
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Svíčky
prohledat
40 příspěvků (zobrazeno 1 až 40) od 05.07.2003 do 10.07.2003, založil/a
18:55:18
10.07.2003
10.07.2003

GeTeX
no koupil jsem si teda ty Brisk DR15TC s těma třema elektrodama a teda na to že stály 278,- Kč jsem nepoznal rozdíl od obyčejnejch. Ale jeden známej ladič mi poradil co za svíčky, tak je zkusim (cca 200,- Kč/ks) a uvidíme. Teť zrovna nevim, jaxe jmenujou sakra.

16:20:17
10.07.2003
10.07.2003

Luděk
2King: no tak mám asi DR 14 YS,první sada byla jenom DR 14 S
15:37:10
10.07.2003
10.07.2003
King
Debatovani o svickach je vecne tema :o) I v lpg konfere jsme nakonec dospeli k nazoru, ze neexistuje univerzalni rada jakou svicku pouzit pro dany typ auta, protoze i jednotlive motory se dostl lisi. Treba spotrebou oleje, stavem zapalovani atd. Memu byvalemu moturku 105 na lpg BRISKY Silver vubec nechutnaly a to jsem jim dal v ramci objektivity dvakrat sanci. Lip se chovaly predepsane 15ky a jako sampion z toho vysly BRISKY 17ky. A to hlavne diky tomu, ze ve finale motor dost papal olej a teplejsi svicky ty olejove o nejak dokazali rozdejchat. Nycko na 136 jsem pouzil na zkousku predepsane BRISKY 14ky a po 10kkm si lpg rozumi bez problemu. Nemusim jiste dodavat, ze pri provozu na "prdy" je volba svicek daleko kritictejsi, nez pro benal.
15:16:35
10.07.2003
10.07.2003

Roman
Tak jsem koupil ty Brisk DOR15LGS,ujel jsem asi 10Km,ale běžej v pohodě,uvidíme časem.Dával jsem je tam včera večer,přitom jsem ještě seřídil ventyly,dal nový víčko na rozdělovač a taky palec.Mám bezkontakt,ještě ten v plechový krabičce,koupil jsem si jeden do rezervy,ale je jen v plastu a o polovinu menší(zase šetřej na materiálu).Až najedu víc Km dám vědět jak to funguje.
09:11:18
08.07.2003
08.07.2003

Luděk
Pal DR 15 YS jezdím,tuším a nestěžuju si,když vezmu v úvahu,že nemám předstih ....
19:43:30
07.07.2003
07.07.2003

Bob
Jo to sem přepísk a uved na pravou míru
a ty "nějaký normální hnusný svíčky" maj za sebou 19 000 Km a sou furtjak nový
a ty "nějaký normální hnusný svíčky" maj za sebou 19 000 Km a sou furtjak nový

19:31:52
07.07.2003
07.07.2003

GeTeX
no jo ale tys psal že máš LGS a tady sou nějaký normální hnusný svíčky. Asi du do těch DR15TC.
19:26:06
07.07.2003
07.07.2003

Bob
19:25:24
07.07.2003
07.07.2003

Bob
2GeTeX: Čau *1409*
hele fotky tě přesvěčej
ruzne.laydakk.net/svicky/ svicky.htm
nebo chceš snad i video jek přijedu s autem votevřu haupnu abys viděl že motor vopravdu běží a pak vyndám fšechny 4 svíčky že to sou voni

hele fotky tě přesvěčej
ruzne.laydakk.net/svicky/ svicky.htm
nebo chceš snad i video jek přijedu s autem votevřu haupnu abys viděl že motor vopravdu běží a pak vyndám fšechny 4 svíčky že to sou voni



16:36:37
07.07.2003
07.07.2003

Luděk
2Milda: ty první byly docela drahý,neb jsem je kupoval v AutoForum Pardubice (cca 400,-Kč),ale tu druhou sadu mi přivezl odkudsi zásobovač,cena byla okolo 200,-Kč/sada
16:26:57
07.07.2003
07.07.2003

Milda
2Luděk: Nebo obycejny NGK
, kolik stoji ty Brisk Silver? Moje NGKacka asi 85,-/ks (ja je mam teda zadaco)

16:23:36
07.07.2003
07.07.2003

Luděk
2Milda: na LPG musíš mít Brisky silver,já jsem na nich najezdil přes 15 tis. a teď je jezdí kámoš na Fávu LPG
16:06:30
07.07.2003
07.07.2003

Milda
Mel sem Brisky, po 4000km byly 2 v riti, ted mam ¨17 000 km NGK a furt jak novy. Fa 135 bezkontakt, LPG
08:10:05
07.07.2003
07.07.2003

wekky
Měl jsem jednobodové Brisky, po asi 5000 začali postupně vynecávat. Pak obdobné Bosch to samé asi po 7000.
Dal jsem LGS a po 1000 v zimě jsem nemohl nastartovat, po výměně za normální mi to chytlo okamžitě, ale po dalším 1000 odešlo zapalování kompletně (měl jsem stále kontaktní).
S výměnou za bezkontakt jsem vrátil LGS a zatím bez chyby.
Jinak ve srovnání s jednoelektrodovou klasikou se trochu lépe vytáčí a je to poznat i na zvuku. Ale za tu cenu si to příště asi rozmyslím a nejspíš půjdu do tříelektrodových Brisků (DR15TC).
Dal jsem LGS a po 1000 v zimě jsem nemohl nastartovat, po výměně za normální mi to chytlo okamžitě, ale po dalším 1000 odešlo zapalování kompletně (měl jsem stále kontaktní).
S výměnou za bezkontakt jsem vrátil LGS a zatím bez chyby.
Jinak ve srovnání s jednoelektrodovou klasikou se trochu lépe vytáčí a je to poznat i na zvuku. Ale za tu cenu si to příště asi rozmyslím a nejspíš půjdu do tříelektrodových Brisků (DR15TC).
07:02:20
07.07.2003
07.07.2003

Roman
Tak tzy DOR15LGS jsou na felicii MPI,ale šli by použít asi i na felicii BMM a na novější fava.Závitem určitě,ale vlastnostma?
22:30:12
06.07.2003
06.07.2003

GeTeX
2Bob: Hmm tak to ti pak nevěřim už ani čau.



