skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Pozor-reakce Sm na crash S105
19:50:00
15.01.2006
15.01.2006

ondie
Kamarád měl vrakoviště..jeden čas sem ho ale zásoboval docela vydatně..
02:08:02
15.01.2006
15.01.2006

Rabbit
Jak tak koukám, tak ty auta docela úspěšně likviduješ. Podle toho cop je na pozadí těch fotek. (Nic ve zlim, to sem si jen tak mimoděk všim, že tam je těch vraků víc.)
23:38:34
14.01.2006
14.01.2006

King
Asi uz to to nema cenu resit.....jestli to o necem vypovida, je to hlavne o nadstandardnimu vztahu SM a nejmenovane "dcery" koncernu VW
V tom jsem se jenom utvrdil, kdyz mi kolega nedavno ukazal jejich 100tkm test fobije. Nad dost fatalnima zavadama, ktery se snad neobjevovali na S120 do 100tkm se doslova v nenapadny kapitolce na konci clanku mavne rukou jako nad "nepodstatnymi"
Podezrele casto tady pada vyraz "zmrdi" a napr. Labrosuv prispevek me utvrzuje v tom, ze ne neopravnene....


09:59:16
14.01.2006
14.01.2006

Jindra
Xfunny: No ve sve podstate i pan Hlinka jestli dupnul v Superbu na brzdy, tak do te Avie mohl vlitnout tak v kilu + - a jak dopadl a auto jakbysmet.
Je to stejne blbej prizpevek jak od Xfunnyho, vim to a dal jsem ho sem schvalne.
Jestli jsi nam, ale chtel jen ukazat foto, tak si toho komentare nevsimej.
J.
Je to stejne blbej prizpevek jak od Xfunnyho, vim to a dal jsem ho sem schvalne.
Jestli jsi nam, ale chtel jen ukazat foto, tak si toho komentare nevsimej.
J.
23:19:29
13.01.2006
13.01.2006

XFunny
Videl jsem na fotkach celne havarovanou S120 v perfeknim stavu pri rychlosti 110km/h, byla totalne nasrot..dedek i babka ko...vypadala jak tahle ale jeste o metr kratsi ....zkusim jeste sehnat fotky ale nevim jestli je tata ma nekde v archivu....
22:03:46
13.01.2006
13.01.2006

ondie
..pravá půle.. (rezervu bych bez flexi nevyndal)
22:01:40
13.01.2006
13.01.2006

ondie
..levá půle..
21:59:47
13.01.2006
13.01.2006

ondie
..ty 4 světla jezděj dodnes 

21:55:29
13.01.2006
13.01.2006

ondie
Já tady nechci omílat pořád dokola tohle téma..ale zas mě to vytočilo. A chci říct to,že celej ten článek a i reakce "čtenářů" na něj (bůhví,jestli si pan Bjehal ty sra*ky nepíše sám) sou psaný účelově.
Samozřejmě,že tyhle auta,kvůli kterejm je tady pro nás všechny tenhle (a spousta dalších) web(ů),si z doby svýho vzniku nesou spoustu neduhů,včetně té pasivní i aktivní bezpečnosti..ale stejně starých aut různých značek jezdí po našich silnicích mraky. A PROTO TAKTO ZMANIPULOVANÁ PROPAGANDA JE FAKT HNUS !!!!!
Dávám sem i pár fotek z minulosti,kdy se mi v těle točila mnohem splašenější krev.
Vím,že to nejni moc průkazný,neboť je to vzatý na střed,kde se má,co bortit i pohlcovat..
Rychlost taky pořádně nevim,protože člověk má v tý chvíly jiný starosti než koukat na tacho,ale počítám tak 40-50km/h.
Nebyl sem připoutanej a první,co sem udělal,tak sem vylez a začal kopat do auta a rozčilovat se,že nebudu mít druhej den jet s čím do práce....... :-)
Samozřejmě,že tyhle auta,kvůli kterejm je tady pro nás všechny tenhle (a spousta dalších) web(ů),si z doby svýho vzniku nesou spoustu neduhů,včetně té pasivní i aktivní bezpečnosti..ale stejně starých aut různých značek jezdí po našich silnicích mraky. A PROTO TAKTO ZMANIPULOVANÁ PROPAGANDA JE FAKT HNUS !!!!!
Dávám sem i pár fotek z minulosti,kdy se mi v těle točila mnohem splašenější krev.
Vím,že to nejni moc průkazný,neboť je to vzatý na střed,kde se má,co bortit i pohlcovat..
Rychlost taky pořádně nevim,protože člověk má v tý chvíly jiný starosti než koukat na tacho,ale počítám tak 40-50km/h.
Nebyl sem připoutanej a první,co sem udělal,tak sem vylez a začal kopat do auta a rozčilovat se,že nebudu mít druhej den jet s čím do práce....... :-)
14:19:30
13.01.2006
13.01.2006

