skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Rezerva = deformační zóna?
08:53:49
13.03.2006
13.03.2006

Stepix
já jí sice vozím dole, ale stejne je to dneska k nicemu. ted jak me naboural, tak byl stejne vyssi a naraznik s nosnikama = i s rezervouv byly netceny, zbytek je hromada srotu... takze? je to vicemene o nahode
01:49:10
10.03.2006
10.03.2006

SWAT3CZ
Ja bych ji pridelal na tu rezervu... jestli ma pri narazu urazit hlavu, tak je na spravnym miste.

23:52:03
09.03.2006
09.03.2006

hans
-> Johny Death: ale musis davat pozor abys ji nerozkous driv nez vlastni deformaci dutiny ustni


23:03:21
09.03.2006
09.03.2006

Johny Death
-> Dieter Bonrath: vždyck před jízdou pod jazyk a při nárazu by už jen praskla ne? .)))
22:53:29
09.03.2006
09.03.2006

SWAT3CZ
-> Dieter Bonrath: good idea

22:50:35
09.03.2006
09.03.2006

Dieter Bonrath
A co si do výbavy škodovky přidat ampulku s ciankáli, aby člověk ve škodovce umíral co nejkratší dobu? 

21:31:26
09.03.2006
09.03.2006

Luky - zrušená registrace
A taky naopak - v 80.ých letech při soutěži někde u Plzně narazila 120S do stromu naplno (tak 160km/h?). Strom byl zabořenej až ve střeše (zepředu) a doslova místo řadící páky. Posádka samozřejmě nepřežila. Spolujezdce zabila rezerva, urazila mu hlavu

20:28:28
09.03.2006
09.03.2006

Baghira
-> Pavel P.: Tak opačně no :-).
20:25:46
09.03.2006
09.03.2006

Syny
Kdyby ste nekdo chtel tak vam muzu prodat ctyri dvacet let stary gumy. Jelikoz muzou fungovat jako airbag - vyvolavaci cena je 5000,- za 1 ks. A nehlaste se vsichni, mam jen 4

20:22:32
09.03.2006
09.03.2006

Pavel P..
-> Baghira: no jestli budu měnit píchlý kolo potom co nabourám je dost nepravděpodobný


20:21:03
09.03.2006
09.03.2006

Baghira
-> janos: Nejlepší, když budeš mít rezervy dvě, jednu jako deformační zónu a druhou, kdybys píchnul :-).
18:19:09
09.03.2006
09.03.2006

Mr.Din
no jasně odrazí ten náraz dyt je to guma
18:12:11
09.03.2006
09.03.2006

Pavel P..
-> Jirik: no a před nárazem by ji zvednul.prti sobě jako airbag
18:10:26
09.03.2006
09.03.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Pavel P.: Každej by měl jednu rezervu na klíně.. 

16:45:03
09.03.2006
09.03.2006

Pavel P..
a co vozit dvě nebo tři rezervy? jednu na svym místě a dvě v kufru
16:38:49
09.03.2006
09.03.2006

janos
-> Pavel P.: Taky bych ji nechtěl políbit... obzvlášť když nosím brejle :-)) Myslim, že rezerva-airbag by mi je zarazila až do týla :)
16:36:08
09.03.2006
09.03.2006

Johny Death
tak mě napadá neměl by mít každý z posádky vlastní rezervu?
16:35:53
09.03.2006
09.03.2006

Pavel P..
-> janos: ale opřít se o ní ksichtem bych nechtěl..

16:35:50
09.03.2006
09.03.2006

Johny Death
-> janos: disk vymáčkneš při nárazu čelem a guma slouží jako ochraný prvek aby tě neprobodla tyč řízení :)
16:34:55
09.03.2006
09.03.2006

janos
-> Johny Death: Jasně, rezerva = nejbytelnější airbag :-))
16:34:07
09.03.2006
09.03.2006

Johny Death
rezerva jako předchudce airbagu :))))
16:33:54
09.03.2006
09.03.2006

Max
určitě nějakou kinetickou energii pohltí....nicméně,jestli bouračka skončí tak,že jsou pedály u volantu,tak by rezerva asi nikoho nezachránila.....
16:33:24
09.03.2006
09.03.2006

janos
Hmmm, možná to přehodnotím a přesunu rezervu dolů.
V kufru jsem ji vždycky vozil, abych se při píchnutí nemusel špinit s rezervou, zacákanou ze silnice. A samozřejmě jsem nikdy nepíchl. Jak znám zákon schválnosti, hned, co rezervu přemístím, potkám někde nějakej hřebík...
V kufru jsem ji vždycky vozil, abych se při píchnutí nemusel špinit s rezervou, zacákanou ze silnice. A samozřejmě jsem nikdy nepíchl. Jak znám zákon schválnosti, hned, co rezervu přemístím, potkám někde nějakej hřebík...

16:32:36
09.03.2006
09.03.2006

Pavel P..
-> kirri: ale pomůže dost.
16:30:34
09.03.2006
09.03.2006

kirri
-> janos: jasný, že to je tak navržené, ale e by zachránila život, odvážné tvrzení...
16:29:57
09.03.2006
09.03.2006

DOOlittle
strasne sa mi paci slovne spojenie: posadka skodovky neprezije

16:29:45
09.03.2006
09.03.2006

Rapid135
-> janos: muj rapidek ju ma tam ,kde ju ma mit

16:26:10
09.03.2006
09.03.2006

VeTeV
-> janos: jasne ze tam pro tyto ucely je
16:19:51
09.03.2006
09.03.2006

janos
Před časem se tu probíral crash test stodvacítky ve Světě motorů. Na diskusním fóru kolegů se zadomotory (Volkswagen Brouk a Transporter) se objevil při pokecuna toto téma zajímavej postřeh:
"Škodovka podobnějako brouk má nosnej střední tunel, na kterej ve předu přímo navazuje rezerva, která je dost účinnou deformační zonou. Často se však stává, že posádka škodofky nepřežije při čelnim nárazu, to je zapříčiněno tím, že dost velká část řidičů těchto vozidel tam tu rezervu prostě nemá, ta by jim jinak zachránila život."
Tak nevím, jestli má rezerva až tak čarovnou moc... co vy na to?
(Já ji ve své užovce teda taky vozím radši v kufru...)
"Škodovka podobnějako brouk má nosnej střední tunel, na kterej ve předu přímo navazuje rezerva, která je dost účinnou deformační zonou. Často se však stává, že posádka škodofky nepřežije při čelnim nárazu, to je zapříčiněno tím, že dost velká část řidičů těchto vozidel tam tu rezervu prostě nemá, ta by jim jinak zachránila život."
Tak nevím, jestli má rezerva až tak čarovnou moc... co vy na to?
(Já ji ve své užovce teda taky vozím radši v kufru...)