Zvýšení Výkon

prohledat
29 příspěvků (zobrazeno 1 až 29) od 04.07.2003 do 07.07.2003, založil/a
řadit dle data
09:58:05
07.07.2003
Saky
presne tak, jsou lidi resp prasata ktery vezmou motor treba z facka predelaj jen drzaky motoru a daj ho tam nechaj tam starej olej filtr svicky atd kdyz uz stavim motor tak takovej abych ho nemusel za mesic zase vyndavat ze treba tece olej kolem gufer atd takze gufera tesneni vsechno novy rozvody spojku, spojkovy lozisko atd a to se vsechno pripocte k cene samozrejme se da motor postavit prasacky za polovicni naklady..
20:15:28
04.07.2003
Fén
Postavit pořádný motor dá hodně práce a taky spolkne hromadu peněz. Cena závisí na kvalitě a rozsahu provedených úprav. Takže je dobré si uvědomit co od motoru očekáváš. Pokud nepřekročí střední pístová rychlost přes 16 m/s, ta se životnost motoru o moc nesníží.
14:59:55
04.07.2003
Venca
poslal sem ti mail na tvůj mail z office@ganymed.cz
14:46:22
04.07.2003
Saky
vyssi otacky za studena vadej kazdymu motoru, stejne tak seriovymu jako upravovanymu, upravovanej se ale vetsinou ohreje driv takze bys na tom byl mozna o neco lip, mimoto upravenej bude mit vetsi vykon takze ho nebudes muset tak tocit ..
14:43:15
04.07.2003
Saky
jasne vsechno je vec vkusu, nekomu se libi interier ala letadlo-) samej budik atd me se libi tohle ale to je jedno, jakej bude mit motor vykon ti nikdo nerekne musis s tim jit na brzdu, vlastne akorad chipovaci firmy ti reknou ze ti pridaj cipem 10kw takze z 50 mas 60-) ale to je jedno, jestli chces napis mejla tady to resit nebudu samozrejme zalezi co do toho hodlas investovat s rozumnejma upravama aby to melo minimalni vliv na zivotnost a aby to jeste nestalo tak moc se dostanes nekam jolem 60kw ale kroutak 1,4ky oproti 1,3ce je nekde jinde
14:33:19
04.07.2003
Venca
kolik bych dotoho zhruba zainvestoval kdyby to pak správně šlapalo? a jakej by pak byl výkon? (nevadí tomu třeba vyšší otáčky za studena - v zimě?) k tý palubce - to je věc vkusu - někomu se to líbí někmu ne - mě se líběj klasický kulatý budíky zvlášť - paluboka z Rka se mi líbí nejvíc.
14:19:22
04.07.2003
Saky
nevim jestli je 130ka rychlejsi nez favo je to nastejno vicemene stejny motory tak co na tom chces srovnavat 43vs46kw neni rozdil na tom zavodu zalezi jen na tom, kdo vic vytoci motor a rychleji zaradi nic vic,
co nechapes na ty palubce?
ty bys chtel takovej motor jako mam ja? ale ten stal docela dost penez-) to neni sranda za 10000-15000,- tenhle uz je prodanej ale kdybys chtel tak bysme se mohli nejak domluvit a postavil bych ti neco podobnyho, asi ne uplne to samy protoze v tomhle je utopenejch dost penez ale nejakej penezni kompromis. kdyztak napis mejl
14:13:03
04.07.2003
Venca
Tzn Rapid 130 v sérii je rychlejší než v Favorit 136 v sérii? Koukal sem na tvý auto - paráda, akorát nechápu tu palubku z Fel. Jinak ta uprava co máš by mi bohatě stačila, akorát neznám nikoho kdo by mi to udělal
14:05:41
04.07.2003
Saky
