se svezl s II Combi 2.0FSi a slabsi motor bych nesnesl...4

jinak FSi motory jsou pekna vec jen jsem celkem zvedavy kdo a za kolik to bude (spis nebude) schopen opravit az skonci zaruka (resp i v zaruce ale to vas nemusi srat..)
19:18:00
30.05.2006
Fantozzi
akorát třeba ve fábii se cítím daleko stísněnější než ve feldě, taky co se týče místa pro nohy je felda lepší. oktávka v zadu taky nemá zrovna místa na rozdávání. ale je je fakt, že osobně bych i tak radši fabku :-)
18:23:37
30.05.2006
tomapa
-> kirri: jábych bral asi tu 1.6 ku
16:55:24
30.05.2006
Luděk
jsou i jiný 1,6 motory,než zastaralá 55kW z GOLFa II. generace,ale i tak ...

co se srovnání týče,tak se musí srovnávat cenou za auto,nikoli velikostí a morálním stářím vozu,prostě radši Octavii z 96 roku,než Felicii kombi z roku 2002
16:12:08
30.05.2006
Labros
-> kirri: potvrzuju - po dálnici lítá Oct 1.6 55kW docela slušně a hlučný to není, akorát na volnoběh se to klepe a zní mi to jak diesel
16:02:51
30.05.2006
kirri
-> Max: navic motor tech 150tisic co se s tim najezdilo bez jakehokoli problemu, coz nemuzu rict o tom co mame ted, ten sice tahne a nespomali do kopce, ale tu elektrika, tam nejakej ventil, tam vysoka spotreba, to je porad neco..... zlata octavka, ta by me stacila bohate
16:01:01
30.05.2006
kirri
-> Luděk: no u nove bych sel urcite do 1.6FSi je ve vsem lepsi, nevyhoda je, ze se do ni musi lejt kvalitnejsi benzin. Navic srovnavat Felicii s jakoukoli Octavii nebo Fabii me prijde jako dobrej vtip, ty novejsi auta jsou uplne jinde, co se tyka komfortu, motoru atd....

-> Max: my meli 1.6 55kW Octavii I. jezdila slusne, bez problemu a velkeho hluku 160 po dalnici jinak tak 120-140, do kopce to nemelo takovej tah, ale kdyz sem s tim drandil byla super:-)
15:36:52
30.05.2006
Luděk
-> Max: to záleží,jakou 1,6sku v tý oktávce máš,že 4

jinak jsme to včera řešili individuálně s Chipem a je zřejmě lepší,koupit si za stejný peníze bóktávku byť starší,než Felicii combi
15:34:45
30.05.2006
Max
-> kirri: jj 1

ale je fakt,že já bych 1,2 nechtěl. Ani octavku 1,6 bych nechtěl... přijde mi že to nejde 3

15:29:20
30.05.2006
kirri
-> Max: sak to říkám:-)))
15:28:43
30.05.2006
kirri
-> Fantozzi: to nemá se škodovkářema nic společnýho, jen je fakt, že v takovým autě je tohle asi to nejhorší řešení, navíc kombinovaně to žere 6.6, takže počítej tak o litr větší spotřebu, protože s tím budeš jezdit "normálně"
15:28:31
30.05.2006
Max
taky si dělám srandu z 1,2HTP - hovno to pojede 3

ale je fakt,že feldě ten motor stačí v pohodě. A navíc fabii je samozřejmě těžší než felda.



škodovka roomstrem zavedla 4 tou modelovou řadu,aby rozšířila svoji nabídku :-)

Minulý týden jsem na montáži viděl policejního roomstra,vypadal zajímavě s majákama 3
15:25:45
30.05.2006
Max
-> kirri: octavie II Rs je buď 2.0T FSi nebo bude 2.0TDi PD
15:24:25
30.05.2006
Fantozzi
:-) nejvíc se mi líbí, jak zatvrzelí škodovkáří říkají o roomsterovi, že je to lenochod :-)



ono takový auto si většinou pořídí někdo, kdo potřebuje relatvině velkou užitnou hodnotu a motor 1.2 si pak do něj pořídí ten, kdo nejezdí přehnaně dlouhý štreky, nenakládá to železnýma traverzama a vyhovuje mu slušná spotřeba a nízký ručení a nezabije ho, že se nebude moct honit s ostatními účastníky provozu.



To auto je docela povedený a motor 1.2 12V není špatnej motor, ať si každej říká co chce ;-)



mimochodem, máme kangoo 1.2 a jezdí do cca 120km/h to jezdí stejně jak třeba felicia, takže rozhodně žádná hrůza
15:23:54
30.05.2006
kirri
Navíc Octavie II. RS má být taky v TDI, tzv Rychlý saze:-)
15:21:27
30.05.2006
kirri
-> Labros: no ne, když má motory z Fabie, tak tam hodit ten 96kW, pěkný kola zelený třmeny nějaký změny v interiéru lak, spoilery a je to.......
15:19:09
30.05.2006
Labros
-> kirri: Roomster RS 3 že by další vývojový krok od Oct combi RS 2
15:18:36
30.05.2006
Luděk
škodovka potřebovala auto do segmentu pickup+normální používání a to se jí tímhle asi povedlo,ceny začínají od 339tis. Kč
15:13:28
30.05.2006
Max
no já jsem zatim jezdil jen v nejsilnější TD (74kW) s plnou náloží. A musim říct,že zevnitř mě to auto celkem mile překvapilo. ač jsem ze začátku nebyl nijak nadšen jeho vzhledem,tak teď se mi líbí :-) vevnitř je spousta řekl bych dobrých vychytávek 4 uvidíte sami,až se taky svezete 1
14:45:19
30.05.2006
dial K for Karlos
he dneska jsem viděl v Praze 2 roomstery a teda nezaujme,ale ani neurazí.. Myslel jsem, že to bude horší obluda
14:28:58
30.05.2006
kirri
jak by vypadal roomster RS9 ty voe, teď mě to blísklo hlavou, to by bylo..........
14:27:19
30.05.2006
kirri
-> mbcko: to není auto pro adrenalin, cenovky začínaj na 330tisících za základní verzi, tuším, musel bych se podívat a ono zrychlení za 16 sekund není zas tak špatný, ten kdo to auto nebude nakládat až po strop (to je pro ty rýpali, kteří by se hned chytli tím, že když se naloží tak nepojede!!!!) stačí, já bych to taky nevolil, navíc Roomster přebírá motory po Fabce, takže 1.4 pro šetřílky a nebo 1.9 pro ty co maj nějaký bonusy a nebo nevadí větší povinný ručení je ideál a v té černé barvě nevypadá zle, dá se Alu kola, tmavé zadní okna (sunset) a celkem dobrý, neříkám nádherný, ale mohl by prorazit, hlavně se svou cenou a slušnou výbavou......
14:17:35
30.05.2006
mbcko
jj v tdi bych to bral, ale v tomdle 1,2 nevim nevim... lenochod.. a cena jak tam říká nějak okolo 375 tisíc, ne? To bych za nulový výkon, hovno svobodu, nulový požitek z jízdy a hovno adrenalin nedal:))))))))))))))))))) ))))))
14:09:34
30.05.2006
kirri
-> mbcko: náhodou jsem viděl cenovky za kolik se budou prodávat a to se jako dá.... a navíc někomu ta 1.2 stačí, mě se třeba líbí 1.9TDi 74kW z Fábie, to z ní dělá střelu...... a ten černej vystavenej měl přesne ten motor....
Extreme Tyres