Táhni ze silnice škodovko, skoda.panda.cz

prohledat
20 příspěvků (zobrazeno 1 až 20) od 09.03.2006 do 10.03.2006, založil/a mbcko
řadit dle data
17:44:43
10.03.2006
Samantus
Tak sem si ten text aspon po peti letech osvezil:-)
15:41:33
10.03.2006
tomasino
a v tom textu je taky pravda že na srazu se radši podívám favorita a koukám co bych na svím vylepšil ale u nějakej bmw atd. které stály kolik tisíc se jenom podívám a jdu dál protože to je většinou výtvor tuning firem.....
13:46:21
10.03.2006
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
-> Cokin: jako je to tak jak pises.treba ja tuning respektuju,je tu plno paradnich aut a verim ze plno majitelu je do svoji skodovky zapaleno vic nez ja.u tuningoveho auta dokazu ocenit techniku,zpracovani.celko vy vzhled je subjektivni vec a to je treba respektovat.muzem o tom diskutovat ale urcite to nebrat jako barieru mezi jednotlivymi smery.



me potesi kdyz se na titulni stranu casopisu tuning dostane retro rapid.kdyz Nikorjak napraska na sprintu 5litrovemu autu.kdyz v patine kde vychazi same zajimavosti vyjde dvoustranka o 130lux....

to jsou dilci uspechy ktere potvrzuji,ze ty priblbne uvahy typu pryc se skodovkama jsou uplne mimo.



12:39:36
10.03.2006
Čokin
Jo myslím že kubina s mbečkem to tady napsali za všechny ty kteří tady táhnou za jeden provaz nebo spíš volant.
12:33:32
10.03.2006
Dale_Estelle
ke všemu dnešní vozy jsou si skoro navlas podobné, je to všechno an jedno brdo, a zdaleka se mi nelíbí tak jako tyhle naše lásky. Panuje takové nepsané pravidlo, že když vás někdo vidí ve škodovce, řekne si - no jo, nemá na nic jinýho, tak jezdí v týhle skořápce - a jen opravdu zasvěcený člověk ví, že je to úplně jinak......alespon u mě.
12:29:59
10.03.2006
Dale_Estelle
-> MATTESS: -> kubina: pravdu díte, pravdu díte4
12:19:08
10.03.2006
janos
-> kubina: Naprostý souhlas. To sedí na 100% :-)
11:59:47
10.03.2006
MATTESS
-> kubina: Naprosty souhlas. Ty obdivy mi taky hodne potesi. A hlavne tyhle auta maj dusi, navic kupe od skody asi tezko kdy koupime...
11:44:08
10.03.2006
VeTeV
-> Cokin: sice hezky, ale kubina prece jen mysli seriovejsi provedeni vozu si myslim .-)
11:12:06
10.03.2006
Čokin
Jo máš pravdu nedávno jsem jel po D1 se svým orange devilem, který jen pěkně vrčel nějakých 120 a předjížděli mě octavky,audyny,atd a všichni jen čuměli dokonce si to fotily na mobily.Mylím že pěkně udělaná schade vzbudí víc rozruchu jak nějaký bavorák nebo mercedes.
11:05:14
10.03.2006
Kubina AVTOBA3 CCCP - zrušená registrace
me tyhle briblble uvahy typu skodovko tahni ze silnice nechavaj chladnymi,....proste jsme takovej narod,nevdecnej ke vsemu,auta 1xx zmotorizovala narod.¨

zkuste nekdo na nejaky nemecky stranky napsat at tahnou ze silnic brouci,golf I,nebo treba trabant ktere psali automobilovo historii nemacka.takhle bych mohl pokracovat u francouzu,kachna,nebo taky masove vyrabeny R5,R8 spanele prvni ibiza.rusove vaz 2101.....atd.



kamarad ma fabii limition 100,ktera stala pul milose,nadhernej cernej lak s perletovym efektem..prost nej fabie a jednou jsme spolu jeli mojim gardeckem a moc se mu to libilo a hlasky typu pane kde se da koupit takove garde...vy s tim asi v zime nejezdite....tohle se me vzdycky libilo....kdysi jsem to mel a bylo to moje nejlepsi auto atd. ve sve fabii nezazije.

