skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Motor 1.3 felici do škoda 120 L
10:31:47
28.02.2006
28.02.2006

Labros
solidní, pěkná ouža
10:29:48
28.02.2006
28.02.2006

Syny
Jinak na ten lak se muyes mrknout skoda.stable.cz/cz/index.
php?id=4&i...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
skoda.stable.cz/cz/index. php?action=sho...
10:29:38
28.02.2006
28.02.2006

Labros
není žádná úzká nebo široká převodovka. Rozdíl je jen ve vlečkový a kyvkový.
10:25:14
28.02.2006
28.02.2006

Syny
Ale zas je pravda ze ta kyvka bude o dost jednduzsi. Jinak ty siroky poloosy tam pujdou i na puvodni prevodovku (uzajda)? Netusil sem ze je v uzkej a sirokej prevodovce rozdil...
09:37:15
28.02.2006
28.02.2006

Labros
-> Jirik: Nechytám za slova
Nesouhlasim s celýma myšlenkama


09:34:26
28.02.2006
28.02.2006

Labros
-> Syny: ano, rozumíme si líp než s Jiříkem ;)
22:48:47
27.02.2006
27.02.2006

Syny
Vlecku sem myslel spis kvuli jiydnim vlastnostem a prpruzeni.
22:15:49
27.02.2006
27.02.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Labros: skoro a nechytej mě furt za slovo.
19:20:50
27.02.2006
27.02.2006

Labros
-> Jirik: píšeš že pro 120kovej motor je vlečka zbytečná tak s tim úplně nesouhlasím, i když lepší je udělat současně upgrade podvozku i motoru
18:45:04
27.02.2006
27.02.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Nijak, přečti si to ještě jednou. Mluvil o pětikvaltu a ten by mu stačil kejvačkovej. I když já mám taky 136 na kyvce, zatím.
Ale pro 120kovej motor je vlečkovej 5q skoro zbytečnej a když dá obyč. kyvkovej 5q tak ušetří.
Navíc na 120ce je menší riziko, že ukroutí poloosu.
Ale pro 120kovej motor je vlečkovej 5q skoro zbytečnej a když dá obyč. kyvkovej 5q tak ušetří.
Navíc na 120ce je menší riziko, že ukroutí poloosu.
18:29:26
27.02.2006
27.02.2006

Labros
-> Jirik: ehm, jak spolu souvisí zástavba vlečky a zástavba motoru z felicie? Vlečka se dávala i do 120LX s motorem 120. I já jsem měl vlečku ještě v době kdy jsem jezdil s motorem 120LS..
17:21:39
27.02.2006
27.02.2006