JayZee
Kamarat asi pred 4 rokmi bural na 120 do betonovej steny...takmer celne,trosku z uhla... asi v rychlosti 50-60km/h....predok auta rozflakany,ale nic mu neni...mal len nieco s kolenom,ale OK.Auto bolo v dost dobrom stave.Takze tomuto az tak moc neverim.Verim,ze keby si to dam celne s passatom,tak prehram,ale v case Shade ziadne Passaty neboli....
22:33:38
12.01.2006
12.01.2006

petřík
-> jate-line: no přesně tak! byl tam asi před rokem test clia 1.2 16v a bylo tam napsáno že má skromný zavazadlový prostor. a asi o měsíc dýl byl test fabie ktera má zavazadelník jen o 5L větší a bylo tam že je to auto které má téměř největší zavazadelník ve své třídě ...
to už jsou paradoxi spíš k pláči než k smíchu
to už jsou paradoxi spíš k pláči než k smíchu
22:18:14
12.01.2006
12.01.2006

jate-line
Kdysi dávno SM odebíral otec pravidelně několik let, do dneška jsou možná někde ve sklepě schované, někdy v roce 93-94 skončil odebírat, protože už to jen občas četl(kvůli blábolům), já jsem si vždycky prohlížel jen obrázky, ale postupem času, jsem si začal pročítat zajimavé články, což jich bylo jen zřídka:), pochopil jsem, že je to časopis pouze informativní o aktuálních modelech, motorech, atd adt.... jejich testy, srovnání, neberu vážně, protože mi to přijde, že to vždy vyjde ve prospěch tuzemských vozů, a to nesmyslným, zcela neobjektiním bodováním a to nemluvím o těch blábolech co tam někteří redaktoři napáchali, prostě slušný článek už jsem tam nečetl ani nepamatuju, a to si ho ani nekupuju, pučuje mi ho kámoš vždy jak si jej přečte on.

15:41:10
12.01.2006
12.01.2006

Don Carlos
Svět motorů je hromada blábolů. Jsou tam kolikrát nesmysly, až z toho jde hlava kolem. Je to těžká komerce.Je jim jedno, co tam píšou, hlavně že se to kupuje.To mi přesně v tuto dobu loni připomínal Tuning magazín. Je to časopis pro tatínky, kteří se na dovolené u vody nudí, tak si koupí něco na čtení.
15:18:29
12.01.2006
12.01.2006

janos
Banda zmrdů... Ale ten ohlas vybrali fakt účelově, takovýho joudu, takhle vypadají škodovkáři jak spolek pošuků... 

13:11:52
12.01.2006
12.01.2006

Labros
-> Majkl: reagoval na to na co se mu reagovalo nejpohodlněji, možná jen kvůli tomu reagoval, aby si znovu sám dokázal že je dobrej řidič...
13:10:08
12.01.2006
12.01.2006

Majkl
-> Labros: to je debil, jak politik neodpověděl na nic na cos narážel a vztáhnul si to na sebe
13:03:55
12.01.2006
12.01.2006