no jo ale to mas spatny srovnavaci vuz kdyz srovnavas rapida s seriovym fackem, spotreba: ja s upravenou fabii jezdim kolem 8mi samozrejme kdyz nekdo da nejakou silenou vacku a motor jede jen od 4000 vejs tak je to na spotrebe znat
14:01:49
04.07.2003
Venca
Kámoš chce zvýšit výkon, já vo tom zatim jenom uvažuju - jezdim svym Rapoušem denně po praze a bojim se, že by se to projevilo brutálně na spotřebě, nicméně s rychlostí sem v cajku spokojenej - když na to šlápnu tak to docela jede - v poho předjedu sériovýho favouše (noční závody po praze :-))
13:49:16
04.07.2003
Saky
na 130ce udelas vicemene to samy akorad tam nedas hlinikovou hlavu (pro rejpaly myslim klasickou hlinikovou hlavu ne zadny zavodni specialy) na 130ku je asi nejlepsi pretypovat to na 136ku pak tam mrsknout feldu nebo fabii s rozumnou vackou a bylo by to pokud ovsem nejses puntickar kterymu jde o predpisy, mimochodem nastrojena fabka vypada skoro stejne jako facko-) aspon se to da tvrdit policajtum, kdyz neumis rozebrat motor tak to musis bud sehnat nekoho kdo to umi a udela ti to nebo nakou tu firmu ale tam pocitej s narustem $$$ -)
13:45:50
04.07.2003
Saky
tim kovany jsem myslel pisty vetsi nez 75.5 tam uz pak nemaz moc z ceho vybirat bud tam dat Tcka ktery ti vydrzej 20 000 a budou zrat olej a budou levny nebo tam das poradny pisty 4krat drazsi ktery prezijou motor spolecne s fabkovou klikou nazenes objem nekam na 1500 a nebude na to mit zadna 13ka sebelip upravena
a kdyz bude tak zivotnosti ji nebude sahat ani po kolena
13:45:40
04.07.2003
Venca
Ja bohuzel rozebrat motor neumim. Hele a jaky upravy se daj udelat na 130tce (tu mám pro zmenu já)
13:41:39
04.07.2003
Saky
zalezi co od toho chces, pokud umis rozebrat a slozit motor tak si to udelej sam akorad sezen potrebne dily,a dostanes se na cenu hlava cca 1500-1800 plus snizeni cca 500,- vacka cca 3500,- tesneni vsechny cca 500,- rozdelovac novej 1600,- pripadne bych dal kliku z pistama z felcky to se da kolem 1000 sehnat (vim o jedny i s udelanym loziskem) kdyz tomu das kvalitni olej a svicky, KP tak 10,5-10.8 tak se to se seriovym vejfukem dostanes na nakejch 60kw a nebude to stat az tak moc dalsi narust vykonu uz stoji dost penez kdyz to das do nejaky firmy musis pripocitat jeste tak 4-6000 za slozeni motoru a sladeni nebo sezen nekoho kdo to uz delal
13:37:14
04.07.2003
Vici
no kovane pisty... na normalni jezdeni bych dal radsi "normalni".
13:34:18
04.07.2003
Saky
presne tak zastavam stejny nazor, hlavne ty svicky a rozdelovac a kominek bez vuli, MPi vacku ale budes muset prebrousit na mensi prumer lozisek, nebo sehnat ze starejch bloku jeste lip nejakou lepsi vacku
a pak jeste kliku s vetsim zdvihem a vetsi pisty-) ale ne naky Tcka ale poradny kovany a poradny vlozky a financne na tom budes jak kampelicka-)
13:31:19
04.07.2003
Vici
slusnou nebo levnou? a taky odkud jsi?
13:30:05
04.07.2003
Venca
Nemohli by jste mi doporučit nějakou slušnou firmu kde dělaj tyhle úpravy?
