skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Favo Cabrio po Holandsku
19:48:48
14.02.2006
14.02.2006

Gabriel
nějaké opticky málé???
18:30:40
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> honzam: znám
18:28:36
14.02.2006
14.02.2006

caeee
2
18:28:15
14.02.2006
14.02.2006

caeee
1
18:26:58
14.02.2006
14.02.2006

caeee
jo to oranzovy stinitko udelali fakt dobre,
natvrdo tepelne nanytovany, je to boj to ulomit ))
natvrdo tepelne nanytovany, je to boj to ulomit ))
18:24:10
14.02.2006
14.02.2006

Honza M
-> kirri: A tenhle humáč znáš?
auta5p.car.cz/katalog/... /skoda_792_01.htm
auta5p.car.cz/katalog/... /skoda_792_01.htm
18:16:15
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> sep: skoda simply never
-> honzam: ne bohuzel o kupatku tam byla jen zminka, ale fotky a testovaci jizdy byly jen s klasikou a jedna fotka a jizda se sedankem
-> honzam: ne bohuzel o kupatku tam byla jen zminka, ale fotky a testovaci jizdy byly jen s klasikou a jedna fotka a jizda se sedankem
18:12:09
14.02.2006
14.02.2006

Honza M
-> sep: To jsem taky u fáčka nikdy nechápal. Dík za vysvětlení
18:09:54
14.02.2006
14.02.2006

sep
když už byla řeč o lampách,tak díky tomu že se v naší socialistické vlasti nenašel nikdo kdo by uměl oranžové žárovky tak se dělalo to super oranžové stínítko na blinkr,proč jednoduše když to jde složitě....
18:06:46
14.02.2006
14.02.2006

Honza M
A coupecko tam taky bylo?
18:06:25
14.02.2006
14.02.2006

Honza M
-> kirri:
18:04:41
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> honzam: ne ne ne ne nééééééééééé ne
vyčkejte času

vyčkejte času

18:04:00
14.02.2006
14.02.2006

Honza M
-> kirri: Tak to sem hod a nedělej cavyky 

18:01:44
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> honzam: jo to je vono, ale v kamufláži to nemáš
a vedle prototypovýho fáčka už vůbec ne


18:01:01
14.02.2006
14.02.2006

Honza M
-> kirri:
17:49:20
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> havlik: ne myslím fáčko se zadkem, spolu focené s BK3jkou
17:48:44
14.02.2006
14.02.2006

havlik
-> kirri: myslis felicii? takhle se to melo jmenovat ne
17:46:44
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> havlik: ty tomu nerozumíš
hele a věděli jste že společně s prvníma fávama testovali i verzi sedan, mám to vyfocené v kamufláži

hele a věděli jste že společně s prvníma fávama testovali i verzi sedan, mám to vyfocené v kamufláži

17:45:04
14.02.2006
14.02.2006

havlik
-> kirri: tak to se me nelibi ale lepsi nez to co pak udelali z feldy
17:42:48
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> Gryzly: tohle je podle mě hezčéší
ale dejme tomu, že to dole je praktičtější.....
ale dejme tomu, že to dole je praktičtější.....
17:38:58
14.02.2006
14.02.2006

Gryzly
-> kirri: gabriolety, ne?
17:37:14
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> Gryzly: hele vono je to teda úplně jedno, jak někdo píše, tak světla jsou normální, mohly by být třeba menší ale zas tak obrovský nejsou a vůbec co tu řešíme?
17:35:03
14.02.2006
14.02.2006

Gryzly
-> kirri: sorry sem se upsal. sem myslel jako že je měli MENŠÍ a ZvětšiLi je.
17:28:46
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> Gryzly: my se tu bavíme o tom, že je zvětšili, teda oni je nezvětšili, oni už je tak měli

17:26:57
14.02.2006
14.02.2006

Gryzly
-> kirri: jo ty světla zmenšovali protože se v té době rozjela výroba konstrukčně podobných světel na Samaru a myslím že i na Moskvič Aleko. To jsem zase já četl jinde.
16:41:00
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> honzam: on favorit byl stavěnej pro něco jinýho než pro krásu, tam šlo hlavně o to revoluční, teda pro MB řešení pohonu a tím funkčnost - prostornost, lepší přístup k úložnému prostoru a případné využití
16:39:26
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> honzam: nejsou velký, to se ti zdá, i když to sem lidi budou psát
16:35:45
14.02.2006
14.02.2006

Honza M
-> kirri: Mě se teda nelíbí vůbec. Je to moc velký
Ale radši nebudu rejpat do fávošů 


