Foto jak dopadl můj motor...

prohledat
76 příspěvků (zobrazeno 51 až 76) od 08.02.2006 do 05.03.2006, založil/a Borin - Král tuzerů
řadit dle data
18:30:06
13.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> BoRiS!!!: Seš chudák 3 3 3
17:08:07
13.02.2006
BoRiS!!!
-> Borin: Co na to napsat...No o tom ze jsem idiot to je naprosto bez debat o tom nepochybuj ani minutu jen mi chybi to slovicko absolutni.Jinak v zapaleni tveho vozu ti nebrani vubec nici...
13:26:53
11.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> U-Geen: Nezlob se na mě ale je to můj motor a on nemá důvod mi nadávat...
11:36:50
11.02.2006
U-Geen
-> Borin: klidek
01:17:30
11.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> BoRiS!!!: Já si myslím že ti je hovno po mím motoru...jedinej a největší idiot seš ty...pleteš se do věcí po kterých ti je kulový!!! I kdybych ho zničil tak to je můj blok a né tvůj!!! Nějak sem ti nevšiml že se tě někdo prosil o nějaký komentáře.....I kdybych ho zničil tak se neboj že bych ho sháněl u tebe to bych to radši zapálil celý...
19:24:39
10.02.2006
pajavlk
no pánové já měl teď brutální závadu na motoru .. u druhý ojnice prasknul jeden šroub co spojuje dolní díl ojnice na klikovce začalo se to projevovat šíleným dutým klepáním a po několika kilákách sem myslel že mě snad vybuchne motor tak okamžítě odtah do dílny po sundání vany sme viděli ten dolní díl ojnice jak držel na jednom šroubu kterej byl brutálně ohnutej a celej ten spodní díl ojnice byl vyhnutej k tomu šroubu co ho držel takže tam byla šílená vůle a proto to děsný dutý mlácení .. asi řezal píst do hlavy protože tou vůli se musela brutálně posunout horní úvrať .. šály samozřejmě rozmačkaný a podrápaný klika to snad vydržela .. dole ve vaně sem našli i ten rozlomenej šroub. Kdyby se urval i ten druhej šroub myslím že by to pro motor byla totálka , ojnice skrz blok, rozlomená klika atd.. jak sem tu na pár fotkách viděl takže na dutý klepání moooooc bacha i kdyby bylo jen tichonký 1
17:23:07
10.02.2006
BoRiS!!!
-> Borin: Tak jsi absolutni idiot jet s tim dal.K zniceni bloku za 2000 jsi fakt nemel daleko...
09:33:57
09.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> Gryzly: JJ
00:58:09
09.02.2006
Gryzly
-> Borin: Co to byl za motor? 742.136?
21:36:49
08.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> ondro: Asi tak...nevím jestli k tomu přispělo i LPG nebo ne...Těžko říct 8
20:31:14
08.02.2006
ondro
-> Borin 08.02.06 16:25:05:
cize chces mi povedat ze to moze stretnut hocikoho so seriovym motorom??
17:11:25
08.02.2006
Labros
Já totiž ze začátku laboroval se základním předstihem 8 stupňů a tomu motoru to evidentně nedělalo dobře, i když jelo to nejlíp.
17:10:10
08.02.2006
Labros
Pánové bavíme se o motoru, jen tak mimochodem. 4
17:01:46
08.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> Labros: Nějak moc teplej mi nepřipadal.....
16:27:16
08.02.2006
Labros
-> Borin: hmmm. tak to je ještě horší než to klepání co říkal Saky 1 Ale ještě než se to stalo, tak myslíš že motor neklepal ani se nehřál? Nemyslim podle budíku, spíš podle teploty na povrchu...
16:25:05
08.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> Saky: Motor byla 100% série
16:23:42
08.02.2006
Borin - Král tuzerů
-> Labros: Ostatní sou jen lehce černý jinak vypadaj v pohodě...Jak se to projevilo ??? Jedu si takhle jednou (klidná jízda 60kou) a najednou čumím teplota 120 a rozsvítilo se mazání asi za 10 vteřin se ozvalo bouchání, tak sem zajel ke straně a už jen vidím jak ze mě jde černej kouř...otevřu dekl a málem sem se poblil co to bylo za retuch...tak to okouknu a vidím desítky bublinek co jdou pod hlavou...tak sem to nakvedlal a jedl dál protože sem byl v tak super místě že by mě tam nikdo nenašel...cesta byla cca 5km a bouchání se zesilovalo bylo to něco jako čicí stroj když ještě někdo do rytmu douchá do bloku kladivem...kdykoliv sem vyřadil tak to zdechlo a po vražení kvaltu se zase chytnul...dolel sem k mladý (protože ona bydlela nejblíž) k baráku a zdechnul to no a pak sem jel na laně...12
16:17:17
08.02.2006
Saky
no hlavne mu to pri chodu muselo klepat.. nebot je to typickej priklad zrusenyho pistu detonacnim spalovanim.. pri zvyseny kompresi se tohle muze stat radove za nekolik malo stovek km.. u seriovyho motoru taky v podstate celkem rychle, i kdyz ten je samozrejme odolnejsi..
to je jak rikam porad seriovej motor muze mit kazdej a staci mu seriova udrzba v predepsanejch intervalech, upravenej motor ma ty intervaly podstatne kratsi a sebelepsi motor se da znicit nevhodnym nastavenim a zachazenim..
16:16:01
08.02.2006
Jirik - zrušená registrace
Jak víte, tak jsem koupil motor, který měl new karbec a měl být taky OK. Najeto cca 60 000 km.
Jezdil po seřízení OK, ale pak odešel.
Písty byly sice čisté, ale rozapadly se na dvou válcích mezi kroužky a šlo to doprčic. Skončilo to generálkou.
Ostatně, většina takových zdravých motorů zavání GO. 10
16:11:44
08.02.2006
Labros
-> Borin: Jak se to projevovalo při chodu? Žhavilo to asi dost? Ostatní válce a písty vypadaly taky takhle?
16:06:29
08.02.2006
Borin - Král tuzerů
Jinak není to prasklý ale vypálený...
16:03:03
08.02.2006
Borin - Král tuzerů
Hlava je taky hotová
zvětšit Foto jak dopadl můj motor... - obrázek od Borin - Král tuzerů vložen 08.02.2006 16:03:03
16:02:40
08.02.2006
Borin - Král tuzerů
16:01:46
08.02.2006
Borin - Král tuzerů
16:01:32
08.02.2006
Borin - Král tuzerů
Píst třetího válce
zvětšit Foto jak dopadl můj motor... - obrázek od Borin - Král tuzerů vložen 08.02.2006 16:01:32
16:01:15
08.02.2006
Borin - Král tuzerů
Pár lidí chtělo vidět fotky jak dopadl můj motor...Neměl najeto tolik kolik měl mít...
Extreme Tyres