Labros
-> rolls: Tak aby bylo jasné, na co odpovídal, vložím svůj vlastní dopis a pak jeho odpověď.
K předmluvě časopisu SM 51/2005.
Pan redaktor na základě otřesného výsledku crash testu Škody 105 navrhuje pro zvýšení bezpečnosti na českých silnicí přidělit státní dotace majitelům škodovek řady 742, kteří by nechali na oplátku svůj vůz zlikvidovat, a pořídili si jiné auto za 20 tisíc Kč. Podle statistik z roku 2003 auta vyrobená do roku 1989 způsobila 24% nehod, při nichž zemřelo 32% všech obětí dopravních nehod. Znamená to, že pokud by stát pořídil všem majitelům škodovek s motorem vzadu jiné auto s alespoň průměrnou bezpečností (což by se za 20.000 asi těžko podařilo...) snížil by se počet obětí na silnicích o 8%. Naproti tomu například v autech vyrobených v letech 1995-1999 zemřelo téměř 28% všech obětí dopravních nehod. Pan šéfredaktor by tedy u státních úředníků s podobným návrhem dotací neuspěl. Z toho, jak opakovaně brojí proti navrhovanému bodovému systému a argumentuje že při aplikaci tohoto systému přijde spousta slušných řidičů o řidičský průkaz je zřejmé, že často porušuje dopravní předpisy a jezdí nebezpečně. Navrhuji tedy vyřadit z provozu nejdříve podobné řidiče, jako je pan šéfredaktor Ondřej Běhal.
Vážený pane Navrátile,
díky za Vaši reakci. Nemyslím to ironicky, jsem rád za každý ohlas, byť kritický.
Crash test Škody 105 a články s ním spojené vzbudily obrovský zájem čtenářů a podnítily spoustu reakcí: od vděčných a pochvalných až po totálně odmítavé. Z tohoto hlediska je Vaše reakce naprosto v pořádku, využíváte svého práva nesouhlasit s mými názory, což respektuji. Prostor v rubrice Forum dáváme nejrůznějším argumentům a pohledům, čehož jste si jistě všiml.
Na druhou stranu mi přijde až úsměvné, jak jste z toho, že bojuji za modernizaci vozového parku v Česku a nelíbí se mi bodový systém vydedukoval, že patřím k nebezpečným řidičům. Mohu Vás uklidnit. Za 17 let, během nichž vlastním nejrůznější druhy řidičských oprávnění a prakticky denně se s v nejrůznějších vozidlech pohybuji na silnicích, jsem nezavinil žádnou nehodu, při níž by došlo k újmě na zdraví mém či někoho jiného (klepu na dřevo). Pokud máte přesto nějaké důkazy, že jsem nebezpečný řidič, sem s nimi.
Každopádně přeji mnoho šťastných kilometrů za volantem a příjemné chvíle se Světem motorů
--
Ondřej Běhal
K předmluvě časopisu SM 51/2005.
Pan redaktor na základě otřesného výsledku crash testu Škody 105 navrhuje pro zvýšení bezpečnosti na českých silnicí přidělit státní dotace majitelům škodovek řady 742, kteří by nechali na oplátku svůj vůz zlikvidovat, a pořídili si jiné auto za 20 tisíc Kč. Podle statistik z roku 2003 auta vyrobená do roku 1989 způsobila 24% nehod, při nichž zemřelo 32% všech obětí dopravních nehod. Znamená to, že pokud by stát pořídil všem majitelům škodovek s motorem vzadu jiné auto s alespoň průměrnou bezpečností (což by se za 20.000 asi těžko podařilo...) snížil by se počet obětí na silnicích o 8%. Naproti tomu například v autech vyrobených v letech 1995-1999 zemřelo téměř 28% všech obětí dopravních nehod. Pan šéfredaktor by tedy u státních úředníků s podobným návrhem dotací neuspěl. Z toho, jak opakovaně brojí proti navrhovanému bodovému systému a argumentuje že při aplikaci tohoto systému přijde spousta slušných řidičů o řidičský průkaz je zřejmé, že často porušuje dopravní předpisy a jezdí nebezpečně. Navrhuji tedy vyřadit z provozu nejdříve podobné řidiče, jako je pan šéfredaktor Ondřej Běhal.
Vážený pane Navrátile,
díky za Vaši reakci. Nemyslím to ironicky, jsem rád za každý ohlas, byť kritický.
Crash test Škody 105 a články s ním spojené vzbudily obrovský zájem čtenářů a podnítily spoustu reakcí: od vděčných a pochvalných až po totálně odmítavé. Z tohoto hlediska je Vaše reakce naprosto v pořádku, využíváte svého práva nesouhlasit s mými názory, což respektuji. Prostor v rubrice Forum dáváme nejrůznějším argumentům a pohledům, čehož jste si jistě všiml.
Na druhou stranu mi přijde až úsměvné, jak jste z toho, že bojuji za modernizaci vozového parku v Česku a nelíbí se mi bodový systém vydedukoval, že patřím k nebezpečným řidičům. Mohu Vás uklidnit. Za 17 let, během nichž vlastním nejrůznější druhy řidičských oprávnění a prakticky denně se s v nejrůznějších vozidlech pohybuji na silnicích, jsem nezavinil žádnou nehodu, při níž by došlo k újmě na zdraví mém či někoho jiného (klepu na dřevo). Pokud máte přesto nějaké důkazy, že jsem nebezpečný řidič, sem s nimi.
Každopádně přeji mnoho šťastných kilometrů za volantem a příjemné chvíle se Světem motorů
--
Ondřej Běhal
12:49:51
12.01.2006
12.01.2006

rolls
-> Labros: tak sem daj text co ti napisal 

09:43:09
12.01.2006
12.01.2006

Labros
Musim říct, že mě opravdu překvapil předvčerejší e-mail od pana Běhala (šéfredaktora a autora těch zmrdích keců o zmíněném crashtestu) jako odpověď na mojí reakci, kterou jsem jim po přečtení článku musel poslat. Sice se z mojí reakce zabýval až asi poslední větou, ale cením že mi věnoval aspoň pár svých zmrdopracovních minut.
09:38:36
12.01.2006
12.01.2006

