120 Gls - Kvasiny

prohledat
22 příspěvků (zobrazeno 1 až 22) od 31.03.2006 do 07.04.2006, založil/a samadi
řadit dle data
18:41:04
07.04.2006
samadi
este jedna vec... Podla dostupnej literatury sa v roku 1980/1981 nevyrobil ziadny sedan vo farbe 6142 - Slunecni zlut a predsa stoji u mna v garazi. V tejto farbe sa vyrabali vozidla GARDE/RAPID podla literatury az po roku 1983...
18:32:19
07.04.2006
samadi
tak soudruzi nekde udelali chybu a preto sa musim ospravedlnit vsetkym za tu dezinformaciu s tym zotrvacnikom... Ale jedno je iste motor ma vacku 110R a taktiez je vybaveny chladicom motoroveho oleja, takze len tieto dve odlisnosti oproti klasike...
09:34:26
07.04.2006
VeTeV
-> Gryzly: ale jawu s automatem si uz videl?
20:34:21
06.04.2006
Gryzly
-> Kočislav: ale to by se něco našlo v katalogu náhradníh dílů.

to je asi stejná fáma jako policejní Jawa 350 s pětikvaltem.
19:01:02
06.04.2006
Kočislav
Já jsem slyšel, že škodovky, které šly pro výkon služby VB měly silnější motory. Sice je to jen nějaké pochybné tvrzení, nikdy jsem o tom nikde věrohodně nečetl a ani mě nenapadá v čem by obyč. 120 motor mohl být silnější (nebo zda mi tím tvrzením chtěl někdo poreferovat o motoru 742.12X), ale když o tom tak píšeš, napadá mě, jestli to nemůže mít nějakou souvislost s tímto. Nevíte o tom někdo něco?
07:27:08
06.04.2006
Gryzly
-> Esso 02.04.06 16:40:42: Já nemyslel ředitele, ale třeba nějakýho konstruktéra, nebo druhého náměstka useku zásobování výroby šrouby M7. Prostě ti pro které už tatry nezbyli.
14:25:59
05.04.2006
janos
-> Esso: To by ses divil, i pohlaváři drandili ve škodovkách. Pamatuju si, jak táta v roce 1989 vyfoukl v bazaru před nosem předsedovi místního národního výboru tehdy šest let starou stodvacítku, právě GLS... předseda ji měl zamluvenou a táta jednoduše bazaristy podmáznul :-)) A byla naše, nejluxusnější auto v ulici... :)
19:56:23
02.04.2006
samadi
-> Esso: ok, ked tak potom to sem dodam, uvidim ako budem na tom casovo, ale mal by som to zvladnut...29
19:39:55
02.04.2006
Esso
-> samadi: zvaz teda potom ten setrvak a hod foto.Porad si myslim ze cestou z fabriky k tobe ti to nekdo upravil :-))
19:36:36
02.04.2006
samadi
-> Honza M: co nebolo moze byt, ale potrva to chvilu, venovat sa tomu budem az buduci vikend, ked tak potom dam vediet. Ale aj tak by ma zaujimalo preco literatura neobsahuje napr. vsetky druhy vaciek, setrvakov a pod., ktore boli k dispozicii... (alebo info o medzitypoch)...
19:28:31
02.04.2006
Honza M
-> samadi: zajímavé. Měl jsi ho zvážit. Zajímalo by mě kolik má 4
19:22:00
02.04.2006
samadi
-> Honza M: podla dostupnej literatury sa vobec taketo skodky (odlisne vybavou od klasickej serie) nevyrabali (ani v Kvasinach) - jedine co som cital ze niektore, urcene na export boli ine. A ten setrvak som mal vcera v rukach a pred tyzdnom som zasa videl setrvak z eMka u znameho, no a jednoducho nie su rovnake, su odlisne...
19:10:18
02.04.2006
Honza M
-> samadi: ALe odlehčený setrvák se nikdy nemontoval. Ještě tu vačku z eRka to bych třeba bral ale ten setrvák 51
19:02:52
02.04.2006
samadi
ja suhlasim, ale ako je potom mozne, ze taky typ existuje (zeby export?), uvazoval som aj nad teoriou, ze sa mechanici proste rozhodli a zamontovali do klasickej kasne nejake komponenty z Garde (pricom pouzili nejake suciastky do motora zo starsich sporotvych typov ako napr. 110 R)... ine racionalne vysvetelnie nemam...
18:16:42
02.04.2006
Honza M
Taky se mě nezdá taková úprava už z fabriky...
16:40:42
02.04.2006
Esso
-> Gryzly: myslis ze by nekdy nejakej pohlavar jezdil 120 :-)) ty jezdily Tatrama aby bylo videt ze maj na bengal
13:55:18
02.04.2006
samadi
som si na 100% isty, toto auto je clenom nasej rodiny uz 25 rokov (kupoval ho foter za vtedy neuveritelnych 69 000 Kcs a bol to jediny kus v celej Mototechne) sam som tomu nechcel verit ked som vytiahol agregat, ale ten pan co mi pomahal cumel taktiez... (okrem ineho je farba totozna s Garde - 6142 Slunecni zlut, sportova radiaca paka atd.), aj jeden automechanik co mi pred rokom nieco opravoval sa vyjadril, ze uz davno nesedel v tak zivej skodke... tak neviem...
12:36:44
02.04.2006
Gryzly
-> Esso: Možná to bylo auto pro nějakýho pohlavára.
04:43:16
02.04.2006
Esso
-> samadi: a ses si jisty ze to neni uprava nektereho predchoziho majitele ?pochybuju ze by fabrika davala odlechcenej setrvak a ostrou vacku
22:20:09
01.04.2006
samadi
ano velky technicak mam (je to tam), iba problem je v tom, ze vybava mojej gls nie je na 100% totozna s klasickou verziou gls-ky (objavil som zopar odlisnosti, napr. motor ma ostru vacku a odlahceny zotrvak uz v serii), a este zopar malickosti... (takze vobec neviem co to vlastne za hybrid je...)
12:46:33
01.04.2006
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> samadi: mel bys to mit ve velkem technicaku(teda mas-li puvodni CSSR).

ja mam 136GL a mam tam razitko Vrchlabi ktere je preskrtle a vedle toho je razitko z Kvasin.Je to tim ze konkretne 136GL byla vyhradne Vrchlabska zalezitost,ale kvuli plynulosti vyroby meli par sedanu v zaloze i Kvasiny.

jinak podle jedne knizky byly sedani v kvasinach jako doplnkovy program k maximalnimu vyuziti vyrobnich kapacit a montovali se tam i chudsi verze napr.120L
22:25:23
31.03.2006
samadi
mam problem odhalit povod mojej skodky 120 gls, ktora je podla stitku vyrobena v Kvasinach, ale vsetky info, ktore som doteraz zohnal smeruju k tomu, ze v odstepnom zavode v Kvasinach sa vyrabali iba Garde, Rapid, pritom tato je odtial isto, vyrobena je 01/1981. Skuste dat nejake informacie typu (jak to bylo jak to je) ak mate, dik za pochopenie...
Extreme Tyres