Jak snížit předek na Škodovce.

prohledat
37 příspěvků (zobrazeno 1 až 37) od 16.01.2006 do 25.01.2006, založil/a Jirik [toreádor] - zrušená registrace
řadit dle data
07:52:22
25.01.2006
Majkl
-> minno: a sakra 85 114
22:46:57
20.01.2006
minno
-> Majkl: pozývam ťa ku mne domov4
08:39:18
20.01.2006
Majkl
-> rolls: až ma minno pozve k němu domov 3
22:58:08
19.01.2006
Crack
-> Jirik: ale ty si s toho děláš prdel,ale zas na druhou stranu to taková prdel není
20:54:26
19.01.2006
Vojta - zrušená registrace
a pak to vsechno skače jak koza...
18:24:50
19.01.2006
rolls
-> Majkl: kedy sa xces prestahovat na slovensko, smotrim ze slovenstina ti ide2
16:51:09
19.01.2006
VeTeV
-> Jirik: kuku tak jak pokracuje tvrzeni auta?
ja myslim ze by se to dalo vyrast tim, ze by jsi dal vyhodil hlavne ty pera ty sou k nicemu, to jen zatezuje auto, tlumice taky samo...ono si to pekne sedne a jezdis jak king...

a ta rada s tim jezdenim na rafkach je taky goood 2
20:38:26
17.01.2006
minno
-> Majkl: nj. to zvládnem! to zvládnem! pár dní zvládnem. nezostanem na dne...lalalalala4
20:30:31
17.01.2006
Majkl
-> minno: to zvládneš :-) už sa na ťeba těším :-)
20:03:52
17.01.2006
minno
-> Majkl: no yes, 400km, ach jaj...
20:01:43
17.01.2006
Majkl
-> minno: to doufám že přijedeš už svým, abys tam jentak nepospával a nepil ten iron 3
19:50:17
17.01.2006
cutik
3
18:50:02
17.01.2006
Jirik - zrušená registrace
-> minno: Díky. Taky tě mám rád, jooo, je tady pár jedinců, se kterýma je gut parta. 4
18:49:45
17.01.2006
kirri
-> Pavel P.: 149
18:48:43
17.01.2006
Pavel P..
-> kirri: jediná pomoc : zadohrab!!1 1
18:46:31
17.01.2006
kirri
Můj problém je KOČÁREK

někdo mu říká žebřiňák:-(. Problém nastane při každém rozjetí tohoto stroje, přidám plyn a hned nastává reakce, povoz se zhoupne vzad a má hlava atakuje už tak dosti tvrdou opěrku z nějaké uměliny.... Při brždění se povoz zhoupne zase dopředu, příď se boří do asfaltu, zahryzává se svými mohutnými pneumatikami o gigantických rozměrech 165/70 R13"!!!!!.
Obzvlášť vypečené to je když projíždím tempem, za které by se nestyděl ani Senna zatáčku, s kvílením pneu jsem se smířil, ale vždy se můj kočár naklání. Nejvypečenější je to ale když projíždím levou kontra pravou, tzv. "šikanu" někdy si myslím, že to auto vyskočí z komunikace, co s tím?
172 172 172 172
Použil jsem 2 pytle cementu na zadní sedačky, jak mi radil jeden můj dobrý kamarád Honza Votunil, ale nepomáhá to69
18:40:53
17.01.2006
minno
-> Jirik: nam tu vsetkym ztuhnul4 Na hrochac chcem ist 100%, snad uz aj na auti 52 Tesim sa na teba, strcim si ta do kapsy, ty moj malinky143
18:36:29
17.01.2006
Jirik - zrušená registrace
-> minno: Jedeš do Hrocha, jako minulej rok ? Já tam byl teda předloni, ale teď bych jel. Já jen jestli se na mě těšíš a ostatní magoři taky. 3
18:35:17
17.01.2006
Jirik - zrušená registrace
-> minno: Tak to asi přijedu, těším se až mi tam u vás ztuhne. 3
18:31:57
17.01.2006
minno
-> Jirik: dal som to precitat kamaratovi a ten ti odkazuje, ze mas prist k nam na Oravu ked je -20 a ze uvidis, ako ti podvozok krasne stuhne3 3
18:26:00
17.01.2006
minno
-> Jirik: neboj, ja som si to dokladne precital a paradne som sa pobavil3 3
17:05:41
17.01.2006
Gabriel
43
12:39:07
17.01.2006
Rabbit
9 6 1 3 3 3
Jirik:
Náhodou to je sqvělá pohádka. A některý reakce ještě lepší.