Jirik - zrušená registrace
K čemu budou tuningové doplňky a "úpravy", když se pak po cestě někde vysere zanedbaná část, resp. bude z auta učůrávat olej či bude pokládat kouřovou clonu ?
17:19:26
27.02.2006
27.02.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Syny: Tak to je jiná. 
Jinak podle času se můžeme někdy sejít a mrkneme co a jak. Jinak já za chvíli dojezdím
. 13. března mi končí technická
.
Jinak na užovce znamená úhlovka, nebo jen pětikvalt už přestavbu a zásah do tunelu. To už chce někoho se svářečkou.
Jestli tam nebudeš cpát nějakou Felicii nebo Favorita, tak bude stačit pětikvalt + klasická emKová kejvačka a máš oproti vlečce zase ušetřeno.
Můžeme pak mrknout i na prahy a další nosný části v jakém jsou stavu. Pokud lak není flekatej, opravovanej nebo jinak poškozenej, tak ho lze rozleštit i když je hodně zašlej nebo vyšisovanej.
Všechno jde.
Vidíš tlumiče už jsi dal, teď jsi jen rozplánuj, jak dlouho s tím chceš jezdit a pak si rozvrhni investice. Když uděláš nápravy, brzdy, což je základ a pak se rozhodneš to prodat, tak to přidá na ceně. Když to prodat nebudeš chtít, tak pak se můžeš pustit do kastle, lak už se nechá udělat taky za dobré peníze pokud se sežene někdo šikovnej.
Říkám jde to a nemusí to vycucnout peněženku, ale všechno holt postupně.
Taky jsem nejdřív opravoval, brzdy, nápravy, pak se udělala karoserie, a teprve potom jsem se pustil do nějakých úprav, kola, zavařování, výměna dílů, podvozek.
Postupně se dal pětikvalt, 136ka motor, ale to už bylo vlastně v době, kdy se dolaďovaly jen detaily.
Pak došlo k výměně kol a nakonec to dopadlo tak, že zase budu předělávat zásadnější věci, tj. výměna zadní nápravy, kapoty a pár dalších drobností se ještě udělá a předělá.
Není to krátkodobá záležitost, je to někdy na léta.
Podívej se na TUNERA 1 a 2. Ti nejezdili jak dlouho, jen kvůli tomu, že to chtěli mít udělané pořádně. Tuner#2 jezdil předtím se sériovkou, pak na rok odstavil a teď jezdí s tím co má na fotkách. Já jsem nejezdil předtím 3/4 roku.
Ale zase, to chce garáž a prostory.
Jednou něco uděláš, za půl roku, za rok to uděláš jinak. Když tě to nepustí, pořád je co dělat.
To že je to užovka vůbec nevadí, protože užovka na alu s eMkovýma nápravama a slušným lakem není vůbec špatná.
Ale postupuj tak jak jsi teď řekl, jezdit klidně se sériovkou, ale nejdřív repas a výměna nutných věcí a pak zábava.

Jinak podle času se můžeme někdy sejít a mrkneme co a jak. Jinak já za chvíli dojezdím


Jinak na užovce znamená úhlovka, nebo jen pětikvalt už přestavbu a zásah do tunelu. To už chce někoho se svářečkou.
Jestli tam nebudeš cpát nějakou Felicii nebo Favorita, tak bude stačit pětikvalt + klasická emKová kejvačka a máš oproti vlečce zase ušetřeno.
Můžeme pak mrknout i na prahy a další nosný části v jakém jsou stavu. Pokud lak není flekatej, opravovanej nebo jinak poškozenej, tak ho lze rozleštit i když je hodně zašlej nebo vyšisovanej.
Všechno jde.
Vidíš tlumiče už jsi dal, teď jsi jen rozplánuj, jak dlouho s tím chceš jezdit a pak si rozvrhni investice. Když uděláš nápravy, brzdy, což je základ a pak se rozhodneš to prodat, tak to přidá na ceně. Když to prodat nebudeš chtít, tak pak se můžeš pustit do kastle, lak už se nechá udělat taky za dobré peníze pokud se sežene někdo šikovnej.
Říkám jde to a nemusí to vycucnout peněženku, ale všechno holt postupně.
Taky jsem nejdřív opravoval, brzdy, nápravy, pak se udělala karoserie, a teprve potom jsem se pustil do nějakých úprav, kola, zavařování, výměna dílů, podvozek.
Postupně se dal pětikvalt, 136ka motor, ale to už bylo vlastně v době, kdy se dolaďovaly jen detaily.
Pak došlo k výměně kol a nakonec to dopadlo tak, že zase budu předělávat zásadnější věci, tj. výměna zadní nápravy, kapoty a pár dalších drobností se ještě udělá a předělá.
Není to krátkodobá záležitost, je to někdy na léta.
Podívej se na TUNERA 1 a 2. Ti nejezdili jak dlouho, jen kvůli tomu, že to chtěli mít udělané pořádně. Tuner#2 jezdil předtím se sériovkou, pak na rok odstavil a teď jezdí s tím co má na fotkách. Já jsem nejezdil předtím 3/4 roku.
Ale zase, to chce garáž a prostory.
Jednou něco uděláš, za půl roku, za rok to uděláš jinak. Když tě to nepustí, pořád je co dělat.
To že je to užovka vůbec nevadí, protože užovka na alu s eMkovýma nápravama a slušným lakem není vůbec špatná.
Ale postupuj tak jak jsi teď řekl, jezdit klidně se sériovkou, ale nejdřív repas a výměna nutných věcí a pak zábava.