16:34:30
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> honzam: mě se třeba ty světla líbí, i když návrhy byly jasněže lepší, ale svítivost a všechno je suprový
16:33:37
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> honzam: ne to ne, tam je napsaný něco o tom, že už měli ty světla udělaný a že by se další vývoj pdsunul, hlavně už byla vyzkoušené a některé díly co navrhnul bertone u nás neuměli vyrobit, žádna podobnost se sovětskými vozy, o tom tam není psané ani slovo
16:32:04
14.02.2006
14.02.2006

Honza M
-> kirri: Oni myslím museli udělat ty světla tak aby základ byl stejnej s Ladou Samara že? Někde jsem to četl. A tím to celý pos*al*
16:29:25
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> honzam: myslím, že felcka by si vedle toho ani neuprdla, předek měl být jako ZXko
16:28:52
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> honzam: ono tam měl být i jinej motor, ale když se schvalovaly nové normy (něco jako dnešní emisní normy E.III.IV.) tak se musel trochu přepracovat a tím se trochu změnil i předek auta, všechno je napsaný v tý knížečce

16:28:01
14.02.2006
14.02.2006

Honza M
-> kirri: Čili to mělo vypadat jako felcka?
16:27:25
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> honzam: velice podobný akurát nižší
16:19:49
14.02.2006
14.02.2006

Honza M
-> kirri: A jaký to mělo mít světla?
15:32:04
14.02.2006
14.02.2006

Martin2705
To je supeeeeeer, já to chci. Ať žijou favority!

15:24:10
14.02.2006
14.02.2006

kirri
no a pak přišli na řadu úsporná opatření, větší přední světlomety, stejné 5dveře pro modely hatchback a combi (Forman), protože bertone s tímhle nepočítal a jestli jste viděli sádrové návrhy a dřevěný hotový model, tak to jistě víte, nebylo to vůbec lehký
15:21:45
14.02.2006
14.02.2006

kirri
prostě a krátce, srovnat se to nedá a to vůbec, pro MB to bylo první auto s takhle dělaným náhonem a motorem vepředu, byl to boj, kterej si myslím zvládli, možná ne na 1čku, ale zvládli to
15:20:57
14.02.2006
14.02.2006

Baghira
-> kirri: To je právě otázka co je pravda :-).
15:20:29
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> Max: ono doplatili na to, že museli udělat fáčko vlastně od roku 83, šibeniční termín, vlastně o 2 roky pozdějc stál návrh od Bertoneho a v roce 87 už byl na veletrhu, no to je trošku jiná káva než bezmála 26 evoluce v 742, který vycházeli už ze 100vek

15:18:53
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> Baghira: tak nic jinýho jsem od tebe nečekal, když řeknu pravdu

14:56:29
14.02.2006
14.02.2006

Max
tak fáčko vychválit museli...když to byl novej výrobek. Ikdyž ty první nestály za nic...
14:38:26
14.02.2006
14.02.2006

Baghira
-> fanda_bl: No nevim nevim, když jsme to s kámošem kulili po takový polní asfaltce, tak jel předemnou chvílema snad po dvou kolech, jak se mu to kachnilo.
14:27:30
14.02.2006
14.02.2006
kliste
-> Sita: je to tam, zrovna na to koukam, ale favo ma proste proti 742 super jizdni vlastnosti, s tim nic nenadelate...
p.s. nemluvim o tech hrobech, co jsou k videni na silnicich.......

p.s. nemluvim o tech hrobech, co jsou k videni na silnicich.......
14:12:13
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> Sita:
přečti je to oranžová kapitola, poslední
brrrrrrrrm brm brm brm



14:11:24
14.02.2006
14.02.2006

Sita
jako spravnej flamewarak ;-))))
14:11:11
14.02.2006
14.02.2006

Sita
kiri: budu si ji muset znova precist, tohle uz jsem zapomnel... ;-)))) asi budu muset vysvetlit autorovi ze je to d*b*l ;-))))))))
14:05:23
14.02.2006
14.02.2006

kirri
-> Sita: nej je začátek těch zkoušek, je tam psáno, že jako doprovodné vozy sloužily škody 130, škoda 130 Rapid 130LR a i různé sportovní které se též testovaly a že v zatáčkových horských cestách Favoritu nestačily
viva la checa
brm brm, fakt to tam je

viva la checa



14:02:14
14.02.2006
14.02.2006

Sita
tu knizku mam taky, pomatuju si, ze kdyz mi ji tata koupil, tak jsem si na ni dal obal kterej jsem sundal z citanky ;-))))