skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
odvzdušnění
20:17:02
04.05.2006
04.05.2006

PeterP136
Mne sa to podarilo odvzdusnit sice lahko, ale len tak, ze som to nechal parkrat natlakovat (takze ziadne otvaranie expanzky) a vzdy otvoril vypustaci kohut raz na jednu a ked ta bola hotova tak na druhu stranu. Najprv stade isiel len vzduch az po druhom alebo tretom natlakovani konecne voda.
18:07:50
04.05.2006
04.05.2006

Labros
mně teda poslední bublinky vyjdou vždycky až když se otevře termostat
16:51:55
04.05.2006
04.05.2006

COL
Pokud ma auto stat jinak nez rovne, tak radeji cumakem dolu a mirnym naklonem doleva. Pro odvzdusneni bohate staci postavit auto rovne, otevrit expanzku, pustit topeni, otverit odvzdusnovak a chvilicku protocit motor. Cekani na otevreni termostatu je vetsinou zbytecne, ale je to lepsi a jistejsi.
Snizeni otacek nebo vypnuti motoru pri odvzdusneni nicemu nevadi, pokud je otevrena expanzka nic se nikam nasat nemuze. Presneji receno nasaje se trocha vzduchu do te odvzdusnovaci hadice vlivem toho, ze se srovnaji hladiny, to ale absolutne nicemu nevadi.
Snizeni otacek nebo vypnuti motoru pri odvzdusneni nicemu nevadi, pokud je otevrena expanzka nic se nikam nasat nemuze. Presneji receno nasaje se trocha vzduchu do te odvzdusnovaci hadice vlivem toho, ze se srovnaji hladiny, to ale absolutne nicemu nevadi.
16:24:31
04.05.2006
04.05.2006

Xmax88
-> ps: osobne znám lidi, co si myslej, že to stačí jen otevřít, a nejde jim to vyvrátit.
15:12:55
04.05.2006
04.05.2006

petr s
-> ejoty: To je snad samozřejmost
14:20:09
04.05.2006
04.05.2006

Gryzly
-> ejoty: A taky to musis mit zahraty a vepredu otevrit ten kohoutek.
13:57:51
04.05.2006
04.05.2006

Xmax88
-> Gryzly: no jo , ale-> ps: neuvedl, že má běžet motor
08:54:27
04.05.2006
04.05.2006

Gryzly
-> ejoty: Nebude. čerpadlo to tlačí a bubliny jdou vždy vejš.
21:34:50
03.05.2006
03.05.2006

petr s
-> ejoty: Tak si to zkus a uvidíš
21:32:57
03.05.2006
03.05.2006

Xmax88
-> ps: ale pokud bude odvzdušňovák víš, jak hladina ve vyrovnávačce, tak to bude mýt opačný efekt
15:56:21
03.05.2006
03.05.2006

petr s
-> Elvis: Postav auto abys měl předek do kopce a jde to samo
15:00:52
03.05.2006
03.05.2006

pavlas
Mám svoji metodu. Při vychladlým motoru a vypnutým zapalování jeden člověk vzadu sundá víčko nádobky, ucpe rukou hrdlo a pořádně fouká do tý přepadový hadice. Druhej člověk stojí vpředu u kufru u kohoutu a kontroluje, jestli jdou bublinky, nebo už jen voda. Ještě může kleštěma podržet hadice nalevo nebo napravo od kohoutu. Takhle se mi ještě nestalo, že by to zůstalo zavzdušněný.
14:30:21
03.05.2006
03.05.2006

Xmax88
jinak, nejlepší je mí zahráte auto, oddělat víčko od vyrovnávací nádržky, přidat trochu plyn, nebo sitic na polovinu, at to má trochu otáčky a odevřít odvzdušnovací ventil v kufru. vypustit tolik vody, kolik bude potřeba než přestanou jít bublinky.
POZOR, pokud snížíš otáčky , nebo vypneš motor dřív, než budeš mít zavřený odvzdušnovák, tak ti to nasaje vzduch.
je potřeba kontrolovat množství vody ve vyrovnávací nádobce, aby nedošla a nenasál se vzduch.
POZOR, pokud snížíš otáčky , nebo vypneš motor dřív, než budeš mít zavřený odvzdušnovák, tak ti to nasaje vzduch.
je potřeba kontrolovat množství vody ve vyrovnávací nádobce, aby nedošla a nenasál se vzduch.
23:07:35
02.05.2006
02.05.2006

Borin - Král tuzerů
Máš povolenej ventil v kufru ??? Ohřeješ to aby se ti otevřel termostat ???
19:53:02
02.05.2006
02.05.2006

Xmax88
a jak postupuješ při odvzdušnovaní?
19:27:23
02.05.2006
02.05.2006

Elvis
sem vypouštěl dodu z auta a teď mi nějak nejde ovzdušnit topení.Poraďte