skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
prototyp 725
prohledat
17 příspěvků (zobrazeno 1 až 17) od 28.07.2003 do 04.08.2003, založil/a
09:33:18
04.08.2003
04.08.2003
Jirik
A mělo to ze stejného obsahu vječí veekon. Mě se prostě líbil prototyp připomínající Alfu Romeo (4-oko) berlinettka
09:07:52
04.08.2003
04.08.2003

Luděk
no a jinak se mi taky líbí,jak to mělo prostorově vyřešený v kufru brzdový a spojkový válec,všechno dole na dně a né bandasku nastojato.V zadních prsou byly výdechy na přívod vzduchu k motoru a zespoda to mělo uchycení převodovky móóc podobný řadě 100/110,nádrž to mělo dvoudílnou propojenou trubkou,uchycenou takovýma těma průchozíma okama (jako má třeba brzdový válec).
20:53:15
03.08.2003
03.08.2003

U-Geen
2Tomas Cerny: si nacvičíš já to dělal asi 30x urcite... spis vickrat.
21:31:19
02.08.2003
02.08.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
Vo vodlepující se kapličce mi ani nemluv, zapadl mi tam tuhle klíč a tak sem pred dedovejma vratama musel rozebirat palubku (nastesti ne holejma rukama) Vytahl jsem stit a bylo vystarano, jen me dotedka sere nahon k tacho, budu muset udelat ten digitalni, je to fakt voser, to porad trefovat a zasroubovavat.
11:03:26
30.07.2003
30.07.2003
Jirik
jenom mi neseděly ty experimenty se zadníma světlama. Předky OK, ale ty zádě ? 

08:27:09
29.07.2003
29.07.2003

Luděk
ještě musím poopravit svůj nadpis,jedná se o prototyp 727 a je velice zajímavý,že zatím co v popisku tvrdili,že to nemělo stahovací skla,tak na fotkách je zřetelně vidět klička na stahování na pravých předních dveřích.Zvenku ty dveře nemají ostrý rohy jako 742jka (obzvláště zadní),prostě se mi to zdá takový promyšlenější,než nakonec sériově vyjelo.
06:50:39
29.07.2003
29.07.2003
Jirik
Je to fakt. Sleduju v SM seriál prototypů škodovek celkem pravidelně a v tej době se páchaly různý věci. V případě některejch detailů je škoda že se nedostaly nakonec do sériové výroby. A některé krávoviny naopak áno. A jináč souhlasím s tou simetrijý, ale některý modely vypadaly fakt jako Dáčije. O pár čísel zpátky mě zaujala jedna čtyřoká škoda - podobná starejm Alfám, něco jako s tím jezdili ve starejch francouzskejch kriminálkách policajti. Některý prototypy měly fakt šmrnc. Tudleto jsem asi ještě neviděl, ale dneska se na to podivám. huh ! Viděli jste tu maketu jak má interiér udělanej jenom do úrovně skel ?
21:55:32
28.07.2003
28.07.2003

U-Geen
simetrycki?
21:51:14
28.07.2003
28.07.2003

BlackSUN
2Venca: symetricky
17:00:39
28.07.2003
28.07.2003
Venca
pokud to bereš s tohodle pohledu tak máš pravdu- působí výc simetricky. Nicméně jediný co mě zaujalo na tý palubce je ten zajímavej volant.
15:59:04
28.07.2003
28.07.2003

Luděk
2Venca: budíky jsem nemyslel,myslel jsem palubku jako takovou (neporovnávám i ipurovou),ale žádná hnusná odlepující se kaplička,schránka u spolujezce z obrovskýma fukama a věčně se otevírající atd.
12:30:35
28.07.2003
28.07.2003
Venca
nechci prudit, ale ta přístrojovka rozhodně neni elegantnější (co ta obrovská mezera mezi tacháčem a budíkem s korntrolkama?), jediný co je na ní pěkný je volant, co se týče pohledu z boku ta vypadá tvarově spíš jak dáčije. Myslim že 742 je hezčí. jediný co se mi líbí je to zakrytý víčko nádrže.
09:55:47
28.07.2003
28.07.2003

WindMAN
tak skus aspon digitalnym fotakom
09:53:17
28.07.2003
28.07.2003

Luděk
tak bohužel,ani na axelspringer není nic jiného,než titulní strana
09:49:10
28.07.2003
28.07.2003

Luděk
2WindMAN: nemám kde,ale myslím si,že svět motorů je i na webu,mrknu
09:44:33
28.07.2003
28.07.2003

WindMAN
nascanuj, ale bleskem! 

09:19:23
28.07.2003
28.07.2003

Luděk
byl teď v posledním světě motorů a mimo jiné několik zajímavostí: skla ve dveřích byla z jednoho kusu (i když nebyla stahovací,páč neměly mechanismus),dveře byly lisovaný z jednoho kusu,víčko na nádrži bylo úhledně zakrytý deklíkem,přístrojová deska si mi taky zdála elegantnější než 742jka,přední kapota měla uprostřed protažení,celkový design byl takřka totožný z 742jkou,ale v těchto detailech se mi to zdálo podstatně lepší.