22:18:59
06.07.2003
06.07.2003

Bob
2 *1312* šak sem t vodepsal že mě seš *1409*
*1016*
jinak spátky ke svíčkám ty NGK mám ty V-lajny
*1016*
jinak spátky ke svíčkám ty NGK mám ty V-lajny

22:14:57
06.07.2003
06.07.2003

Simi
2Bob: To nebyl dotaz, jak se to dela, to byla vytka, ze ho pouzivas bez meho predchoziho souhlasu



22:10:42
06.07.2003
06.07.2003

Bob
*1312**1409**1016*

22:07:35
06.07.2003
06.07.2003

Simi
2Bob: Hele, jaktoze pouzivas myho smajlika ???
Toho mam "registered" 


22:04:36
06.07.2003
06.07.2003

Bob
Ve svím předchozím příspěvku sem kecal *1312**1312**1312*
Nemám LGS ale NGK
Nemám LGS ale NGK

21:56:08
06.07.2003
06.07.2003

GeTeX
Tet sem se dival a DOR15LGS tam nikde nejni a ani se na 136 a nižší nevyrábí.
20:45:40
06.07.2003
06.07.2003

Fén
Pokud se nepletu, tak do fáva 136 DOR15LGS PREMIUM.
20:34:06
06.07.2003
06.07.2003

GeTeX
Tak to bych do nich šel. Aby mi to líp spalovalo shell V-Power. Tak du zkouknout brisk web a třeba z toho něco vzejde a já si svíčky nadělím.

20:27:25
06.07.2003
06.07.2003

Fén
Podle toho co mi napsaly z Brisku, tak se LGS dělaj i do fáva a měl by se použít i nový palec s větší vodivostí.
20:18:10
06.07.2003
06.07.2003

GeTeX
LGS co já sem tak četl tak se dělaj jen od Feliny vejš ne? Ty Densa se dělaj i na 136 ale mam strach vyhodid litr abych poznal že to neni o moc lepší.
17:45:25
06.07.2003
06.07.2003

Roman
jo díky,zkusím si něco vybrat.
11:32:36
06.07.2003
06.07.2003

rOMAN
www.ngk.de/en vyberes vyrobce auta a typ a ono to te ukaze jakou svicku od NGK
07:18:14
06.07.2003
06.07.2003

Roman
Zkuste mi najít nějaké internetové stránky,nebo přesnější označení.Díky
22:53:39
05.07.2003
05.07.2003

Boris S
Najlepšie sviečky vyrába NGK a do Felcky robia tiež.Ja som ich teraz dával do môjho motora z Favouša a je to fakt špica.Označenie teraz neviem ale dá sa to zistiť.
14:34:56
05.07.2003
05.07.2003

Tomáš Černý - zrušená registrace
Denso jsou japonci , ja je mam a sem spokojenej
12:30:29
05.07.2003
05.07.2003

Roman
díval jsem se www.brisk.cz,tak v úvahu připadají DOR 15LGS
znáte něco lepšího.Má denso český netový stránky?
znáte něco lepšího.Má denso český netový stránky?
10:23:31
05.07.2003
05.07.2003

Vici
a nebo Denso Iridium Power :o))
10:23:08
05.07.2003
05.07.2003

Vici
Denso.. :o)
10:13:09
05.07.2003
05.07.2003

Roman
oni se dělají LGS i se závitem jako mají 120,to ani nevím.stejně se mně to netýká(motor felicie)ale jen ze zajímavosti ,třeba pro otce na 120.
09:38:53
05.07.2003
05.07.2003

Bob
taky pužívám LGSka sice na 120 a nemůžu si je vynachválit 

09:36:26
05.07.2003
05.07.2003

Roman
no to jsou ty LGS (kruhová jiskra),ale mluvil jsem o nich s jedním týpkem,co je použil do upravenýho motoru (ne škodovka)a odešla mu cívka.Říkal že to mohla být náhoda,ale nevím no.Ale pokud se to na feliny vyrábí,tak to snad funguje a neodchází jiné části zapalování.
09:22:04
05.07.2003
05.07.2003

GeTeX
dělaj se do felicie ty Iridium Platinum Performance, je to prej supr svíčka ale stojí jedna asi 4oo,-. Jinak bych vřele doporučil ty Brisk s kruhovou jiskrou nebo jaxe to menuje.

09:18:27
05.07.2003
05.07.2003

Lukáš
Já jezdím na benzín, myslím, že tomu říkají Naturál a ještě nějaký číslo to má
Pardón, trochu jsem se rozjel, ehmm, mám Brisk - ale nevím tip a jsem spokojenej ;-)

09:12:15
05.07.2003
05.07.2003

Roman
Mám lehce upravený motor z felicie,rád bych použil lepší svíčky.Teď mám Bosch s měděnou elektrodou a nic moc teda.Jsou dobrý ty Brisk LGS.Nebo na co jezdíte???