skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Padanie benzinu"?
10:17:16
13.01.2006
13.01.2006

Labros
Kdyžtak můžu doporučit celý favo karbec (LEKR.) Mimo dalších dobrých vlastností v něm benzín skoro nepadá.
10:16:44
13.01.2006
13.01.2006

Labros
-> Billislav: Ten odbublinkovač je standardně na fávu, favo karbec bez něj ani nemůže fungovat, nemá žádný vlastní odvětrání plovákovky. Jak se to ale bude chovat se SEDR karburátorem předpovědět nedokážu.
19:05:50
12.01.2006
12.01.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
-> Labros: Díky za vysvětlení
17:44:15
12.01.2006
12.01.2006

Billislav
Diky moc za rady.Motor a ostatne veci mam v slusnom stave,vsetko je nastavene.A asi som zabudol napisat jednu podstatnu vec,ze sa to sprava takto len na sytici...Vyskusam tu metodu so slapanim po naskoceni :-))) Ale mimoriadne ma zaujal ten odbublinkovac,pocujem to prvy krat.Da sa to bezne kupit v autodieloch? To je akoze origo diel pre Skodovky? A montaz je jednoducha,t.j. ci ju zvladnem aj ja? ;-) Inak z takychto veci viac-menej podozrievam karburator,lebo mi to robi aj jednu zaujimavu vec,ktora sa uz vo diskusiach rozoberala,pri vytiahnutom sytici ked prudko brzdim,idu otacky dole,az niekedy skape motor.Bez sytica je vsetko Ok...
16:16:35
12.01.2006
12.01.2006

Labros
taková nádobka vedou do ní tři hadičky, jedna dolů přívod paliva z pumpy, jednu uprostřed odtok paliva do karbece a třetí z víka odvádí přebytečnej benzín a bublinky zpět do nádrže.
16:13:32
12.01.2006
12.01.2006

Kalibán123 - zrušená registrace
A co to je ten odbublinkovavac?
09:36:39
12.01.2006
12.01.2006

Labros
-> XFunny: já tam odbublinkovač mám a s ním se žádný chcípání po startu neděje.
22:06:54
11.01.2006
11.01.2006

minno
-> chooki: presne takto startujem v zime aj ja! hned po naskoceni to ma tendenciu skapat a aj ked natvrdo pridas plyn tak to len udusis. Ale tym akokeby "pumpovanim" plynovym pedalom sa motor pekne roztoci a je nastartovane na prvy krat :-)
21:52:17
11.01.2006
11.01.2006

chooki
jj, u skodovek normal...cim chladnejsie, tym skorej to skapina na prvy krat, ja som to poriesil tak, ze HNED po nastartovani ako naskoci motor par krat slapnem prudko na pedal. mam teoriu ze tesne po nastartovani (3-5 sekund) sa prudko do valcov dostane chudobna zmes, a tym "naslapanim"-4-
5 krat stlacenie pedalu sa akcel.pumpickou "vstrekne" benal do zmesi...
u mna to funguje, ja startujem takto aj pri -15 C na prvy krat...
u mna to funguje, ja startujem takto aj pri -15 C na prvy krat...
21:40:56
11.01.2006
11.01.2006

XFunny
Mam tam cirou hadici tak na tom to jde paradne videt.....jak bublinkuje....
21:38:21
11.01.2006
11.01.2006

XFunny
Jo me to robi taky (SEDR), ale kdyz napumpuji tak to nedela, proste pada benzin(spis jdou bublinky.....proto davam na muj LEKR zpatky odbublinkovac !!!!
20:48:07
11.01.2006
11.01.2006

strucy
-> Billislav: ja to isté ale iba v zime na sitiči
19:43:29
11.01.2006
11.01.2006

minno
-> Billislav: ja by som povedal, ze po pol dni statia vonku to az take normalne nie je, malo by normalne ist na 1x, teda pri teplotach tak do - 8 urcite. Na druhy krat to uz 100% musi krasne bezat vzdy. Takze skus skontrolovat to co uz bolo spomenute.
18:10:07
11.01.2006
11.01.2006

JayZee
To robi aj mne...klidek.
17:55:50
11.01.2006
11.01.2006

miskus
no mne sa stava podobne v zime ked startujem na sytic.nataham rucne nastartuje a hned zdochne a potom uz nastartuje a fici a ked stojim na volnobehu a mam sytic tak po nejakej dobe ako keby sa to dusilo a padaju otacky dole bud popridavam a vyskocia ale dam dole sytic a ide normalne.
proste normalka mozno mi to robia 2 palivove filtre.hm
proste normalka mozno mi to robia 2 palivove filtre.hm
10:10:42
11.01.2006
11.01.2006

Labros
Jj, je to normální u SEDR karburátoru.
09:50:38
11.01.2006
11.01.2006

petr s
-> Billislav: To je normální že to neudrží volnoběh napoprvé
09:42:41
11.01.2006
11.01.2006

trestament
v zime se mi tohle bezne stava ze to udrzi az tak na podruhe...ventily, predstih, odtrh, vsecko mam sestelovany...ale tak dyz to na podruhe udrzi tak to neresim :-D
09:26:57
11.01.2006
11.01.2006

Tomáš SK
-> Billislav: Myslim, ze tym benzinom to nebude. Skus ho natahat rucne cez cerpadlo a ak ti robi to iste, nebude to tym, pretoze benal v karbeci vydrzi dost dlho.
Ja mam teraz ten isty problem - motor chyti na prvy raz, otacky vystupaju aj na 2tis (pri plnom sytici) a po asi piatich sekundach behu to zrazu skape. Toto sa opakuje jeden, dva alebo trikrat. Myslim, ze za tym bude zle nastaveny motor, od GO som ho nemal zostelovany, takze predstih, ventilove vole, odtrh, vsetko moze byt zle. Takisto bohatost zmesi mam momentalne nastavenu "od oka", takze aj to ma svoj vplyv.
Ja mam teraz ten isty problem - motor chyti na prvy raz, otacky vystupaju aj na 2tis (pri plnom sytici) a po asi piatich sekundach behu to zrazu skape. Toto sa opakuje jeden, dva alebo trikrat. Myslim, ze za tym bude zle nastaveny motor, od GO som ho nemal zostelovany, takze predstih, ventilove vole, odtrh, vsetko moze byt zle. Takisto bohatost zmesi mam momentalne nastavenu "od oka", takze aj to ma svoj vplyv.
18:48:35
10.01.2006
10.01.2006

Nwkt
-> Billislav: Mě dělal něco podobnýho, když byl studenej tak chytnul a pak hned chcípnul ale na podruhý to bylo v poho, takhle mi to udělal asi 2x a od tý doby je už ani jednou
18:42:56
10.01.2006
10.01.2006

Billislav
Zdravim.Rad by som sa poradil ohladom jednej nepeknej vlastnosti mojho Rapida.Ak viac ako pol dna stoji,musim startovat na viackrat,chyti proste hned,ale hned zkape.A na taky treti krat uz bezi.Ako keby mal problem natahat benzin.Nepomoze ani naslapanie plynovym pedalom.Kde by mohol byt problem,karburator alebo cerpadlo? Alebo je to jedna z typovych vlastnosti,ako som sa uz mnohokrat presvedcil? ;-) Diky