15:12:33
27.02.2006
27.02.2006

Labros
-> Syny: No jednou v tý převodovce křupne a může se celá vyměnit. Mně se to taky ještě nestalo, ale pár lidem z virtu jo.
15:06:31
27.02.2006
27.02.2006

Syny
-Labros: A kdyz by nekdo tyhle 3 veci (nerikam ja, ale muj kamos) tohle dalal skoro furt, tak se stane co?
14:53:50
27.02.2006
27.02.2006

Syny
Presne ale naprosto presne stejnej nazor mam i ja!!! Jenze auto sem koupil ve stavu nic moc. Nevedel sem co je tam spatny a co ne. Tak na to prichazim postupne podle chovani auta. Auto plave => nove tlumice. Uz tam sou. Jediny co me mrzi je to - ze ta moje kara je uzovka se 4q a ma na ho*no lak (vysisovanej). Rezava neni nikde. Proto sem chtel prevaraky. Jak sem pochopil, neni o co stat => v lete tam zkusim dat napravy z eMka (vlecku s 5q). A bude po starostech. Akorat si nejsem jistej jestli to zvladnu - nemam zade zkusenosti, proto zde rozsevam same dotazy... Jinak konkretne ty Jiriku - pokud budes mit nekdy naladu a cas tak se mi kdyztak ozvy - rad se kouknu na tu tvoji shade (sem tez z Plzne).
12:17:49
27.02.2006
27.02.2006

Majkl
-> Jirik: souhlas
10:36:51
27.02.2006
27.02.2006

Labros
-> Jirik: Ať si dělá, co chce, ne? Proto si koupil nebo dostal škodovku, aby ji mohl tunit. Dobrej technickej stav není podmínkou tunění...
10:16:29
27.02.2006
27.02.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Syny / syky.ja:
Víte o čem to je ? Hlavně o penězích, kterých nemáme asi nikdo moc.
Není lepší uvést Škodovku technicky do perfektního originálního stavu, než vymejšlet kraviny ? Aby úprava auta byla kvalitní, tak to stojí hodně peněz a když uvedete auto do originál stavu, tak to stojí prachy taky, ale ne tolik. A navíc to pak nevypadá blbě a nebo směšně.
Za pěknou sériovou Škodovkou, zachovalou se ohlédne kdekdo, ale za tuzárnou ne a když, tak jenom aby si klepal na čelo.
Podívejte se na minnovu škodovku, je v sérii (protože ji tak chce mít), v originálním stavu a je radost se na ní podívat.
Takže nejdřív bych uvedl auto do technicky dobrého stavu, vyměnil, opravil co je třeba, auto vyvařil, uvedl ho do normálního stavu bez tuzerskejch sraček a až postupně našetřím, tak se do něčeho pustím.
Nebo si vzít úvěr. Nějaký domácí šmudlání, jako jsou podložky z dubového dřeva, roury od kamen na výfuku, uřezané pružiny, převařené disky a další opičky jen vrhají stín na ostatní autíčkáře a zejména majitele všech Škodovek.
Pořád mi prostě nejde do hlavy, co vede lidi k tomu, aby se tuzilo, místo aby se řešil aktuální stav auta, který by měl být co nejlepší.
-> syky.ja: Zrepasuj nejdřív brzdy, nápravy, kastli a další věci co je potřeba, nevím, tvoje auto jsem neviděl a pak řeš hovadiny jako motor s 80ti velbloudama.
Víte o čem to je ? Hlavně o penězích, kterých nemáme asi nikdo moc.
Není lepší uvést Škodovku technicky do perfektního originálního stavu, než vymejšlet kraviny ? Aby úprava auta byla kvalitní, tak to stojí hodně peněz a když uvedete auto do originál stavu, tak to stojí prachy taky, ale ne tolik. A navíc to pak nevypadá blbě a nebo směšně.
Za pěknou sériovou Škodovkou, zachovalou se ohlédne kdekdo, ale za tuzárnou ne a když, tak jenom aby si klepal na čelo.
Podívejte se na minnovu škodovku, je v sérii (protože ji tak chce mít), v originálním stavu a je radost se na ní podívat.
Takže nejdřív bych uvedl auto do technicky dobrého stavu, vyměnil, opravil co je třeba, auto vyvařil, uvedl ho do normálního stavu bez tuzerskejch sraček a až postupně našetřím, tak se do něčeho pustím.
Nebo si vzít úvěr. Nějaký domácí šmudlání, jako jsou podložky z dubového dřeva, roury od kamen na výfuku, uřezané pružiny, převařené disky a další opičky jen vrhají stín na ostatní autíčkáře a zejména majitele všech Škodovek.
Pořád mi prostě nejde do hlavy, co vede lidi k tomu, aby se tuzilo, místo aby se řešil aktuální stav auta, který by měl být co nejlepší.
-> syky.ja: Zrepasuj nejdřív brzdy, nápravy, kastli a další věci co je potřeba, nevím, tvoje auto jsem neviděl a pak řeš hovadiny jako motor s 80ti velbloudama.
09:54:00
27.02.2006
27.02.2006