proste takovej krasnej rapid nebo treba prasatka hazejici nalestena gls udelaji vetsi rozruch nez auta x nasobne drazsi a to vsechno uz ted,kdy jezdi na nasich silnicich plno omselych vozu tohoto typu.takze ten kult tady uz je a ubyvajicim poctem tehle aut v beznem provozu tento kult jeste poroste(samozrejme mysleno o autech v perfektnim stavu co "sviti" uz na dalku)

treba jsem mimo,ale takhle nejak to vidim ja









10:54:24
10.03.2006
tman - zrušená registrace
a jinak ten članek fakt hezky vystihuje tuto situaci
10:53:02
10.03.2006
tman - zrušená registrace
každý ku*va nemá milíóny aby si mohl koupit nový auto a nechat si ho ve firmě upravit za dalších půl mega a je to radost když mužeš říct o svém autě - to je moje práce, ovšem to mnoho mnoho lidí asi nikdy nepochopí
09:10:47
10.03.2006
mbcko
tak pro všechny, kteří neumějí od 3 třídy ZŠ číst plynule: text převzat ze stránek www.skoda.panda.cz
03:53:07
10.03.2006
dial K for Karlos
K tomu článku: něco na tom asi bude, asi budu škodovkář no, není nic lepšího,než přijet někam k benzínce a slyšet od starších chlápků, že mám hezký auto, nebo jestli bych to neprodal, jak to jezdí,atd.. to potěší, ale na druhou stranu se často setkávám s impotentama, co si léčí svůj komplex a "siláctví" na tom, že se mi nalepí za prdel a přes dvojitou čáru trhavými pohyby div to svý tédéíčko nepřevrhne, se hrne kupředu a pak mě pěknou dobu zdržuje, tím, že se s tím se*e, hlavně, že předjel škodovku.5
23:01:50
09.03.2006
kirri
-> havlik: nechápu....... neřekl, že to psal mbcko
23:00:29
09.03.2006
havlik
-> Dieter Bonrath: koukam dalsi chytrak co neumi cist Článek převzat ze stránek www.skoda.panda.cz4
22:58:23
09.03.2006
Dieter Bonrath
-> mbcko: Ještě něco tak dlouhého sepiš ty sám, je to fajn zamyšlení, hodnotit to moje češtinářka před pár lety, tak mám za 4 (ale určitě né za sloh nebo pravopis) - měla VW! 333

Jinak pěkné Viva Škoda!
22:14:44
09.03.2006
mbcko
minule prej to bylo dlouhý.)))))
22:13:11
09.03.2006
mbcko
Táhni ze silnice, Škodovko!

víte do jaké skupiny patříte?



Článek převzat ze stránek www.skoda.panda.cz





Tak jak praví nadpis článku, tato věta proběhne myslí nejednoho z našich řidičů, kteří sedí za volantem některého ze západních vozů nebo vozů (ne)tuzemské výroby. Nabízí se logická otázka: proč si to dotyčný pomyslel? Čím je to, že jsou Škody tak neoblíbené u těchto řidičů? Proč v tomto případě neexistuje jakási forma solidarity, jako je mezi jiným značkami upravených ale i neupravených vozů? Zkusme se nad tím zamyslet…



Jedním z hlavních faktorů bude pravděpodobně určité, pevně zakořeněné, zaškatulkování majitelů těchto vozů do přihrádky typu „plato vajíček za oknem, rádiovku na hlavě a nikdy nepřekročím neskutečně nebezpečnou rychlost 50 km/h a to kdekoliv po cestě, dokud nedojedu za Mařkou do vesnice“. To je obrázek pevně sžitý s vozem typu Škoda 1xx. To je správný názor, který ovšem byl aktuální zhruba před 5 – 8 lety. Nyní přeci jen již tyto řidiči „neřízené střely“ ze silnic pomalu mizí a tím se zároveň mění majitelé těchto vozů. Bohužel, noví majitelé tento dosti negativní názor na „škodovkáře“ ještě více dorazí.



Zcela jistě není nic více směšného na vozovce než „něco“ co má rozsedlá zadní kola, oklepané plechy, nefunkční světla, výfuk o šířce nejlépe 200 mm a více. Nemluvě o hlučnosti rovnající se přistávajícímu vrtulníku, pneumatikám o rozměrech 155 / 70 R 14, mokrému razítku na řidičském oprávnění a zaprášené cedulce na zadním čele, kde se hrdě vystavuje na obdiv nápis „ Škoda 105 L“. A zde se nabízí první otázka: Co je nebezpečnější na našich silnicích? Senilní stařík, který jezdí stále podle vyhlášky z roku 1962, či mladík, který při 90 km/h řadí na křižovatce „dvojáka“, aby jeho stopětka zrychlila a poté se mohla doma v garáži tiše rozpadnout?

Ale je tu ještě jedna skupina. Co řidiči, kteří ve svém voze xxxx 20V, Turbo, 4x4, 1.8, 1.9, 2.0, GSI a podobné jezdí přes město minimálně 120 a klesnout pod tuto rychlost je pro ně potupné? Vědí, kde je plyn, matně brzda, trochu co je to píst v motoru a že těch pístů mají v motoru nejméně 40 v lepším případě určitě více.



