skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Bouračka favorit
prohledat
39 příspěvků (zobrazeno 1 až 39) od 17.03.2006 do 20.03.2006, založil/a Martin2705
10:08:15
20.03.2006
20.03.2006

sekyy
-> Max: máme 405 r.v. 91 pozink. Od 90 se dělal pozink po okna.
22:44:22
19.03.2006
19.03.2006

Gryzly
-> Apple: No to je většinou bráchova práce. já jen vypomáhal. Nikdo z nás není profík, muj obor je elektro a brácha je na vejšce, VUT FEKT. A co má jak narovnat si kontoloval podle naší felicie r.v.95. a jestli je to opravdu rovné se dovíme na geometrii.
22:00:42
19.03.2006
19.03.2006

Apple STS Chvojkovice-Brod
pánové klobouk dolů,dobrá práce
19:15:35
19.03.2006
19.03.2006

Martin2705
Nešlo nám ani tak o zrezlost, jako spíš o konstrukční stavbu favorita pro případ nehody, jestli tam třeba byly nějaký náznaky deformačních zón a tak, nebo jestli se má motor zasunout dolu. Zrezlost neřešíme, to je pak neposouditelný...
16:38:17
19.03.2006
19.03.2006

Max
nevim jestli se to dávalo hned od začátku....ale 205ka pozink měla
12:38:10
19.03.2006
19.03.2006

XFunny
Na P305 variant z roku 83 uz byl taky pozink...
11:27:39
19.03.2006
19.03.2006

Gryzly
-> Max: Takový malý auta pozink od roku 1983? vždyt alfy romeo měli od roku 1991. a to byli o třídu lepší auta. tenkrát snad ani audiny neměli pozink v 1983.
11:23:20
19.03.2006
19.03.2006

kirri
-> Max: teoreticky:)
11:23:18
19.03.2006
19.03.2006

jate-line
-> Max: Jo pozinkované kary ale až od 1991

11:22:07
19.03.2006
19.03.2006

Max
-> Gryzly: P205 nereznou,protože už má pozink káry. teda nereznou pokuď to někdo nezbořil,nešahal do toho COčkoem a podobně

11:18:43
19.03.2006
19.03.2006

Gryzly
-> Martin2705: jelkož P205 se začli vyrábět v roce 1983 tak podle mě favo bude víc bezpečnější, taky je asi trochu větší. Ale určitě záleží na konkrétním stavu vozidla. nevim jak moc P205 reznou.
11:16:51
19.03.2006
19.03.2006

Gryzly
3
11:15:58
19.03.2006
19.03.2006

Gryzly
-> ejoty: To je safari uprava. ne koupil to brácha a já proto pak jel a brácha nevěděl jestli to má značky nebo je to ještě v depozitu, tak jsem mu ty značky dal viditelně na fotky který jsem mu posílal do brna emailem. Jinak auto bylo při koupi pojízdný a dojel jsem sním asi 10km v pohodě, jen trochu táhlo na příkopu.
11:13:46
19.03.2006
19.03.2006

Gryzly
-> Apple: Nevím kolik by to vyšlo v servise. puvodní majitel to měl tři měsice doma a nikdo to nechtěl, tak to chtěl nechat sešrotovat a odhlásit. dohodli jsme se s ním na 5000Kč + 700kč plná nádrž benzínu + 3000Kč za hliníkače k silverlineovy. muselo se koupit hodně nových plechů, (chladičovka, vršky předních podběhů, blatníky, zadní lemy, prahy) nový plechy asi za 5-7000kč plus sme sehnali starou kapotu, nárazník, světlo. pak jsme to všechno odstrojili, odřezali chladičovku, odvrtali výztuhu podběhu od předu až za tlumič, když se pak ještě odřízne vršek podběhu na kterým drží blatník, tak ten podběh je jen kus plechu ve tvaru S. a jde tvarovat skoro v ruce. navíc tvrdost materiálu byla podpořená korozí. pak se taky musel vrátit do puvodní polohy ten schodek na kterým je přidělanej posilovač brzd. pak na vaříš zpět výztuhu podběhu, vršek podběhu, chladičovku, vyvaříš druhou stranu, a pak se to zase nastrojí. takže motor, převodovka, nápravnice, ramena, pak tlumiče s nábojema a brzdama. když jsme to s bráchou na podzim počítali tak jsme se dostali na materiálu asi na 12-15000. a to je tam i metalíza za 3000,- taky jsme tam rovnou vyměnili silentbloky na přední nápravě, kuláky, svisláky, hydroštely, musely se vyvařit i ty výztuhy co jsou pod podlahou vepředu, i podlahy, kolem ručky to bylo taky pěkně rezlý. V servise by akorát opravili bouračku, my to i celý vyvaříme. na jaře se dostříkaj blatníky, dorazí se elektrika a pujde se na STK a emise a přihlásit. a pak se někdy ještě musí vyvařit prahy a lemy jsou kašový.
09:42:57
19.03.2006
19.03.2006

Apple STS Chvojkovice-Brod
-oprava toho silverlina by vyšla tak na 17tis,že jo?podobnou bouračku sem měl v práci na rámu
20:45:09
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> ejoty: musíš mít 2 anténky, značku s dírkama a kus špagátku, nebo drátku a pak už jen goldn ček hende ja?



