-> Vici: Takhle se chovaly naše bývalé služební. U táty služební přestala tak jak jsem říkal táhnout v kopci a pak najednou zase začala jet.
A tatího Felda, měla asi 2x takovej výpadek, kdy to jakoby chcíplo za jízdy, pak to prudce s autem trhlo až to skoro buchlo a znova to začlo jet, tak 1 - 2 vteřiny.
To že je u MPi mírně neklidnej volnoběh je známo a taky mu od roku 1997 párkrát udělala, že volnoběh zakolísal tak, až to zakvedlalo celým autem, ale nechcíplo.
Jinak jede velmi pěkně, je to rok 1997 a najeto cca 50 000 km.
Jinak zlobila vzduch. klapka, termostaty, to je vše.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Fa 50kw vs Fe 50kw
11:41:57
27.02.2006
27.02.2006

Jirik - zrušená registrace
11:33:25
27.02.2006
27.02.2006

Vici
-> Jirik: tak podle toho jak popisujes ze se to chova - tak neco neni ok. i muj motor s MPIckem kdyz je zahraty tak ma celkem hezky volnobeh 850...
11:14:05
27.02.2006
27.02.2006

Labros
-> Jirik: Já mám konkrétně 742.136 s hlavou z feldy, ale to je prakticky to samý, jako felda s karbcem.
A Vici mluvil určitě o feldě s MPi.
No zas tak hrozný to s těma feldama nebývá
A Vici mluvil určitě o feldě s MPi.
No zas tak hrozný to s těma feldama nebývá

10:55:59
27.02.2006
27.02.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Labros: .........ve škodovce.
10:55:42
27.02.2006
27.02.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Labros: Tak ono je u MPi normální i to, že to přestane jet v kopci a pak se to zase rozjede, kolísání otáček, díry v běhu motoru na křižovatce, že se ti otřese celý auto.
Jinak mluvíš konkrétně o MPi a nebo o Feldě s karbem ?
Jinak mluvíš konkrétně o MPi a nebo o Feldě s karbem ?
10:40:41
27.02.2006
27.02.2006

Labros
Podle mě je to jak v tom MPi, tak i v tom jaký součástky se sešly v tom kterým motoru a jak byl zajetej.
Můj motor je po vyjejí dost línej, ale stačí ho projet po dálnici tak aspoň na 3300-3500 otáček aspoň 10 minut a pak je to úplně jinej motor. Rád bych věděl, jestli je to normální.
Můj motor je po vyjejí dost línej, ale stačí ho projet po dálnici tak aspoň na 3300-3500 otáček aspoň 10 minut a pak je to úplně jinej motor. Rád bych věděl, jestli je to normální.
10:29:16
24.02.2006
24.02.2006

Baghira
-> Alan: No zajetý byli normálně, celkem poctivě, ale hold se jeden nepovedl no :-/.
10:03:07
24.02.2006
24.02.2006

Alan
-> Baghira: taky asi bude mít vliv jak sou ty motory zajetý

12:34:21
23.02.2006
23.02.2006

Baghira
-> Jirik: Jj není MPI jako MPI, měli jsme v práci dvě 50kw a jedna jela jako ďas a druhá byla hroznej lenoch, přitom byli kupovaný spolu.
10:59:11
23.02.2006
23.02.2006

Jirik - zrušená registrace
-> Don Carlos: Vím a právě proto by mě zajímalo u víc motorů, zda se to těm 50 KW aspoň přiblíží. 
Někde jsem četl podobný test z nějaké zkušebny v Praze.
Ale už si ho pamatuju jen matně.
Plno sériových zahraničních aut mělo mírně nad výrobcem deklarovaný výkon a u Škodovek hrozně kolísal (motory 1.3).

Někde jsem četl podobný test z nějaké zkušebny v Praze.
Ale už si ho pamatuju jen matně.
Plno sériových zahraničních aut mělo mírně nad výrobcem deklarovaný výkon a u Škodovek hrozně kolísal (motory 1.3).
23:03:34
22.02.2006
22.02.2006

Don Carlos
-> Jirik: JJ, stejné motory se můžou svým výkonem lišit.
21:46:23
22.02.2006
22.02.2006

Jirik - zrušená registrace
Ale je to opět o tom, jak se motor povede.
Zajímaly by mě testy více motorů stejného typu na brzdě.
Zajímaly by mě testy více motorů stejného typu na brzdě.
21:30:09
22.02.2006
22.02.2006

Vici
MPicko 50kW to asi nalozi vsem 1,3 motorum skoda...
ja mu mel problem ujet se sprintem 75 karbec
ja mu mel problem ujet se sprintem 75 karbec
17:01:20
17.02.2006
17.02.2006

Labros
-> Aladin: -> Gryzly: myslim že máte pravdu oba? a byly vůbec formany 136? vždycky sem viděl jen 135
16:57:56
17.02.2006
17.02.2006

Aladin
a formany měly kratší než fáčka, ni?
16:24:45
17.02.2006
17.02.2006

Gryzly
-> Labros: + pickupy
13:21:26
16.02.2006
16.02.2006

Labros
do kterejch fáček se dávala ta kratší převodovka? Myslel jsem jen do 135?
12:19:36
16.02.2006
16.02.2006

Baghira
-> TTomas: Tak jestli je to 91, tak to nebude ani B ani x.
12:06:32
16.02.2006
16.02.2006

TTomas
Je to trochu od veci, ale jak poznam 136x nebo B? Podle otacek mam ve favu asi prevodovku 3.85 a je to vyroba 91.Dik za info.
11:33:34
16.02.2006
16.02.2006

kirri
jednoznačně MPi
23:19:39
15.02.2006
15.02.2006

Saky
no ono spis otazka kde vyuzijes max rychlost? na zrychleni a jizdni vlastnosti na tom bude lip to MPicko
23:10:15
15.02.2006
15.02.2006

ace ventura
navíc papírový hodnoty max. rychlosti nelze uvažovat, protože se 50kW fávo nedělalo s s.p. 3,85 takže za dané situace volím Fávo
23:06:16
15.02.2006
15.02.2006

ace ventura
-> Max: určo bude 136x nebo B protože je řeč o 50kW variantách a zde by mělo mít fáčko díky lepšímu průběhu navrch
22:59:37
15.02.2006
15.02.2006
kliste
v tp ma facko 136 150 a fela 136Mpi 162
22:58:23
15.02.2006
15.02.2006

Max
no jasně....
páč fáčko 50KW by muselo bejt 136x nebo 136B
A felda buď 136B nebo mpi....
a když mpi,tak jak psal borin
páč fáčko 50KW by muselo bejt 136x nebo 136B
A felda buď 136B nebo mpi....
a když mpi,tak jak psal borin
22:55:01
15.02.2006
15.02.2006

Borin - Král tuzerů
No jestli to bude MPi tak felda...kámoše sem potahal... 

22:27:13
15.02.2006
15.02.2006

ace ventura
-> Rapid135: čistě logicky bych dle převodovky typoval fáčko 

22:17:27
15.02.2006
15.02.2006

Rapid135
Jak dopadnou tito dva kdyz se budou merit na max rychlost? berme v uvahu fa ma prevodovku 3,85 a fe 4,16. Diky za Vase prispevky