skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Jak pořádné odvzdušnit Škůdku?
prohledat
11 příspěvků (zobrazeno 1 až 11) od 23.07.2003 do 02.08.2003, založil/a
21:04:39
02.08.2003
02.08.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
to kamarad popisoval postup svýho fotříka: Nalejt, zahrat, a pak tocit dokrve a pritom upoustet kohoutek. Prestat tocit a zkontrolovat haldinu v expanzce. A takhel dokut to nejni ok. Odnes si z toho co chces.
19:26:33
26.07.2003
26.07.2003

Racyk
Pokud měníš jen chladič, tak si odpoj jen hadice u něj a čekej, kolik vody vyteče, jak bude jen kapat, tak si to zacpi nějakým hadrem, na druhé straně to nebude dělat nic, pak si ho vyměn a pak standartně nalivej vodu zpět, takhle jsem to dělal a ne jednou a se zavzdušněním jsem neměl problém, hlavně si hlídej, abys tam vlil stejně vody, tolik kolik ti vyteklo, nebo ještě víc!
15:54:21
25.07.2003
25.07.2003

GeTeX
ty wole a já se těšil že má někdo takovýhle dělo s motorem ŠO 1,8T 20V nebo s Audi TT nebo Calibru nebo tak něco.



06:47:50
25.07.2003
25.07.2003

KamilX
Je to TUNEROVO#2 "žlutka", kterou jsem lehce poladil pro další díl FF3 

21:59:30
24.07.2003
24.07.2003
Jirik
ňáká fotomontage ?
17:17:13
24.07.2003
24.07.2003

GeTeX
hele hele co to je za dělo tam dole na fotce ???







10:25:50
24.07.2003
24.07.2003

KamilX
2Luděk: Když myslíš... já ten postup převzal a vždy 100% fungoval a to je hlavní.
09:24:09
24.07.2003
24.07.2003

Luděk
2KamilX: to je nesmysl,protože nejvyšší bod je právě ten ventil vedle ostřikovače,když postavíš auto do svahu,tak tím ztrácíš ten nejvyšší bod.
2BazyPv: u nás si půjčuju od automechaniků takovou pumpičku se zátkou a manometrem,nasadím na nádobku,zapumpuju a za chvíli vypustím odvzdušňovacím ventilem a je to super.Pokud ji nemám k dispozici,tak při ohřátým motoru (otevřeným termostatu) pod plynem otevřít odvzdušňovací kohout.Vždycyky si jednu hadičku skřípnu rukou,takže si nejdřív odvzušním chladiš a pak topení (musí být puštěný),to že to funguje ucítíš tím,že jde teplá voda.
2BazyPv: u nás si půjčuju od automechaniků takovou pumpičku se zátkou a manometrem,nasadím na nádobku,zapumpuju a za chvíli vypustím odvzdušňovacím ventilem a je to super.Pokud ji nemám k dispozici,tak při ohřátým motoru (otevřeným termostatu) pod plynem otevřít odvzdušňovací kohout.Vždycyky si jednu hadičku skřípnu rukou,takže si nejdřív odvzušním chladiš a pak topení (musí být puštěný),to že to funguje ucítíš tím,že jde teplá voda.
06:49:21
24.07.2003
24.07.2003

KamilX
2BlackSUN: Jen bych tě doplnil, že při tom všem je dobré stát čumákem do kopce. Čím víc, tím líp. Vzduch se tlačí nahoru a ..........
00:08:14
24.07.2003
24.07.2003

BlackSUN
Najelt vodu a pustit motor... Dolejvat dokud se vejde no a otevřit kohout aby u něj někdo stál vytočit motor až z něj poteče voda a zavřít, ulevit motoru, dolejt do plný nádržky (po rysku) a hotovo.
Nevim jak by poradili ostatní, takhle bych to udělal já.
Nevim jak by poradili ostatní, takhle bych to udělal já.
23:58:43
23.07.2003
23.07.2003

BazyPv
Měním chladič na 120cítce, mám vypuštěnou všechnu vodu.
Jaký máte postup a fígle při odvzdušnování ??
Jaký máte postup a fígle při odvzdušnování ??