Majitel tohoto vozu, ať bude jakkoliv silný, nepozná ovšem nikdy jednu z nejdůležitějších věcí na Škodě. To nadšení, kutilské schopnosti lidí, kteří dokáží ze své Škody udělat opravdu cenný vůz, nadšení odlišit se a náladu, která panuje na akcích, kde se tito lidé scházejí.

On dal svůj vůz do firmy, objednal tuning, zaplatil a odjel. Nejednou se mi osobně stalo to, že jsem zastavil na parkovišti vedle vozu, který hodnotou přesahoval ten můj i desetinásobně. Nejednou jsem byl svědkem „kyselých ksichtů“ majitelů těchto „car“, kteří nemohli pochopit proč se ti lidé dívají na Favorita a ne jeho ultra vůz. Jeho auto lidé nemají doma, jeho auto lidé neupraví, ale ten Favorit či Škoda 1xx jim stojí doma na dvoře a to je to, na co si mohou sáhnout. A to je zajímá. Navíc nikdo nemůže zpochybnit fakt, že Škoda je jedna z nejkultovnějších značek, která je pro našince známá. Její historie je bezpochyby úžasná. Bavíme se o původní Škodě a.s. a vynecháme kultovnost jiných vozů, které jsou spíše sběratelskou raritou a jsou úchvatné zcela jistě také, ale již v jiném úhlu pohledu.



Neméně zajímavá situace nastává v momentě, kdy se potká upravená Škoda s protivníkem který se honosí nápisem 1.6 a podobně. Jistě tušíte, v čem je ta situace zajímavá: ujíždět ve „škodovce“ a nechat si lámat hlavu majitele vozu 1.6 myšlenkami typu: „jak to, vždyť mám nabušenou šestnáctku“, to Vám nezaplatí žádné peníze. Stejný pocit nastává, v momentě, kdy se po Vašem voze obdivně začnou dívat i lidé, kteří úpravám nerozumí či naopak rozumí z profesionálního hlediska, nebo jezdí v autech zcela jiné kategorie. Nemluvě samozřejmě o neopakovatelné náladě na srazech a akcích těchto vozů. Myslím, že se shodneme na jednom: akce typu Tuning Brno a podobné jsou zcela o ničem proti srazu například na Štilci. Už jenom proto, že setkání vozů, které majitel dal do firmy, zaplatil 300 000,-, za měsíc ho dostal a chová se jako skupina řidičů, o kterých zde bylo již zmíněno není to pravé. Ovšem auta, která jsou postavena vlastníma rukama, jsou propracována vlastní ideou majitele a odráží se na něm schopnost něco stvořit, nějak se odlišit, to jsou vozy, které stojí za to obdivovat. Je krásné mít vůz oplastovaný, super snížený, nádherně do lesku vyleštěný, ale, vážení, já radši budu mít bahno až na střeše, nebudu se bát auto „protáhnout“, abych neurazil super plast dole a když bude vhodná „konstelace hvězd“ tak si i zazávodím na bezpečném místě s jiným vozem, nemluvě o oficiálních soutěžích. Ovšem ne každý má pro tento styl pochopení, jsou i tací, kteří jednou nebo dvakrát za rok shodí plachtu ze svého vozu a vystavují se na odiv, myslíc si, jak jsou úžasní. Jak pro koho…



A motor? Nechám Vás samotné se zamyslet, co je lepší: zvednout výkon motoru vozu, který disponuje ze série 120 koňskými silami na výkon 150 či více „horse power“ v dílnách a servisech nebo vůz, který má ze série výkon 60 „koní“ dostat na sílu motoru o 100 koňských silách téměř vlastníma rukama. Co myslíte co je lepší a obdivuhodnější?



A závěr?

Pomalu ale jistě přestává být Škoda vůz pro rodinu, pro život, pro cestování. Nenechte si ovšem vzít to, co máte teď – vůz, se kterým můžete opravdu ukázat jak vlastně tuning v našich podmínkách vypadá a o čem je. Nejen o autě, ale také z velké části o lidech. Nenechte zmizet automobil, jehož sláva odejde společně s lidmi, kteří pochopili tento, nebojím se to tak nazvat, životní styl.

Má tedy „škodovka“ zmizet ze silnice? Budou poté vozovky bezpečnější, až zde budou pouze 70 kW a více výkonnější vozy? Najde se zde jiná značka, tak tvárná a upravovaná jako Škoda? A co se stane s těmi super lidmi, které potkávám každý rok na srazech, kteří jsou z celé republiky, častokráte i ze zahraničí, které spojuje stejná věc? Která ze skupin řidičů zde popsaných má tedy z té silnice táhnout? Jistě to víte sami nejlépe, o čem to je a kdo má táhnout……



Extreme Tyres