Labros
-> COL: Přesně nad tím jsem uvažoval, proč vybrali zrovna tenhle komentář.
Prostě je to komentář, který nijak nenapadá věcná fakta z toho článku a není třeba ho brát jako zásadní a oprávněnou kritiku.
Prostě je to komentář, který nijak nenapadá věcná fakta z toho článku a není třeba ho brát jako zásadní a oprávněnou kritiku.
08:56:41
12.01.2006
12.01.2006

King
Ja jsem teda vcera pracne prelouskal ten scan a musim bohuzel konstatovat zhruba to samy, co COL
2 Jindra: Sem s tim frikulínem :)

2 Jindra: Sem s tim frikulínem :)
08:11:20
12.01.2006
12.01.2006

Jindra
ja bych si pral, aby takovej test udelali treba s favoritem, feldou, II golfem, escortem 88 tyto auta jsem nikdy nevidel takhle trefeny a zajimalo by me jaka je u nich bezpecnost.
Apropo v tomto tydnu vysla reakce na tento clanek od kluka, kterej se narodil v roce 88 a ten pise, ze sice z komunismu nic nevi, ale pan musel byt rudej az za usima a tak.
Zajimave J.
Apropo v tomto tydnu vysla reakce na tento clanek od kluka, kterej se narodil v roce 88 a ten pise, ze sice z komunismu nic nevi, ale pan musel byt rudej az za usima a tak.
Zajimave J.
23:40:00
11.01.2006
11.01.2006

COL
Nerekl bych, ze jim tam neprisly zadne věcné námitky vůči textu. Ale oni vybrali, nepříliš dobrý, ba přihlouplý, ale srdceryvný konentář, který s problémy testu nemá nic polečného. Proč?? - Podle mne jako výsměch pisateli a potažmo škodovkářům....
23:03:31
11.01.2006
11.01.2006

XFunny
HOTOVE..... je to ve Clancich !!!!
22:56:16
11.01.2006
11.01.2006

Rabbit
XFunny:
Dej to někam ve věčim rozlišení a dej odkaz. Todle fakt nejde dost dobře přečíst. Ale souhlasim s tebou, že to rozhodně nebyl čelní náraz, ale bouchlý na blatník.
Dej to někam ve věčim rozlišení a dej odkaz. Todle fakt nejde dost dobře přečíst. Ale souhlasim s tebou, že to rozhodně nebyl čelní náraz, ale bouchlý na blatník.
22:51:56
11.01.2006
11.01.2006

XFunny
dam to do clanku....
21:56:18
11.01.2006
11.01.2006

Tomasson
-> XFunny: vetsi to chce.. 

21:56:08
11.01.2006
11.01.2006

Mišell
-> Don Carlos: Musíš se víc snažit
Dá se všechno,kromě levýho spodního rohu...

21:54:12
11.01.2006
11.01.2006

Don Carlos
Jde to špatně přečíst, zkus to někde hodit, ať se to dá číst.
21:47:28
11.01.2006
11.01.2006

Mišell
Dobře jim to napsal,hlavně posledních pár vět

21:44:45
11.01.2006
11.01.2006

Honza M
-> XFunny: Jo taky jsem to četl...
Asi máš pravdu
Asi máš pravdu
21:44:11
11.01.2006
11.01.2006

minno
hod niekde link s trochu vacsou fotkou, totok sa neda precitat, dik

21:34:52
11.01.2006
11.01.2006

XFunny
Tak tady je
21:26:54
11.01.2006
11.01.2006

XFunny
Tak to jsem necekal, Svet motoru otiskl clanek jak si nekdo stezoval na Crash test S105 !!!! Jak jsem cetl ohlasy tak mi to taky nepripada ze je to 40% auta.....je to zborene kvuli toho ze to netrefilo tu vystuhu co je pod chladicem, ten naraz sel jen do bryli a na podbeh.....smejdi...