Labros
-> syky.ja: Daleko větší krouťák, než má motor v záběru, přeneseš přes převodovku třeba když:
-při stojícím autě rozvášníš motor a pustíš spojku - roztočenej setrvák dá převodovce poznat, co je to krouťák,
- hrabeš na místě a najednou se kola kousnou do asfaltu - tady ten náraz ani není ztlumenej spojkou,
- podřadíš a prudce pustíš spojku a motor vyletí do otáček - něco jako to první.
Takže nějakejch těch 105Nm co bude mít ta felda s karbecem není vůbec rozhodujících pro životnost převodovky.
-při stojícím autě rozvášníš motor a pustíš spojku - roztočenej setrvák dá převodovce poznat, co je to krouťák,
- hrabeš na místě a najednou se kola kousnou do asfaltu - tady ten náraz ani není ztlumenej spojkou,
- podřadíš a prudce pustíš spojku a motor vyletí do otáček - něco jako to první.
Takže nějakejch těch 105Nm co bude mít ta felda s karbecem není vůbec rozhodujících pro životnost převodovky.
17:41:18
26.02.2006
26.02.2006

Syny
Ok kouk sem na to auto - je dobry, ale taky se musel snazit nez toho dosah. No tak ja sem teprv na zacatku uprav. Tak nejdriv shanim informace a pak delam. Tak sorry ze ziju a ze sem se zeptal na ty prevaraky...
17:36:02
26.02.2006
26.02.2006

Syny
Prevaraky nemam a zadny pruziny sem nikdy nerezal. To je asi jasny ze se to auto snazim dat do pucu ale neda se to stihat vsechno najednou. Ten deda predemnou na to dost sr*l.
17:35:34
26.02.2006
26.02.2006

Gryzly
-> Jirik: to byli dveře? Tak ony byli tou rzi tak odlehčený že se snesly jen jak pírko. já myslel že spadlo okýnko dovnitř do dveří, ale to bylo asi minule.

14:07:57
26.02.2006
26.02.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Gryzly: A ještě jsi zapomněl, že jsi bouchnul tak mocně, že mi vzniklým průvanem vypadly dveře na druhej straně.
A máš recht, teď tady v Plzni zase strašně sněží, nestíhají upravovat sjezdovky.
A máš recht, teď tady v Plzni zase strašně sněží, nestíhají upravovat sjezdovky.

