š120 pořád vaří- co s tim??

prohledat
19 příspěvků (zobrazeno 1 až 19) od 22.05.2006 do 30.05.2006, založil/a sladz
řadit dle data
13:51:29
30.05.2006
Kyptrop
mě to dělalo bylo to těsnění pod hlavou ikdyž vapada dobře vyměn ho ja měl taky supr těsnění a nechtěl jsem věřit že to je tím ale nic jineho mi už nezbyvalo nevěděl jsem co stím a nakonec jsem obětoval 100 kupil těsnení a už to nedělalo zkus to a uvidíš za to nic nedaš
15:12:13
28.05.2006
hymla
kámoš měl ten-samej problém a řešení jsme našli v děravé hadici topení (v tunelu), tak jsme topení zrušili- dali jsme hadici přímo od vodní pumpy na termostet (kterej tam taky nemá) a v poho

skus jestli nemáš mokrý koberečky a uvidíš
09:28:52
28.05.2006
petr s
-> Rasta: Tím jsi to teda nevyřešil počkej až se oteplí
09:26:11
28.05.2006
Rasta
Tak vodní pumpe sem ještě ponechal zatím, hlava prdlá není to by byla voda v oleji ne ???? jo a možná sem to vyřešil ventilátor u chladiče sem zapnul na vypínáč a mám to aplý a je to zatím ok tan nevím jel sem s tím akorát včera tak 100km a zatím nic
09:53:44
27.05.2006
Gryzly
-> Rasta: sežraný lopatky na vodní pumpě.
08:45:14
27.05.2006
Esso
-> Rasta: a co vlozky sou tam se spravnym presahem
00:09:33
27.05.2006
Tom.t - malej ale vychcanej překupníček
co tak vadná hlava motoru 4
23:11:07
26.05.2006
Rasta
Mě to taky vaří pořád mám srouvanou hlavu sníženou aji takže nový těsnení chaldič čistej termostat pryč a taky nevím co s tím odvzušnený to je ventilátor u chladiče mám zvllášť na vypínač co má na to přehřívání ještě vliv????
08:55:03
24.05.2006
Gryzly
-> sladz: za 25 000 je zadarmo, kámoš koupil diesla za 35000,- a mělo to asi 300 000 km.
15:32:39
23.05.2006
Vici
ta felda za 25000 je ok
15:07:52
23.05.2006
sladz
ten motor stál asi 1 měsíc,ten kluk s nim jezdil a pak začal tunit tak tam narval favorita.co sem koukal tak to těsnění vypadalo že je originál,takže by to jako příčina bejt teoreticky mohlo,každopádně se musí vyměnit,protože opo poslednim uvaření toho motoru odešlo,protože prská vodu z vejfuku...takovej benzino-parní stroj,vyměnim a uvidim,ale pokud to bude i pak dál vařit,tak fakt nevim.a co myslíte s tou felicií?
10:52:07
23.05.2006
Gryzly
-> TC: Jenže mu to vaří i když tam nedal termostat, takže někde je fatální zrada.

-> sladz: Co když je na tom novým motoru blbý těsnění pod hlavou? nebo utopená vložka? Co víš o historii toho nového motoru.
09:28:50
23.05.2006
TC
nebo vyměň termostat za favoriťáckej, otvírá při nižší teplotě a taky se obcas stane ze zaroste
23:56:23
22.05.2006
Gryzly
-> sladz: Zkus natlakovat okruh, jestli nemáš někde prasklou sponu nebo hadici. vem korkovej nebo gumovej špunt, vyvrtej díru, vraz tam ventilek z duše a kompresorem to natlakuj, a pak koukni kde by to mohlo týct, standartně praskal po nějaké době rezavý spony pod autem ve spoji trubek.
22:03:46
22.05.2006
sladz
jo,ovzdušnil, chladič teplej je,proto se ptam.. fakt už nevim
19:23:26
22.05.2006
AlVyb
-> sladz: Mas teplej chladic kdyz ti to zacne varit?
19:07:14
22.05.2006
Esso
-> sladz: odvzdusnil si to poradne po te vymene motoru???
18:22:59
22.05.2006
sladz
no a eště sem se chtěl zeptat jaký máte zkušenosti s š felicií v dieslu. mam možnost jí odkoupit od firmy za cca 25tisíc rv 98/99 v kombiku, najeto cca 200-250tis km servis ve škodovce,částečně zrezlá jkastle-lemy, prahy 5 dveře totálka,ale jde mi spíš hlavně o motor. zda má cenu za ty prachy kupovat protože potřebuju aby to jezdilo a ne abych na tom byl stejně jak s tou škodovkou.tak dík za názory
18:17:37
22.05.2006
sladz
chtěl bych se zeptat co všechno krom termostatu a ucpanýho chladiče může mít vliv na to že motor pořád vaří. už si nevim rady, začlo to blbnout,pak se to uvařilo tak že praskla vložka ve válci,při výměně motoru jsem nedával zpět termostat, propláchli sme potrubí,ale stále vaří a to je tam úplně jinej motor!!! už jsem z toho zoufalej. prosim o radu. díky
Extreme Tyres