Hele a nepomohlo by dát místo kufru ještě jeden motor? (a nemo do kufru) Možná to bude těžší než ty dlažky a nikdo ho nebude hledat pokud si ho předtim koupíš.
4 3
11:19:14
17.01.2006
Jirik - zrušená registrace
Popošun, si to aspoň přečtite, když jsem si s tím příběhem dal takovou práci. 3
10:58:43
17.01.2006
Jirik - zrušená registrace
-> lubor: Ty víš, viď proč jsem to založil. 1 Ano, je to tak. Na truc a sqválně. No jo no, my virtoidní veteráni tady teď víc než trpíme...10
10:35:35
17.01.2006
lubor
no pokud budeme"odbornost&quo t;posuzovat délkou příspěvku a jejich četností-pak jsi pravděpodobně největším žijícím odborníkem na tomto webu ty Jiří;o).Mám ovšem značné obavy,že"větších odborníků" již na českých stránkach bude velmi poskrovnu;o).Musíš se tedy smířit s tím,že většina tvých otázek zůstane nezodpovězena-toť uděl vizionářů s průlomovými myšlenkami;o).
09:11:00
17.01.2006
Jirik - zrušená registrace
A podnětného nenapíšete nikdo nic ?
To je strašné, tento web, půjdu se asi zeptat jinam, tam kde najdu skutečné odborníky. 1
08:23:36
17.01.2006
tuningkamil
Třeba takhle se to da taky snížit152 152 152
zvětšit Jak snížit předek na Škodovce. - obrázek od tuningkamil vložen 17.01.2006 08:23:36
08:20:25
17.01.2006
Martin2705
-> Jirik: Tak zkus sundat pneu a jezdit jen po rávcích, pak to jede jak po kolejích a v zatáčce je to super tvrdý a i jinak je to fakt hustej lůk.
07:53:41
17.01.2006
lubor
já bych tam pružiny nedával vůbec-problém se odstraní jedině odstraněním příčiny;o).
07:26:41
17.01.2006
Majkl
já bych seřízl přední pružiny tak o 4 závity možná víc
07:19:11
17.01.2006
havlik
-> VeTëV: -> Jirik: hošaní oba ste masla ja vzajmu tvrdosti sem ramena predni napravy preplatoval kusem plechu k sobe a svaril a hosi by ste neverili jak je to tvrde 9
00:06:12
17.01.2006
XFunny
3 222
23:53:36
16.01.2006
Saky
a nebo si porid nejakou peknou stoparku hned to bude po zatizeni pijemne tvrde -)
23:28:44
16.01.2006
VeTeV
Muj mily Jiziku - pera z gauce doporucuji jenom model od teticky Amalky - otoman z vidne od vyrobce Henrich von gaucoland...jine pera nemam odkosusena....

co se tyce kostek lepe je na Vanoce odlivati olovo primo do kufru - vytvori se tak zajimavy obrazec a prijemne to ztezkne

JInak tu tyc vyhod je tam pouze na okrasu a ja jsem si ji prisrouboval vzadu na zadny haubnu jako efesni kridelko - na vrch jsem jeste pridelal prkenko

Jinak ja jsem na radu nekho zde z virtu vyjmulpruziny uplne a nechal to cele jen na tech tlumicich a tech gumach cvo tam sou a je to prijemne tvrde
23:25:47
16.01.2006
Pet
Ty si vůl 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 *3*
23:22:02
16.01.2006
Jirik - zrušená registrace
Dobrý den, jsem tady nový.
Poraďte mi prosím jak snížit přední část vozidla Škoda 120, nevím jak to udělat, už jsem zkoušel všechno možné. Popíši vám mnou vyzkoušené tuningové úpravy, provedené na základě přesných výpočtů, za pomoci počitadla, papírového úhloměru, kousku křídy a sousedovo vrat od garáže.
1) Péra z gauče na doporučení veleváženého pana Větéva, ale vůz byl velmi měkký a v zatáčkách neklidný, jízda v serpentýnách připomínala let kolibříkův.
2) Pomáhal jsem sousedovi půl roku vozit ciment a stavební materiál na stavbu rodinného domku, ale vůz klesl v kolenou jen asi o 1,5 cm (měřeno kamarádem se mnou na palubě) a to ještě když si nedám u babičky tvarohovou buchtu a jablkový závin.
3) Vydloubal jsem na Náměstí republiky dlažební kostky a vrchovatě jimi zaplnil zavazadlový prostor. Vozidlo bylo příjemně sníženo asi tři týdny. Po soudní obsílce a návštěvě policie ČR jsem musel dlažbu vrátit a na vlastní náklady aplikovat zpět na náměstí.
4) Pokusil jsem se na radu kamaráda z psychiatrické léčebny v Kosmonosích snížit příď vozu nahrazením těch zakroucených drátů něčím jiným. Nakreslil mi zelnou polévkou podrobný plánek na utrženou kapsu od pláště pana doktora.
Ale ani PET lahve s pivem Smädný mních nepomohly a nedosáhl jsem tak uspokojivého výsledku.
5) Zatím mám namontované dubové špalky, vůz je příjemně tvrdý, v zatáčkách agresivně odskakuje a občas je mi i silnice o třech pruzích malá. Vypadá to pak velmi závodně, jako když Formule 1, zahřívá pneumatiky před závodem.
Stabilizační tyč, nebo jak se tomu říká mám zatím opřenou ve sklepě hned vedle marmelád a okurek, prý když ji tam nechám dva týdny, tak ocel dozraje a ztvrdne.

Prosím tedy o radu, jak mohu dále postupovat při snižování a tunnnynkování svého závodního žihadla WRC..
Děkuji.
Extreme Tyres