13:28:39
26.02.2006
26.02.2006

Pavel P@nkáč
-> Honza M: je mezitím rozdíl že M-kový maj válečkový ložiska a tamty starší kuličkový ale zase takový rozdíl v té výdrži není
11:27:19
26.02.2006
26.02.2006

RadstaR
-> Gryzly 26.02.06 11:16:15:



11:16:15
26.02.2006
26.02.2006

Gryzly
-> Syny: Já narozdíl od ostatních to Jirikovo auto znám. Jako z venku vypadá pěkně, ale pod tou pěknou barvou je to pěknej šrot. jak byl minule u mě tak sem bouchl víc dveřma a normálně se mu vysypalo asi pul kila rzi z prahu. Byl nasranej že mu stím tak třískám, prej musím opatrně. on je trochu labilní protože celý léto jezdil na ojetých gumách a ted na podzim zjistil že mu tečou tlumiče a on z podpory na nový nemá. Takže musí ted jezdit mestskou ale to je hlavne proto ze nemá na zimní kola a v tech horach v Plzni by nikam nevyjel.
09:13:36
26.02.2006
26.02.2006

Honza M
-> Syny: právě že ty 4q z užovek nejsou ještě dělaný na 120Nm. Ty se rozsypou hned :)
A stačí když se podíváš na jeho auto do ID ne?
A stačí když se podíváš na jeho auto do ID ne?

08:22:43
26.02.2006
26.02.2006

RadstaR
-> Syny 25.02.06 23:21:42: Hehehe lol. Mno tak zrovna auto Jirika tu snad znaji vsichni arozhodne to neni zadnej vrak na prevarakach a pruzinach serizlich o 4 zavity




23:21:42
25.02.2006
25.02.2006

Syny
A i kdybych to byl ja tak co? Buh vi co mas za auto ty!
23:20:38
25.02.2006
25.02.2006

Syny
To pavani a prevaraky jsem ja. Uz to je v pohode. Pujdou tam napravy z eMka a mam novy tlumice

23:17:52
25.02.2006
25.02.2006

Syny
4q z uzovky je dle me identicky se 4q z eMka ne?
22:42:13
23.02.2006
23.02.2006

syky.ja
jj sem s tema serizlejma pruzinama o 4 zavity uz tam mam normalne serizly o 1.5 zavitu slo to nanervy s tim skakanim
22:07:19
23.02.2006
23.02.2006

Jirik - zrušená registrace
-> syky.ja: Nebudeš to dávat do té jak jsi se ptal na převařáky, že to plave a nebo to bylo s těma řízlejma pružinama ? Nebo to nejsi ty ?
21:59:25
23.02.2006
23.02.2006

syky.ja
jj dikas moc sem mladej byl jsem rad ze sem si sehnal ten motor ma asi 80 koni a chvili by mne trvalo nez si usetrim na 5Q
19:25:55
23.02.2006
23.02.2006

Petr F.
Škodovácký převodovky jsou konstruovaný na 120Nm. V pohodě vydrží i víc, ale samozřejmě se "slušným" zacházením.
18:03:31
23.02.2006
23.02.2006

Gryzly
jde spíš o diferák, jestli je do vlečka nebo kyvadlo, ale když nebudeš gumovat a podobně, tak ti vydrží stejně.
16:07:34
23.02.2006
23.02.2006

Honza M
-> Pavel Korbelář: Záleží jak která. Myslím že 4kvalty z užovek ještě nebyly dělány na takový točivý moment jako 4q z eMka
16:06:06
23.02.2006
23.02.2006

Pavel P@nkáč
-> syky.ja: 4q ti vydrží to samá jako 5g ta převodovka je slabší článek na silnější motory,nezáleží kolik má kvaltů ale jezdíme s tím všichni.............
15:02:28
23.02.2006
23.02.2006

Dušan
vydrzet by to mela ikdyz na to nejni stavena. Zalezi na tom jak s tim budes jezdit. bzrda plyn to moc dlouho nevydrzi ale na normalni jezdeni to zkousne
14:23:38
23.02.2006
23.02.2006

syky.ja
zdar chlapy potreboval bych se zeptat jestli vydrzi 4Q prevodovka motor 1.3 a nebo jestli nekdo z vas neprodava levne 5Q?dikas moc syky