20:43:28
17.03.2006
17.03.2006

rolls
-> ejoty: povodne favo tak vyrabali

20:23:28
17.03.2006
17.03.2006

Xmax88
-> Gryzly 17.03.06 17:17:33: nevedel jsem ze je zmena vyhlasky a znacka se pripevnuje na strechu
20:22:18
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> Martin2705: no to mi říkej, já si to zažil
záleží jak je ktarý auto v jakým stavu, osobně mezi těmito auty nevím, typoval bych 205? ale je to relativní

19:49:59
17.03.2006
17.03.2006

Martin2705
-> kirri: Nejde mi o tu rychlost, ale dohadujeme se s kámošem, jestli je na tom líp favo nebo P205 z 84. A navíc člověk může jezdit jak pánbůh a potká proti sobě najednou blba a neuděláš nic. Už jen čekáš jak to dopadne...
19:00:00
17.03.2006
17.03.2006

p.b.
-> Cokin: Přesně tak stromy vykácet, jezdím po silnicích druhý a třetí třídy a ty jsou od těch velkejch stromů tak dom*daný, kořeny zvedaj zvedaj kousky silnice takže tě to hází ze strany na stranu a pokud ti to ujede tak to do toho stromu prostě narveš ať chceš nebo ne... a to nejsou žádný tenoučký břizký jako na ty fotce od tomasina, takže... stromy pryč :/
18:30:32
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> Cokin: nejde všechno kácet, a pak by si staěl únikový zóny? Přece ty stromy nemůžou za to že kdejakej kokot jede jak lauda a napálí to do nich
18:18:15
17.03.2006
17.03.2006

Čokin
-> tomasino: Ty stromy u silnic bych vykácel vždycky se to kolem nich omotá kdyby tam nebyly tak skočíš do pole a jsi v poho ale takhle......au
17:18:45
17.03.2006
17.03.2006

Gryzly
-> Martin2705: dveře šli normálně otevírat, je to silver line 12/93 ale dost sežranej.
17:18:45
17.03.2006
17.03.2006

tomasino
-> Cokin: hele to nevim kolik jel, to brácha potkal u silnice
17:17:33
17.03.2006
17.03.2006

Gryzly
-> Martin2705: prej 30km/h na křižovatce. Díky vzpěře mezi tlumiči pohlý oba domky tlumičů. sklo se ale rozbylo jen od rohů posunuté kapoty.
16:18:25
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> Martin2705: No jak ti to říct, nejezdi jako debil a šanci budeš mít vždycky
Takovýhle zjišťování je kvůli čemu? Jakože zjistíš, jó tak to je v pohodě, můžu jezdit rychle? Víš já jel třeba 80km/h v MB 190 2.3e a stejně jsem si poležel v nemocnici.
Nechci tvrdit, že jezdíš zle, ale mě osobně by neuklidnilo to jak auto skončí po nějakým nárazu...

Takovýhle zjišťování je kvůli čemu? Jakože zjistíš, jó tak to je v pohodě, můžu jezdit rychle? Víš já jel třeba 80km/h v MB 190 2.3e a stejně jsem si poležel v nemocnici.
Nechci tvrdit, že jezdíš zle, ale mě osobně by neuklidnilo to jak auto skončí po nějakým nárazu...
16:17:57
17.03.2006
17.03.2006

Čokin
Pěkná omotávka kolem stromu.Zajmalo by mě v kolika do toho vletěl.
16:12:37
17.03.2006
17.03.2006

Martin2705
-> Honza M: To je mi jasný, přesah je horší. Spíš chci jen vidět jakou mám šanci na přežití...

16:11:30
17.03.2006
17.03.2006

tomasino
4
16:10:52
17.03.2006
17.03.2006

tomasino
3
16:10:33
17.03.2006
17.03.2006

tomasino
2
16:09:59
17.03.2006
17.03.2006

tomasino
1
13:11:40
17.03.2006
17.03.2006

Honza M
-> Martin2705: Tohle je ale čelní náraz do betonové zdi. Ty obrázky co tu byly předtím byla do betonu ale s přesahem 40% nebo tak nějak. Takže nelze srovnávat tento náraz favoritu a ty obrázky co tu proběhly předtím...
12:06:47
17.03.2006
17.03.2006

kirri
-> Labros: Já jsem to tam taky nenašel, ale určitě to bude v té době nějaká normalizovaná rychlost, ale co jsem se ptal, tak oficiální crash testy nebyly, byly jen tyto tovární.... a neprozradili nic víc k tomu, napsali, že jsou to interní informace a že je neposkitují...
12:05:11
17.03.2006
17.03.2006

kirri
a druhá, jak píše Lájoš, je to z knihy Škoda Favorit 136L vyjíždí
obr. #2
obr. #2
12:04:19
17.03.2006
17.03.2006

kirri
Já ti sem hodím nárazové testy Favoritu, co se dělali přímo v MB
obr. #1
obr. #1
12:01:14
17.03.2006
17.03.2006

Labros
Z knihy Škoda favorit 136L vyjíždí - thanks 2 Kirri. Bohužel jsem nenašel, kolik byla rychlost.
11:56:12
17.03.2006
17.03.2006

Martin2705
Nemáte někdo nějaký fotky favoritů po nehodě? Zajímalo by mě jestli dopadne taky tak tragicky jako škodovka...