13:11:26
04.07.2003
Vici
k motoru vetsi vackou je treba taky kratsi prevodovka, nebo aspon kratsi staly prevod. jestli treba do rapida se da motor s vackou 280 a vic, tak to asi moc nepojede. co se tyce zvedani vykonu, tak pokud zachovate seriovy objem a motor bude na normalni jezdeni, tak bych tam dal hlavu z MPi 50kW (znacena zlutou barvou) - netreba ji ani vic upravovat, kompres tak do 10,5, a nejakou rozumnou vacku jasneho puvodu a parametru (treba by stacila i z mpi 50ky a nebo neco vetsiho). k tomu slusny karbec a novy rozdelovac, poradne svicky atd
12:37:24
04.07.2003
Saky
mimochodem co je vsechno v ty cene? uprava hlavy jina vacka a co dal? ja ososbne bych 136ku neupravoval protoze nema tvrzeny sedla a neni stavena na bezolovnatej benzin aspon vetsina, dal bych tam hlavu z felcky MPi nebo z fabie, maji vetsi kanaly a je u nich podstatne lepsi dilensky zpracovani ze uz ani neni moc potreba licovat sani a se zmenou vacky to pojede taky lip nez original
12:32:30
04.07.2003
Venca
to saky: dík za info
12:24:00
04.07.2003
Saky
kdyby ti nekdo delal klikovku doma tak byses nedoplatil-) s klikovkou se vetsinou nedela vubec nic za cenu 12000Kc se s ni na 100 procent nebude delat nic, jen se kdyztak stahuje setrvak a vyvazuje se to komplet s klikovkou ale nic vic, jeste se da pouzit kitcarova klika o vetsim zdvihu ale za 12000 taky pochubuju nebo fabiacka a upravit ale to sou taky penize nekde jinde jen ta uprava abys ji dal do bloku stoji cca 3500Kc
12:13:29
04.07.2003
Venca
to chip a Getex: narozdíl od vás dvou sem v tomhle naprostej laik - stou klikovkou sem to myslel tak že neni vod výrobce tzn. bude asi dělaná doma na kolení - to že se musí vývážit chápu - proto nechápu jak ji může někdo doma vyrábět a ještě na ni dát 2 roky záruku
11:59:41
04.07.2003
Saky
na druhou stranu zivotnost takovyho motoru pokud zacnes na spodku kterej je OK je treba 150 000km a za jak dlouho to najedes?
11:57:04
04.07.2003
Saky
90koni jeste neni zas tak moc aby to melo vliv na zivotnost, vetsina firem to tak aspon tvrdi, samozrejme pri vetsi ucinosti je vetsi opotrebeni proto taky na takovyhle upravy musis mit motor bud po GO nebo takovej co ma malo najeto, pokud zvysis kompresi na 120ce ktera ma 120 000 najeto tak je to driv ci pozdeji jeji smrt, pokud ale zacnes na vicemene novym motoru, nejlip uz hlinikovej osmikanal tak bych se zivotnosti vubec nebal, co se tyka jizdnich vlastnosti a vykonu motoru tak pocet koni neni rozhodujici kdyz porovnas treba 90konovej a 100konovej motor tak muzes zjistit ze ten 100konovej je do 4000ot v prubehu vykonu i kroutaku horsi od 4000 do 5000 se zacne priblizovat tomu 90konovymu a teprv az treba nad 5000 zacina bejt lepsi a tech 100koni ma az na 6500 oproti treba tomu co ma 90koni pri 5500 takze na normalni jezdeni, na spotrebu na zivotnost bude ten 90ti konovej lepsi a s tim 100konovym motorem budes akorad nasranej ze to nejede,to jsou takovy ty vacky kolem 300 tim chci jenom rict ze min nekdy znamena vic...
11:25:14
04.07.2003
GeTeX
klikovka? to sem asi přehlédl :-))78
11:20:54
04.07.2003
CHIP
2Venca: To je nejakej vtip..... po domacku odlehcena klikovka ??? to jako s pilnickem opilujes a pak to tam nasadis??? Se to snad musi vyvazit ne???
Jinak ptas se jestli motor neutrpi upravou na 90k ... bohuzel utrpi, mozna se to nepozna hned, ale motor utrpi. Spotreba pude samozrejme nahoru, ikdyz pri lehke noze by ani tak moc nemusela.52
11:19:00
04.07.2003
GeTeX
já mam motor 136, snížená hlava o 0,9mm, vačka 280st., odlehčenej setrvák, nové písty, klika, ložiska atp. vyšlo mě to na 15 tisíc a nejsem spokojenej. Asi přijde felicie 1,6MPi ale to asi až do erka, hrozně bych ho chtěl. Jinak motor šlape ok, mam na něm asi 10.000 km a bez problémů.
10:53:00
04.07.2003
Venca
Potřeboval bych radu - kámoš si chce nechat na rapidu 136 upravit motor na 90k (za 12tisic) - dělá to nějakej chlap u Plzně. Chtěl bych se zeptat jestli někdo nemáte skušenosti s těmahle úpravama? neni to ryskantní? (popř. jaká bude potom spotřeba, životnost motoru, nemůže ta podomácku udělaná odlechčená klikovka stát za hovno?)
Extreme Tyres